Redelijk goed en snel

De track and trace is niet te open zonder account aan te maken. Ik kreeg geen mail dat het was afgeleverd, bij aangegeven garage.

Bedankt voor uw review! Helaas ontbreekt bij sommige bestellingen inderdaad de track and trace, excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om dit te voorkomen én om dit in de toekomst te verbeteren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Top service en prima prijs

Ik heb gekozen voor een montage bij Velgen- en bandenshop in Etten-Leur. Vriendelijk en vakkundige mensen. De prijs van de banden en montage was zeer concurrerend. Zeer aanbevolen!

Bedankt voor uw review Rob! Leuk om te horen dat u tevreden bent met de ontvangen banden en de service bij Velgen- en Bandenshop Etten-Leur. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Ruime keuze

Ruime keuze in all season banden. Snelle reactie op vragen via email.

Bedankt voor de review Eric-Jan. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Top volgenshop !

Als je velgen wil kopen tegen een scherpe prijs en een heel goede klantenservice wil dan moet je bij Velgenshop.nl zijn. De velgen waren in perfecte staat en de levering was ook stipt. Een echte aanrader dus!

Bedankt voor uw review Jan! Fijn dat u tevreden bent met de ontvangen velgen en onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Erg positieve ervaring met de aankoop van 1 losse velg.

Top dat velgen ook per stuk kunnen worden gekocht.

Bedankt voor uw review Jeroen. Leuk om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goede communicatie, nette levering en top spullen!

Bedankt voor het achterlaten van een review Henk! Leuk om te horen dat u tevreden bent met de communicatie en de ontvangen producten. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Geweldige klantenservice!

Ik heb de klantenservice benaderd omdat wij bij 1 van de winkels welke voor velgen-en bandenshop werkt ontevreden waren over de gekozen banden en velgen, maar ook over de service. Ik voelde mij door de klantenservice van velgen en bandenshop meteen serieus genomen en ze gingen meteen aan de slag om tot een goede oplossing te komen. Uiteindelijk erg tevreden over de banden en velgen die zijn geplaatst! Ze hebben kostenloos nieuwe banden en velgen besteld en hebben deze gemonteerd. Omdat de tweede bestelling goedkoper was t.o.v. de eerste, kregen we het prijsverschil teruggestort! Kortom, heel erg tevreden!

Bedankt voor uw review Simone! Wij zijn blij dat wij alsnog een set hebben kunnen leveren waar u tevreden mee bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Ondanks dat door een verkeerde maatvoering velgen ontvangen werd dit probleemloos opgelost. Top

Bedankt voor uw review Jan. Wij zijn blij dat u alsnog velgen heeft ontvangen welke passend zijn voor uw auto. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Slechte communicatie

Zat te wachten op telefoontje van toegewezen garage, maar bleef uit. Door zelf te bellen naar jullie, gaven jullie toe dat er iets mis was gegaan in de communicatie van de garage naar mij. Na melding werd ik snel geholpen door een garage.

Bedankt voor uw review Marcel. Excuses voor de miscommunicatie! Fijn om te horen dat u na de melding alsnog snel bent geholpen door de montagelocatie. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Altijd telaat en slechte communicatie

Bestelling in plaats van 1-3 werkdagen pas na 5 geleverd. Via de telefoon wordt er absoluut geen hulp aangeboden. Het is allemaal je eigen probleem dus zoek het maar uit. Waardeloos bedrijf

Bedankt voor uw review Lars. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling niet op tijd geleverd kan worden. Wij zijn afhankelijk van transportdiensten en daar kan nog wel eens vertraging ontstaan. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit te voorkomen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Keurig geregeld

Bestelling binnen afgesproken tijd in huis, keurig geregeld!

Bedankt voor uw review Chris. Fijn om te horen dat u de bestelling op tijd en in goede orde heeft ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goede nette en snelle service

Word altijd netjes geholpen En koffie staat altijd klaar

Bedankt voor uw review Richard. Leuk om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Levering en berichtgeving liet op zich wachten.,maar uiteindelijk na bijna een week toch mijn complete set onder mijn auto gemonteerd.

Bedankt voor uw review Jerry en onze excuses voor de latere levering. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Slechte service als je een klacht hebt.

Na de bestelling van 4 nieuwe velgen komen ze binnen met schade/krassen (2 stuks, kan gebeuren) dan wil je in overleg zoeken naar de juiste oplossing. Krijg je te horen dat ze niet meer te krijgen zijn en dat je ze eventueel terug kan sturen of dat je €60 euro terug krijgt. Want de krasjes zou je er zo uit krijgen met poetsen volgens hun! De schade zat aan de binnenkant van de velg maar volgens hun zat het immers ook niet in het zicht en maakt het niet uit dat de velgen niet meer mooi zijn. Hoe kan je dat tegen een klant zeggen die 4 nieuwe velgen gekocht heeft bij je. De velgen zijn naar een schade hersteller geweest en gerepareerd, velgen kosten bijna €1100 euro en daar komen nu nog extra reparatie kosten bij. Dit is ronduit schandalig!

Bedankt voor uw review Henk. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de geboden oplossingen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor kunnen betekenen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Lange levertijd verder prima kwaliteit

Levertijd was erg lang doordat de banden uit Duitsland moesten komen. Dit staat niet in de informatie die gedeeld wordt vooraf. Hierdoor had ik misschien een ander keuze gemaakt. Geleverde producten voldoen aan de wensen en zijn van prima kwaliteit. Ook afspraak voor montage liep soepel.

Bedankt voor het achterlaten van een review Jack! Fijn om te horen dat de banden in goede orde zijn ontvangen en dat u gemakkelijk een afspraak heeft kunnen maken voor de montage van de banden. Excuses voor de langere levertijd! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Matig

Toen ik na een dag werken rond een of 18.30 thuis kwam zag ik ineens 4 velgen en 4 banden voor de deur staan. Ik was niet geïnformeerd dat de bestelling die dag geleverd zou worden, was redelijk verbaast. Mede om het feit dat er toch voor een redelijk bedrag aan handel zomaar voor de deur wordt neergezet, voor het zelfde geld was ik een paar dagen van huis en had de bestelling hoor de deur gestaan Niet zo heel netjes vindt ik Groeten Marco

Bedankt voor uw review Marco. Het is inderdaad niet netjes dat de banden en velgen voor uw deur zijn gezet. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen dit ook opnemen met de transportdienst om dit hopelijk in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

De goedkoopste

In 1 woord : prima

Bedankt voor de positieve review JP. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Alles volgens afspraak

Eerste ervaring met velgenshop.nl en er volgen er meer.

Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Iets te late levering.

De velgen zijn prima, ik heb alleen de verkeerde keuze gemaakt. Maar dat is aan mezelf te wijten. Levering iets later dan beloofd..

Bedankt voor het achterlaten van een review! Jammer om te horen dat er een verkeerde keuze is gemaakt. De velgen mogen geretourneerd worden, dan kunnen we wellicht kijken naar velgen die wel naar wens zijn. U kunt hierover altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Helemaal super!!

Ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen door de garage Oldtimer parts die deel uitmaken van de velgenshop en heb hier al meerdere malen voor verschillende auto’s hele mooi nieuwe velgen kunnen halen met altijd top advies!

Bedankt voor het achterlaten van een review Eefje! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Snel, eerlijk en goed

Na mijn telefoontje om info, kreeg ik goed advies en kon ik snel terecht voor een goede prijs. Ga zeker terug als de auto gekeurd moet worden of als er iets mee aan de hand is

Bedankt voor de positieve review Yvonne! Leuk om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Wonderful

Very friendly personal and honest

Thank you for the review. We are glad to hear that you are happy with our service. We hope to see you again! Kind regards, Velgen- en Bandenshop.nl

Prettig

Bedankt voor de positieve review Aad! Leuk om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Bestelling goed beschermd

Mooi set

Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de ontvangen set! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Warrig

Levertijd was 2-4 werdagen. 5 werkdagen later zelf de montage locatie moeten bellen omdat ik nog niks gehoord had. Uiteindelijk lagen de velgen + banden er al 3 dagen maar niemand nam contact op. Middels mail contact werd gezegd dat montage €98 zou kosten. Dit werd verteld door velgenshop. Kom ik op montage locatie aan word er gezegd dat ik €163 moest betalen. Na discussie daar uiteindelijk €98 betaald. Alles loopt via verschillende schijven waardoor er veel onduidelijkheid is.

Bedankt voor de review Bradley! In de drukkere periodes (zomer- en winterbandenwissel) kan het helaas voorkomen dat het iets langer duurt voor de montagelocatie contact kan opnemen voor de montage. Wij doen uiteraard ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. De verwarring omtrent de montagekosten is onze schuld, excuses. Momenteel zijn wij bezig om de kosten te verduidelijken op de website om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Simon Stevinstraat 1

3291 CA Strijen