Uiteindelijk goede service

Na wat problemen met de lampen, uiteindelijk goede service. Bereikbaarheid zou verbeterd kunnen worden. Resultaat is goed. Heb vertrouwen in het bedrijf en kom zeker terug

Levert snel maar klantenservice traag.

Van mijn bestelling werd 1 lamp geleverd met de verkeerde lichtkleur. Antwoord op mails laat te lang op zich wachten, maar uiteindelijk is de juiste lamp alsnog toegestuurd. Er wordt snel geleverd maar de klantenservice is wat traag. Als dit laatste flink verbeterd zou ik 4,5 ster geven.

Bedrijf met echte kwaliteit in huis! + snelle levering

Na twijfelen omdat er volgens sommige recensies bestellingen zo te zien wel eens wat lang duren, toch hier besteld. Bestelling was meteen de volgende ochtend in huis! In eerste instantie besteld wat ik dacht nodig te hebben. (toevallig het juiste! :) ) Maar kreeg de dimmer / lampen helaas niet goed werkend. Echter na contact met Jasper was ik in staat de dimmer in te stellen met nu resultaat waar wij zeer tevreden over zijn. Hier staan ze voor hun vak, ik kom zeker weer terug!

Zeer zeer zeer slecht!!

Lampen zouden binnen 3 dagen worden geleverd! Een week op zitten wachten, geen reactie via de mail of telefoon. Daarna besloten om elders te bestellen. Deze bestelling via track and tracé weer terug gestuurd. Zit nu al 3 week te wachten op mijn geld! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Zeer louche dit. Hier niet bestellen!

Goedemiddag, Excuses als er iets fout is gegaan, hopelijk is dat inmiddels opgelost. Mochten wij nog wel wat voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op! Mvg, Team ThatsLed [email protected] 085 065 6233

Onbetrouwbaar zeer slecht bedrijf

Bestelling van drie lampen zou binnen drie dagen worden geleverd. Na herhaalde pogingen om te bellen en diverse e-mail berichten, eindelijk een reactie ontvangen dat PostNL de zending had zoekgemaakt en dat er een nieuwe levering die dag zou worden verstuurd. Ook deze zending nooit ontvangen . Geen reacties op meerdere mailberichten totdat in een laatste mail is aangeven dat aangifte wordt gedaan van oplichting en dat keurmerk waarborg zou woorden ingeschakeld indien binnen 24 uur geen reactie zou komen. Reactie nooit ontvangen maar lampen zijn alsnog verstuurd levertijd van ruim 4 weken

Beste H.G. Bedankt voor je bericht. Jammer dat je deze ervaring hebt. Ik zie inderdaad dat er twee pakketjes naar je verstuurd zijn. De tweede is helaas nog niet terecht. Excuses dat je ons niet hebt kunnen bereiken. We zullen hier in het vervolg scherper op zijn! Bedankt voor de Feedback! Mvg, ThatsLed.nl

Snelle levering, goede service

Hier al een aantal keer lampen besteld, levering is doorgaans ontzettend snel, mocht iets onverhoopt niet op voorraad zijn krijg je een alternatief of een duidelijke nieuwe leverdatum aangeboden. Prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Nice, fast and easy

I've been looking for a while for new lights in our new house. I've talked to Jasper on a congress, and he was able to help me out very fast. I can only recommend this. 5 stars from me :)

Oplichters

Een lamp voor 219 euro besteld. Levertijd 1-3 werkdagen. Niet dus. De lamp kwam niet. Mailen, bellen, mailen en bellen. Geen gehoor en geen reactie. Een laatste e-mail gestuurd en gezegd dat ik aangifte ga doen als ze voor 3 uur niet zouden reageren en dat ik de koop wilde ontbinden en per direct mijn geld terug wilde hebben. Hadden zo een 5 uur de tijd om te reageren. Dus uiteraard niets gehoord. En dus heb ik aangifte van diefstal en oplichting gedaan. 23.37 uur een e-mail van thatsled ontvangen. Waren een paar dagen niet bereikbaar. Dat is hun standaard antwoord. Ik kon 10% korting krijgen. En ze zouden de 219 euro terug storten. Dat hebben ze gedaan. Dat is het enige dat ze hebben gedaan. Ik ga de lamp elders kopen. Hoe komt het dat ze toch een redelijk review cijfer gemiddeld hebben? Ik vermoed dat ze zelf reviews schrijven. Of dat door vrienden laten doen. Kijk goed naar de woonplaatsen bij de reviews. Of zelfde woonplaats of een dorpje er naast. Oké ik hem mijn geld terug. Gelukkig. Maar ik denk dat niet iedereen zo gelukkig is. Geen diefstal in deze maar echt wel liegen En bedriegen. Erg slecht bedrijf.

Beste mevrouw Nagelmakers, beste Mireille, Zoals aangegeven kunnen wij de bestelde lamp niet leveren. Mooier kan ik het helaas niet maken. Anders hadden we dat zeker gedaan! Daarom hebben wij het volledige bedrag teruggestort naar je rekening. Excuses dat je ons niet goed hebt kunnen bereiken. Wij weten dat we niet perfect zijn, een voorraad koppeling zijn bijvoorbeeld dit probleem al hebben verholpen. Helaas is dit voor een kleine shop als ons financieel simpelweg nog niet haalbaar. Maar wie weet wat de toekomst brengt. Ik heb verder geen bericht gehad omtrent je aangifte, en dat lijkt me ook niet nodig / ga je natuurlijk niets mee bereiken. Dit review cijfer hebben we simpelweg keihard voor gewerkt, jammer dat je je eigen conculsies trekt en ons meteen onderuit probeert te halen. Zoals aangegeven is het volledige bedrag reeds teruggestort. Wellicht kunnen we je in de toekomst beter van dienst zijn! Bij verdere vragen, neem gerust contact met ons op. We helpen je nog steeds graag! Met vriendelijke groet, ThatsLed

Heel slecht

Na meerdere malen gemaild, gebeld te hebben nog steeds geen lampen ontvangen. Krijg geen reactie op mails die ik stuur. Zo ga je niet met klanten om. Lampen wel betaald. Wacht al bijna een maand. Zeer slecht.. Ondertussen de lampen ontvangen.. Gelukkig.. Begon te denken dat ik opgelicht was..

Beste Wilma, Vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Je hebt bij ons een bestelling gedaan waar weer een deel meteen van geannuleerd is door je. Wegens een interne fout is hij hierdoor blijven hangen. nav. je mail hebben we de zending alsnog voor je gereed gemaakt. Ik zie ook dat deze inmiddels bezorgd is. Excuses voor de vertraging! We zijn je in de toekomst graag weer van dienst!

Van een bestelling van drie werden maar 2 lampjes geleverd. Via whatsapp contact gezocht (pas om 23.45) en om 23.50 direct een reactie retour en derde lampje twee dagen later kosteloos in huis! TOP!

Gewoon goed!

Ik kom hier regelmatig terug. Advies is goed, bereikbaarheid goed en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Duidelijke site met een redelijke zoekmachine

Duidelijke en ruime technische omschrijving van de goederen op de site. Zoekmachine zoekt niet geweldig goed op trefwoorden maar via een omweg zijn de goederen toch te vinden.

Top service!

Top service!

Goeie service en kwaliteit!

Omdat ik op dit moment opzoek ben naar de juiste lampen voor mijn bedrijf kwam ik uiteindelijk bij ThatsLed terecht. Bij het uitkiezen koos ik voor hulp via de chat. Hierbij volgde al gauw een goed advies. Daardoor heb ik voor ThatsLed gekozen. Verder vond ik de kwaliteit en service ook erg goed, dit komt door de garantie die het bedrijf bied. Zo had ik een kapotte lap en na contact met meneer Visser kreeg ik de volgende dag een nieuwe lap toegestuurd. Nogmaals bedankt!

Erg enthousiaste lampenbedrijf!

Voordat ik uiteindelijk een keuze maakte uit wat voor thuisverlichting ik wou ophangen heb ik contact opgenomen met bedrijf. Ik werd al gouw geholpen door Jasper. Wilde mij aan de hand van zijn advies zo goed mogelijk helpen. Daardoor ben ik erg blij met mijn nieuwe lampjes!

Uitstekende service en snelle levering

Ontzettend tevreden over ThatsLed, leveringen zijn snel, prijzen zijn goed en service is uitstekend. Reageren snel op vragen, lossen problemen op en kwaliteit is altijd op orde. 10/10 would recommend!

Soepel

Ik heb al een aantal bestelling gedaan bij ThatsLed en zijn allemaal soepel verlopen zoals je mag verwachten. Ze hebben een makkelijke website met duidelijke informatie bij de producten. Ze leveren kwalitatief goede lampen en kabels, geen chineese rommel zoals bij een hoop andere websites.

Duidelijke website en super klantenservice

Mijn bestelling duurde heel even, maar dat is ook een beetje de Corona tijd waar we flexibel hebben mee te bewegen. Maar na 1 belletje lagen mijn lampjes de volgende dag te wachten voor mijn deur. De omschrijving van de lampjes en het licht wat ze geven, is precies hoe de lampjes schijnen. Mijn kroonluchter hangt er weer patent bij.

Super webshop en klantenservice

Mooie producten, goed geprijsd en hele vriendelijke klantenservice! Bedankt!

Goede service!

Geleverd volgens afspraken en hulp met wat het beste te gebruiken! Top!

Duidelijk en helder advies

To the point en helder advies. Tevreden over de kwaliteit van de producten. Een aanrader.

Scherpe prijs, zeer snelle en complete levering. Top

Alweer de tweede levering. Uitstekende producten en goede services

Prijs kwaliteit verhouding super

Snelle levering. En tevreden met de kwaliteit en de prijs

Ontzettend slecht

Geen enkele reactie op mail/ telefoon Goederen niet geleverd !! Wel betaald !! Dus geen zaken doen met dit bedrijf, (Thatsled) is geen led .... Gewoon zeer slecht ....

Beste Theo, Bedankt voor je bericht. Het betreft hier een product wat besteld is waarbij staat vermeld dat deze weer leverbaar is op 20 oktober. Gelukkig hebben we inmiddels contact gehad en gaan we deze zo snel mogelijk leveren. We zijn je graag weer van dienst! ThatsLed

Levertijd was binnen 1 tot 3 werkdagen, bestelde iets voor 16:00 uur en de volgende ochtend had ik het binnen, super!