Verder geholpen

Ik heb het online contactformulier ingevuld met een korte beschrijving van mijn probleem. Na een paar dagen werd er telefonisch contact opgenomen en werd er vriendelijk om nadere informatie gevraagd. Al vrij snel werd duidelijk dat mijn probleem waarschijnlijk een lekkage betreft richting de spouwmuur en dat is niet iets waar de oplossingen van Murprotec in voorzien (die voorkomen/verhelpen optrekkend vocht uit bijvoorbeeld de grond/fundering). Ik heb aangegeven dat ik een totale leek ben op dit gebied en die persoon heeft vervolgens nog een kwartier de tijd genomen om mij uitleg te geven over de mogelijke oorzaken van mijn lekkage en het soort bedrijf wat mij daar bij kan helpen. Ik kan weliswaar geen oordeel geven over de producten van Murprotec, maar het contact was meer dan prima.

Injecteren vd stenen zeer effectief gebleken

15 jaar geleden ( 2007)laten injecteren. Ik verzuimde echter het voorgeschreven na-werk te doen ( o.a. pleisterwerk afbikken) zodat ik twijfelde of stenen echt wel droog waren. Murprotec op mijn verzoek tot 2x toe gecontroleerd. Had dus veel geduld met mij. Onlangs i.v.m. verkoop woning nogmaals controle door Murprotec gedaan. Muren droog. Suggestie voor Murprotec: maak op website veel meer duidelijk dat droogte van de stenen gemeten wordt met calcium carbid methode. Maak ook duidelijk dat die methode wezenlijk anders is dan meting (van niet verwijderd pleisterwerk) met een oppervlakte-meter.Bij verkoop van de woning kan den geen verschil van mening ontstaan over droogte- toestand vd stenen?muren.

Communicatie en uitvoering kan beter,

Opnemen werkzaamheden en uitleg prima. Werkzaamheden zelf matig, communicatie kan ook beter. Telefonische al 2 maal gebeld voor feedback. Hier uitgebreid de verbeter punten in besproken. Product lijkt goed, moet zich nog gaan bewijzen, jaren geleden heeft het goed resultaat geleverd.

netjes gewerkt

Keurig op tijd. Afspraken zijn goed nagekomen en goed werk afgeleverd.

Zeer te vreden

Wat ze zeggen ,wordt uitgevoerd

prettig aangenaam

geen aanvullingen

Ben tevreden over dit bedrijf

Komt betrouwbaar over Vriendelijke mensen Goede service

Goede communicatie en uitvoering van de opdracht

Zie hierboven

Prima en snel gehoplen. Zeker tevreden

Gegeven de omstandigheden is demklus in korte tijd uitgevoerd. Prima ondersteuning door Peter Mol als we vragen hadden. Klus snel, netjes en volg na planning uitgevoerd

Werk volgens afspraak uitgevoerd

Werk uitgevoerd volgens afspraak. Snelle realisatie van eerste afspraak tot technische beoordeling tot uitvoering

snel en geen rommel

De jongen was beleeft en deed zijn werk netjes en nu maar hopen dat het werkt.

Goede ervaring zowel in afspraken als in uitvoering.

Duidelijke afspraken gemaakt. Opdracht goed en netjes uitgevoerd. Prijs/kwaliteit kan ik nu nog niet zeggen, daar pas over 12 maanden de proef uitgevoerd kan worden of gewenste behandeling resultaat heeft.

Professioneel , snel en betrouwbaar

Nadat wij in een mail om vrijblijvend advies hadden gevraagd, werd er vrijwel direct contact met ons gezocht. Nog dezelfde dag is dhr. Van Horssen langsgekomen om de situatie te beoordelen. Ondanks dat de oorzaak anders moet worden opgelost, heeft hij gezegd wat wij moeten doen om het probleem te verhelpen. Wij zijn over deze gang van zaken zaken super tevreden.

Deskundig, vriendelijk en keurig netjes afgewerkt.

Wernemer Mitch heeft goed en degelijk werk verricht, gaf prima uitleg over de werkzaamheden en heeft alles keurig netjes schoon opgeleverd. Zeer tevreden.

Heel erg goed.

professioneel, goed en een aardige man. Gaten onzichtbaar afgewerkt. Huis spic en span achtergelaten. Heel tevreden dus.

Fijne diagnose het problem.

Vandaag is murprotec bij ons langsgekomen om te bekijken waardoor ons schimmelprobleem is ontstaan. We kregen deskundig advies. Hierbij kregen wij een eerlijk antwoord en goede tips. Het probleem lag waarschijnlijk aan eennlek dak/regenwater afvoer. Dit valt niet onder het werkgebied van murprotec. Geen verkooppraatjes om ons toch iets anders te verkopen. Dat wordt gewaardeerd.

Goed netjes werk geleverd volgens afspraak

goed ervaring

Goed werk geleverd. Vriendelijk personeel

Op maandag begonnen. Kelder onder de woning en smeerput in de garage laten doen. Donderdag afscheid genomen van de medewerker. Ziet er netjes uit.

Goede uitleg.

Goede uitleg, en adviceur had heel goed tip!

Ik denk dat de juiste diagnose gesteld is

Nog even afwachten of het advies door de dekbedekker wordt overgenomen.. Ik vindt fe service heel goed. VOor mijn gevoel een heldere uitleg wat de oorzaak is. Maar het is natuurlijk nu afwachten.

Eerlijke man, geen onnodige actie uitgevoerd

Pas een oud huisje gekocht waar er onderaan de muur op een bepaalde plek schimmel tevoorschijn kwam na wat verbouwingswerkzaamheden. ( o.a. kunststof schrootjes weggehaald) Murprotec benaderd en voor de volgende dag al afspraak gemaakt. Andre kwam langs, ging fundering bekijken en zag dat dit niet de oorzaak kon zijn van optrekkend vocht. Hij ging me geen onnodige behandeling aansmeren maar gaf het advies om de randen langs de kozijnen te kitten (die waren niet echt goed meer ) en het een half jaartje aan te kijken en af en toe ook zelf metingen te verrichten. Het zou namelijk doorsijpelend regenwater wat de spouw in loopt kunnen zijn of condens. Hij had me zo op kosten kunnen jagen maar zijn eerlijkheid gebood hem dit niet te doen.

Eerlijk advies

Mijn gratis analyse van Murprotect heeft mij echt aan het denken gezet. Door de duidelijke uitleg en het advies welke ik heb gekregen, heb ik voor mij, de juiste beslissing kunnen nemen. Bedankt.

Prettig (gratis) inspectiegesprek met André!

Wat een prettig gesprek met André. Onder het genot van koffie hebben we mijn kelder geïnspecteerd en heeft hij me een goed advies gegeven over wat te doen aan het vocht. Ik ga er zeker over nadenken. Food for thought!

Slechte afterparty service

Ik probeer al 4 dagen een storing aan de ventilator van de protec unit te melden. Krijg telkens te horen u wordt terug gebeld. Niet dus. Ik wil alleen een afspraak met een monteur maken. Waarom blijkt dat zo moilijk/onmogelijk? Slechte zaak.

Er werd keurig netjes gewerkt

Duidelijke uitleg en er wordt netjes gewerkt