Onwijs mooie winkel! Met goed en heel vriendelijk personeel.

Deskundige hulp en er werd ruim de tijd genomen

Ik heb snowboardschoenen en een nieuw snowboard gekocht. Voor beide werd ruim de tijd genomen en duidelijk de verschillen uitgelegd. Voor het snowboard heb ik gebruik gemaakt van de try & buy optie. Erg leerzaam, omdat ik zo duidelijk de verschillen kon voelen en een betere keuze kon maken.

Prijs kwaliteit verhouding bij outlet uitstekend!

super geholpen door de verkoper!!!

goede uitleg en denkt ook mee als je dochter alleen maar kijkt naar hoe mooi alles is en niet wat de prijzen zijn :-)

Super vriendelijk personeel

Alles is goed geregeld

Top advies

Top advies voor snowboards, bindingen en boots. Vriendelijke mensen in de locaties waar ik geweest ben.

Snel en vriendelijk geholpen

Bij binnenkomst ben ik snel en vriendelijk geholpen.

Aardige vriendelijke mensen die klant graag willen helpen.

Superdeskundig!

Heel prettig en vakkundig geholpen, ski’s zeer voordelig gekocht aan het einde van het seizoen.

Super vriendelijk personeel

Super vriendelijk en kundig personeel

Goede service!!

Super goed geholpen door Wouter

Ski schoenen worden op maat gemaakt. Super

Goede service snelle verzending

Aardige mensen , altijd een goede oplossing toppers

Fijne winkel (Zoetermeer)

Fijne winkel, in Zoetermeer. Je kunt er een hele serie ski's uitproberen (kan alleen daar en in Landgraaf). Men heeft ook een goed assortiment in zijn algemeenheid. En Björn verdient een speciale vermelding: die vind ik een topper: kundig en klantvriendelijk, in diverse aspecten.

Altijd goede service

Goed geholpen, dit maal voor nieuwe skischoenen. Altijd vakkundig advies, tijd en aandacht wat het de moeite waard maakt om op locatie te kopen ipv online.

Goede wintersportzaak met goed en deskundig advies en uitstekende service, ook na de aankoop

Prijs/kwaliteit goed, als na aankoop iets niet goed is, biedt men een keurig nette oplossing

Geweldig service

Aardig en vriendelijk. Goede service en hulp bij aanschaf ski kleding. Niks is te veel met verschillende maten en modellen passen. Zeer tevreden!

Prima sortering en kennis.

Zeer goed!

Top medewerker.

Fantastisch om zoveel verschillende ski's te kunnen uittesten

In het testcentrum hebben ze veel verschillende soorten ski's. Ik testte uiteindelijk 6 paar ski's uit. Ze luisterden goed naar wat ik fijn vond en wat niet en zochten steeds verder. Het laatste paar ski's bleek een match te zijn voor mij. Het was ontzettend fijn om al die verschillen gewaar te worden. Ik kan het iedereen aanraden om eerst ski's uit te testen vooraleer je ski's koopt. En hier krijg je er ook nog eens prima advies bij. :-) Je betaalt een klein bedrag om ski's te testen dat je bij een aankoop terugkrijgt. Ze zijn ook niet pusherig om te kopen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ik had handschoenen gekocht voor mijn wintersport. Natuurlijk de bon na 1 dag skiën weggegooid, maar toen gingen ze na 5 dagen toch kapot. Ben bij terugkomst heel goed geholpen en de mevrouw achter de kassa kon de bon nog voor mij terughalen uit het systeem en heb netjes nieuwe gekregen. Waar zie je dat nog?

Mijn favoriete winkel

Mooi assortiment, kundige hulpvaardige, maar vooral ook vriendelijke gezellige staf. Kom er graag. Ze zijn eerlijk (meerdere keren gehoord dat ski's of schoenen van vorig jaar nog prima zijn voor mijn kind nu, dus niets nieuws hoeven kopen). Af en toe mooie aanbiedingen. Onze zolder ligt vol met ski materiaal van Duijvestein.

goed advies en veel extratjes

was op zoek naar een smalle skischoen. Meerdere keuzen aangeboden en met de uiteindelijke keus goed afgehandeld: bindingen bijstellen, extra inlegstukken voor bij de kuit, passend maken door in oven te doen en tips & tricks gekregen.

Topservice bij reparatie BOA sluiting

Gelijk gefikst door vriendelijke en deskundige monteur. Topper! Ook het waxen en slijpen wordt altijd netjes verzorgd. Ik kom heel graag in de winkel in Zoetermeer. Altijd fijn geholpen.

Personeel met kennis van zaken die nog de tijd voor je nemen !!

Mooie zaak met vakbekwaam personeel en mooie producten, helaas wel wat aan de prijzige kant !!

Kiyoh Bewertungen