Filters

9

Klantgericht!

Mijn bestellingen bij Duijvestein Winterstore is buitengewoon goed bevallen, mooie artikelen tegen een scherpe prijs, uitstekende service (niet anders te omschrijven) zeer klantgericht wat misschien wel het belangrijkste is. Ga in de toekomst zeer zeker meer inkopen bij Duijvestein Winterstore.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snelle reacties op vragen en verzoeken. Goede kwaliteit producten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima. Online bestellen en afhalen. Alleen er wordt gezegd dat je een bericht krijgt via de mail ( en adres klopt echt) van de dag en tijd wanneer je je bestelling kunt ophalen. Dat is dus bij mij niet gebeurt. Vandaar dat ik voor de 2e keer een click en collect afspraak heb gemaakt en een screen shot van de bevestiging heb gemaakt. Als je de site weg klikt heb je dus geen bewijs meer.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed, duidelijk en overzichtelijke site.

heel veel kunnen shoppen op het net en alles keurig en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima, lekker snel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne uitleg!

Ik vond het erg fijn dat tijdens het uitzoeken van ski's in de online winkel kon videobellen met een medewerker om goede uitleg te krijgen over de verschillende ski's. Ik merkte echt dat ik met iemand aan het bellen was die goed wist waar hij het over had en de juiste vragen stelde. Topwinkel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige winkel

Ik heb een jack van Icepeak gekocht. Een aantal jaren geleden had ik van hetzelfde merk een jack gekocht. Daarom was de maat bekend en gelukkig had Duivesteijn die ook nog. De prijs was helemaal oké. De prijzen die ik andere sites gezien had liepen uiteen van €89 tot €169! Bij Duivesteijn was de prijs incl. verzendkosten €50,40! Dus rondkijken op internet kan lonend zijn. Duivesteijn krijgt in de beoordeling een aftrek omdat de bezorging op p z'n zachtst gezegd problematisch was. Duivesteijn's fout is dat ze werken met DHL, Al bij eerdere bestellingen bij andere bedrijven was het naadje pet. Tijden van aflevering klopten niet, bezorgers zeiden dat ik niet thuis was (wat niet klopte, was gewoon thuis) maar lieten geen kaartje achter etc. Jammer voor Duivesteijn, maar als je met een bedrijf als DHL in zee gaat vraag je om problemen. Dat heb ik hun ook telefonisch meegedeeld, hoop dat de bezorging ooit beter geregeld gaat worden. Alle bezorgers zijn beter dan DHL. Ik beveel Duivesteijn wel aan als verkoper, want dat gedeelte is gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

salomon s/force 1947

perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

France

Très rapide et efficace

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie prijzen

mooie prijzen en uitstekend telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topservice

Fijne winkel, het shoppen op afspraak was echt top! Veel expertise en kennis om je goed te adviseren. Er wordt ook echt de tijd voor je genomen. Hierdoor ook goed geslaagd. Ook prima webshop, snelle en nette bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Van bestellen tot aftersales zeer goed!

In het verleden wel eens wat in een van de winkels zelf gekocht en daarom was de naam me nog bekend. Vanwege het grotendeels geannuleerde wintersport seizoen was er wat budget over om gear weer te upgraden. Vanwege de goede prijzen en dikke aanbiedingen heb ik een Oakley Prizm skibril en een nieuwe Peak Performance jas gekocht. Deze waren snel geleverd. Niks dan lof :) Wat betreft de aftersales; ik kwam er na de jas enkele keren kort aangehad te hebben dat er een klein gaatje in de mouw zat. Hierover met de klantenservice contact gehad en ze stelde voor om de jas terug te sturen om te kijken wat ze voor me konden doen. Een dag na aankomst van de jas bij de winkel kreeg ik al een verzendbewijs van een pakket dat weer retour kwam. Er was dus een nieuwe jas opgestuurd en deze is in perfecte staat aangekomen. Het enige dat ik als opmerking kan mee geven voor dat laatste puntje waardering, was dat het fijn was geweest als ze een mailtje hadden gestuurd wat er precies naar mij opgestuurd werd.

  • Aanbevelen? Ja
10

De mannen en vrouwen erg vriendelijk

Service ook top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering

Goede en snelle communicatie. Zonnebril dt ik had besteld werd keurig en de volgende dag al geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima helm voor skiën bij hen gekocht. Prima service en prima product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect product en geweldige service !

Zowel vest als skibril voldoen perfect aan mijn verwachtingen,

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Bestelling gedaan en afgehaald op voor mij dichtsbijzijnde lokatie. Ging prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

super

het personeel denkt altijd helpen en denken graag met je mee

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service, zelf ondervonden!

Ik had een Spyder M Bandit Full Zip besteld. Deze was echter te groot, dus heb ik hem terug gestuurd en een maatje kleiner besteld. Het ganse retourbeleid verliep zeer vlot, en vriendelijk! Bedankt voor de prima service! Rudy

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect !

Zeer snel verzonden, prima aankoop voor een zeer goede prijs! Zeer tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
9

skischoenen besteld en binnen no time thuis afgeleverd, echt top

gezocht naar goede skischoenen in juiste maat. Duijvestein had alle maten voorradig (in tegenstelling tot andere aanbieders) en tegen een hee scherpe prijs. besteld en binnen no time thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mijn echtgenoot is super blij met de handschoenen. Ze passen perfect , heerlijk zacht van binnen en hij is vooral blij met de stroeve handpalm.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede regeling

Keurig op tijd bezorgd en afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Blij verrast

prima geholpen ,helaas kan ik het pas testen in seizoen 2022

  • Aanbevelen? Ja
10

Superdeluxe

Ski afgesteld en wel ontvangen keurig in een hoes. Meer dan voortreffelijk!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Valeriusstraat 63

2517HN ’s gravenhage

079-3208897

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.