Goede kwaliteit

Afspraken zijn goed nagekomen. Netjes gewerkt. Aan pakken van het vocht probleem is ook prima. Nu een jaar wachten tot alles droog is.

Goede en vriendelijke service

Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Ter zake kundig

Murprotec heeft veel verstand van vocht in muren en funderingen. Na offerte is de behandeling snel uitgevoerd. Zo te zien is alles in orde. Over een paar maanden een eindcontrole inplannen en dan de muren afwerken. Het is niet anders, zoveel tijd moet er tussen zitten. Daarna krijg je wel 30 jaar garantie, dat geeft vertrouwen en maken ze ook waar. Want wij namen de muur over tijdens aankoop van ons huis en hadden twijfels over de vochtigheid van de muur. Dat is onder garantie gemeten en goed bevonden, waarna we de rest van de binnenmuren hebben laten behandelen.

Slecht,anders dan afgesproken,vuil, vocht dicht?

Er was beloofd afdekken van de laminaat vloer, is niet gebeurd. De stofzuiger die werd gebruikt zoog wel, maar blies het aan de achterkant weer uit, zodat de hele ruimte onder een laagje stof kwam. De afwerking van de bekuiping zou glad en strak zijn bij nader bekijken bleek dat helemaal niet hier en daar stukjes vergeten. Het zou 60cm hoog moeten zijn maar blijkt 55cm te zijn Er zou een keuring volgen na 6maanden daarna zou er garantie afgegeven worden maar die word ons nu na 1 week al gestuurd. Zonder enige controle. geen reactie meer van de meneer Martin waar wij een mail naar hadden gestuurd met foto's over onze klachten. Wij hopen dat de muren en kelder wel vocht vrij blijven het vertrouwen is ver zoek De kerel die het werk heeft uitgevoerd vroeg om een papier te tekenen na globaal te hebben gekeken hebben we dat gedaan daar hebben we nu spijt van. Op dit moment kunnen wij de volgende vraag over aanbevelen nog niet beantwoorden. Volgend jaar misschien, dan weten we of het echt dicht is.

4—8

Mensen die ik heb gesproken heel fijn Voor werk in de kelder personeel echt niet fijn

Alhoewel de opdracht nog lang niet is voltooid zijn de bevindingen tot nu toe goed.

Op het moment gaat alles nog goed en volgens afspraak maar over 5 maanden weten we pas of we er van af zijn

Goede voorlichting en prima service

Het uitvoeren van de werkzaamheden gebeurt precies zoals is voorgesteld bij de opname van de opdracht.

Het heeft erg lang geduurd tussen de eerste opname en de tweede opname

Verder prima verlopen en keurig gewerkt!

Tijdens een initieel vrijblijvend advies gesprek in februari werd al snel duidelijk wat de oorzaak van de vochtproblemen waren. Plan van aanpak besproken en na een aantal weken kwam een bouwkundige voor definitieve inspectie . Eerste week van april zijn alle muren geïmpregneerd. Nu is het wachten tot alles opgedroogd is (5-6 maanden) en dan kunnen de boorgaten dicht gemaakt worden en kan de stukadoor aan de gang. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen en duidelijke uitleg van wat er gebeurd en waarom.

Uitstekend werk verricht

De medewerker die bij ons de muren heeft behandeld was een prettige en vriendelijke man. Voor zover wij het kunnen beoordelen, heeft hij zijn werk prima en snel gedaan en hield gelukkig ook rekening met onze huisdieren. Ook werd alles weer netjes opgeruimd. Al met al een goede ervaring.

Duidelijk, vriendelijk

Netjes dat er gebeld is of alles goed en volgens afspraak is verlopen, wat ook is gebeurd.

Heel erg goed

Keurig gewerkt tot nu toe heel tevreden de rest weten we het nog niet pas na 6 maanden

Positief

Ze hebben alles netjes en snel gedaan. Het resultaat zal natuurlijk nog moeten blijken uit de nameting.

Service en communicatie is proma

Het enige minpunt tot nu toe is de wachttijd tussen inspectie en uiteindelijke uitvoering van het werk Nu is het afwachten of het effect heeft

minder goede communicatie

planning duurt lang en tijdens het plannen geen info

Professionele aanpak en deskundigheid bij de uitvoerende partijen En begeleidend projectleider Jan bedankt.

Prima bedrijf, komen hun beloftes op een prettige en correcte manier na.

Goed contact, ze houden zich aan de afspraken, netjes gewerkt.

Wij zijn tevreden omdat ze bij murprotec een product aanbieden die ze ook waar maken.

Goed georganiseerd bedrijf. Product wat ze ons aan hebben geboden heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. We hebben weinig tot geen last meer van vocht.

Een betrouwbare en klantgerichte partner in de oplossing van ons vochtprobleem.

Teneinde een vochtprobleem in het souterrain op te lossen namen wij contact op met Murprotec. Binnen enkele dagen was er een afspraak voor inspectie gemaakt. De bevindingen werden bij Murprotec intern besproken en teruggekoppeld waarna er een plan van aanpak en offerte volgde. Murprotec dacht in elke stap met ons mee en het plan werd deskundig, netjes en duidelijk in stappen uitgevoerd. Ook kleine aanpassingen achteraf bleken geen probleem. Murprotec heeft zich bewezen als een uiterst betrouwbare partij in een vaak lastig te tackelen probleem, waarbij de klant voorop staat en niet het maar zo hoog mogelijk krijgen van de eindafrekening. Ze rekenen daarvoor een prijs die wij in verhouding vonden staan tot de werkzaamheden en 'after-sales'. Daarnaast wordt er transparant een langdurige verzekerde garantie gegeven op de werkzaamheden.

In geval van een vochtprobleem: doen!

Murprotec heeft in mijn woning een ernstig vochtprobleem in een niet te ventileren zolderkamer voortreffelijk opgelost. De aanschaf was pittig, maar meer dan de moeite waard. Bovendien trof ik bij het bedrijf vriendelijke medewerkers, die alle tijd namen vragen te beantwoorden of om ter plekke hulp te bieden. Zo moest mijn toestel na anderhalf jaar opnieuw worden ingesteld na de komst van een airco op genoemde zolderkamer. Vormde geen enkel probleem, werd alle tijd voor genomen, waarbij elke vraag van mijn kant werd beantwoord.

fijne behandeling,

fijn contact alleen jammer dat het wat lang duurde voor er gereageerd werd. en ik vond het papierwerk nogal veel tijd in beslag nemen makkelijker met mail verkeer.

Vakkundig

De wereld van de vochtbestrijders wemelt van de dubieuze aanbieders die niet echt weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb meerdere bedrijven op bezoek gehad ivm optrekkend vocht. Murprotec was het eerste bedrijf dat een plausibel verhaal had en ook de technologie en kennis in huis heeft om vochtproblemen daadwerkelijk op te lossen. Betrouwbaar en deskundig. Enige minpunt: de lange wachttijden.

Het eerste traject is goed verlopen.

Weet ik nog niet, muren zijn net geinjecteerd.

Vijzelweg 18

5145NK Waalwijk