Super snel

Super snel, beste prijs

1 WOORD IS VOLDOENDE..EUREKA

Ik beveel dit bedrijf aan qua service.ontvangen artikelen dik mee tevreden dwz ik blijf klant hier.ps bezorgers zeer vriendelijk en precies op de afsproken tyd aanwezig....toppie

Tijdens het bestellen op een uiterst vriendelijke manier benaderd. De correspondentie over de artikelen was duidelijk en uitgebreid. De aflevering werd gedaan door net, vriendelijk en behulpzaam personeel

snel, makkelijk en zonder gedoe

Snel makkelijk en zonder gedoe

Top service in bestellen en afleveren

Mijn bestelling van een wasmachine is prima verlopen. De levering is in een jaren vijftig flat op de vierde verdieping afgeleverd. Dit geheel volgens afspraak. Opm: de levertijd website mag best wat nauwkeuriger. De wasmachine is wel keurig in de ochtend bezorgd, maar de levertijd schuift steeds op en op de site staat duidelijk dat je de n-de levering bent terwijl de dan gemelde levertijd niet past bij het aantal afleveringen dat nog plaats moet vinden. (bv het is 9h00, er zijn nog 5 leveringen tussen Apeldoorn en Arnhem en ze verwachten om 10h00 bij je te zijn)

Prima bezorging!

Onze ervaring is goed geweest. Prima op de hoogte gehouden over de bezorgtijden. Ondanks dat deze een klein beetje anders uitviel dan in de ochtend werd aangegeven. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam, en de bezorgers ook klantvriendelijk en beleefd.

Prijs, snelle levering, keurige bezorging, alles was prima in orde. Top!

prima winkelen bij ao.nl

Perfecte ,op tijd,afgewerkt en vriendelijke behulpsame mensen!

Goede tijdafspraken en zeer vlotte afhandeling.

snelle levering goed product

goed ervaring enig minpuntje was de levering machine werd in het wandelpad van de keuken geplaatst verzocht een meter naar rechts te zetten werd niet gedaan want dat was de keuken niet??? dat was het enige vervelende

Vaatwasser snel geleverd en geiïnstalleerd

Na de vorige ervaring met AO.nl die slecht begon (beschadiging bij de bezorging van een vrieskast) maar uiteindelijk keurig is opgelost door AO.nl, nu weer een prima ervaring bij de bezorging en installatie van de Siemens vaatwasser. Telefonisch de bestelling geplaatst en e.e.a. met AO.nl besproken (bv. een check door ze op de inbouwmaten) en ook de afspraak voor installatie alvast kunnen inplannen. Levering gebeurde ook keurig binnen het tijdvak dat werd aangegeven, zeer snelle en deskundige installatie door PostNl. Kortom: goede ervaring wederom met AO.nl.

Voor een Samsung wasmachine gekozen. Perfecte levering en weer de laagste prijs! Kortom, een aanrader

Vooral fijn dat er ook telefonisch contact mogelijk is.

Al met al goede service. Helaas wat laat op de zaterdag middag/avond. Kreeg het idee dat de bezorgers/monteur wel aan de laatste loodjes toe waren. Verder alles goed geregeld met track en trace.. .. voor herhaling vatbaar. (niet te snel😉) BEDANKT

in 1 woord geweldig.

Goede service, prettig contact via email of telefoon en vriendelijke bezorgers. Komen de afspraken goed na.

Alle afspraken keurig nagekomen voor een zeer scherpe prijs !! Top

Ik ben altijd zeer vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Levering keurig uitgevoerd. Alles volgens afspraak afgehandeld. En ook nog eens de laagste prijs betaald voor mijn nieuwe wasmachine. Geweldige service dus...

Geweldige service ook qua bezorgers, top!

De bestellingen gaan vlot, de bezorgers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam en het contact is ook vriendelijk. in een woord TOP, was dit maar overal zo.

Goed service

Goeie service, alles op tijd gebracht.

Fantastische vriendelijle levering tegen een zeer scherpe prijs

Opvallend was de zeer vriendelijke aflevering van de koelvriescombinatie.

Uitstekend!

Doen wat je mag verwachten. Goede service, net personeel, goede machine, goede prijs.

goed geregeld

Geen op of aanmerkingen. Gewoon goed.

Zeer concurrend met uitstekende servce als de bezorging.ice, zowel telefonisch als de bezorginge

Ik was zeer content maar toen ik 2 dagen later mijn tweede vriezer ( Bosch) bestelde was men iets minder coulant in de prijstelling dan bij mijn eerste opdracht.

Top ervaring!

Snelle levering, vriendelijke chaffeurs, er was wat gebogen aan de inbouw vaatwasser en hier hebben ze meteen foto's van gemaakt voor het geval dat, top dus!

geweldig

snelle levering super gemakkelijk precies op tijd super chaufeurs

optijd net personeel goede prijs

goede prijs product kwaliteit snelle afhandeling vriendelijk personeel.

Fijne en correcte bezorging.

Bij aflevering bleek de bestelde wasmachine beschadigd. Dit werd zeer correct en plezierig afgehandeld en binnen 2 dagen kregen wij een andere. Een pluim voor de bezorgers.

Over ao.nl