Eerlijk advies

Mijn gratis analyse van Murprotect heeft mij echt aan het denken gezet. Door de duidelijke uitleg en het advies welke ik heb gekregen, heb ik voor mij, de juiste beslissing kunnen nemen. Bedankt.

Prettig (gratis) inspectiegesprek met André!

Wat een prettig gesprek met André. Onder het genot van koffie hebben we mijn kelder geïnspecteerd en heeft hij me een goed advies gegeven over wat te doen aan het vocht. Ik ga er zeker over nadenken. Food for thought!

Slechte afterparty service

Ik probeer al 4 dagen een storing aan de ventilator van de protec unit te melden. Krijg telkens te horen u wordt terug gebeld. Niet dus. Ik wil alleen een afspraak met een monteur maken. Waarom blijkt dat zo moilijk/onmogelijk? Slechte zaak.

Er werd keurig netjes gewerkt

Duidelijke uitleg en er wordt netjes gewerkt

De schimmel is weg maar niet naar onze wens

Murprotect heeft onze kelder goed schoongemaakt en bekuipt. Het ruikt nu fris in de kelder en de schimmel is weg. Echter, is de grond nu erg ongelijk geworden (op sommige plekken scheelt het wel 10cm), waardoor onze kasten er niet meer goed op kunnen staan. Hierover zijn wij niet van te voren geïnformeerd. Toen wij hierover belden met murprotect hoorden wij dat dit de normale gang van zaken is en dat er niets aan te doen is. Wij vinden het erg jammer dat we hierover niet vooraf geïnformeerd zijn. Kortom: de communicatie kan beter!

Vakkundig en klantgericht

Het was eenvoudig en snel een afspraak te maken voor advies en offerte. De technische inspectie zou een aantal weken later gedaan worden. Tussentijds werden we nog een keer gebeld om nogmaals te bevestigen dat de inspectie plaats zou vinden. Kort ervoor werden we wederom gebeld met de exacte datum en tijd. Kort op de inspectie volgde de realisatie. Ook dit was een prettige ervaring. Het injecteren verliep vlot en alles werd keurig achtergelaten. Het enige wat ik jammer vind is dat ik zelf over een jaar contact op moet nemen voor de controle. Het zou fijn zijn als je als klant ook hierin ontzorgd wordt.

Probleem duurzaam en snel opgelost !

Goede uitleg van de oorzaken en de lange termijn gevolgen van de wateroverlast. Goed telefonisch bereikbaar en flexibel bij het maken van de afspraken. Duurzaam opgelost binnen 1 dag! Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede ervaring

Goed advies, alle service en werkzaamheden keurig uitgevoerd en geheel volgens afspraak

prettig een eerlijk advies

ik ben erg blij met het eerlijke advies wat wij, mijn klant en ik, kregen. mede ook doordat er geen vervolg opdracht uit voort kwam. Dank hier voor.

Prima werk geleverd en netjes opgeruimd

Van offerte tot uitvoering netjes behandeld en goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. De uitvoering verliep vlot en alles was netjes verzorgd en weer opgeruimd nadat het werk klaar was. Nu maar hopen dat het resultaat er is over een aantal maanden.

Practische en efficiente aanpak

De procedure, vooronderzoek, beoordeling van de situatie door technische medewerker getuigt van professionaliteit. De werkwijze van de vakman was snel en vakkundig. Ook het rand bebeuren zoals reinheid van werken en opruimen werd goed uitgevoerd.

Eerlijk advies

De adviseur van Murprotec gaf eerlijk advies. We blijken het zelf te kunnen oplossen. Prettige rustige meneer die fijn meedenkt en niet probeert iets aan te smeren. Heel aangenaam.

Goed contact tussen de monteur, en mij.voor de wensen die ik had. De betonborder is niet geschikt voor particulier werk. de begeleiding van Muprotec was zeer goed ik ben zeer tevreden.

Super netjes gewerkt.

Onze kelders behandeld en geïnjecteerd tegen vocht. Eerst een offerte waarbij goed uitgelegd werd wat ze gingen doen. Daarna de technische dienst die ook de behandeling nog eens doornam. De dag zelf hebben ze de hal goed afgedekt. Er is snel en netjes gewerkt door Mitch. Al het afval is afgevoerd. Alles werd schoon achtergelaten. Ik beveel iedereen aan om met murprotec in zee te gaan bij vochtproblemen.

Correcte uitvoering en super naservice!

Alles werd uitgevoerd zoals besproken en na de werken werd alles heel goed opgevolgd en gecontroleerd!

Echt een super lieve kundige man gaf goede advies en tips die we gelijk opvolgden. Wilde geen reiskosten vergoeding want hij was in de buurt echt super! Mocht we in de toekomst weer problemen krijgen bellen we gelijk weer Murprotect.

Goede kwaliteit

Afspraken zijn goed nagekomen. Netjes gewerkt. Aan pakken van het vocht probleem is ook prima. Nu een jaar wachten tot alles droog is.

Goede en vriendelijke service

Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Ter zake kundig

Murprotec heeft veel verstand van vocht in muren en funderingen. Na offerte is de behandeling snel uitgevoerd. Zo te zien is alles in orde. Over een paar maanden een eindcontrole inplannen en dan de muren afwerken. Het is niet anders, zoveel tijd moet er tussen zitten. Daarna krijg je wel 30 jaar garantie, dat geeft vertrouwen en maken ze ook waar. Want wij namen de muur over tijdens aankoop van ons huis en hadden twijfels over de vochtigheid van de muur. Dat is onder garantie gemeten en goed bevonden, waarna we de rest van de binnenmuren hebben laten behandelen.

Slecht,anders dan afgesproken,vuil, vocht dicht?

Er was beloofd afdekken van de laminaat vloer, is niet gebeurd. De stofzuiger die werd gebruikt zoog wel, maar blies het aan de achterkant weer uit, zodat de hele ruimte onder een laagje stof kwam. De afwerking van de bekuiping zou glad en strak zijn bij nader bekijken bleek dat helemaal niet hier en daar stukjes vergeten. Het zou 60cm hoog moeten zijn maar blijkt 55cm te zijn Er zou een keuring volgen na 6maanden daarna zou er garantie afgegeven worden maar die word ons nu na 1 week al gestuurd. Zonder enige controle. geen reactie meer van de meneer Martin waar wij een mail naar hadden gestuurd met foto's over onze klachten. Wij hopen dat de muren en kelder wel vocht vrij blijven het vertrouwen is ver zoek De kerel die het werk heeft uitgevoerd vroeg om een papier te tekenen na globaal te hebben gekeken hebben we dat gedaan daar hebben we nu spijt van. Op dit moment kunnen wij de volgende vraag over aanbevelen nog niet beantwoorden. Volgend jaar misschien, dan weten we of het echt dicht is.

4—8

Mensen die ik heb gesproken heel fijn Voor werk in de kelder personeel echt niet fijn

Alhoewel de opdracht nog lang niet is voltooid zijn de bevindingen tot nu toe goed.

Op het moment gaat alles nog goed en volgens afspraak maar over 5 maanden weten we pas of we er van af zijn