Filters

1

Dramatisch

Ik geef aan een velg te zoeken voor mijn John Cooper Works. Ik zeg al vantevoren, het is een lastige velg, want de remklauw steekt ver uitzc waardoor weinig velgen zouden passen. Velgenshop zegt dat deze die ze aangeven de enige is die past. Nou, ook deze past weer niet. Dan denk je, jammer maar helaas. Ik retourneer ze wel. Vragen voor de retourlabels, maar nee hoor. Die moet je zelf betalen. Verzenden naar duitsland, 10+Kg, 4 pakketten: 96 euro verzendkosten. Voor eigen rekening. Wat een ongelofelijke slechte service. Hier koop ik NOOIT meer iets.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Niels, Wat jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft. Zoals besproken in ons mailcontact zijn de aangeboden en geleverde velgen getest en veilig bevonden voor de Mini John Cooper Works. De velgen zijn getest op de auto zoals deze standaard uit de fabriek geleverd wordt. Wij wilden daarom onderzoek doen naar het probleem, aangezien het nog niet eerder voorgekomen is dat deze velgen niet passen op deze auto. Indien er uit het onderzoek had gebleken dat het probleem inderdaad bij de velgen ligt en niet bij uw auto, dan hadden wij de retourkosten uiteraard voor onze rekening genomen. Maar u gaf aan dat het probleem mogelijk bij uw auto ligt en wilde daarom het onderzoek niet doorlopen. Helaas is de oorzaak daarom niet achterhaald waardoor wij in dit geval de retourkosten niet vergoeden. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop.nl

10

Geweldig

Velgen besteld, en mooi op tijd geleverd. 1 doos was licht beschadigd. Na opening bleek 1 velg beschadigd. Had ik bij levering moeten aangeven bij de dpd bezorger. Dus mensen let op dat er geen beschadigingen zijn, hoe klein ze ook lijken. Gemeld bij velgenshop, zij bebben een klacht bij dpd weggelegd. Maar zeiden al dat het een verloren zaak zou worden. Toen maar een nieuwe besteld en betaald. Uit coulance hebben ze daar de helft van vergoed. Als ik beter had opgelet bij levering had de dpd moeten betalen. Was niet thuis bij levering van de nieuwe velg. Briefje in de bus dat pakket bij een pickup point was op te halen. Daar aangekomen bleek de velg retour te zijn gegaan naar het depot. Heeft daarna een week geduurd eer ik de velg eindelijk had. Met dank aan velgenshop voor de goede hulp. Velgenshop ja, dpd nee

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Jeroen, We vinden het jammer dat het bij de levering niet zo soepel gegaan is, maar we zijn blij dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop

2

Ongeorganiseerde bende

Leveren verkeerde velgen Laten je er gewoon 6 weken mee zitten Ophalen doen ze niet ondanks meerdere verzoeken Blijven compleet stil Bezint eer gij begint Slechte service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Jammer om te horen dat je ons een negatieve beoordeling geeft. Ik heb even gekeken naar het mailverkeer en ik zie dat er vanuit onze leverancier 2 verkeerde velgen zijn opgestuurd. De juiste velgen hebben wij zo snel mogelijk op laten sturen en zijn goed aangekomen. Om de verkeerde velgen op te halen hadden we een foto nodig van het label op de doos. onze leverancier moet aan de hand van deze informatie een ophaalopdracht inplannen bij een vervoerder. helaas hebben wij deze na meerdere malen opvragen niet ontvangen, omdat deze niet op de doos zat. Zonder labels kunnen pakketten niet afgeleverd worden. We hebben daarom een onderzoek laten starten door onze leverancier bij de vervoerder. Helaas gaat hier enige tijd overheen eer dat we hier een antwoord op krijgen. ik zie ook in de mail dat je eerder aan hebt gegeven dat je de velgen gaat verkopen. Mijn collega heeft hierop gereageerd dat deze velgen eigendom zijn van ons en de velgen niet verkocht kunnen worden. Nu zijn de velgen toch door jou verkocht op Marktplaats.nl en hiervoor heeft mijn collega een betaalverzoek gestuurd om de velgen van ons over te nemen. Ik zag in de mail dat je dit verzoek hebt weggegooid. Ik hoor graag hoe we deze situatie gaan oplossen aangezien de velgen die van ons zijn, zijn verkocht. Met vriendelijke groet, Banden- & Velgenshop.nl

10

Geweldige service

Ik heb hier nieuwe velgen besteld voor mijn auto en ik had eerst de verkeerde velgen besteld voor mijn auto en daar kreeg ik meteen een mailtje over met de juist passende velgen en met wat heen en weer mailen hebben zij daarna kosteloos de bouten erbij gestuurd aangezien mijn huidige bouten niet passen bij deze velgen. Top service en super snelle reacties over de mail.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groet, Banden- & Velgenshop.nl

2

ZEER SLECHT

GEEN ENKELE MAIL KLACHTENFORMULIER TICKET FORMULIER WERKEN DUS ER IS GEEN ENKELE MAIL CONTACT ?? Wist niet dat je Verwijderingsbijdrage voor BANDEN betaald als men de gaat MONTEREN ? ( wordt je dan zomaar opgelicht : JA want IK BETAAL Verwijderingsbijdrage per band x2 €3.64 TERWIJL IK MIJN BANDEN NOG ONDER MIJN AUTO HEB? Dus OUDE BANDEN kan ik bij U voor de deur deponeren? Erg vreemd dat dit wordt afgehouden ? heb zojuist NIEUWE BANDEN BESTELD BIJ U ! kon het ook elders bestellen waar ze GEEN Verwijderingsbijdrage bij zit (want dat mag niet eens gevraagd worden aan iets wat niet eens geleverd is) voor banden die niet eens verwijderd worden en niet eens geleverd zijn? dit gaat wel erg ver. ADVIES NO-GO Zulke malafide bedrijven , gaan we meteen het geld retour claimen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Vervelend om te horen dat u ons niet aanraad... Voor wat betreft de verwijderingsbijdrage van een band, dit dient vooraf betaald te worden bij het op de markt brengen van nieuwe banden. Indien u deze banden dan inlevert hoeft u geen bem te betalen. U betaald dus vooraf verwijderingsbijdrage en niet achteraf. Helaas hebben wij dit ook niet verzonnen, dus voor meer informatie verwijs ik u door naar de recybem. En bedankt voor het doorgeven van het ticketsysteem, we hebben dit doorgegeven aan onze IT. Groet, Banden- & Velgenshop.nl

7

Snelle service

Levering was snel. Aleen jammer dat ik geen bericht kreeg van track&trece

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service, bezorging minder

Velgen besteld op vrijdag, maandag binnen. Velgen waren in prijs gestegen na aankoop, goede deal! Maandag werd ik om 08.00 gemaild dat er om 09.00 werd bezorgt. Te kortdag. Gelukkig kon iemand anders de velgen aannemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw review, het kan dat de prijs inderdaad veranderd, dit komt omdat wij te maken hebben met dagprijzen. Helaas krijgen wij van onze leverancier pas de track en trace code op de dag zelf, dit komt omdat zij de dag zelf inplannen wanneer de pakketten worden bezorgd. Veel plezier met uw bestelling en hopende tot de volgende keer.

10

snelle levering goede service prijs zeer goed naar verhouding

goede af levering alles perfect

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier met uw bestelling.

6

leveringstermijn viel erg tegen

ik had 4 banden besteld,waarvan er 2 binnen 5 dagen geleverd werden. de andere 2 uit dezelfde order kreeg ik pas na 2 weken geleverd. waar de vertraging vandaan kwam weet ik niet,maar vond dit erg vervelend. de uitleg op mijn vraag waar de 2 laatste banden bleven, was snel van hun kant en zeer vriendelijk. mijn aanbeveling is ja,maar of ik een volgende keer hier weer bestel weet ik nog niet

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Ik heb even gekeken en zie aan de track en trace codes dat uw bestelling 3 dagen na elkaar is geleverd. 4 banden worden meestal verzonden in 2 pakketten, in 1 pakket zitten 2 banden. Dit komt omdat het anders te zwaar is voor de pakketbezorger. Het kan voorkomen dat DPD een pakket kwijt raakt of te laat levert, helaas kunnen wij hier niets aan doen. En indien alles gaat zoals het hoort, afhankelijk van de pakketdienst leveren wij altijd binnen de aangegeven levertijd.

9

Goed advies en correcte afhandeling

Fijn dat de juistheid van de order gecheckt wordt. Achteraf bleek een sensor niet nodig te zijn en is de factuur gecrediteerd. Dank voor het advies en correcte afhandeling van de order.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u correct geholpen bent. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens!

10

Erg professioneel in alle opzichten

Uitstekend advies qua geschiktheid van velg voor merk/type auto; Banden zonder enig krasje gemonteerd op velgen; Communicatie snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u goed geadviseerd bent en dat de banden en velgen naar tevredenheid bij u geleverd zijn. Veel plezier met uw banden en velgen en hopelijk tot de volgende keer!

10

super goed geholpen bij bestellen velgen en banden

Ik was bijna verbaasd dat dit nog zo bestaat in Nederland zo’n enorm goede service verwachte ik niet van een velgen en banden site. Jullie hebben ons zo goed geholpen met het op tijd krijgen van velgen en banden voor de wintersport. Ik zeg dit niet gauw maar jullie krijgen van mij een dikke 10. Ik zal jullie dan ook bij iedereen aanbevelen . Kan niet wachten op de zomerbanden wissel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat jullie goed geholpen zijn. Fijne vakantie toegewenst en tot de volgende keer.

10

Positief

Heldere site en vragen snel beoordeeld. Velgen en banden laten monteren bij Bandenservice Raalte. Prima service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens!

10

top

Dit is mijn 1e bestelling bij de bandenshop . Gisteren in de middag besteld en vanmiddag goed afgeleverd. Merk band A voor de prijs die je niet verwacht. Ben er zeer content mee. Met track en trace te volgen Bezoekers kijk niet altijd naar merken die niet bekend zijn maar soms zijn A merken in de aanbieding, doe daar je voordeel mee alhoewel er ook zeer goede andere merken zijn die goed uit testen komen. Ben met deze Continental ContiEcoContact 5 als A band met BB zeer tevreden. Als er weer banden gekocht moeten worden weer bij bandenshop. Een aanrader!!!!!!!!! Heb er nog geen km mee gereden maar zal zeker resultaat weergeven. Zal zeker Velgen en- bandenshop aanraden voor degene die banden willen aanschaffen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je uitgebreide positieve review! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer!

10

Snel en goed geregeld !

Binnen een week velgen plus winterbanden onder de auto ! Na een aantal negatieve recensies te hebben gelezen wel gekozen voor gerenommeerde merken ( Borbet / Fulda). Laten monteren in Didam. Super aardige en behulpzame knaap ! Top !!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat binnen een week velgen plus winterbanden onder de auto zijn gezet en fijn dat u goed bent geholpen in Didam. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens!

10

goed geregeld en klantvriendelijk

had velgen besteld maar waren niet precies zoals op site was geen probleem om andere te bestellen maar deze die koos waren duurder kreeg ze voor de zelfde prijs denk met de klant mee super

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat het naar je tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens!

10

Goede service ook als het niet in 1x goed gaat

Ik kreeg onverhoopt een verkeerde maat geleverd, maar de service maakte de gehele aankoop ervaring meer dan goed.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je positieve feedback! Veel plezier met je aankoop. We zien je graag weer terug!

10

Uitmuntend en persoonlijk advies

Ik wilde iets bijzonders, binnen een dag geregeld. Dank Chanot!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede sevice vanuit het kantoor

Goed en persoonlijk advies van medewerker gehad. Het bezorgen van de bestelling verliep wat stroef aangezien ze niet werken met track/trace of afleveren op een ophaalpunt. Uiteindelijk kwam het goed door de zeer goede hulp van de helpdeskmedewerker. Het bestelde product voldoet precies aan mijn wensen, daar ben ik erg tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en levering.

Alleen stalen velgen besteld en uitgeleverd met bij behorende wieldoppen voor VW Up . Een erg leuke verrassing. Rob van Marwijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes binnen 3 dagen de banden geleverd.

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service En bij gebreken in je levering denken ze met je mee en lossen het probleem zo snel als mogelijk op

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijs van de banden is ok

Verbeterpunten

Levertijd op site komt niet overeen met werkelijkheid. Banden Nankang NA1 WW zijn dermate van kwaliteit dat er een enorme hoeveelheid lood aan alle velgen moest (velgen waren ok).

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel de juiste banden geleverd voor een goede prijs

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Ronald, Bedankt voor je 5* beoordeling van Banden- en Velgenshop.nl. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd