Snel & persoonlijk.

Zondag besteld en dinsdag thuis. Er zat een handgeschreven “bedankt” briefje bij. Erg leuk, die persoonlijke noot kon ik waarderen. Daarnaast boden ze de scherpste prijs aan voor de producten van Joseph Joseph wat ik nog had.

Prima en vriendelijke service.

Vriendelijke service en zeer snel mijn pakketje ontvangen. Volgende keer bestel ik weer daar.

Goedkoopste in prijs!

Persoonlijk en snel geholpen

Via de site (chat) heel snel geholpen met een passend model vinden voor mij. Bij de levering ging iets mis maar de heren bleven snel in contact en zo kreeg ik mijn pakketje iets later doch erg netjes in papier. Erg blij met de service en persoonlijke contact.

Snelle levering en een geweldig product!

Ik was op zoek naar een afvalbak om nog beter te kunnen scheiden en kwam uit bij Thuisafvalscheiden.nl . Ze hebben een ruime keuze en de prijs is goed. Bovendien kregen we nog een persoonlijk briefje waarin ze ons succes wensen met afvalscheiden wat we zeer attent vonden. Ga zo door!

In één woord: TOP!

Snelle levering van uitstekende producten tegen concurrerende prijzen met een persoonlijk tintje!

Wat een mooie terugkoppeling. Daar zijn we blij mee!

De goedkoopste voor de JosephJoseph afvalzakken

De afvalzakken zijn daar het goedkoopst. Snelle verzending en een speciale boodschap van de eigenaren. Dat geeft je het gevoel dat je gewaardeerd wordt, ook bij kleine bestellingen.

Dankjewel voor je terugkoppeling, Ton! :-)

Zeer snelle levering en goede informatievoorziening. Mijn product was niet volledig waardoor de bestelling in twee keer kwam. Hierover ben ik goed geïnformeerd. De nalevering was 2 dagen later al binnen

Dankjewel voor je uitgebreide feedback! En uiteraard ook voor je begrip voor de nalevering.

snel, mooi en handig

Bestelling werd snel geleverd. Bakje zelf heeft een mooie uitstraling en staat mooi in onze nieuwe keuken. Daarbij kan er behoorlijk veel in.

Wat fijn dat jullie er blij mee zijn, Jack! Veel plezier ervan. :-)

Dankjewel voor je positieve review, dat waarderen we

Goedkoop, snel en betrouwbaar

Fijn om nog zo'n mooie terugkoppeling te mogen ontvangen!

Nou gewoon super, snel en netjes!

Had nog nooit van jullie gehoord, op Google aan t zoeken naar filters en zag jullie. Met een super lage prijs, dus mijn keus was gauw gemaakt!

Mooie afvalbak snel geleverd.

Mooie bak, snelle levering. Stevig verpakt. De twee meegeleverde vuilniszakken voor onze duo-bak en het handgeschreven briefje worden gewaardeerd.

Verrassende service!

De persoonlijke note was een leuke verrassing. Daarnaast een schappelijke prijs.

Dankjewel voor je mooie review, Ingrid!

Fijne winkel

Fijne winkel en veel aanbod. Ga hier zeker vaker bestellen!

Wat fijn om terug te horen. We zien je heel erg graag terug, Chris! :-)

Snel en netjes geleverd

Bij de bestelling zat een persoonlijk handgeschreven briefje. Leuk en origineel.

Leuk om terug te horen, dankjewel daarvoor André!

Positief

De artikelen die ik had besteld bleken niet allemaal op voorraad, maar dit lieten ze mij keurig weten en de artikelen die wel op voorraad waren zijn gelijk naar mij verzonden. Al met al een keurige service!

Dankjewel voor je reactie, Nora.

Snel, prima geregeld

via via bij thuisafvalscheiden terecht gekomen om vuilniszakken te kopen. Levering was snel. Leuke verrassing was het handgeschreven briefje bij de bestelling!

Dankjewel voor je terugkoppeling, Sandra. We hopen je weer een keer terug te zien!

Zeer tevreden klant

• Een nette overzichtelijke website • Goedkoopste in prijs • Product zeer netjes verpakt in milieu vriendelijk verpakkingsmateriaal en gebruik van papieren plakband. • Snelle levering • Geheel onverwacht en i.p.v. een “zakelijke” pakbon vond ik in de verpakking een persoonlijk handgeschreven briefje van Thuisafvalscheiden.nl als dank voor mijn aankoop. Hoe bijzonder is dat!

Wat een mooie terugkoppeling. Hartelijke dank hiervoor. We zijn blij met een tevreden klant! :-)

Goede, snelle levering!!

Besteld en gelijk de volgende dag al bezorgd! Super snelle service. Vooral het persoonlijke, handgeschreven briefje wat erbij zat vond ik erg leuk. Ik hou ervan!!! Net dat kleine beetje extra...

Graag gedaan, en dankjewel voor je terugkoppeling Danielle.

Goede service, persoonlijk, gratis zakken bij geleverd

Goede service, snel, persoonlijk, gratis zakken bij geleverd.

Dankjewel voor je positieve terugkoppeling, Miranda.

Overzichtelijke site, prima prijzen (scheelt bijna de helft met blokker, bol.com, etc.) En een snelle levering zoals beloofd. Ondanks dat het om simpele afvalbakken ging, zat er een persoonlijk briefje bij de bestelling, heel attent.

Wat een lof. Dankjewel, dat waarderen we!

Bestelling werd vlot en met een handgeschreven kaartje geleverd, een leuke persoonlijke benadering.

Dankjewel, Ineke. Leuk om terug te lezen!

Goede communicatie en een persoonlijk schrijven Toegevoegd bij de bestelling!

Adequaat, punctueel & Persoonlijk

Dankjewel voor je review!

Snelle levering met handgeschreven briefje

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden. Spullen goed verpakt.

Dankjewel voor je feedback :-)