Artikel was goed verpakt en erg snel geleverd. Artikel komt overeen met de omschrijving op de website.

Goedenavond Liesbeth, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Mooie tafel, fijne bezorging!

We hebben een mooie ronde tafel besteld, we zijn hier heel blij mee. De bezorging verliep geheel probleemloos. Ik zou zeker weer bij Giga Meubel bestellen!

Goedenavond Mark, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Kapot bed geplakt naar ons opgestuurd

Ik ben op dit moment met de klantenservice in conclaaf. We hebben een kapot bed opgestuurd gekregen die overduidelijk geplakt was. Retour is geen optie. Dit was een cadeau voor mijn zoontje van 4 voor zijn nieuwe kamer. Geen bed, was geen cadeau. We hebben om een tegemoetkoming gevraagd in de kosten. Ik ben benieuwd hoe we het samen goed gaan oplossen. Een probleem kan, het gaat om de oplossing.

Zo tevreden en snelle levering !

Goedenavond, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Prachtige eettafel gekocht met prima prijs/kwaliteit verhouding!

Prachtige eettafel gekocht met prima prijs/kwaliteit verhouding! Ook de service was echt super geregeld, heel erg tevreden.

Goedenavond Linda, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Niet tevreden over de service van Giga Meubel

Twee salontafels besteld bij Giga Meubel. De eerste salontafel binnen 5 dagen goed ontvangen. De andere salontafel was bij bestelling ook op voorraad. Achteraf bleek dit niet zo te zijn en wordt deze hoogstwaarschijnlijk bezorgd half april. Dat kan gebeuren en prima om iets langer te wachten. Het retourbeleid is 14 dagen. Wat betekend dat als de salontafels toch niet bij het interieur passen de salontafel die afgelopen vrijdag al bezorgd is niet meer terug kan. Na mailcontact te hebben gehad met de klantenservice krijg ik een standaard mail en te horen dat ze niks voor mij kunnen betekenen terwijl ik een flink bedrag heb uitgegeven. Vind ik 0,0 service.

Erg mooie meubeltjes en goede bezorging

Erg goede ervaring met Giga Meubel

Goedenavond Jan, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Precies zoals het hoort

Snelle service en bezorging. Fijn ook dat het op voorraad was en ik kon zelf kiezen wanneer ik het bezorgd wilde hebben.

Goedenavond Rachida, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Boven verwachting goed.

De levering van mijn TV meubel verliep voorspoedig. Vaak moet je weken en soms maanden wachten maar binnen een week na de bestelling had ik het al in huis. ik werd ook steeds op de hoogte gehouden, wat erg prettig is. Ik kon zelf de datum kiezen waarop het product bij mij bezorgd werd. Degene die het TV meubel kwam afleveren was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook de TV meubel ziet er heel mooi uit. Het enig minpuntje was dat de track en tracecode niet goed werkte

Goedenavond, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Wij werken net met een nieuw bezorgsysteem, waardoor de tracking het inderdaad nog niet deed. Hier zijn wij mee bezig. Excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Saar

Van bestelling tot leveren, bij Giga Meubel gebeurt het correct,zonder zeveren.

Heel goede communicatie. Klantendienst top. Levering top.

Goedenavond Filip, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Mooie degelijke tafels

De tafels zijn exact zoals ze staan afgebeeld. Degelijk materiaal en heel gemakkelijk in elkaar aan het zetten. Wij zijn er erg blij mee

Goedenavond Petra, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Heel vriendelijk

Ben van België naar de winkel gegaan en werd meteen goed ontvangen rustig door de winkel kunnen lopen en bij vragen meteen verder geholpen en alles netjes en vriendelijk beantwoord! Koffietje gedronken tijdens het bezichtigen van de meubels gezellige sfeer

Goedenavond Laila, bedankt voor uw review! Hopelijk zien wij u nog eens. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Mooie spullen, prima service.

Mooie spullen ontvangen en een prima service. Wanneer ik weer iets nodig heb, ga ik bij GigaMeubel zeker weer bestellen.

Goedenavond Fou, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Top kwaliteit

We hebben de salontafel tafel zwart new vintage besteld (op voorraad) het contact met de verkoper was snel en vriendelijk! En binnen een paar dagen in huis!! We genieten van onze nieuwe aanwinst. En blij met de aankoop.

Goedenavond Lara, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Wij hadden de prachtige Batti eettafel besteld, welke keurig op tijd was geleverd op de naar ons gekozen dag! Helaas zat er wel een klein krasje op, maar na kort mailcontact hebben ze als oplossing een lakpotje opgestuurd, waarmee wij straks het krasje weg kunnen werken. Super fijn!

Goedenavond, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en het ook is opgelost. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Goede communicatie, mooie artikelen

Goede communicatie mbt levertijden. Mooie artikelen. Aanrader.

Top! Een aanrader Giga meubel

Nu voor de 2e keer een bestelling gedaan, Snel en netjes geleverd Ook wat betreft de prijs, helemaal oké

Goedenavond, bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Mooie tafel en op voorraad dus snel geleverd

Goedenavond Joyce, bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Heerlijke eetstoelen om op te zitten!

Zeker blij met mijn aankoop van de eetkamerstoelen en voldoen aan de verwachtingen. Alleen de bouten voor bevestiging van het onderstel mochten wel iets langer zijn. Bij één stoel moest ik zelfs andere en langere bouten gebruiken, omdat ik anders niet het schroefdraad in de stoel kon bereiken voor bevestiging!

Goedenavond, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Overzichtelijke site en eenvoudig om een bestelling te plastsen

Mooie site met hele mooie wiegen. Ik heb de wieg besteld als cadeau voor mijn dochter. De bestelling ging eenvoudig. Ik kreeg de factuur en mijn dochter kreeg de wieg bezorgd!

Goedenavond Anneke, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Saar

Aangenaam verrast!

We kwamen aanrijden vanuit Deventer en dachten: is het hier? Maar eenmaal binnen waren we aangenaam verrast. Alles van de website staat er. Je kunt alles zien en ervaren. De medewerkers waren vriendelijk, hielpen direct en gaven ook advies. Uiteindelijk een geheel nieuw interieur uitgekozen en gisteren al de eerste deellevering mogen ontvangen. Fantastisch! Het pand aan de binnenkant doet je verbazen. Bedankt!

Goedenavond, bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de showroom en een deel van uw bestelling! Hopelijk zien wij u nog eens in de showroom. Met vriendelijke groet, Saar

Mooie producten, snel binnen.

Twee kwalitatief mooie manden gekocht die een dag sneller dan verwacht binnen waren. Tevreden dus.

Goedemiddag Sebastiaan, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de manden en dat ze zelfs een dag eerder dan verwacht zijn aangekomen. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Fantastische stoelen

Een tijdje geleden hebben we zes nieuwe eetkamerstoelen gekocht bij Giga Meubel. Ze zitten echt fantastisch en ze waren ook erg snel binnen! Enige tipje: ze praten over dat je zelf een bezorgmoment kan kiezen, maar helaas was dat niet het geval. Aangezien het nogal grote dozen zijn moet je wel thuis zijn om het te ontvangen. Het zou dus service gerichter zijn als je je bezorgmoment enigszins zelf kan bepalen.

Beste Kelsey, Bedankt voor uw feedback en we zijn blij dat u tevreden bent met de nieuwe eetkamerstoelen! Een bezorgmoment kan alleen ingepland worden voor grotere meubels, helaas is dit niet bij alle artikelen het geval, onze excuses voor de verwarring. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Top !

Kastje heel snel geleverd . Prijs - kwaliteit heel goed . Een aanrader !

Beste Marie-Anne, Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat het kastje snel geleverd werd en dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Uw aanbeveling wordt enorm gewaardeerd! Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Uitstekend contact en levering

Prettig contact omtrent de levering en qua snelheid leveren ook als zeer snel en prettig ervaren.

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u het contact omtrent de levering als prettig heeft ervaren en dat u tevreden bent met de snelheid van onze leveringsservice. We streven er altijd naar om een naadloze en efficiënte ervaring te bieden aan onze klanten. Als u in de toekomst nog meer nodig heeft, staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Kerkstraat 58

3764CV Soest

Over Giga Meubel

Giga Meubel Bij Giga Meubel zijn we ontzettend trots op onze unieke positie in de meubelbranche. Omdat we onze eigen unieke ontwerpen produceren, haal je echt bijzondere meubels in huis die nergens anders te vinden zijn. Hoge klanttevredenheid We zijn trots op onze hoge klanttevredenheid en doen er dan ook alles aan om te zorgen dat je je welkom voelt en met vertrouwen een aankoop kunt doen. Ons deskundige en vriendelijke team staat altijd klaar om je te helpen bij het beantwoorden van vragen en het geven van advies. Geen vraag is te gek, dus vraag gerust om advies. Veelzijdige meubels Ons assortiment is enorm divers en biedt meubels in verschillende stijlen en prijsklassen. Bij Giga Meubel vind je altijd wat je zoekt, of je nu op zoek bent naar moderne, industriële of vintage meubels. Om onze meubels in het echt te bekijken verwijzen we je graag door naar onze woonwinkel in Soest. Onze showroom heeft een oppervlakte van maar liefst 1200 m² om inspiratie op te doen. Kom gerust eens langs in onze showroom en laat je inspireren door ons ruime assortiment. Wij zijn 7 dagen per week geopend en hebben ruime openingstijden. Parkeren kan gratis op onze eigen parkeerplaats en wij zijn ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. We zien je graag bij Giga Meubel in Soest!