Geweldige klantgerichtheid en service

Bij levering van de wasmachine bleek dat de wasmachine niet voldeed aan een van de in de specificaties genoemde items. Dit bleek inderdaad een foutieve opgave te zijn. Na melding werden direct een aantal passende oplossingen aangeboden waar ik uit kon kiezen. Er was sprake van een zeer snelle en klantgerichte actie.

Im 1 woord super geregeld en topservice

Snel besteld.....anders adres bezorgd..... keurig aangesloten...... aanrader voor een ieder die snel iets wil...... 2e dag na bestellen.... echt supersnel

Zeer behulpzaam en super service

Ik heb al vaker bij AO besteld, maar dit keer zat er een kleine beschadiging op het apparaat. Ik werd direct geholpen en meteen opgelost met een compensatie. Echt geweldig!

Alles prima en vlot

Volgens afspraak

Levering en afhandeling zoals je mag verwachten. Vaatwasser doet het zoals beschreven op website.

200% TEVREDEN

Dit is de derde bestellingen en we zijn heel tevreden met de service. Aardige en nette bezorgers, en ze hebben de verpakkingen goed opgeruimd. Over het producten ook 5steren van ons

scherp geprijst, punctueel en uitstekend bezorgd

Met de cash back actie was deze koelkast nergens zo voordelig te verkrijgen. De bezorgers waren keurig op tijd en belden zoals beloofd een half uur voor ze arriveerden. Ze waren heel vriendelijk en uiterst voorzichtig met onze nieuwe houten vloer bij het plaatsen van de koelkast.

Keurige en nette aflevering door 2 jongens die ook zeer beleeft waren.De machine op z,n plaats gezet en proef laten draaien.

Geheel volgens afspraak

Keurig en snel geleverd! Duidelijke website. Volgende keer zeker weer.

Voor de 2e x wat besteld

Super tevreden

Super vriendelijk personeel. Namen ook alle verpakkingen mee.

Levering goed

Levering artikelen prima gegaan. Alleen omslachtig om kortingscoupons te ontvangen. Zou meteen meegeleverd moeten worden.

Top goed bezorgd. Tot de volgende keer.

Het product is netjes afgeleverd en zelfs op plaats van bestemming gebracht.

Heerlijk simpel

Kijken, kopen en 10 min voor het bezorgen even bellen dat ze er aankomen. Geweldig

Fijne wasmachine met heldere gebruiksaanwijzing. Wast prima!

Snelle levering en zorgvuldige installatie door jonge en vriendelijke medewerkers. Top!

super

Vrijdag een vaatwasser besteld. Vrijdagmiddag werden we gebeld voor details. Maandag bezorgd en geplaatst door hele vriendelijke monteurs. kortom een hele goede ervaring

Uitstekende services!

4 weken geleden hebben wij een wasdroger gekocht bij AO, deze droger functioneren helaas niet. Contact opgenomen met AO en zonder enig negatief woord, hebben zij direct de droger opgehaald. Afgelopen vrijdag is onze nieuwe droger geleverd door AO, leuke en vriendelijke gasten en netjes een half uur van te voren gebeld. Ik kan AO zeker aanbevelen!

zeer goed

s`avonds gekocht en de volgende morgen voor 09.00 uur keurig thuis bezorgt

snelle correcte levering.

ook in de avonduren keurige en vlotte bezorging.

Wasmachine keurig op tijd geleverd, prima & snel aangesloten

De Bosch wasmachine mooi op tijd afgeleverd, en netjes, snel en deskundig aangesloten.

ik ben heel tevreden.

ik heb een AEG stofzuiger besteld. Gekozen omdat het voordeliger was dan bij andere winkels. Aflevering was goed en op tijd. Klantenservice denkt met je mee als je niet uitkomt.

Voor herhaling vatbaar

De informatie vooraf was duidelijk en volledig. De bezorgers/installateurs waren deskundig en vriendelijk. Eén ding was minder: voor het installeren van onze nieuwe inbouwkoelkast hoorden we pas de avond ervóór (om 23 uur) in welk tijdsvak dat zou gaan gebeuren. Ik moest hiervoor dus de hele dag vrijhouden.

Beste Andrew, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Ik kan me goed voorstellen dat je het tijdvak liever wat eerder hoort. We hopen in de toekomst eerder een tijdvak te kunnen geven voor leveringen die plaats gaan vinden op de dag erna. Signalen zoals het jouwe zijn voor ons daarom extra waardevol om intern door te zetten. Ik hoop dat je ondanks de opgeofferde vrije dag veel plezier hebt van de nieuwe koelkast! Met vriendelijke groet, Jens van AO

super snel en ook nog de goedkoopste!

super snel en ook nog de goedkoopste

Goede prijs

Goede prijs, snel geleverd, wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten, en aangezet om door te spoelen. Van tevoren geen telefoontje gehad dat ze eraan kwamen terwijl daar wel mee geadverteerd wordt.