Voor droge muren ben je hier aan het goede adres

Natte muren geeft een hoop ellende. Murprotec kon snel langs komen voor een offerte. De technische uitvoering is goed verlopen. De monteur dacht goed mee en heeft een aanpassing gedaan waardoor we wat minder geld kwijt waren. Door deze wijziging en een handmatige aanpassing op de offerte door een medewerker ontstond er wel verwarring bij de administratie. Hier werden opvolgend een aantal fouten gemaakt die de financiële afhandeling flinke vertraging heeft opgeleverd. Tot het kruisen van de betaling en een onterechte aanmaning die in de spambox kwam toe. Dit is uiteindelijk wel goed opgelost. Een afspraak voor de na controle was zo gemaakt. De techniek werkt perfect en op de uitvoering hiervan geen aanmerkingen. Al met al ben ik tevreden en blij met mijn droge muren.

Goed apparaat, wel mega hoog energieverbruik

Eind november hebben wij het apparaat voor de luchtfiltering in onze huiskamer laten plaatsen. Hoewel we tevreden zijn over de schonere lucht en het tegengaan van condensatievocht, zijn we wel enorm teleurgesteld over het energieverbruik. Ons verbruik is verdubbeld sinds we het apparaat hebben aangesloten. Dit houdt in dat het systeem meer verbruikt dan een koelvriescombinatie, verlichting, wasmachine, droger en vaatwasser bij elkaar. En dat terwijl het systeem overdag draait op 27% van het vermogen en in de nacht op 47%. Het verbruik is veel hoger dan ons is verteld door de vertegenwoordiger. Al met al een heel duur apparaat met hoge extra kosten. Als we dit geweten hadden, hadden we echt een andere oplossing gezocht.

Goed apparaat, wel mega hoog energieverbruik

Dankjewel voor je beoordeling. Echter hebben wij wel een paar opmerkingen i.v.m. de beoordeling. Het energie verbruik van het toestel is op jaarbasis gemiddeld 1100 kwh voor een woning. Er zijn veel instellingen mogelijk met het toestel en het lijkt ons het beste dat we een afspraak met je maken om te kijken waar het energie verbruik in zit. Uit onze ervaringen met klanten die het toestel al een langere tijd gebruiken, is het in de meeste gevallen een besparing op de totale verwarmingskosten. En zeker met de hoge gasprijzen. Het toestel is pas 16 dagen geleden geplaatst en juist tijdens deze vrieskou ga je het hoogste verbruik hebben van het gehele jaar. We zullen contact met je opnemen om de instellingen te bekijken en bespreken zodat alles op de juiste manier ingesteld is.

Verder geholpen

Ik heb het online contactformulier ingevuld met een korte beschrijving van mijn probleem. Na een paar dagen werd er telefonisch contact opgenomen en werd er vriendelijk om nadere informatie gevraagd. Al vrij snel werd duidelijk dat mijn probleem waarschijnlijk een lekkage betreft richting de spouwmuur en dat is niet iets waar de oplossingen van Murprotec in voorzien (die voorkomen/verhelpen optrekkend vocht uit bijvoorbeeld de grond/fundering). Ik heb aangegeven dat ik een totale leek ben op dit gebied en die persoon heeft vervolgens nog een kwartier de tijd genomen om mij uitleg te geven over de mogelijke oorzaken van mijn lekkage en het soort bedrijf wat mij daar bij kan helpen. Ik kan weliswaar geen oordeel geven over de producten van Murprotec, maar het contact was meer dan prima.

Injecteren vd stenen zeer effectief gebleken

15 jaar geleden ( 2007)laten injecteren. Ik verzuimde echter het voorgeschreven na-werk te doen ( o.a. pleisterwerk afbikken) zodat ik twijfelde of stenen echt wel droog waren. Murprotec op mijn verzoek tot 2x toe gecontroleerd. Had dus veel geduld met mij. Onlangs i.v.m. verkoop woning nogmaals controle door Murprotec gedaan. Muren droog. Suggestie voor Murprotec: maak op website veel meer duidelijk dat droogte van de stenen gemeten wordt met calcium carbid methode. Maak ook duidelijk dat die methode wezenlijk anders is dan meting (van niet verwijderd pleisterwerk) met een oppervlakte-meter.Bij verkoop van de woning kan den geen verschil van mening ontstaan over droogte- toestand vd stenen?muren.

Communicatie en uitvoering kan beter,

Opnemen werkzaamheden en uitleg prima. Werkzaamheden zelf matig, communicatie kan ook beter. Telefonische al 2 maal gebeld voor feedback. Hier uitgebreid de verbeter punten in besproken. Product lijkt goed, moet zich nog gaan bewijzen, jaren geleden heeft het goed resultaat geleverd.

netjes gewerkt

Keurig op tijd. Afspraken zijn goed nagekomen en goed werk afgeleverd.

Zeer te vreden

Wat ze zeggen ,wordt uitgevoerd

prettig aangenaam

geen aanvullingen

Ben tevreden over dit bedrijf

Komt betrouwbaar over Vriendelijke mensen Goede service

Goede communicatie en uitvoering van de opdracht

Zie hierboven

Prima en snel gehoplen. Zeker tevreden

Gegeven de omstandigheden is demklus in korte tijd uitgevoerd. Prima ondersteuning door Peter Mol als we vragen hadden. Klus snel, netjes en volg na planning uitgevoerd

Werk volgens afspraak uitgevoerd

Werk uitgevoerd volgens afspraak. Snelle realisatie van eerste afspraak tot technische beoordeling tot uitvoering

snel en geen rommel

De jongen was beleeft en deed zijn werk netjes en nu maar hopen dat het werkt.

Goede ervaring zowel in afspraken als in uitvoering.

Duidelijke afspraken gemaakt. Opdracht goed en netjes uitgevoerd. Prijs/kwaliteit kan ik nu nog niet zeggen, daar pas over 12 maanden de proef uitgevoerd kan worden of gewenste behandeling resultaat heeft.

Professioneel , snel en betrouwbaar

Nadat wij in een mail om vrijblijvend advies hadden gevraagd, werd er vrijwel direct contact met ons gezocht. Nog dezelfde dag is dhr. Van Horssen langsgekomen om de situatie te beoordelen. Ondanks dat de oorzaak anders moet worden opgelost, heeft hij gezegd wat wij moeten doen om het probleem te verhelpen. Wij zijn over deze gang van zaken zaken super tevreden.

Deskundig, vriendelijk en keurig netjes afgewerkt.

Wernemer Mitch heeft goed en degelijk werk verricht, gaf prima uitleg over de werkzaamheden en heeft alles keurig netjes schoon opgeleverd. Zeer tevreden.

Heel erg goed.

professioneel, goed en een aardige man. Gaten onzichtbaar afgewerkt. Huis spic en span achtergelaten. Heel tevreden dus.

Fijne diagnose het problem.

Vandaag is murprotec bij ons langsgekomen om te bekijken waardoor ons schimmelprobleem is ontstaan. We kregen deskundig advies. Hierbij kregen wij een eerlijk antwoord en goede tips. Het probleem lag waarschijnlijk aan eennlek dak/regenwater afvoer. Dit valt niet onder het werkgebied van murprotec. Geen verkooppraatjes om ons toch iets anders te verkopen. Dat wordt gewaardeerd.