Filters

9

Rien a dire rapport qualité prix

J'ai effectué plusieurs achats chez HBM, rien a dire matériel de bonne qualité et un prix attractif

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Tout s'est parfaitement passé

De la commande à la livraison, tout s'est bien déroulé. Matériel conforme et de bonne qualité.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Rapidité de livraison et qualité

Toujours ravi des outils et autres produits commandés! De plus la livraison se faite très rapidement et les commandes sont bien protégées! Excellent commerce!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Goede prijs

Goede prijs voor de gereedschappen, kwaliteit meer dan voldoende voor de doe het zelver.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
6

matériel ok, livraison ok prix de l'envoi trop élevé

+matériel impeccable +livraison ultra rapide -frais de livraison très élevé soit près d'1/3 du prix de l'appareil

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Bon produit, livraison rapide

J'ai commandé une débroussailleuse thermique. Le produit est excellent (seul bémol, le harnais qui n'est pas à la hauteur du reste). La livraison a été très rapide. Déjà client avant chez HBM, et sans doute encore aussi dans le futur

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Geweldige compressor

Dit is de tweede compressor die ik gekocht heb deze had ik eerder moeten kopen hij is super stil en kleiner vergeleken met de vorige en is precies goed voor de doelen waarvoor ik hem heb aangeschaft kortweg een heel goede aankoop

  • Aanbevelen? Ja
1

AUCUN SUIVI DE GARANTIE

Cela fait 3 semaines que j'attends un retour sur un produit défectueux. A peine déballé et inopérant, j'ai contacter à plusieurs reprise le service client et .... aucun retour de leur part Inadmissible

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Chaise d'atelier HBM au TOP

De très bonne qualité. Robuste. Beau Design. Très mobile. J’apprécie les freins de roulettes. Pas déçu de mon achat.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

Betonzaag, goedkoop en werkt niet

Bestelling en levering loopt vlot. Bij het uitpakken van de betonzaag zie ik direct dat de waterslangen geknikt zijn. Deze zijn van zo'n goedkoop materiaal dat ze ook niet meer recht gaan. Geen probleem deze vervang ik direct. Vervolgens wil de zaag helaas niet starten, wanneer ik bel wold ik verzocht een contakt formulier in te vullen. Waar op 3 tot 5 dagen reactie tijd zit. Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan de bougie blijkt zo vast te zitten dat de sleutel die erbij zit er op afbreekt. Gelukkig heb ik ook een dop, en ben ik er nu achter dat hij niet vonkt. De schakelaar etc werkt verder prima dus wacht ik nu maar verder op reactie. Ik heb de zaag bijna een week maar nog niet kunnen gebruiken helaas....

  • Aanbevelen? Nee
9

Prijs vs kwaliteit zeer goed.

Zeer betrouwbare diensten. Ook moeilijk te vinden werkgeverschap gewoon op stock en korte wachttijden. Men krijgt vlugger de tap en draadsnijkussens toegestuurd dan dat men ergens engelse boutjes kan bestellen. Top!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Top !!

Goed materiaal tegen een goede prijs. Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Goed!

Met een monumentaal pand ben je nooit klaar. De kozijnen vertonen op sommige plekken wat slechte stukken. Een timmerman hiervoor inzetten is een dure aangelegenheid, er gaat veel tijd inzitten en het is allemaal "priegelwerk". Maar de klussen vereisen wel weer bepaald gereedschap. HBM heeft wat mij betreft voor deze groep mensen, de "amateur-professional" prima materiaal in de shop staan! Betaalbaar, betrouwbaar en handelbaar gereedschap. Goede duidelijke uitleg bij de artikelen in de webshop, en ook via de online-kanalen zijn ze goed te vinden en bereikbaar! Ik ben alleen "bang" om naar de winkel te gaan, bij het echt zien van de gereedschappen, ben ik bang dat ik mij niet kan weerhouden om alles te kopen......

  • Aanbevelen? Ja
8

Commande occasionnel depuis maintenant plusieurs années jamais eu de problème particulier

Livraison rapide et matériel de qualité de l’outillage manuelle au pont élévateur !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Zeer fijn samenwerken. Snelle levering zelfs op pallet

Ik ben erg blij met de nieuwe straalkast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Service und tolle Produkte

Schnelle Lieferung und tolle Ware. Sehr empfehlenswert!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

HBM heeft er een nieuwe vaste klant bij!

Online een gereedschapswagen besteld en zelf opgehaald. 1,5 uur rijden was het zeker waard, vriendelijk personeel en een prachtige winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service au top !

J'ai récemment commandé un pont de levage moto, colis de 150kg , livré en 3 jours, livreur très serviable, colis dans un excellent état ainsi que le matériel commandé. Je recommande à 100%

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Ware kam beschädigt und ist gar nicht neu!

Sehr geehrte Damen und Herren, hiermit reklamiere ich den von mir als Neuware gekauften Betonmischer. Das gelieferte Gerät befindet sich jedoch in einem inakzeptablen Zustand und ist für mich nicht verwendbar. Das Paket kam von außen erheblich beschädigt. Darüber hinaus weist der Inhalt mehrere schwerwiegende Mängel auf: *Es wurde lediglich ein Rad mitgeliefert, obwohl laut Bedienungsanleitung zwei Räder erforderlich und vorgesehen sind. *Der Dichtgummi ist offensichtlich nicht neu und zeigt deutliche Gebrauchs- und Verschleißspuren. *Auch im Innenbereich der Trommel bzw. auf den Blechteilen sind klare Gebrauchsspuren sichtbar. *Ein Teil des Kunststoffrahmens ist bereits bei Lieferung gebrochen. Aufgrund dieser Mängel entspricht die Ware keinesfalls dem Zustand einer Neuware. Das Gerät ist in dem gelieferten Zustand für mich unbrauchbar und nicht funktionsfähig. Ich ersuche daher um eine sofortige Rückerstattung des vollständigen Kaufpreises sowie um Informationen zum weiteren Vorgehen bezüglich der Rücksendung. Die entsprechenden Fotos werden per mail geschickt.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
10

Servante reçu sous 1,5 semaines bonne qualité top

Sav super hbm répond rapidement et nous apporte les informations que nous demandons. De plus la servante que j’ai commandé est arrivé dans un très bon état pas abîmé rien, les outils ont l’air de bonne facture à voir dans le temps mais pour l’instant au vu du rapport qualité/prix c’est un 10/10 !!!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Zeer positief onder de indruk!

Duidelijke website om op te zoeken. 2 heel degelijke werkbankjes gekocht aan zeer scherpe prijs voor de geleverde kwaliteit. Een plezier om de bouwpakketten te maken. Duidelijk, eenvoudig en vlot in elkaar te zetten. Een heel fijne eerste kennismaking met het bedrijf, zeker niet mijn laatste aankoop. En heel benieuwd naar de winkel.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

voldoet aan de verwachting

snel geleverd duidelijke instructie werkt zo als het hoort te werken ziet er degelijk uit

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel

mijn bestellen was super snel binnen Echt een aanrader dit bedrijf Kwaliteit is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product

Snelle levering, alles degelijk verpakt.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
8

Supersnel ontvangen.

Kom er nu pas achter hoe zo'n kleine investering je werken zoveel meer plezier kan geven. Klein, eenvoudig te installeren en zuigt goed. Alleen aansluiting slang op afkortzaag met tape moeten fixeren omdat sluiting overvoldoende afdichting gaf. Viel er zo vanaf. Anders 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht

0182-715300

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.