Altijd goede service

Goed geholpen, dit maal voor nieuwe skischoenen. Altijd vakkundig advies, tijd en aandacht wat het de moeite waard maakt om op locatie te kopen ipv online.

Goede wintersportzaak met goed en deskundig advies en uitstekende service, ook na de aankoop

Prijs/kwaliteit goed, als na aankoop iets niet goed is, biedt men een keurig nette oplossing

Geweldig service

Aardig en vriendelijk. Goede service en hulp bij aanschaf ski kleding. Niks is te veel met verschillende maten en modellen passen. Zeer tevreden!

Prima sortering en kennis.

Zeer goed!

Top medewerker.

Fantastisch om zoveel verschillende ski's te kunnen uittesten

In het testcentrum hebben ze veel verschillende soorten ski's. Ik testte uiteindelijk 6 paar ski's uit. Ze luisterden goed naar wat ik fijn vond en wat niet en zochten steeds verder. Het laatste paar ski's bleek een match te zijn voor mij. Het was ontzettend fijn om al die verschillen gewaar te worden. Ik kan het iedereen aanraden om eerst ski's uit te testen vooraleer je ski's koopt. En hier krijg je er ook nog eens prima advies bij. :-) Je betaalt een klein bedrag om ski's te testen dat je bij een aankoop terugkrijgt. Ze zijn ook niet pusherig om te kopen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ik had handschoenen gekocht voor mijn wintersport. Natuurlijk de bon na 1 dag skiën weggegooid, maar toen gingen ze na 5 dagen toch kapot. Ben bij terugkomst heel goed geholpen en de mevrouw achter de kassa kon de bon nog voor mij terughalen uit het systeem en heb netjes nieuwe gekregen. Waar zie je dat nog?

Mijn favoriete winkel

Mooi assortiment, kundige hulpvaardige, maar vooral ook vriendelijke gezellige staf. Kom er graag. Ze zijn eerlijk (meerdere keren gehoord dat ski's of schoenen van vorig jaar nog prima zijn voor mijn kind nu, dus niets nieuws hoeven kopen). Af en toe mooie aanbiedingen. Onze zolder ligt vol met ski materiaal van Duijvestein.

goed advies en veel extratjes

was op zoek naar een smalle skischoen. Meerdere keuzen aangeboden en met de uiteindelijke keus goed afgehandeld: bindingen bijstellen, extra inlegstukken voor bij de kuit, passend maken door in oven te doen en tips & tricks gekregen.

Topservice bij reparatie BOA sluiting

Gelijk gefikst door vriendelijke en deskundige monteur. Topper! Ook het waxen en slijpen wordt altijd netjes verzorgd. Ik kom heel graag in de winkel in Zoetermeer. Altijd fijn geholpen.

Personeel met kennis van zaken die nog de tijd voor je nemen !!

Mooie zaak met vakbekwaam personeel en mooie producten, helaas wel wat aan de prijzige kant !!

Super geholpen en super klantvriendelijkheid

Uitstekend service en klantvriendelijk

Fantastisch geholpen

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuw snowboard met bindingen. Medewerkers wisten me goed te bedienen op basis van mijn ervaring en feedback tijdens het testen, met als gevolg een board waar ik zeer blij mee ben!

Prachtige winkel en uitstekende service

Al vele jaren komen we bij Duijvestein voor ski’s. Snowboard en Ski kleding. Zeer behulpzaam en vriendelijke medewerkers met veel ervaring.

Top personeel! En kwaliteit!!

M’n boards laten onderhouden

Super goed geholpen

Veiendelijk personeel die luistert en de tijd neemt om goed te helpen.

bij ski's niet gevraagd naar ervaring

Ik wist welke ski's ik wilde kopen, er werd niet echt naar ervaring gevraagd maar wel gezegd dat ik beter langere kon nemen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de lengte die ik al 10 jaar heb, maar het verbaasde me dat er niet gevraagd werd hoe ik ski? Bij de kleding heel goed geholpen, duidelijk goed meegekeken naar welke maat enzo.

Ontzettend leuk en goed geholpen

Top zaak ! Leuk en goed geholpen. Bedankt !

Goed geholpen met duidelijke informatie!

Ik was voor nieuwe snowboardschoenen bij de vestiging in Amsterdam (SnowWorld). Op een rustig moment heen gegaan zodat er genoeg tijd was om geholpen te worden. Duidelijke uitleg gekregen over de verschillende systemen en soorten schoenen. Uiteindelijke meerdere schoenen gepast en absoluut niet het gevoel gehad een bepaalde (dure) richting op te worden gepusht.

TOP!!

Kundig personeel en oprecht advies

Zeer goed geholpen

Voor mijn eerste keer skischoenen kopen ben ik zeer goed geholpen, we hebben eerst op de ouderwetse wijzen mijn voet lengte en breedte opgemeten omdat de 3D scanner wat kuren vertoonde. Na het bepalen van wat voor soort schoen ik nodig had zijn alle stappen qua vorm, stijfheid en comfort zeer zorgvuldig doorgenomen. Hierbij zijn 3 merken en 2 maten gepast waar bij alle verschillen goed zijn uitgelegd. Ik ben tot een goed zittende skischoen gekomen dankzij de zorgvuldige en aandachtige hulp van de medewerker.

Super goed geholpen

Op 27 maart waren wij zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen door Maud. Bedankt Maud en ook jouw collega’s

zeer kundig en vreidenlijk geholpen door Jelle

Hele mooie en goede ski's en schoenen bij Jelle gekocht. Jelle neemt de tijd en luistert goed naar de wensen waardoor je met de het juiste skimateriaal en een tevreden gevoel op wintersport kan gaan

Great service

Waxing and sharpening my skis was done very good, the performance was great on the wet snow and ice.

Perfecte service

Goed advies, vriendelijk, snelle service.

63 Valeriusstraat ’s gravenhage 2517HN

079-3208897