zeer slecht

mijn bestelling geannuleerd binnen 24 uur. ook niets ontvangen. Echter, sinsdien krijg ik steeds betalingsherinneringen via Afterpay, met incassokosten erbij. Ik blijf thuisafval.nl emailen, maar geen antwoord. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. KOOP HIER NOOIT IETS!!!!

Beste Danielle, Ten gevolge van de overdracht van onze webshop is dit misgelopen, waarvoor onze excuses. Intussen werd de betaling via Afterpay (en ook eventuele incassokosten) geannuleerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons contacteren via [email protected]. Met vriendelijke groet, Thuisafvalscheiden.nl

Vlotte afhandeling

Behulpzame medewerkers die klaarstaan om vragen te beantwoorden.

Snel en accuraat

Bestelling (afvalzakken Joseph Joseph) snel in huis. Zeer tevreden.

Top service en snelle verzending

Top service en snelle verzending

Voldoet aan omschrijving

Netjes verpakt Snel verstuurd en goed aangekomen Persoonlijke benadering ( dmv briefje) ondanks dat het alleen maar opsturen is ( gewoon leuk)

Makelen om te bestellen en snelle levering

De geurvreters voor de Joseph afvalbak worden geleverd voor een goede prijs. Natuurlijk komen er bezorgkosten bij, maar als je een kleine voorraad bestelt, dan blijft de prijs beduidend lager dan bij andere verkopers. En leuk, bij de levering zat een hand geschreven briefje om ons veel gebruikersgemak te wensen!

Prima, leveren snel en persoonlijk

Zeer attente leverancier die persoonlijke noot aan levering toevoegt. Daarnaast snel geleverd. Doen wat je verwacht!

uitstekend

Goede communicatie, overzichtelijke website

Fijn om terug te horen!

Gewoon goed!

Had wat geurfilters voor mijn prullenbak nodig. Je komt er dan al snel achter dat er voor een setje van 2 filters behoorlijke prijzen gevraagd worden waarbij het er op lijkt alsof je bij elke verpakking een bedrag ter hoogte van de verzendkosten moet betalen. Niet zo bij Thuisafvalscheiden. Een eerlijke prijs waarbij, in mijn geval, het voordeel opliep door meerdere verpakkingen te bestellen. Snelle en correcte levering....met ook nog een kort persoonlijk briefje als dank voor de bestelling!

Veel plezier met de geurfilters en bedankt voor je leuke review Carel!

Goede service!

Snelle levering, goede prijs!

Dankjewel!

Fijne zorgvuldige winkel

Duidelijke website. Snelle zorgvuldige verzending. Heel attente mensen. Ik heb contact gehad met de winkel over het product en werd zeer goed geholpen.

Dankjewel voor je review!

Snel en compleet

Snel en compleet

Fijn om te horen!

Ik kwam via Google bij Thuisafvalscheiden.nl terecht en zij hadden de laagste en een reele prijs voor dat wat ik zocht en vroegen ook geen onnodig hoge verzendkosten. De bestelling was met een paar klikken gemaakt en met de mogelijkheid van achteraf betalen voor mij zeer positief. De berichtgeving van verpakken en verzenden was prima. Bij ontvangst van het pakje kreeg ik na opening een brede glimlach op mijn gezicht want er zat een persoonlijk en handgeschreven briefje bijgesloten! Dit vondt ik wel heel verrassend en zie je nergens meer... Een heel klantgerichte aanpak door dit bedrijf. Ga zo door.

Dank voor je leuke review, Franck. Fijn te horen dat onze briefjes gewaardeerd worden!

Snelle en attente levering, mooi afvalbakje

Erg snelle levering voor een mooie prijs. Er zat een vriendelijk briefje bij, erg attent. Ik raad deze website zeker aan.

Dankjewel Susanne, dat horen we graag!

Hartstikke goed, snel en duidelijk

Makkelijk te vinden, duidelijke website, goede info, makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Dankjewel voor je review Willeke!

Goede levering met een personal touch

Volgens afspraak mijn bio afvalzakken ontvangen. Wat ik erg leuk vond was de personal touch. Er zat nl een geschreven briefje bij om te bedanken voor de bestelling en succes te wensen met de afvalscheiding. Dat komt zo leuk over. Dan worden de internetaankopen een stuk persoonlijker. Toppers zijn het!

Dankje Annemiek, Leuk om terug te lezen!

prettige en betrouwbare leverancier

uitstekend en prettig

Fijn om terug te lezen!

Zeker voor herhaling vatbaar

De online bestelling geplaatst, netjes op de hoogte gehouden van de status.Duidelijk de track en tracé code ontvangen.Zeer goed verpakt.Een echte aanrader!

Wat leuk om terug te horen Petra!

Alles is dik in orde

Prima service en prima product

Dank voor je review!

Snelle levering en makkelijk site om te bestellen

Snelle levering makkelijke site voor het bestellen bijzonder het hand geschreven briefje met succes met thuis afval scheiden

Dank voor je leuke reactie Jan!

Alles perfect

Leuk handgeschreven briefje zat erbij :)

Dankje Ruben!

Snelle en keurige afwikkeling met een persoonlijk handgeschreven brief erbij.

Snelle en keurige afwikkeling met een persoonlijk handgeschreven brief erbij.

Goed om te horen!

goeie service, snelle levering

S-middags bestelling gedaan, volgende dag geleverd. Prima

Bedankt voor je review!

Maakt de klant blij!

Nou ik heb mijn bedrijfje gevonden hoor...... Sowieso hadden zij de beste "pakkage deal " en ze leverde nog vliegensvlug bovendien. Top! Wat de koop helemaal gezellig maakte was de persoonlijke noot die ze mee hadden gezonden in de doos. Ik voelde mij bij dit bedrijf een volwaardige klant én dat is ook wel weer eens prettig......

Dankjewel Petra, dat horen we graag!

goede prijzen

EKO zakken zijn overal aardig aan de prijs. Hier niet! :-)

Veel plezier ervan! :)