Prettig

Bedankt voor de positieve review Aad! Leuk om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Bestelling goed beschermd

Mooi set

Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de ontvangen set! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Warrig

Levertijd was 2-4 werdagen. 5 werkdagen later zelf de montage locatie moeten bellen omdat ik nog niks gehoord had. Uiteindelijk lagen de velgen + banden er al 3 dagen maar niemand nam contact op. Middels mail contact werd gezegd dat montage €98 zou kosten. Dit werd verteld door velgenshop. Kom ik op montage locatie aan word er gezegd dat ik €163 moest betalen. Na discussie daar uiteindelijk €98 betaald. Alles loopt via verschillende schijven waardoor er veel onduidelijkheid is.

Bedankt voor de review Bradley! In de drukkere periodes (zomer- en winterbandenwissel) kan het helaas voorkomen dat het iets langer duurt voor de montagelocatie contact kan opnemen voor de montage. Wij doen uiteraard ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. De verwarring omtrent de montagekosten is onze schuld, excuses. Momenteel zijn wij bezig om de kosten te verduidelijken op de website om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Alles prima

Alles prima verlopen en goed aangekomen

Bedankt voor de review Jan! Leuk om te lezen dat u tevreden bent en dat de velgen in goede orde zijn ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Netjes duidelijk en vlot bedrijf.

Mail gestuurd ivm ontbreken foto's. Binnen uur reactie. Bestelling geplaatst, en keurig geleverd. 1 dingetje, track en trace werd niet bijgewerkt! Dus bezorger stond plots voor de deur! En knikkerde de boel bij de buren eruit omdat je tegenwoordig bij die pakketdiensten nog niet de voordeur kunt openen, of ze staan al bij de buren te lossen Maar verder alles keurig verlopen.

Bedankt voor de review Hendrik! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Helaas lukt het soms niet om de track and trace op tijd te versturen, excuses. Wij gaan ons best om dit te voorkomen in de toekomst. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Alles keurig geregeld

Bedankt voor de review Geralt! Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

geweldige ervaring

was eerst best sceptisch of ik er goed aan deed maar toch super mooie velgen besteld ging zeer makkelijk ,alleen was de levering verkeerd helaas maar met 1 belletje werd alles netjes opgelost. makkelijk bereikbaar zeer vriendelijk en oplossingsgericht ik zeg mocht ik ooit andere velgen willen kom ik weer hier bestellen

Bedankt voor de positieve review! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de velgen. En wij zijn blij dat wij het alsnog netjes hebben kunnen oplossen voor u. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goed en scherpe prijzen.

Ik wou de banden laten monteren in Etten-Leur en wou op voorhand weten wat de montagekosten waren. Op de site kon ik dat zo niet terug vinden maar na contact via de mail kreeg ik deze kosten te horen en werd uitgelegd hoe ik dat op de site kon zien. Banden waren scherp geprijsd en de montage kosten waren beduidend lager als bij concurrenten. In Etten-Leur waren ze super aardig en de banden lagen er snel op, zeer tevreden.

Bedankt voor uw review Dré! Fijn te horen dat u tevreden bent met de banden en de service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Geweldige ervaring

Eerste maal dat ik velgen online bestel. Had ook een foute bestelling gedaan en werd gemaild met deze boodschap. Echt fantastische service. Echte aanrader.

Bedankt voor het achterlaten van een review! Leuk om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Mooie bestelling set Clássic banden voor een goede prijs

Bestelling is simpel, duurt wel een paar dagen voordat het wordt geleverd maar verder goef

Bedankt voor de positieve review Martien! Leuk om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Maken tijd voor de klant.

Leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Snelle levering.

Prima levering en de velgen waren zo verpakt, dat beschadigingen bijna niet mogelijk zijn. Wel zaten er de verkeerde wielmoeren bij. Na een telefoontje werd belooft de juiste te sturen, op het moment van schrijven waren die er nog niet.

Bedankt voor de positieve review Ben! Leuk om te horen dat u tevreden bent. De juiste moeren zijn onderweg, deze worden zo spoedig mogelijk bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Professioneel en hulpvaardig

Oke

Bedankt voor de positieve review Jack! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Komen hun afspraken na !

Duidelijke website, scherpe prijzen en goed bandenservice dealernetwerk

Bedankt voor de positieve review Marc! Leuk om te horen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goed aanbod ,goede prijs.

Snelle verzending. Demo banden gekocht. Zien er perfect uit en zijn van 2023. Dus geen oude troep. Prima.

Bedankt voor het plaatsen van de review Dj. Leuk om te horen dat u tevreden bent met de aangeschafte banden en de levering. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Mooie velgen en nette prijs

Zeer snel geleverd en gemonteerd. Aanrader!!

Bedankt voor de positieve review Ramon! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

alles volgens afspraak, zoals het hoort

Bedankt voor het plaatsen van deze review Jan! Leuk om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goeie snelle service

Zoals het hoort zonder gedoe. Maar binnen banden wisselen en naar buiten. Top service

Bedankt voor het plaatsen van deze review Michael! Leuk om te horen dat u tevreden bent met de service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Bedankt voor de positieve review Mo! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Prettig en goed geholpen

Prettig, goed en vakkundig geholpen

Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te horen dat u vakkundig bent geholpen! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Beste prijs/kwaliteit. Ondanks drukte bij transporteurs een snelle levering. Tevreden klant hier.

Bedankt voor de positieve review Frank! Leuk om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Snelle vakkundige service

Ik had op het laatste moment winterbanden nodig vlak voor mijn vakantie. Ze hebben snel geregeld duidelijke communicatie en voor een hele scherpe prijs. Heel blij mee. Van mijn een dikke tien.

Bedankt voor het plaatsen van de review. Leuk om te horen dat u tevreden bent en wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Keurig verpakt, ruim binnen de aangegeven tijd ontvangen, top kwaliteit.

Zeer tevreden met de geleverde producten (Alloy velgen en Vredestijn all season banden). Alles was netjes verpakt en kwam ruim binnen de aangegeven tijd binnen. Ook een vraag die ik gesteld heb via de mail werd snel en uitvoerig beantwoord. Zeker een aanrader voor wie velgen of banden zoekt!

Beste Gerard, Bedankt voor de 5 sterren review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geleverde producten en onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Goede kwaliteit voor goede prijs

Bedankt voor de review Kamil. En graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl

Geweldige service

Vriendelijke mensen die geweldige service verlenen

Beste Jan, Bedankt voor de positieve review. Leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Velgen- en Bandenshop.nl