Pluspunten

Uitstekende service op ieder moment. Begripvol bij de gestelde vragen. Meedenkend in de probleemstelling van de vragen. Denken in oplossingen.

Ticket aanmaak vereenvoudigen.

Pluspunten

Wij zijn erg blij met de service en betrokkenheid vanuit Eventgoose. Alles wat we nodig hebben is beschikbaar en er wordt merkbaar doorgewerkt aan uitbreidingen en verbeteringen

Pluspunten

- Snel geholpen. Er werd de tijd genomen en de uitleg was zeer helder.

Pluspunten

behulpzaamheid professionaliteit snelheid

Pluspunten

Enorm flexibel en denken echt met je mee. En dat meedenken zit gewoon bij de prijs in. Niet elke handeling wordt aanvullend in rekening gebracht zoals je bij anderen nog wel eens ziet.

Pluspunten

Goed systeem, verkopen a la minute in kaart op een overzichtelijke manier. Prima gastenlist module waarbij zelf de tickets simpel te versturen zijn.

Wellicht valt er op het gebied van marketing/e-mailmarketing-nieuwsbrieven nog het e.e.a. te winnen in de ondersteuning richting (kleinere) klanten. In en uitspannen bij evenementen hebben ze al veel sprongen in gemaakt; hopelijk blijven ze dit systeem perfectioneren, dat is echt een USP t.o.v. concurrenten.

Pluspunten

-Goede communicatie - snelle afhandeling

Pluspunten

Grootste voordeel van Eventgoose vinden wij dat je geen nummertje bent. Service hebben ze hoog in het vaandel staan. De uitbetalingen zijn op tijd, en is het backoffice systeem waar ze mee werken overzichtelijk en goed mee te werken, kortom geen negatieve punten.

Pluspunten

Snelle service en erg gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

Eventgoose is een prima ticketsysteem. Je maakt makkelijk tickets aan, de kosten zijn scherp en de service is goed. met de handige app kun je zelfs scannen. We gebruiken al jaren tevreden Eventgoose. www.33plusparty.nl

Deurvorsstraat 43

7071BG Ulft