Samenwerking met Murprotec was zeer goed. Klacht naar tevredenheid verholpen.

Het werken met Murprotec heeft mij positief verrast. Het vochtprobleem is vakkundig aangepakt.

snel en netjes

tot nu toe alles ok of e.e.a.de oplossing is moet over een aantal maanden blijken, dus voor een eindoordeel is het te vroeg!

Professioneel afgehandeld

Goed gekwalificeerd 👍

Goede en duidelijke uitleg en goed advies wat verder te doen

Vochtprobleem bij badkamer. Mogelijke oorzaken besproken met duidelijke uitleg. Waarschijnlijk lekkende leiding in muur. Heeft andere bedrijven aanbevolen die dat soort problemen aanpakken. Ben zeer tevreden over het bezoek.

Goede inzichten gekregen

Deskundige analyse. Hielp met het in kaart brengen van het probleem. De oplossing lijkt lastiger dan gedacht en ik weet nu in ieder geval waar ik moet zoeken. Veel dank!

Een gratis advies omdat ik vochtproblemen heb in onze slaapkamer op de eerste verdieping. Twee mogelijke oorzaken werden gegeven met aanbevelingen wat ik nu het beste kan doen.

Gelopen zoals ik het verwachten.

Kamer laten behandelen en dat na alle tevredenheid. Bij vragen werd alles duidelijk uitgelegd door een vriendelijke medewerker. Zijn afspraken nagekomen en zou voor de volgende keer weer voor dit bedrijf kiezen.

Fijn bedrijf

Duidelijke uitleg, snelle service, moet alleen wel vaak achteraan bellen om definitieve afspraken te maken...

Snelle komst voor onderzoek en snel en goed uitgevoerde injectie. Alles netjes achtergelaten. zeertevreden

Goed werk geleverd

Prima vakwerk

Prettige samenwerking

Iedereen van Murprotec was vriendelijk en behulpzaam. Het bekuipen van de kelder ging vlot en de werknemer liet de kelder ook weer netjes achter. Ik raad Murprotec zeker aan!

Prima geregeld

Vooraf een opname van de vochtvlek in de woonkamer. Gelijk een prijsopgave en een indicatie wanneer een monteur komt. Monteur heeft netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd.

Deskundige medewerkers. Professioneel.

Na mijn aanmelding heeft een snelle check en meting plaatsgevonden van de buitenmuren. Daarna heeft een tweede check plaatsgevonden. Daarna een afspraak gemaakt voor het aanbrengen van vloeistof. Dit vond plaats op een zaterdag. Werkzaamheden zijn snel en netjes uitgevoerd. Nu afwachten of dit de oplossing is voor mijn probleem. Nieuwe afspraak is gemaakt om te checken of het vochtprobleem is opgelost.

Een snel en duidelijk deskundig advies zonder kosten

Na telefonisch contact is adviseur dezelfde dag nog langs gekomen om situatie te bekijken. Hierna een goede oplossing geboden voor ons vochtprobleem in de serre.

Prettige en betrouwbaar bedrijf!!

Vakkundig bedrijf dat zijn afspraken na komt en uiterst vriendelijke medewerkers heeft.

goede kwaliteit en prima service, zelfs na 18 jaar

18 Jaar geleden de muren laten behandelen. Een klein deel dat destijds niet was behandeld heeft nu vocht de behandelde delen zijn in prima staat. Daarmee was voor ons aangetoond dat dit product echt werkt.

Zeer professioneel en vakkundig

Binnenmuur met optrekkend vocht laten behandelen in boerderij. Alle afspraken worden keurig nagekomen, professionele mensen die zeer duidelijk, vakkundig advies geven en hun werk uitvoeren. Bovendien na een jaar grondige controle op de werkzaamheden en een garantiecertificaat voor vele jaren! Zeer tevreden met het resultaat: muur is volledig droog !

Vakkundig en goed

Goede voorlichting, komen afspraken na, professionele werkwijze

Goed bedrijf dat afspraken nakomt

Bij controle bleek muur nog niet juist te zijn; op advies meer stucwerk verwijderd zodat het goed kon drogen. Vocht lijkt weg te blijven na behandeling door Murprotec

goed bereikbaar;duidelijke uitleg;vriendelijke heer;eerlijk kostenplaatje.

goed bereikbaar; uitgebreide duidelijke uitleg;vriendelijke heer;eerlijk kostenplaatje en tijdsduur en verloop werkzaamheden.

Goede voorlichting en service

Duidelijke uitleg vooraf. Nooit meer vochtproblemen gehad in die muur

goed werk

was goed. wel vervelend dat jullie een huissleutel zijn kwijtgeraakt.

Prettig personeel en erg vriendelijk

Alles is prima verlopen👍🏻

Goede uitleg, meedenkend en vriendelijk.

Vooraf goede uitleg. Vriendelijk personeel, werken hard en netjes.

Positief,

Uitgebreide en duidelijke uitleg en een systeem met garanties op werking.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement