Efficiënt, netjes en volgens afspraak

Wat ik erg prettig vond is dat er steeds snel wordt gereageerd, snel ingeplamd maar bovenal goed wordt gecommuniceerd. Dat laatste is misschien nog wel het belangrijkste. Afspraken worden netjes nagekomen. Degene die het kwam doen kwam alleen, was heel netjes en fatsoenlijk (geldt overigens ook voor de andere medewerkers) en werkte efficiënt en contentieus. Gaf toelichting op wat hij deed en kon vragen beantwoorden. Het enige wat ik minder vind is dat ik zelf moet bellen en in de gaten moet houden wanneer ik jullie moet vragen te komen controleren of de muur droogt over een half jaar.

Goede service, heldere communicatie

Kleine kelderkast in kruipruimte prima drooggelegd

Uiterst tevreden. Werken prettige mensen

Het project is voor mijn gevoel van begin tot einde goed verlopen. Ben ook heel erg blij dat ik het heb laten doen en het geeft mij vanaf nu een rustig gevoel als het veel gaat regenen.

Zeer professionele aanpak!

Goede communicatie, goede prijs / kwaliteit verhouding!

erg rommelig en onduidelijk

Voor traject liep voorspoedig. Echter bij de uitvoering ontstond er direct onduidelijkheid. In het voortraject was aangegeven dat de bekuiping op de stuclaag aangebracht zou worden. Vervolgens moest alles afgebikt worden en kwam de melding dat in een betonbak bekuiping niets toe zou voegen omdat er door een betonbak geen vocht kan dringen. Na heel veel bellen kwam er een vaag verhaal dat het in ons geval dan misschien wel via de naden kwam en dat het dus toch wel verstandig was om te doen.... alsnog laten aanbrengen onder de belofte dat er dan 10 jaar lang garantie zou zijn op vocht en daarvoor waren we dit traject ook in gegaan. Bekuiping zat na aanbrengen vol met scheuren waardoor je de onderlaag nog gewoon zag. Dat is wel weer hersteld. De afwerking zou een coating zijn maar is in mij ogen een mooi woord voor het slordig aanbrengen van wat witte verf. Ik geef een 6 als voordeel van de twijfel dat hiermee ons vochtprobleem ook echt is opgelost

Response from the business owner

Beste, Dankejwel voor je feedback en beoordeling. Het is altijd spijtig dat er verwarring ontstaat bij een opdracht. Maar voor alle duidelijkheid, een bekuiping kan nooit op een stuclaag aangebracht worden. De bekuiping kan alleen maar aangebracht worden op een ondergrond die oftewel van beton of steen is en die ondergrond moet altijd opgeschuurd en voorbehandeld worden met een hechtlaag zodat de bekuiping goed kan hechten. Wanneer een kelder opgetrokken is uit beton, dan is die in principe vocht en water bestendig. Maar... er daar komt de verwarring voor een groot stuk vandaan denken we: Als de beton muur toch vocht tekenen heeft, dan kan het zijn dat de beton te dun is, of dat de naden tussen de muur en de vloer vocht en/of water doorlaat. We trainen al onze mensen om bij onduidelijkheid aan de bel te trekken en te overleggen als het niet voor hun 100% duidelijk is wat we gaan doen. Na de adviseur, komt er een projectleider langs en die stuurt de uitvoerder aan om de werkzaamheden tot een goed eind te brengen. Als de uitvoerder zelf aan de slag is en iets tegenkomt waar hij vraagtekens bij heeft, moet hij ten alle tijden overleggen met de projectleider. Dit is niet omdat we niet weten wat we doen, dit is om zeker te zijn dat we niets over het hoofd zien. We moeten namelijk onze garanties waarmaken en hebben totaal geen baat bij om een klus uit te voeren waarin we niet kunnen waarmaken wat we beloven. Dat dit dan rommelig overkomt bij een klant is spijtig en zeker niet onze bedoeling geweest. Over de coating van de bekuiping, kunnen we ook heel duidelijk zijn: Het is een wit doorzichtige epoxylaag die aangebracht wordt om te vermijden dat er vochtvlekken en/of haarscheurtjes kunnen ontstaan in de bekuiping zelf. Dit is geen dekkende witte verf. De gehele bekuiping is ook geen afgewerkte laag en dit wordt altijd goed doorgecommuniceerd met de klant alvorens te beginnen met de werkzaamheden. De bekuiping is een laag voor vocht en zouten tegen te houden. Men kan wel over de bekuiping heen, eventueel met betonverf schilderen voor een dekkende witte laag te hebben, of zelfs overheen stukken, als men een afgewerkte muur wil hebben. Een bekuiping kan ook niet volledig glad aangebracht worden omdat die erop gedrukt moet worden op de muur. Dit staat ook allemaal in het technisch rapport dat overlopen wordt samen met de klant en opgewezen wordt door de projectleider voor elk project dat we bekuipen.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Bedrijf heeft ethiek hoog in het vaandel staan.

Na een controle bleken mijn muren niet geschikt te zijn om te injecteren, het waarom werd helder uitgelegd en het karwei ging niet door. Het door mij voorgeschoten bedrag werd teruggestort. Een dikke pluim voor eerlijkheid.

Een afspraak kun je vergeten

4 december om een afspraak verzocht. Binnen een paar dagen zouden we gebeld worden voor een afspraak. Gebeurd niet. 4x zelf gebeld, krijgen nog steeds geen afspraak. Slechte reclame.

Professioneel

Nog even afwachten of het werkt natuurlijk maar het ziet er goed uit en andrrs hebben we de garantie

Tbv Viktor Smits v Murprotec

Viktor Smits is komen kijken naar onze vochtproblemen. Binnen no time had Viktor door wat de problemen waren en van advies voorzien. Snel geregeld en fijne professional!

Goede uitleg ,prima uitvoering,alles volgens afspraak

Nette medewerkers, denken mee met klant

Goed, vakkundig, netjes en snel.

Goed, vakkundig, netjes en snel.

Uiteindelijk goed gekomen

De aanloop tot de werkzaamheden bij ons verliep rommelig en onduidelijk, maar uiteindelijk is het werk goed afgerond. Ook de financiële afhandeling verliep niet logisch maar kwam uiteindelijk wel op het afgesproken bedrag uit.

Goed geadviseerd

Goed geadviseerd en ook goed meegedacht toen ik later nog eens belden met een mogelijk probleem.

Heel deskundig en cliënt vriendelijk

Zie hierboven

Snelle service en een snelle oorzaak van het probleem gevonden.

moeilijk huis, toch goed gedaan.

Fantastische uitleg en oplossing. Bij uitvoering een zeer vakkundige medewerker.

Medewerker ging op vrijdag door tot 19:00 non stop.

Super contact!

Eerlijkheid en oprecht advies!

Eerlijk advies!

Mark van Muurprotec nam ruim de tijd om de situatie te bekijken. Hij zei eerlijk dat Muurprotec niet het juiste bedrijf was voor mijn situatie, maar nam ondanks dat de moeite om mij uitgebreid te adviseren over wat ik moet laten uitzoeken en welk soort bedrijven ik om een onderzoek kan vragen. Dit bezoek heeft mij veel geld bespaard!

Een prettig gesprek en een hele duidelijk uiteenzetting voor wat betreft ons probleem.

Zie boven. Uit eindelijk zou een oplossing kunnen zijn om een CTA systeem aan te schaffen. Bij ons hebben we geen last van vochtvlekken , schimmel en ook geen condens. Mark heeft deze oplossing ons voorgelegd en we hebben hierover rustig kunnen nadenken. We zouden niet direct telefonisch benaderd worden. Ik zou Mark een terugkoppeling geven. Dat is ook gebeurd maar gezien de investering gaan we dit niet doen. We twijfelen niet aan het product, service etc. maar dan houden we dit 10 jaar geleden moet doen. Hoe lang kunnen wij hier nog wonen gezien onze omstandigheden en leeftijd. Het is vochtig maar het druipt nog niet van de muren. Met vriendelijke groet. Peter Holstein.

Advies was snel een duidelijk

Analysis was snel afgeronden, alles duidelijk uitgelegd. Ik aanraad heel graag deze bedrijf.

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Erg goed en snel geholpen. Alles volgens afspraak, heel netjes gewerkt!