Super product voor een kleine prijs!

Voor de startende ondernemer een super winkel. kleine prijzen voor goede producten en snel geleverd. Erg tevreden over!

Betrouwbaar

Snelle levering, producten makkelijk online te vinden.

snel en goed

alle orders zijn zeer snel en prima geleverd

HBM is gewoon top! Snel geleverd en prime prijs / kwaliteit

Ik koop al jaren bij HBM, nog nooit teleur gesteld door dit bedrijf. Komen na wat ze beloven......

Hbm heeft keer op keer bewezen volledig betrouwbaar te zijn

In deze tijd van onzekerheid t.a.v. daden, is hbm een bedrijf waar ik 100% op kan vertrouwen. De aanbiedingen zijn een hobby geworden. Blijf a.u.b. wie jullie zijn

Snel geleverd en goed product

Slag schroevendraaier gekocht, netjes in metaal doosje geleverd. En je ziet gelijk dat het van kwalitatief goed materiaal is gemaakt. De prijs viel ook mee! Ik ga hier vaker mijn gereedschap bestellen.

Mooie producten en een goed prijs kwaliteit verhouding.

Nu twee keer wat items besteld en wat men beloofd maakt men ook echt waar! Een volgend product ga ik ook hier weer bestellen.

Snelle goede en betrouwbare service.

Altijd een goede en snelle service. Tevens zijn de producten van goede kwaliteit.

reliability, speed, quality

As always, everything is fine

Nette en goede levering en service.

Goede en snelle levering van de producten. Goed verpakt. Een goede service.

Als vanouds alles netjes geleverd!

Alles goed en compleet ontvangen. Artikelen zijn van goede kwaliteit.

Super degelijk materiaal, bestelling van grote ventilator compleet in elkaar geleverd.Plug and play.

Snel en vakkundig

Spullen besteld... Goed en up to date geïnformeerd over het verloop van de levering Zeer snel en perfect verpakt aangekomen Top ervaring

Prima ervaring mee

Er wordt meegedacht en snel geleverd en goed verpakt. Dik tevreden over.

Goedkoop en degelijk gereedschap

Degelijk gereedschap voor een klein prijsje

Veel voor weinig

Fijn engels gereedschap zo kan ik fijn aan me motor sleutelen volgende keer weer kopen bij hbm

Een goede en snelle service

Ik heb zoals bij vorige bestelling mijn pakje goed ontvangen, ben zeer tevreden over de goede en correcte dienst.

Uitmuntend

Super snel en supergoed behandeld. Deze mensen weten hoe ze klanten moeten behandelen.

Weer tegen zeer scherpe prijs een goed stuk gereedschap

Goede prijzen, veel betere kwaliteit dan je zou verwachten voor zo’n scherpe prijs

snelle levering en top kwaliteit voor en betaalbare prijs

Dit is de 2e keer dat ik bij HBM machines een bestelling heb geplaatst. De bestelde vetspuit is makkelijk in gebruik en ziet er goed afgewerkt uit. Hij is eenvoudig te vullen met standaard 400ml vet koker. Ook de nippel past goed en is vast te zetten door de kop iets aan te draaien als hij geklikt zit.

Maait super goed zeer bloj mee

Super ben er heel blij mee mooi licht en maait super goed top

Snel en tevreden!

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding! Erg tevreden!

Snelle en nette bezorging

De site is duidelijk en zoeken op type en merk assortiment. Snelle verzending, nette prijzen.

Het beste adres voor al je luchtaangedreven gereedschappen!

Mooie producten met een goede prijs/prestatie verhouding. Uitgebreid assortiment, dus altijd een passende oplossing. Correcte en stipte levering. Een aanrader dus.