Filters

9

Goede service

Ik heb een jas besteld via de website. Fijn dat er verschillende betaalmogelijkheden worden aangeboden. Communicatie rondom verzending is duidelijk en klopt. Ik zou weer bij jullie bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Schnelle Lieferung. Super Ware!

Danke für den reibungslosen Einkauf

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Prima keurige en snelle service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld!

Mooie aanbieding, goede service en bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
6

Producten goed, helaas levering erg traag

Helaas "vergeten" mijn pakket te versturen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Ski's besteld en online ingepland voor afhaalmoment. Helaas was er iets fout gegaan en kwamen wij voor een dichte deur in Zoetermeer. Na diverse pogingen om telefonisch contact te krijgen, kregen we een medewerker van de vestiging Landgraaf aan de lijn. Hij heeft contact kunnen leggen met een medewerker in Zoetermeer. De medewerker uit Zoetermeer kwam binnen 10 minuten naar de vestiging en heeft ervoor gezorgd dat we de bestelling in ontvangst konden nemen. Vriendelijk te woord gestaan door beiden en super service! Dank nogmaals.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service!

Zeer snelle service. Blij met de producten. Al 2e bestelling gedaan zelfde shirts in andere kleuren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schnell und günstig

Alles gut

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste ervaring

Mooie aanbieding gescoord in uitverkoop, duidelijke website en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie service, goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs, fijne service gewoon een prima bedrijf om wat te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Telefonisch gemakkelijk bereikbaar en professioneel geholpen om de juiste soort en maat van ski's te bepalen !

  • Aanbevelen? Ja
3

Snowboots vallen heel klein uit

Ik ben tevreden over de snelheid van levering, het contact etc., maar de snowboots die ik in maat 42 voor mijn dochter heb besteld vallen zo klein en smal uit dat ik er met mijn maat 40 niet eens in kan. Dat is een tegenvaller, zeker ook omdat de kosten voor terugsturen voor mezelf zijn. Weer iets online bestellen ga ik in dit geval niet doen. Dat wordt een te duur grapje.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering, goede service

Snelle nette levering, mooie spullen, goede prijs. Helaas was maat/model in dit geval niet goed voor mij, dus geretourneerd. Ook dat werd snel en goed afgehandeld (via returnista, perfect). Alles zoals het hoort, helemaal top! Op de website staan duidelijke video's met verkoopadvies.

  • Aanbevelen? Ja
6

Twijfelachtig

Had 3 paar handschoenen besteld. 2 paar volgden keurig. Derde paar kwam niet, ook geen berichtgeving. Ben zelf na een paar dagen gaan navragen waar het derde paar bleef. Toen bleek dat het derde paar niet leverbaar was. Was prettig geweest als ik dat meteen gehoord had. Beetje slordig en niet servicegericht, kreeg ook geen alternatief aangeboden. Het bedrag van paar 3 stond een paar dagen later wel weer keurig op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Nee
1

Verkeerde product toegezonden

Een ander product toegezonden omdat het niet meer leverbaar was. Zonder overleg.

  • Aanbevelen? Nee
4

Beetje teleurstellend

Ik heb bewust bij jullie schaatsen besteld, omdat ik graag onze locals wilde supporten. Ik heb ook nog 2-3 keer telefonisch contact gehad over de bestelling. Helaas was het verkeerde soort schaatsen in de winkel klaargelegd en uit Zoetermeer gehaaid. Ik vond dat jammer. Heb ze dus retour gegeven en mn geld heel snel terug gekregen. Dat vond ik heel netjes. Ik had graag iets van jullie willen afnemen, maar helaas ..

  • Aanbevelen? Ja
4

Te late levering

Ivm het weer wanten voor mijn kinderen besteld. Dit leek voorspoedig te verlopen.... ze bleken toch nog leverbaar. Helaas is de bestelling 1 week onderweg geweest. Gevolg: sneeuw en ijs verdwenen en nu liggen ze dus in de kast Erg jammer!

  • Aanbevelen? Nee
4

Langzaam en duur

Helaas kwamen de bestelde producten pas aan na de koudeperiode. En ik dacht waterdichte handschoentjes besteld te hebben maar het zijn fleecehandschoentjes. Terugsturen moet je zelf betalen. De volgende keer bestel ik gewoon weer bij de grote webwinkels.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Na diverse uitgestelde leveringen is de status van het pakketje in ‘bezorgd’ veranderd. Echter wij hebben niets ontvangen. Kort gezet, ik heb wel betaald maar niets gekregen. Heet dat geen oplichting?

  • Aanbevelen? Nee
1

Bestellen ging goed, levering een drama

Bestellen online was snel geregeld, de levering duurde heel lang en uiteindelijk op ander adres onder de veranda gelegd door bezorger zonder briefje door de bus bij ons.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen na 9 dagen wachten meerdere keren gebeld en pakketje is ergens bij dhl. Ze gaan wel een mailtje sturen naar dhl en als ik het niet meer wil kan ik het terug sturen. ( kost wel 7,25)

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Jammer dat er geen mooie ski tas bij geleverd is bij mijn spiksplinternieuwe ski's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie en goede wintersportartikelen

Al meerdere malen wat besteld bij Duivesteijn, wordt altijd snel en netjes geleverd. Leuke artikelen voor goede prijzen!

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en snel

goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging / super service

Erg goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Valeriusstraat 63

2517HN ’s gravenhage

079-3208897

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.