Snelle levering maar sleche aftersales

Mijn bestelling netjes op tijd ontvangen, de bestelling was alleen jammer genoeg incompleet. Diezelfde avond een mail gestuurd en via de chat tot 2 maal toe gecommuniceerd en zonder 1 tegen reactie. Jammer.

Goedemiddag Abdessamad, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw incomplete bestelling en de gebrekkige communicatie. Dit voldoet niet aan onze normen. We zullen dit intern onderzoeken en streven ernaar om dit in de toekomst te voorkomen. We willen ervoor zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons foutloos verlopen. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Prima en mooi

Prima service. Heb een aantal weken moeten wachten ivm levering. Maar was het wachten waard. Mooie stoel ontvangen en service en levering prima verlopen

Goedemiddag Yona, Bedankt voor uw geduld en begrip tijdens de wachttijd. We zijn verheugd dat u tevreden bent met de ontvangen stoel en de vlekkeloze service. We streven ernaar om uw verwachtingen altijd te overtreffen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop :) Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Geweldige service na foutieve levering !

"Waar gewerkt wordt, kunnen foutjes gemaakt worden." We ontvingen niet de juiste bestelling. We hebben dit via mail gemeld bij de klantenservice. De volgende dag al ontvingen we het juiste product. Wat een geweldige service van dit bedrijf !

Goedemiddag Ruud, We waarderen uw begrip en geduld enorm. Het spijt ons dat er een fout is opgetreden, maar we zijn verheugd dat we het snel konden oplossen. Bedankt voor uw positieve feedback over onze service! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Netjes

Mooie kast gekocht. In elkaar zetten was niet super, maar inmiddels zit hij ineen en ziet hij er goed uit. Voor deze prijs toch een van de mooiere kasten die op de markt zijn. Handleiding redelijk duidelijk. Levertijd iets langer dan aangekondigd en communicatie mocht evt iets frequenter. Maar overall toch zeker tevreden.

Beste Maurice, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de mooie kast, ondanks de uitdagingen bij het in elkaar zetten. Het is fijn dat de handleiding redelijk duidelijk was en dat je de kast uiteindelijk goed in elkaar hebt kunnen zetten. We nemen je opmerkingen over de levertijd en communicatie ter harte en zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Prachtige kast

Mooie organisch gevormde kast Ook heel blij met de beige kleur

Beste Sonja, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je blij bent met de mooie organisch gevormde kast en de beige kleur ervan. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als je in de toekomst nog meer meubels nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Prachtige stoelen en snel geleverd

Uit de super uitgebreide keuze op de site uiteindelijk 4 eetkamer stoelen gekozen. Kon via een link in de mail bezorgdag zelf kiezen. Dag vooraf netjes tijdvak en track en trace. Op tijd geleverd door vriendelijke chauffeur. De stoelen zijn prachtig, precies als de foto’s.

Beste Gitte, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met je keuze voor de eetkamerstoelen en dat het bezorgproces vlot en gemakkelijk verliep. Het is goed om te horen dat je op de hoogte werd gehouden van het bezorgmoment en dat de stoelen precies overeenkwamen met de foto's op de website. We streven ernaar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden, van het moment van bestellen tot aan de levering van het product. Als je in de toekomst nog meer meubels nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Onwijs goed!

De enige site waar de sidetable New York op voorraad was! Snelle en goede levering. Ik overweeg nog een kast te kopen van dezelfde serie, maar de serie is aardig aan de prijs. Overigens is dat overal zo en hanteert Giga Meubel dezelfde prijzen!

Beste Romy, Bedankt voor je feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelle en goede levering van de sidetable New York. Het is fijn om te horen dat je onze voorraad op prijs stelde. We begrijpen dat de prijs van de serie misschien aan de hoge kant is, maar we streven naar eerlijke prijzen en transparantie in onze prijsstelling. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Mooie stoelen gekocht

Snelle bezorging 2x barkrukken nog besteld Na een telefoontje , super vriendelijk Werd t snel geregeld n bezorgt 4 dagen top service.. N ben blij met mij stoelen Heel mooi goede kwaliteit N de Prijzen zijn betaalbaar K zeg doen ..

Beste Nora, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle bezorging en dat je na een telefoontje een super vriendelijke service hebt ervaren. Het doet ons goed te horen dat alles snel en efficiënt geregeld werd en dat je blij bent met de barkrukken. We streven ernaar om kwaliteit te bieden tegen betaalbare prijzen, en het is geweldig om te weten dat je dat ook zo hebt ervaren. Bedankt voor je aanbeveling en als je in de toekomst nog meer meubels nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Voldoet aan verwachting

Snelle levering Makkelijk te monteren Wat je op de site ziet, is ook wat je krijgt.

Beste Lenie, Bedankt voor je feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelle levering en het gemak van monteren. Het is ons doel om onze klanten een naadloze ervaring te bieden, van het moment van bestellen tot aan de montage van het product. Ook zijn we blij om te horen dat het product precies overeenkomt met wat je op de website hebt gezien. Als je in de toekomst nog meer meubels nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Fantastische service en prachtige tafel

Voorafgaande aan mijn online bestelling heb ik even wat vragen gesteld. Namelijk over de afwerking en eigenschappen van het hout die niet in de beschrijving stonden Nig diezelfde avond kreeg ik al antwoord op al mijn vragen. Hierdoor durfde ik de gok te wagen. Want online meubels kopen is best spannend. Zeker als je een natuurproduct nog niet in het echt hebt gezien De bestelling was gelukkig precies zoals ik verwacht had. Mijn lichte kleur Mangohouten tafel lijkt exact zoals op de foto. We zijn er heel erg blij mee! Goed verpakt en vanaf dag 1 lekker aan getafeld!

Beste Hanna, Dank je wel voor het delen van je ervaring! We zijn blij dat we al je vragen snel en duidelijk hebben kunnen beantwoorden en dat je daardoor de gok durfde te wagen om online meubels te kopen. We begrijpen dat het spannend kan zijn, vooral als het om natuurproducten gaat die je nog niet in het echt hebt gezien. Het is geweldig om te horen dat je lichte kleur Mangohouten tafel precies zo was als je had verwacht en dat jullie er zo blij mee zijn! Als je in de toekomst nog meer meubels nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Mail gestuurd over een artikel dat niet geleverd was en een product dat kapot was.

Probleem is opgelost nu nog even wachten op het andere product

Beste Marjolein, Fijn om te horen dat het probleem is opgelost! We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om je andere product ook spoedig te leveren. Als er nog iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Goede en snelle service

Zeer snelle levering door een erg vriendelijke bezorger. Goede service en ook duidelijke communicatie. Erg tevreden!

Beste Corné, Wat geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de vriendelijke bezorger en onze service. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Alles top!

Mooie sidetable besteld. Bezorging ging uitstekend, fijne bezorger. Product was netjes ingepakt. Wij zijn nu aan het genieten van onze nieuwe tafel!

Beste Sara, Wat fantastisch om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de mooie sidetable en dat de bezorging vlot verliep. Geniet van je nieuwe tafel en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Mooi product. Precies zoals op de foto. Ook snel geleverd!

Beste An, Dat klinkt geweldig! We zijn blij dat je tevreden bent met het product en dat het aan je verwachtingen voldoet. Dank je wel voor je positieve feedback over de snelle levering en de overeenkomst met de foto. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, helpen we je graag weer. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Ik zeg het met 1 woord: geweldig.

Zeer vriendelijk personeel in de showroom te Soest.

Beste Thea, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring had met het personeel in onze showroom in Soest! We streven ernaar om onze klanten vriendelijk en behulpzaam te woord te staan. Bedankt voor je positieve feedback, en als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Klant is geen koningin

Bij de aanschaf van 1 stoel in de aanbieding was het niet meer mogelijk om 3 extra stoelen aan te schaffen. Is per 2 of 4. En was ook ineens 40 euro per stoel duurder geworden.

Beste Paula, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het aanschaffen van de stoelen. We streven ernaar om onze klanten een soepele winkelervaring te bieden en het lijkt erop dat er hier een misverstand is opgetreden. We zullen dit bekijken en proberen om de situatie op te lossen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Mooie meubels en snelle levering !

Mooie meubels en correct met levering !

Goedemiddag Quirina, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de meubels en onze snelle en correcte levering. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe meubels. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Goede en snelle service!

Tot nu toe een prettige communicatie met Giga meubel. Een mail gehad dat één product niet voorradig was. En hebben direct een goede oplossing gezocht om toch snel en goed te leveren.

Beste Marije, Fijn om te horen dat uw ervaring met Giga Meubel tot nu toe positief is, ondanks de kleine tegenslag met de voorraad. Goede communicatie en het zoeken naar passende oplossingen zijn essentieel voor een tevreden klant. Het doet ons goed te weten dat dit in uw geval ook gelukt is. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw bestelling en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Geniet van uw aankopen! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Leuk product, verzending mag wel wat sneller

Leuk product, erg blij mee, een mooie aanvulling in onze woonkamer. Transport mag wel wat sneller. Na bestellen en op voorraad nog een 1,5 week wachten is wel wat lang vind ik.

Makkelijk te bestellen, vriendelijke bezorger

Via de website was het makkelijk te bestellen, je kon zelf je bezorgmoment kiezen. Mega vriendelijke man kwam bezorgen.

Goedemiddag Anouk, Wat fijn om te horen dat het bestelproces op onze website soepel verliep en u het bezorgmoment naar wens kon selecteren! Het is altijd ons doel om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Bovendien zijn we blij dat de bezorging door onze vriendelijke medewerker een positieve ervaring voor u was. We streven ernaar om elke interactie met onze klanten aangenaam te maken. Geniet van uw aankoop, en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Meubels in ieder zijn favoriete assortiment en style

Mooie tv kast gekocht om het allemaal af te maken in huis die past bij onze grote boeken kast van ook gigameubel

Waardeloos

Na verwarring over bezorgmoment worden er van het tv meubel alleen de planken geleverd. Geen schroeven, scharnieren enz. Na telefonisch contact wordt mij beloofd dat zodra de leverancier een passende oplossing heeft gevonden er contact met mij wordt opgenomen. Nooit meer een reactie gehad., ook niet na opnieuw mailcontact. Wel van de koerier die het pakket kwam leveren. Bij het monteren blijkt dat schroeven niet goed passen en dat op de zichtbare kanten allemaal stickers zitten geplakt die er niet afgaan zonder heftig poetsen met stickerverwijderaar. Dit is de tweede slechte ervaring met Giga meubel, wilde ze nog een kans geven maar dit was dus de laatste keer. Dat er geen juiste zorgvuldige communicatie plaats vindt is zeer kwalijk.

Snelle levering mooi product

Helemaal tevreden!

Goedemiddag Jan, Geweldig om te horen dat je helemaal tevreden bent! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je steun en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Uitsteken en snel

Wij hebben een stoel besteld. Half uur later bevestiging in de mail wanneer je deze bezorgd wilt hebben en 4 dagen later in huis. Bij andere winkels vaak levertijd van weken, stond maanden.

Goedemorgen Ryan, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Snelle service, prachtig meubel!

Prachtige meubel die al staat te pronken, goede en snelle service!

Goedenavond, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Over Giga Meubel

Giga Meubel Bij Giga Meubel zijn we ontzettend trots op onze unieke positie in de meubelbranche. Omdat we onze eigen unieke ontwerpen produceren, haal je echt bijzondere meubels in huis die nergens anders te vinden zijn. Hoge klanttevredenheid We zijn trots op onze hoge klanttevredenheid en doen er dan ook alles aan om te zorgen dat je je welkom voelt en met vertrouwen een aankoop kunt doen. Ons deskundige en vriendelijke team staat altijd klaar om je te helpen bij het beantwoorden van vragen en het geven van advies. Geen vraag is te gek, dus vraag gerust om advies. Veelzijdige meubels Ons assortiment is enorm divers en biedt meubels in verschillende stijlen en prijsklassen. Bij Giga Meubel vind je altijd wat je zoekt, of je nu op zoek bent naar moderne, industriële of vintage meubels. Om onze meubels in het echt te bekijken verwijzen we je graag door naar onze woonwinkel in Soest. Onze showroom heeft een oppervlakte van maar liefst 1200 m² om inspiratie op te doen. Kom gerust eens langs in onze showroom en laat je inspireren door ons ruime assortiment. Wij zijn 7 dagen per week geopend en hebben ruime openingstijden. Parkeren kan gratis op onze eigen parkeerplaats en wij zijn ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. We zien je graag bij Giga Meubel in Soest!