Goed geholpen met duidelijke informatie!

Ik was voor nieuwe snowboardschoenen bij de vestiging in Amsterdam (SnowWorld). Op een rustig moment heen gegaan zodat er genoeg tijd was om geholpen te worden. Duidelijke uitleg gekregen over de verschillende systemen en soorten schoenen. Uiteindelijke meerdere schoenen gepast en absoluut niet het gevoel gehad een bepaalde (dure) richting op te worden gepusht.

TOP!!

Kundig personeel en oprecht advies

Zeer goed geholpen

Voor mijn eerste keer skischoenen kopen ben ik zeer goed geholpen, we hebben eerst op de ouderwetse wijzen mijn voet lengte en breedte opgemeten omdat de 3D scanner wat kuren vertoonde. Na het bepalen van wat voor soort schoen ik nodig had zijn alle stappen qua vorm, stijfheid en comfort zeer zorgvuldig doorgenomen. Hierbij zijn 3 merken en 2 maten gepast waar bij alle verschillen goed zijn uitgelegd. Ik ben tot een goed zittende skischoen gekomen dankzij de zorgvuldige en aandachtige hulp van de medewerker.

Super goed geholpen

Op 27 maart waren wij zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen door Maud. Bedankt Maud en ook jouw collega’s

zeer kundig en vreidenlijk geholpen door Jelle

Hele mooie en goede ski's en schoenen bij Jelle gekocht. Jelle neemt de tijd en luistert goed naar de wensen waardoor je met de het juiste skimateriaal en een tevreden gevoel op wintersport kan gaan

Great service

Waxing and sharpening my skis was done very good, the performance was great on the wet snow and ice.

Perfecte service

Goed advies, vriendelijk, snelle service.

Fijne winkel

Met name over skies en schoenen zeer goed advies.

Super geholpen, mooie winkel

Top geslaagd voor mijn Lapland reis. Erg fijn geholpen, mooie en ruime zaak met groot assortiment

Hele goede service maar communicatie kan beter.

Perfect geholpen met bootfitting. Na een jaar zat de schoen niet echt lekker dus vakkundig en kosteloos verholpen. Dat de nieuwe zooltjes 60 euro kosten werd pas duidelijk op de bon. Communicatie vooraf had beter gekund. Maar het blijft een topzaak. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.

Prachtige spullen en je wordt goed geholpen. En ook niet opdringerig maar heel relaxed. Top winkel is het

Echt heel goed en leuk geholpen. Ik zei waar de reis naar toe gaat en hoeveel dagen. Medewerkster ging meteen aan de slag. Echt de tijd voor mij genomen. Ben in 1 keer goed geslaagd. Top winkel maar echt een super top medewerkster.

Top geregeld!

Top geregeld!

Super service, gastvrij en kennis van zaken

Veel kennis en geduld

Ik heb een snowboard met bindingen gekocht. Al mijn vragen werden geduldig en kundig beantwoord. Meerdere opties bekeken en uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Mooie aanbieding ook nog. Dus top.

Professioneel en ontspannen

Deskundig advies waarbij de klant centraal staat

Professioneel en servicegericht

Goed geadviseerd in prettige sfeer. Klant- en servicegericht!

uitgebreid de tijd genomen, goed advies

Aanvankelijk leek het een beetje afwachtend, maar naar mate we langer in gesprek waren bleek dat juist een teken van 'alle tijd' te zijn. Ik moest zelf nog wel eens vragen naar alternatieven, maar hoe langer we bezig waren, hoe actiever het advies werd en hoe meer opties werden aangedragen. Het is ideaal dat je de boards direct op de baan kunt testen. Het zijn de alpen niet, maar echt een heel groot verschil met kopen op het oog. Medewerkers waren geduldig met wisselen van boards en omzetten van de bindingen. Nu was het einde seizoen en rustig, dat scheelt waarschijnlijk. Vriendelijk en kundig personeel.

Super top

Zeer vriendelijk en deskundige geholpen bij aankoop van nieuwe skies en kleding. Op wintersport van de aankopen kunnen genieten. Zeer zeker aan te bevelen! Top Service en Kwaliteit!

Goed geholpen Super vriendelijke bediening

Goede medewrkers

Je wordt netjes en deskundig geholpen.

We hebben voor ons beide nieuwe skischoenen gekocht. Uitstekend geholpen, verkoper is heel vakkundig, professioneel en ook nog gezellig.

Ik werd goed geholpen, goed advies en meedenken !! Super

op alle fronten top: goede service, betrokken, rustig overleggen, rustig keuzes kunnen maken. Vooral PROFESSIONEEL!

Goed klantcontact en problemen worden coulant opgelost

Positieve ervaring met advisering en klachtafhandeling

63 Valeriusstraat

’s gravenhage 2517HN