goed geregeld en klantvriendelijk

had velgen besteld maar waren niet precies zoals op site was geen probleem om andere te bestellen maar deze die koos waren duurder kreeg ze voor de zelfde prijs denk met de klant mee super

Beste, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat het naar je tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens!

Goede service ook als het niet in 1x goed gaat

Ik kreeg onverhoopt een verkeerde maat geleverd, maar de service maakte de gehele aankoop ervaring meer dan goed.

Beste, Bedankt voor je positieve feedback! Veel plezier met je aankoop. We zien je graag weer terug!

Uitmuntend en persoonlijk advies

Ik wilde iets bijzonders, binnen een dag geregeld. Dank Chanot!

Goede sevice vanuit het kantoor

Goed en persoonlijk advies van medewerker gehad. Het bezorgen van de bestelling verliep wat stroef aangezien ze niet werken met track/trace of afleveren op een ophaalpunt. Uiteindelijk kwam het goed door de zeer goede hulp van de helpdeskmedewerker. Het bestelde product voldoet precies aan mijn wensen, daar ben ik erg tevreden mee.

Zeer goede service en levering.

Alleen stalen velgen besteld en uitgeleverd met bij behorende wieldoppen voor VW Up . Een erg leuke verrassing. Rob van Marwijk

Netjes binnen 3 dagen de banden geleverd.

Pluspunten

Snelle service En bij gebreken in je levering denken ze met je mee en lossen het probleem zo snel als mogelijk op

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijs van de banden is ok

Levertijd op site komt niet overeen met werkelijkheid. Banden Nankang NA1 WW zijn dermate van kwaliteit dat er een enorme hoeveelheid lood aan alle velgen moest (velgen waren ok).

Pluspunten

Snel de juiste banden geleverd voor een goede prijs

Dag Ronald, Bedankt voor je 5* beoordeling van Banden- en Velgenshop.nl. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Super snel geleverd

Pluspunten

2de keer dat ik heb besteld. Telefonisch goed bereikbaar en snelle handeling

Beste Ruth, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Gemak van thuiswinkelen in combinatie met het op afspraak laten monteren van de banden dicht bij huis.

Hallo mark, Bedankt voor deze mooie beoordeling en veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

klantenservice optimaal, levering zoals gevraagd zeer tevreden

Hallo Petrus, Bedankt voor de beoordeling. Wij willen je bedanken voor je bestelling en zien je graag terug voor een volgende bestelling. Wij wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Levert lekke snel en goedkoop

Betere communicatie over levering

Beste Jasper, Bedankt voor je feedback. Wij werken dagelijks aan het verbeteren van onze dienstverlening en deze feedback helpt ons zeker het probleem sneller en betere op te lossen. Wij wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Beste, Bedankt voor je korte en krachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Ruime keus en in elke prijsklasse wel wat. Order was door de bezorg dienst in twee delen gesplitst maar bij navraag hebben ze hier meteen op doorgepakt en wist ik binnen no time waar de rest van mijn bestelling was.

Ik had de keuze uit verschillende budget banden en heb mijn keuze toen laten bepalen door het rij geluid. Dit bleek onjuiste informatie van de leverancier te zijn en natuurlijk had ik moeten weten dat 2dB erg weinig geluid was maar misschien als dat soort info bekend is dat bij de banden info erbij te zetten

Beste Michael, Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Fijn dat je ervaring goed is gelopen via onze webwinkel. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat dit soort foutjes op onze website worden weergegeven. Wij gaan hier in het vervolg beter op letten. Ik hoop dat de bestelde artikelen verder voldoen aan de verwachtingen en wenst je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

No nonsense. En snelle levering.

Duidelijker aan geven na de bestelling dat er een mail is verzonden om je product te betalen.

Beste Sjaak, Bedankt voor de feedback. Goed te horen dat de ervaring in onze webshop positief bevallen is. Wij gaan eraan werken en willen je bedanken voor het delen van je ervaring. Veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. We zien en helpen je graag in de toekomst nogmaals. Veel veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Prima, de juiste banden met een DOT 2018 top

Miste een mail voor de levering datum gelukkig was ik thuis.

Beste, Bedankt voor deze mooie beoordeling en Feedback. Fijn te horen dat de geleverd producten naar wens zijn geleverd. We erkennen het probleem met het mailsysteem, er wordt aan gewerkt om dit te automatiseren. Wij wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Produkten die niet op voorraad zijn worden netjes van de site gehaald! De prijs is vriendelijk en de levering redelijk snel.

De beloofde mail op de avond voor de levering heb ik niet ontvangen. Daarom was ik verrast dat de velgen bij de buren waren afgeleverd. Niet handig dus!

Beste Camiel, Bedankt voor je feedback en je beoordeling. Wij erkennen het probleem met ons mailsysteem en zijn er mee bezig dit te herstellen. Goed te horen dat de velgen in goede orde zijn ontvangen. Wij hebben dat ze mooi onder je auto staan en wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

snel en accuraat toppie

Beste, Bedankt voor deze top beoordeling. Wij zijn blij dat de service naar wens was. We zien je graag in de toekomst terug en wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Snelle levering dinsdag avond besteld vrijdag worden ze keurig aan de deur bezorgd!

Handig zou een track and tracé code zijn voor tijd en datum indicatie.

Beste, Bedankt voor deze positieve feedback. We zijn nog bezig deze handeling te automatiseren. Helaas blijven sommige nog hangen in ons systeem. Wij wensen je veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Pluspunten

Goede informatie, snelle levering

Beste, Bedankt voor de positieve feedback. Wij wensen je veel veilige kilometers tegemoet. Met vriendelijke groet, Banden- en Velgenshop klantenservice

Simon Stevinstraat 1 3291 CA Strijen