Goede kwaliteit en prima service.

Veel lampen van Thats’s Led in huis ondertussen, bevallen goed, geen defecten tot zo ver. Vragen werden netjes afgehandeld, prettig contact.

Top producten en snelle levering

Dit is de tweede keer dat ik een bestelling doe bij Thatsled. Alle verlichting voor onze nieuwe woning geleverd, erg tevreden!

Goede kwaliteit, ziet er profi uit!

Geleverd wat ik had besteld, alles keurig verzorgd.

Accurate afhandeling

Zeer tevreden met de bestelde led lampen

Bedrijf denkt mee met de klant! Prima service

Ik had een probleem met een ledlamp voor een Artimide staaflamp. Kreeg prima advies en service!

Beste Margreet, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goede ervaringen met ons hebt. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst! Met verlichtende groet, ThatsLed

Zeer blij met de ontvangen lampen. Ik ben goed geïnformeerd en ze werden snel geleverd.

Goeie verlichting

Fijne webshop

Beste T, Bedankt voor je bericht. Heel fijn om te horen dat ons harde werken van de afgelopen dagen zijn vruchten af werpt. We zijn je graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, ThatsLed

Waardeloos

Ik dacht dat dit een goede zaak was vanwege de Google adds en mooie website. In de praktijk lijkt het webshop die nog héél veel moet leren over netjes ondernemen of gewoon moet stoppen. - De bestelling is binnen gekomen (1 ster!) - De lampen die ik had besteld hadden geen keurmerk (is dat niet verplicht in EU?) - Communicatie is er niet. Mail, telefoon, chat... geen! Oh ja, pas reactie na klacht via thuiswinkel waarborg! - Lampen teruggestuurd (eigen kosten) en nog GEEN GELD TERUG na ruim twee weken .. ze hebben t druk (!?) Hopelijk krijg ik het geld nog terug en komt het nog goed met deze webwinkel!

Beste Rob, Bedankt voor je review. Jammer dat het niet naar wens is verlopen. De lampen hebben wel degelijk een keurmerk, maar helaas stond dit inderdaad niet op het doosje, dit is een ontwerpfout. Dit hebben wij ook meteen bij je aangegeven. Daarnaast zijn lampen zijn van erg hoge kwaliteit tegen een nog veel nettere prijs. Helaas hebben wij wel nogal wat problemen ondervonden op het gebied van klantenservice. Hierdoor zijn een aantal bestellingen vertraagd. Dit is inmiddels opgelost, en we draaien weer volop. Wij hopen dat wij je in de toekomst nog een keer mogen laten zijn dat wij echt wel een betrouwbare partner zijn voor al je verlichting en toebehoren. Met vriendelijke groet, ThatsLed

Levert te traag uit - onbereikbaar voor het annuleren van een bestelling

Ik laat een nieuw plafond monteren, en wil ik daarin na oplevering werkende spotjes zien. Daarom ruim op tijd ledlampjes gekocht bij ThatsLed. Van de beoogde levertijd van 1-3 werkdagen is weinig terecht gekomen. Dus heb gisteren maar elders een bestelling geplaatst, zodat lampjes nog net op tijd binnen zijn. Jammer genoeg is het mij niet gelukt de bestelling te annuleren. De shop is simpelweg onbereikbaar. Niet via chat, niet via telefoon. Niet vaak een dergelijke ervaring gehad, maar kennelijk kan dit nog gebeuren. De reviews hier op Kiyoh had ik eerder moeten lezen. Dan zou ik niet bij deze shop tot aanschaf zijn overgegaan!

Beste Arnold. Bedankt voor je bericht. Wij zijn wel degelijk bereikbaar, via [email protected] Wel is er een grote uitdaging geweest omtrent het beantwoorden van deze mail en het op tijd versturen van alle bestellingen. Inmiddels is dit weer opgelost en zijn we weer helemaal bij! Ook hebben we een oplossing gevonden om vanaf volgende week dagelijks telefonisch bereikbaar te zijn, zodat we jullie sneller van dienst kunnen zijn. Maar, zoals wij op onze site nu ook al aangeven lukte dit tot op dit moment niet. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog een keer bewijzen dat wij ons leven op dit vlak gebeterd hebben. Mocht je nog wel vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jasper Visser

Levert te traag uit - onbereikbaar voor het annuleren van een bestelling

Super slecht

Waar blijft m’n bestelling. Wel betalen, geen spullen. Oplichters, ik ga naar de politie.

Beste Peter, Bedankt voor je bericht. Helaas kan ik je op deze manier niet verder helpen. We zijn je graag van dienst, kan je ons een bericht sturen op [email protected]? Dan helpen we je graag verder. Wij hebben inderdaad wat problemen ondervonden omtrend versturen. Echter heeft iedereen inmiddels of bericht met eventueel een alternatief product of gewoon meteen zijn spullen. We horen het graag van je, dan gaan we voor je aan de slag! Met vriendelijke groet, ThatsLed

Traag en amateuristisch

Pas circa twee weken na bestelling de lampen ontvangen maar afwijkend van de bestelde lampen en ook niet identiek qua lichtkleur en sterkte. Dat komt erg amateuristisch en slordig over. Qua communicatie is intussen op mail verzoek niet gereageerd en telefonisch contact leggen was niet mogelijk. Ik ben benieuwd of ik de juiste lampen nog ontvang.

Niet best

19-08 een flinke bestelling gedaan. De factuur was er direct. Sinds dien niks meer vernomen. Ik wachtte namelijk op een verzend bevestiging. Inmiddels 2 mails gestuurd en gebeld, geen reactie. Ik ben heel benieuwd of ik mijn spullen krijg. Ik hoop dat ik niet genoodzaakt ben om aangifte te moeten doen.

Beste Roxan, Bedankt voor je bericht. Wanneer je iemand niet kan bereiken snappen wij dat dit snel, zeker in deze tijd, verkeerde gevoelens geeft. Graag willen we je via deze weg nogmaals onze excuses aanbieden dat het zo is verlopen. En gelukkig is inmiddels alles weer helemaal bij en opgelost. Hopelijk kunnen wij je in de toekomst nog een keer (natuurlijk een stuk sneller!) van dienst zijn. Met vriendelijke groet, ThatsLed

Geen contact, geen antwoord op mail of chat

Ik had vrijdag 22.08.2020 een bestelling gedaan, levering 1-3 werkdagen, nadat ik merkte dat er geen verdere info werd verstrekt omtrent de status van de bestelling heb ik geprobeerd contact op te nemen met de webshop. Na minstens 10x geprobeerd telefonisch contact te krijgen, via de chat-mail op de website contact te krijgen, 2x een mail gestuurd, heb ik nog geen reactie/antwoord ontvangen. Ik bestel redelijk veel online, maar dit komt zelden voor, ik denk dat ze boel niet echt onder controle hebben. Als je web-service verleent moet je ook te contacteren zijn, makkelijk zat… Klantenservice is heel belangrijk, verleen je deze service niet kun je ervan uitgaan dat klanten niet meer bij je bestellen....

Alleen maar 3 letter woordjes

besteld, betaald, gebeld en gemaild. Maar nergens een reactie. Minimaal een reactie verwacht. Nada niks dus. Hier zijn gewoon geen excuses voor te vinden.

Drama.

LEDs besteld via de mail omdat ik niet ik niet kon bestellen. Kreeg meteen een reactie met factuur met de vraag die te betalen. Zelfde dag gedaan en daarna bleef het stil. Geen reactie op mail, niet op telefoontjes, niet via messenger. Ik rij binnenkort dus maar even langs om verhaal te halen...

Bijzonder slecht

Dit bedrijf heeft een mooie en betrouwbaar ogende website die uitnodigt tot kopen. Helaas kom je bedrogen uit. Ik heb begin juli 2020 een led lamp gekocht die bij aankomst niet bleek te werken. Over gebeld en mail gestuurd zonder respons. Led lamp een paar dagen later teruggestuurd met verzoek een nieuwe te sturen en nog 2 maal een vervolg mail gestuurd. We zijn nu 4 weken verder en jullie raden het al, geen reactie van ThatsLed en ook geen nieuwe led lamp. Mijn advies is koop niet bij dit bedrijf, want wat zij beloven komt niet uit en je bent je geld kwijt.

Geen contact meer mee te krijgen

Op 13/7 dmv mailcontact order geplaatst en meteen overgemaakt, maar nog niets ontvangen. Reageren niet op telefoontjes, niet op meerdere emails en niet op de chat.

Bestelling niet volledig geleverd!!!

Ik heb 26/6 een bestelling gedaan van 5 Led inbouw spot armatuur - 2x AR70 met bijpassende lampen en ook 3 dimmers. De armaturen en bijbehorende lampen zaten keurig in de verpakking, maar de 3 dimmers waren niet aanwezig. Deze stonden echter wel op de pakbon, terwijl ze helemaal niet in mijn pakket zaten en dus niet gepakt zijn. Hierom gelijk een mail gestuurd. Na 4 dagen nog steeds geen reactie ontvangen hierover. Op deze manier proberen ze mijn bestelde producten niet te leveren, terwijl ik ze wel betaald heb!!!!

Beste Mika, Bedankt voor je bericht. Inmiddels heb je gelukkig alles binnen. :) Excuses voor de miscommunicatie dat de bestelling in 2 delen is verstuurd! Wij zullen dit in de toekomst voorkomen of beter aangeven. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst! ThatsLed - Klantenservice

Precies wat ik wouw hebben, uitstekende kwaliteit

Na aanschaf van mij product via gemakkelijke de site. Kreeg ik mijn product snel geleverd via de post. Na installatie, was het eindelijk niet meer donker in me kamer. Ook zag ik dingen die mij eerder nooit zijn opgevallen, dit vanwege de uitstekende kwaliteit m.b.t. het nieuwe licht. ThatsLed: Bedankt! Met vriendelijke groet, Haije

Dag Haije, Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat de producten en service naar wens was! We zijn je graag weer van dienst! ThatsLed - Klantenservice

Slechte communicatie

Vorige week een lamp besteld. Je krijgt alleen een factuur en dan blijft het stil. Omdat het een week is geleden dat ik de lamp heb besteld en nog niks heb ontvangen, heb ik gisteren een mail gestuurd. Helaas geen reactie. Vandaag nogmaals gemaild omdat ze tot 2x toe geen gehoor gaven aan mijn telefoontjes. Nu lees is een aantal negatieve reacties.... ik hoop dat ik nog een positieve kan gaan plaatsen. Mijn eerste ervaring is tot nu toe niet erg positief!

Totaal score 0, ik herhaal NUL.

18/5/20 bestelling geplaatst. Tuurlijk je betaling hebben ze, de faktuur krijg je en daarna NIETS ...NAVRAAG ...GEEN reactie !!!! Dus mensen KOOP NIETS bij deze onbetrouwbare scharrelaar !!! Dit is geen zakenman en zal het nooit worden ook....

Fijn bedrijf om mee te werken!

Fijn om mee te werken, en een leuke korting op mijn project! Aandachtspunt is wel de bereikbaarheid, hier valt nog winst te behalen. Maar al om al erg blij met het eindresultaat! Dankjewel jongens!

Zeer onbetrouwbaar bedrijf! Koop hier niet!!

Tien dagen geleden een order geplaatst voor 2 LED-lampen. Sindsdien niets meer gehoord van dit bedrijf. Contact gezocht via de chat-functie op de website maar geen reactie gekregen. Twee keer gemaild, ook zonder resultaat. Daarna nog twee keer gebeld en de voicemail ingesproken, ook zonder resultaat. Ik ben bang dat ik ben opgelicht en mijn geld kwijt ben... Hier koop ik nooit meer!!

Beste Dennis, Bedankt voor je bericht. Als het goed is heb je inmiddels de lampen ontvangen. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer mensen niet reageren. Gelukkig zijn wij geen malafide webshop, de media maakt de mensen tegenwoordig aardig bang. Inmiddels heb je de lampen ontvangen, wij wensen je hier dan ook veel plezier van. Hopelijk mogen wij in de toekomst laten zijn dat wij echt wel kwaliteit kunnen leveren. En meestal nog snel ook! Inmiddels zijn we weer volledig bij met alle bestellingen / e-mails en gaat dit als het goed is niet meer voorkomen. Het is een rare tijd helaas, hopelijk heb je hier begrip voor. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Mvg, Jasper Visser

Goede ervaring!

Goede ervaring! Netjes verpakt en alles mooi ontvangen. Het duurde alleen iets langer omdat er nog iets besteld moest worden. Dit is echter niet erg vind ik bij specialistische onderdelen. Ik zou een 8 geven voor de afhandeling van mijn aankoop.

Swannedrift 19 9022 AR Mantgum