Filters

10

Super snelle levering

Ik had besteld en de volgende dag alles in huis. Helemaal Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Vriendelijk te woord gestaan bij een vraag en super snelle levering bij een mooie aanbieding Ik ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Product zoals besteld

Snel, duidelijk proces en aardige kerel bij het uitgiftepunt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Ook in Corona tijden goed telefonisch advies ontvangen van iemand die je het gevoel er echt verstand van skies ik te hebben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top laarzen!

Fijne laarzen snelle levering, heb er veel plezier van met deze gladheid en kou! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service van Filip!

Geen wintersport dit jaar, dus een goed moment om te investeren in nieuwe ski’s en ski schoenen! Ik belde Duijvestein en kreeg Filip (Landgraaf) aan de telefoon. We gingen over op video bellen. Filip liet mij verschillende ski’s en schoenen zien. Ik kreeg duidelijke uitleg (met leuke voorbeelden zodat het extra duidelijk is ;) ) Ik merkte gelijk dat Filip echt kennis en er verstand van heeft en al vrij snel wisten we wat het beste bij mijn ski stijl past. Toen het weer mogelijk was, heb in mijn spullen opgehaald in de store. Daar werden de schoenen helemaal op maat gemaakt door middel van bootfitting (warmte). Ik moet nog even geduld hebben om het te testen maar ik ben er zeker van dat ik volgend jaar heerlijk ga skiën! Zin in! Filip, nogmaals, dank je wel voor je goede en fijne service! Hartelijke groet, Kirsten Boschman

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending

Goede prijs/kwaliteit en blij met de snelle verzending. Product zoals omschreven en voldoet aan verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Correcte bestelling Correcte levering binnen de voorop gestelde leveringstijd via DPD

  • Aanbevelen? Ja
10

Met het slechte weer toch op tijd.

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Nieuwe klant en zeer tevreden !

Goed product ( snowboots ) voor een scherpe prijs besteld, en zoals beloofd ondanks de enorme drukte de volgende werkdag keurig bezorgd. Bedrijf doet wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle bezorging en artikel voldoet helemaal

blij met aankooptraject

  • Aanbevelen? Ja
9

Van bestellen tot bezorgen: top!

Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie en snel bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect. Super snelle levering

Ondanks de drukte met bestellingen zo vlak voor de enorme hoeveelheid sneeuw, mpoi op tijd mijn snowboots in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede snelle levering en fijn dat je zo goed op de hoogte wordt gehouden

goede snelle levering en fijn dat je zo goed op de hoogte wordt gehouden van de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

excellente

1er achat reçu en 24 h c'est parfait. L'article est très beau. Merci

  • Aanbevelen? Ja
8

Super fast delivery!

Super service, contact super fast, super fast delivery!!! Unfortunately I cant give 5 stars cause of an wrong article, but all in all very satisfying

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
8

Goede, snelle levering!

Goede producten, snelle levering. Overzichtelijke site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service!

Geen op- en aanmerkingen, gewoon goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
4

teruggestuurd

Alles nagegaan volgens de maattabel maar de broek was veel te klein ,in lengte niet maar ik kon daar niet in

  • Aanbevelen? Nee
10

Aanrader!

Super snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering ondanks het slechte weer

Fijne site en goede prijzen. Snelle levering ondanks de vele sneeuwval zodat mijn zoon goed beschermd is met het buiten spelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Product goed verpakt, prima pasvorm , optijd geleverd. Dikke prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering uiterst correct

Goede duidelijke site met goede uitleg en uitleg over maatvoering etc. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top set Salomon ski’s

Via de webshop Duijvestein Winterstore een paar topski’s van Salomon gekocht. Mijn vrouw had deze ski’s vorig jaar in Maria Alm gekocht. Zelfde serie klasse lager, want ze skiet een tandje rustiger. Ik wilde ze ook. Dit seizoen geen wintersport maar wel dikke voorpret met mijn super geprijsde nieuwe ski’s. Kan niet wachten tot volgende winter. Ski’s netjes afgesteld op mijn schoenen en stijl leeftijd, lengte en gewicht. En als de winkels weer normaal open zijn maak ik wel een afspraak om ze 100 % te laten afstellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben blij met m’n aankoop

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Valeriusstraat 63

2517HN ’s gravenhage

079-3208897

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.