Filters

10

Helemaal top!

Vrijdag besteld en ondanks de drukte op zaterdag alles in huis, mooi op tijd voor de sneeuw.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering en een top prijs

Snelle levering regen een prima prijs. Heel tevred3n

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter

Absoluut goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede website, mooie prijs voor top skies. Afgehaald in Zoetermeer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en levertijd

Jas netjes verpakt in speciale zak. Leuke persoonlijke mail achteraf. Communicatie helder en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed, snel en topproduct

Eerste keer toch verkeerde maat besteld, maar kon gemakkelijk terugsturen en kon snel een nieuw product bestellen, dat wederom zeer snel werd bezorgd. Ook het geld van het eerste product stond zeer rap op mijn rekening. Goede communicatie ook en goede (eerste) ervaring met dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en service in tijden van Corona

Overzichtelijke website, bij telefonisch contact goed antwoord op mijn vragen. Snelle levering. Een item retour en het geld ook snel teruggestort.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

snelle levering en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld tegen een mooie prijs

Was op zoek naar warme wanten en vond die hier in de uitverkoop. Snel bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snel naar Oostenrijk geleverd, alles top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, en goede producten

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topwinkel

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering, duidelijke maatvoering en zeer groot assortiment. Perfect voor de kritische wintersporter. Als fan van Spyder was dit een zeer goede aanbieding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service.

Er werd snel gereageerd op mijn vraag en tijdens het telefonisch contact werd er goed advies gegeven. Ook de service er na was erg goed, ben dan ook erg tevreden met de aankoop en de service! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top shop !

Top clothes super service !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

De bestelling werd vlot geleverd. De afhandeling van mijn retourgestuurde product, ging eveneens vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede service, mooie nieuwe snowboardbroek. Retourneren van een ander artikel ging ook makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewéldig

Besteld direct bericht gekregen meteen verstuurd en thuis gekregen in een kwestie van een paar dagen ben zeer tevreden ik kan iederéén aanraden om hier te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot vervangend product geleverd voor beschadigd exemplaar

De levertijd van 5 dagen vond ik wat aan de lange kant voor een winkel op 2,5 kilometer van huis. Bij het controleren van de binnengekomen spullen bleek er een diepe kras over de lens van de zonnebril te zitten. Precies voor het oog. Direct gebeld en een foto gemaild. Ik kon kiezen uit 10 euro korting of een andere bril van dezelfde prijs. Gevraagd om deze te controleren Voor verzenden. Andere bril in goede orde ontvangen. Netjes opgelost dus.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed geregeld met online bestelling

Zeer goeie ervaring

  • Aanbevelen? Ja
4

Het is een verassing of er wat gebeurd

Na de bestelling geplaatst te hebben op een woensdag zelf maar contact opgenomen de maandag erop, want voor 17:00 uur besteld de dag erop geleverd werd net niet gehaald. Het duurde toen aanvullend nog 3 dagen voordat de ski’s geleverd werden. Je wordt als klant ook totaal niet op de hoogte gehouden van het proces en mag overal zelf achteraan gaan om te weten hoe het met je bestelling ervoor staat

  • Aanbevelen? Nee
10

Szilárd Bencsik

Danke, immer wieder gerne kaufen von diese gescheft, schnell Lieferung, tolle Ware, und Preis!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld en snel

Goede kwaliteit en mooie prijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie collectie, snelle levering en betrouwbaar

Erg blij met de Goldbergh skijas en het mooie shirt. Fijne webwinkel met snelle levering en zeer correcte en betrouwbare klantenservice. Ik ben al jaren trouwe klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Door de lockdown alles online moeten bestellen en echt heel goed geholpen door Raymond! Zowel mijn man als ik zijn goed geslaagd en kunnen bij heropening naar de winkel om alles af te laten stellen. Er werd goed meegedacht in materiaal en kosten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Valeriusstraat 63

2517HN ’s gravenhage

079-3208897

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.