Direct en correct

Zeer snelle afhandeling en supersnelle levering ,echt een aanrader

enorm goed

Mijn ervaring is uitstekend. Dit is de eerste keer een bestelling via een mail. De zaak diverse keren in Moordrecht bezocht: was altijd een feest.

Geweldige ontdekking

Heb dit bedrijf per toeval op internet aangetroffen. Mijn eerste bestelling daar is op uitstekende wijze afgewikkeld. Prima service en prijs/kwaliteit verhouding. Weet waar ik voor de toekomst met mijn klusbehoeften moet zijn.

Prijs kwaliteit verhouding perfect in balans

HBM bied een zeer breed scala machines voor de "betere"klusser maar ook voor ZZP-ers en middelgrote bedrijven. De informatie die je zoekt op hun website is nauwkeurig en accuraat. Soms aangevuld met een kort filmpje waarin een product besproken wordt. Al met al krijg je op deze manier een meer dan goede indruk van wat je mag verwachten van het aan te schaffen product zodat een miskoop uitgesloten is. Ik kan mede daardoor alleen maar zeggen dat alle keren dat ik een machine bij HBM heb aangeschaft ik geen enkele keer achteraf het gevoel heb gehad dat het aangeschafte product niet aan mijn hoge verwachtingen heeft voldaan. Ook de levering gaat keurig en altijd deugdelijk verpakt en niet onbelangrijk na de koop supersnelle levering aan huis. HBM kan ik zonder meer aanbevelen als je een bepaalde machine zoekt voor je werkzaamheden.

Prima zaak

Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen in het bestelproces. Een retour is ook geen probleem bij HBM.

Keurig op tijd geleverd

Goed én goedkoop

Makkelijk uitzoeken en bestellen, zeer scherpe prijs en gewoon goede levering van mooi spul :)

Prima en flexibel

Had per abuis het verkeerde product bestelt maar kon dit eenvoy nog wijzigen.

Snelle en goede service

Goed product snelle en goede levering

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Heel fijn betrouwbaar bedrijf

Telkens supersnelle en correcte levering, ook de prijzen zijn zeer gunstig, zo kun je toch het gewilde machine kopen.

Vlot besteld, vlot geleverd

Prima afhandeling.

Snelle levering Toestel doet wat het hoort

helemaal goed

De polijstmachine werkt perfect , wat er fijn bij is, is de demonstratie film. Ik ben er heel tevreden mee.

Altijd snelle levering, en goede kwaliteit

Fantastisch materiaal met zorg geleverd

Zoals de eerste keer met zorg geleverd goed ingepakt en zoals ik verwacht had . Snelle levering en goed van kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Goed.

1 bestelling, 2 leveringen, das een verbeterpunt. Gezien het feit dat het mijn eerste bestelling is, moet ik ervaren hoe de kwaliteit van het geleverde materiaal is. Dat is nog even afwachten.

netjes verpakt en snelle levering

mijn bestelling was eerst niet op voorraad, maar kreeg netjes een mail toen het artikel weer op voorraad was en de bestelling werd snel geleverd.

Snel en goed verpakt geleverd, voor een zeer concurrerende prijs. Top.

Snel en goed verpakt geleverd, voor een zeer concurrerende prijs. Top.

Betrouwbare levering

Bestelling verliep probleemloos. Enige nadeel: de verwerking daarvan verliep trager dan ik had gehoopt.

Perfect geregeld!

Snelle levering en goede prijs

Waarde voor je geld en vlotte service

Reeds gekochte materialen van degelijke kwaliteit voor een redelijke prijs

super

Mijn ervaring met de aankopen zijn goed

Vlotte service

Duidelijke website en smelle levering