snel en vakkundig

Na de bestelling is de wasmachine snel bezorgd (ook naar de 1e verdieping!) en vakkundig aangesloten. Top!

Jammer dat jullie niet meer bestaan ...

Jammer dat jullie niet meer bestaan ...

Drama bedrijf

Zelden zoveel mis gegaan met een bestelling en zelden zo weinig medewerking van medewerkers gehad

De zorg en de hulp die ze je bieden, zowel aan de telefoon als aan de deur is meer dan prima. Ze denken met je mee. Ze willen je graag helpen en leveren het product netjes af.

Zeer goed.

Opm.De eerste keer iets gekocht,Was goed verzorgt.Ik ga er van uit dat de garantie net zo goed is .Vr gr Ad Lammers

Goede aankoop, lange levertijd

De aankoop ging soepel, helaas was de levertijd vrij lang. Na telefonisch contact begreep ik het probleem en uiteindelijk ontving ik het product in een goede staat.

Alles precies zoals afgesproken, chauffeur gaf zelfs nog goede instructies

Gewoon geweldige service

Perfecte levering

Keurig optijd geïnformeerd en geleverd binnen het afgestemde tijdvak.

Prof en anel

Prima geregeld

Snel en keurig afgeleverd

Fijne koelkast, veel ergernis door de inbouwservice

Met een tweede bestelling bij AO binnen een half jaar, zijn we al bijna vaste klant. Helaas verliep de inbouw dit keer met ergernis en stress. Allereerst kregen we geen gebruikelijk telefoontje vooraf, over het tijdstip van de levering en inbouw. Vervolgens leken de mannen serieus van plan ons achter te laten met een koelkast waarvan de deur niet dicht kon. Om dit euvel te verhelpen moest een schroefje worden aangebracht en dit mocht niet, iets met een verzekeringskwestie. Toen een telefoongesprek met het hoofdkantoor geen geen oplossing bracht, was de keuze: accepteren of de oude koelkast terugplaatsen. We kozen voor het laatste en.....ineens kon het schroefje wel worden geplaatst, het was nog geen halve minuut werk. Denk goed na voor je AO een inbouwapparaat laat plaatsen in een bestaande keuken! Jammer, onze eerste ervaring was zoveel beter. De koelkast bevalt overigens goed:-)

Makkelijk de beste service

Een wow? Alles voor een glimlach? Andere bedrijven gebruiken zulke zinnen in hun slogan om de klanten te overtuigen dat ze 'super' service hebben. Nee hoor. Neem eens een kijkje bij ao.nl waar de klantenservice medewerkster persoonlijk naar mijn woning kwam (binnen 1 uur na het bellen) om een slag van mijn wasmachine te brengen. Ook zijn alle prijswijzigingen perfect gecorrigeerd en teruggestort zonder moeilijk te doen hierover. Serieus een van de beste service. Ik vertel het alle collega's en familieleden hoe ik onder de indruk ben van ao.nl.

Pakket al 3 keer zogenaamd verzonden

Al een week aan het wachten op een koffiezetapparaat wat binnen 2 dagen bezorgd zou worden. Track-and-trace code bestaat volgens PostNL niet en hij verdwijnt na een paar uur van de bestelpagina. 2x gebeld met klantenservice die melden dat het pakket bij PostNL is maar wonderbaarlijk genoeg krijg ik na elk contact met klantenservice een nieuwe e-mail met een nieuwe track-and-trace code die wederom niet bestaat en na enkele uren weer is verdwenen. Ik heb duidelijk gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden met een pakket, wat ik vrees, niet eens is verzonden? Want hoe hou je als bedrijf zelf een zending in de gaten zonder track-and-trace code?

Very prompt delivery

Delivery was quick but the delivery guys soiled our newly laid carpet. I think when you deliver goods to a house you need to be aware of newly painted walls or carpets. Being considerate would be much appreciated

Netjes en op tijd bezorgd

Onze vaatwasser precies zoals afgesproken netjes op tijd geleverd

Veel gezeur zonder resultaat.

Er was een leuke korting op het apparaat dat ik wilde bestellen en ik zag de positieve reviews, dus heb ik uiteindelijk toch bij ao besteld. Dit was voor mijn tevens ook de laatste keer. Het product zou de dag erna geleverd worden, top. De dag erna kwam er echter niemand, terwijl we thuis waren en de deur open stond. Toen ik belde kreeg ik te horen dat de bezorger voor een dichte deur had gestaan. Dit was de eerste tegenslag, want dit kun je natuurlijk niet verkopen aan iemand die hier afspraken voor heeft verzet. Nog over gemaild, geen reactie op ontvangen (ook al werd beloofd dit binnen een werkdag te doen). Enfin, een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor na het weekend. Een dag vrij voor genomen, want het was voor Sinterklaas, dus wel belangrijk dat het geleverd zou worden. Krijg ik van de klantenservice te horen dat het product niet meer op voorraad is en niet bezorgd zal gaan worden. De klantenservice begreep er ook niks van en kon geen duidelijkheid geven. Ondanks hun eigen fouten houden ze bestellingen dus niet gereserveerd voor klanten en kun je fluiten naar je bestelling. De klantenservice is om te huilen en snapt er zelf niks van. De verantwoordelijk om "sorry" te zeggen, nemen ze ook niet.

Niets op aan te merken

Verwerking van mijn besteling en aflevering verliep vlekeloos

Goede aanbieding

Op Black Friday een goede aanbieding gescoord en deze werd keurig netjes op tijd geleverd, zoals verwacht.

Slechte beoordeling wordt niet weergegeven

Ik ben erg ontevreden over de service van AO. Ik heb de slechtst mogelijke waardering gegeven. Deze wordt niet weergegeven. Op deze manier is de totaalscore (veel?) te hoog.

Beste Arie, Dank je wel voor je beoordeling en fijn dat je je ervaring met ons wilde delen. Naar aanleiding van al je signalen heb ik zojuist geprobeerd je te bellen: helaas was je niet in de gelegenheid om op te nemen. Ik heb je review op Trustpilot als eerste beantwoord, omdat je aangaf dat de beoordeling hier op Kiyoh niet zichtbaar werd. Kiyoh heeft een beveiliging tegen lagere beoordelingen: reviews met een lager cijfer worden automatisch "in quarantaine" geplaatst, totdat we ernaar hebben kunnen kijken. In verband met Black Friday-drukte is dit nog niet gelukt, maar zoals je ziet ben ik 'm nu tegen gekomen. Ook negatieve beoordelingen plaatsen we, omdat we het belangrijk vinden dat elke klant een eigen oordeel kan vormen ☺ Uit je berichten begrijp ik dat de levering niet gegaan is zoals we het allemaal graag hadden gewild. Ons navigatiesysteem stuurde de chauffeurs rond, en ze hebben veel moeite gehad met het vinden van je woning. Dat is natuurlijk niet leuk, en verklaart misschien waarom ze zoveel later waren. Excuses voor het ongemak! Gelukkig hebben we de droger wel op de beloofde dag bij je kunnen brengen: minder leuk is dan dat het apparaat niet aangesloten wordt. Ook hiervoor sorry. We maken je het liefst gewoon in één keer blij met een snelle levering en het doen van alle services, dus ik betreur het dat dit bij jou niet gelukt is. Mocht je het fijn vinden om een paar mannen langs te krijgen, zodat ze de droger voor je aan kunnen sluiten, horen we dit natuurlijk graag! Ook als er nog iets anders is wat we voor je kunnen doen horen we het graag. Zou je ons dan even kunnen bellen? We zijn bereikbaar op 030 8080 700 (doordeweeks van 7:00 tot 18:00, op zaterdag van 7:00 tot 17:00). Met vriendelijke groet, Roos van AO

Wederom een goede ervaring!

Strijkijzer besteld en weer snel geleverd. Fijn dat een website gewoon haar afspraken nakomt.

Alles volgens afspraak

goede ervaring.

Geen of slechte service

Wasdroger is te laat bezorgd (steeds wisselde de verwachte bezorgtijd). Wasdroger is op de wasmachine geplaatst en niet geïnstalleerd. Nu moet ik op de een of andere manier bij de achterkant van de zware droger zien te komen om de afvoerslang te monteren.

Op tijd en zorgvuldig

Kan niet anders zeggen dat alle afspraken werden nagekomen en wij tijdig geïnformeerd werden, wanneer men kwam de beide bezorgers hebben vervolgens de koelkast daar neergezet waar wij wouden en keurig rekening gehouden met de nieuwe net gelakte vloer

Mijn ervaring was 100%

Mijn ervaring was prima geregeld