Snel, vriendelijk, behulpzaam

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Erg goed en snel geholpen. Alles volgens afspraak, heel netjes gewerkt!

Weer een droge kelder

Hoewel het begin niet helemaal soepel verliep zijn de gemaakte afspraken door Murprotec goed opgepakt. De werkzaamheden in de kelder (gat boren voor de pomp, plaatsen van de pomp, aanbrengen membraan, storten nieuwe vloer, aansluiten afvoer) mede dankzij de uitvoerder soepel verlopen. Contact was plezierig en de werkzaamheden namen twee ochtenden in beslag. Resultaat tot nu toe naar verwachting.

Alles perfect geregeld

Bijzonder vriendelijke mensen, en ze doen wat ze beloven. Ook wanneer het werk klaar was werd ik later teruggebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Zeer kundig afgehandeld

Bij de aankoop van een oude dijkwoning is rond heel het huis het optrekkende vocht aangepakt. Ze zijn iets langer bezig geweest, maar uiteraard voor een nette vaste prijs.

Mark heeft serieus naar mijn probleem gekeken

De oplossing van Mark stelde mij gerust Hij heeft serieus naar het vochtprobleem gekeken en had een voor mij prima oplossing Ik vond het een aangenaam bezoek en met een kundige oplossing

Zeer goed bevallen, vakkundig bedrijf

Aardig personeel, goede uitleg vd werkzaamheden. Zeer netjes gewerkt. To nu toe dik tevreden, hopelijk zijn over een tijdje mijn muren droog, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Top service, vriendelijk en goed geholpen

Ik had een vochtprobleem in de kelder. Marc kwam langs om een oplossing te bedenken. Ik kreeg een eerlijk advies hoe ik het zelf aan kon pakken voor een paar tientjes. Dit is echt een top oplossing voor mij en scheelt mij veel aan kosten! Enorm vriendelijk geholpen en zeer tevreden!

Verstand van zaken en snelle service

Na het aanvragen van een offerte via de website, werd er snel contact opgenomen. Via de telefoon aan kunnen geven wat ons probleem was en al wat informatie verkregen. Daarna een gesprek thuis gehad met uitgebreide informatie en voorlichting. We hebben direct opdracht verstrekt. Na het bezoek van de technieker werd dezelfde week nog een afspraak ingepland voor de uitvoering. Een hele prettige ervaring, ruimte voor al onze vragen en een zeer snelle en goede service!

Goed!!

Na een contact over een vochtplek is er een uitvoerige meting geweest op locatie. Hier kwam goed advies uit om eerst de lucht kwaliteit in huis te verbeteren middels een CTA luchtbehandeling installatie ipv hele spouwmuren gaan behandelen eat concurenten wel gelijk aanbevelen. Dit omdat er bij mij ook verduurzaamd is middels isolatie etc , en er hierdoor weinig ventilatie meer overblijft. De invloed van de CTA was gelijk merkbaar; in de ochtend geen slaapkamerlucht meer, overal ruikt het fris en de vochtplek is na overschilderen nog niet terug! De CTA is wel prijzig, maar weegt niet op tegen een aanleg van een WTW installatie.

Proffesioneel , aardig alleen prijs is hoog op internet zijn lagere prijzen te vinden

A

Eerlijk advies

Mark kwam langs en nam erg de tijd, ook om te kijken naar een lekkage (iets waar Murprotec niks mee doet). Mark betwijfelde of de muren injecteren mijn probleem zou oplossen, aangezien de vochtniveaus in de muur niet bijzonder hoog waren. Fijn om te zien dat er nog bedrijven zijn die bij twijfel je niet gelijk 2000euro afhandig willen maken. Ik zou MurProtec zeker adviseren!

Duidelijke en goede afspraken. Zeer goede en schone werkwijze. Zeer goede garantie voorwaarden

Goede uitleg

Zowel verkoper als monteur hebben ons goed geholpen. Vriendelijk en de montage was ook netjes verlopen.

Ze doen wat ze beloven

Alle afspraken ,zijn netjes en op tijd nagekomen. Degene die de bekuiping plaatste werkte netjes zonder rotzooi achter te laten. En nu maar hopen dat de getroffen voorzieningen voldoende zijn om het water buiten te houden .Tot nu toe is de kelder droog.

Netjes afgeleverd

Murprotec levert net werk, het product doet wat het doen moet. Goede en snelle communicatie ook.

Goede aanpak en werkwijze

Prima oplossing voor ons “waterprobleem”, de werkzaamheden zijn conform opdracht en planning uitgevoerd. Er is goed gecommuniceerd en het werk is prima door Mark verricht, een echte ambassadeur voor Murprotec !!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, goede uitleg. Degene die bij ons de behandeling heeft toegepast netjes en korrekt. Dank je en nu hopen wij dat we van dat vervelende vocht af zijn.

Snel, vriendelijk, duidelijke afspraken, maatwerk, denken goed mee.

Vanwege plaatsing van een nieuwe keuken was het belangrijk dat voor ons dat de wanden snel behandeld konden worden. Nadat ik op de website mijn aanvraag had gedaan werden we de volgende dag al gebeld en konden we meteen een afspraak maken voor beoordeling van de situatie. Age, de vochtexpert had wel een beetje een verkooppraatje maar wat hij vertelde was duidelijk en steekhoudend, dus we besloten met Murprotec in zee te gaan. Age heeft toen meteen geregeld dat er zo snel mogelijk iemand kon komen om de werkzaamheden uit te voeren. Hoe goed waterdicht alles nu echt is zullen we pas weten over een aantal maanden natuurlijk, maar onze indruk tot nu toe is erg positief - en we hebben er ook alle vertrouwen in dat onze vochtproblemen tot het verleden behoren.

Prettige, efficient doelgerichte, instelling.

De eerste kennismaking was al prima, met de professionele medewerker. De uitvoering van de werkzasmheden ging snel, efficient en zonder veel "rommel". De sporen van het injecteren waren zo goed als onzichbasr!

profesioneeel en goed uitvoering werkzaamheden

goede voorbereding duidelijke afspraken lange garantie

Wij zijn zowel bij het adviesgesprek als bij de uitvoering uitstekend geholpen. De aanschafprijs van het ventilatiesysteem is wel behoorlijk, maar de werking ervan zijn we tot nu toe zeer tevreden over.

Duidelijk, komen hun afspraken na.

Professioneel, snel en prettig

Na een persoonlijke afspraak en inspectie van de werkzaamheden volgde snel een nette offerte. Murprotec straalt professionaliteit uit en biedt comfort. Werk werd snel en professioneel uitgevoerd.

Uiteindelijk helemaal opgelost door Murprotec.

Na een eerdere positieve ervaring met Murprotec hebben wij hen meteen gebeld toe onze kelder lekkages vertoonde. De muren werden vakkundig en mooi opgeleverd, maar toen bleek de vloer plotseling ook lek. Helaas was het vele werk niet voldoende om het probleem in één keer op te lossen, maar de mensen van Murprotec gaan net zo lang door, tot het probleem is opgelost en alles tegen de afgesproken prijs. Per 24-2-2023 ook het volledige garantiecertificaat ontvangen.