Eerlijke en persoonlijke service!

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling plaats. De 1e keer is zeer goed gecommuniceerd over de vertraging, opgelopen door Corona. Mede hierdoor heb ik nogmaals hier besteld. Zeer snelle levering, goede prijs en persoonlijke boodschap die bij mijn bestelling zat. Ik ben ontzettend tevreden!

Dank voor het vertrouwen in ons bedrijf en het wederom kiezen voor thuisafvalscheiden.nl!

verfrissend

Verfrissend dat er webshops zijn die zo persoonlijk werken en ook nog eens zo enorm efficiënt, ofwel snel. Blijft speciaal, een persoonlijke boodschap in je pakket. Webshop om bij terug te komen of te blijven hangen ;-)

Dankjewel Theo. We kijken erna uit om je weer te mogen verwelkomen op onze webshop!

Ik ben heel erg tevreden

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij thuisafvalscheiden en daar zat een persoonlijk briefje bij van Kirsten dat vond ik zo leuk Dat maak je niet vaak mee. Het is dat ik geen score van 10 sterren kan geven ander had ik dat gedaan.

Wat leuk om te horen. Dankjewel Marc, dat waarderen we enorm!

Klantvriendelijk en zeer vlotte levering

Dankje Janka!

Goede beschrijving op website van producten. Snelle levering en handgeschreven briefje erbij.

Dankjewel voor je review, Esther!

Fijne communicatie

Altijd een aardig handgeschreven bedankje voor de bestelling. Goede communicatie over leveringen. Prettig geprijsde producten.

Fijn om te horen dat het gewaardeerd wordt!

Snel geleverd en erg klantvriendelijk

Stipt, snel geleverd en zeer klantvriendelijk

Goed om te horen. Veel plezier nogmaals van de Simplehuman afvalzakken code U!

Zo als het hoort

Snelle levering, zoals het hoort. Leuk met een handgeschreven bedankbriefje.

Dankjewel voor je review, Francis!

zeer goede levering en goed verpakt dikke duim

Ik vond het leuk, een persoonlijk briefje erbij geschreven. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. leuk hoor, top

Wat leuk om te horen!

Gebruik geen DHL voor de verzending!

De waar van Thuisafvalscheiden.nl is in orde, maar de bezorging door DHL is helaas bagger. Vandaag weer thuis en toch en e-mail van DHL dat de bezorger het pakket niet kon afleveren. Tja, waardeloos. Dus daarom een 7,5 als waardering, sorry het is niet anders

Wat vervelend om te vernemen. Wij hopen dat u de Dumil biozakken inmiddels in ontvangst heeft mogen nemen en u er plezier van heeft!

Prima prullenbakje voor op het aanrecht, leuk ook dat er bij de levering een handgeschreven briefje bij zat!

Wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben. Bedankt voor je review!

Perfect!

Hoewel de winkel nog wegens vakantie gesloten is, werd de bestelling direct in behandeling genomen en de volgende dag ook al verzonden. Deze winkel heeft een klein assortiment, maar is helemaal toegespitst op afvalscheiding. Op zich al een goede reden om bij deze webwinkel te kopen. De door mij bestelde producten werden aangeboden tegen de laagste prijs én verzonden per DHL. Dat zijn dus drie vinkjes. Deal! Het enige minpunt is het dominante cookiebeleid, waartoe je verplicht wordt mee in te stemmen, zonder dat de optie wordt geboden om die te beperken tot ‘strikt noodzakelijk’ — ook als je niet op Akkoord klikt, worden de cookies bij gebruikmaking van de site evengoed geplaatst. Als een website alléén inkomsten genereert uit cookies valt dat wel te begrijpen, maar dat argument gaat hier niet op. Aanpassing gewenst!

Dankjewel voor je beoordeling Joeke. En voor je tip! We zullen dit zeker verder onderzoeken en kijken waar we eventuele aanpassingen kunnen doen.

Goede service voor een prima prijs

Nergens deze afvalzakjes 4l van Joseph Joseph online goedkoper gevonden dan bij Thuisafvalscheiden.nl Volgende keer koop ik ze weer hier.

Wij kijken erna uit om je de volgende keer weer te mogen verwelkomen op onze webshop en de Joseph Joseph IW2 afvalzakjes voor je in te pakken!

Netjes snel en persoonlijk.

Snel geleverd en scherp geprijsd. Ook een bijgevoegd handgeschreven briefje bij mijn bestelling. Leuk en onverwacht.

Bedankt voor je review Bram. Leuk om terug te horen!

Perfect!

Met zorg een persoonlijk berichtje ontvangen TOP! En op tijd alles ontvangen zoals afgesproken!

Fijn dat alles op tijd is geleverd. Veel gemak nogmaals van de Joseph Joseph IW2 afvalzakjes!

Prima service en snelle levering

Goed en duidelijke site

Dank voor je feedback Joost!

snelle en goede persoonlijke service!

Snelle en goede persoonlijke service.

Fijn om terug te horen!

Snel en nette service

Producten zoals omschreven en snel geleverd. Er zat een handgeschreven bedank briefje bij wat ik erg leuk vond, deze was alleen erg slecht te lezen door het onduidelijke handschrift.

Bedankt voor je terugkoppeling. Onze excuses hiervoor, wij zullen hier in het vervolg beter op gaan letten!

precies wat ik gedacht en bedoeld had.

Fijn dat het allemaal na wens is verlopen. Veel plezier met het afval deponeren in de EKO afvalzakken!

Vlotte, correcte en persoonlijke levering.

's avonds / in het weekeinde besteld, omdat de prijs goed / het beste was en ze een groot assortiment hebben. Blijkbaar meteen maandag verstuurd omdat we ze dinsdag binnen kregen. Goede feedback per e-mail over de status en bij het open maken van het pakket viel meteen het persoonlijke handgeschreven bedank briefje op. Hartstikke leuk en zeer attent.

Wat leuk om te horen!! Fijn dat het gewaardeerd wordt :)

Geweldige keuze en goede prijs

Vooral de persoonlijke briefjes bij de bestelling laten de betrokkenheid zien van de medewerkers / eigenaars. Wij komen zeker weer terug en bedankt weer voor de levering

Wij kijken erna uit om je volgende bestelling weer in ontvangst te mogen nemen en klaar te maken! Veel gemak nogmaals met de EKO afvalzakken.

Geweldig, het handgeschreven briefje bij de zending!

Voordelig geprijsd en makkelijk te bestellen.

Dankjewel Peter!

Prima bestel- en leveringsproces!

Prima bestel- en leveringsproces!

Dank voor je review, Rob!

Snelle levering, goed geprijsd!

Wederom goed bevallen, snel geleverd tegen de beste prijs. Leuke persoonlijke boodschap bij het pakket. Ik ben dik tevreden.

Dat horen we graag, dankjewel!

Op tijd geleverd

Daarom tevreden en was/is goedkoop

Wat fijn om te horen!