geweldige aktie.

Beste Dames en Heren, Mijn ervaring is vanaf het bestellen van de elektrische schaaf goed. De site is goed toegankelijk ook voor mij met mijn brailleprogramma. Daarbij werd ik zeer goed op de hoogte gehouden via de e-mail over de voortgang van mijn bestelde product. Verder kan ik u zeggen dat ik erg tevreden ben over de elektrische schaaf. Daarom ook mijn vijf sterren. Met vriendelijke groet, Arie van den Bos

Prima kwaliteit en super prijs

Prima kwaliteit prijs verhouding en zeer snel levering.

Gewoon goed.

Ik zocht een kleine Rateltakel en heb vanzelf rondgekeken op internet en ook in winkels. Nergens vond ik een zo duidelijke omschrijving van producten als bij HBM Machines. Geen moment getwijfeld aan prijs en kwaliteit. Gewoon goed. Ik zal HBM Machines zeker aanbevelen.

Snelle levering, goed ingepakt en interessant aanbod tegen hele vriendelijke prijzen..

Super service en top kwaliteit

Hallo Ik ben zeer content met mijn aankoop , bedankt voor de snelle levering . Top materiaal !

Alles tip top in orde!

Vanaf bestelling tot levering alles dik in orde. Prijs kwaliteit ook zeker aanrader.

Services is goed maar afhandelen klantenservices laat te wensen over

Als je je aanmeld en materialen besteld wordt dit allemaal zeer netjes en op tijd geleverd maar zodra je met de klanten services eea wilt afstemmen is het een gemis dat je deze afdeling niet kan bereiken via de telefoon. Deze afhandeling had binnen 2 minuten geregeld kunnen worden en nu wacht ik nog steeds op een bevestiging dat de adres wijziging geregeld is. De nieuwe bewoner van mijn oude adres is hier ook niet vrolijk mee.

Snelle levering, leuke magazijn karren

De beschrijving om het karretje in elkaar te zetten was wel wat summier en heel veel schroefjes, moertjes en nippeltjes, daar mag je wel wat tijd voor uittrekken. Maar het resultaat is prima voor wat de prijs betreft. De levering was snel!

Snelle levering en goede communicatie.

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen. Na contact opgenomen te hebben is het perfect opgelost.

Bijna perfect . . .

Mijn gereedschapswagen werd snel bezorgd en zag er prima uit. Bij het laden van de wagen ging de onderste lade niet open. Bleek dat er een deukje in de beplating zat. Te weinig om alles terug te sturen aangezien het een gebruiksvoorwerp is en er uiteindelijk toch beschadigingen op komen. Verder helemaal prima

Goed, maar lange verstuurtijd

Product op voorraad, dag erna klaar voor verzending, maar werkelijk versturen duurde toch minimaal een week. Vervelend als je het snel nodig hebt (niet in ons geval). Gereedschap oogt goed.

All good

Quick sending and good contact

Hele goede service vorige keer slecht draaiend wiel van wagentje via filmpje aangegeven. Vervolgens stuurde HBM een ander wagentje gratis naar me toe. WAT EEN SERVICE TOP!!!! ALEX DE Bruin

Supersnelle levering

Reeds enkele dingen besteld en altijd snelle en vlotte afhandeling. AANRADER !

Goed en snel geleverd supergoed

Goede spullen nette prijzen

Erg goed en alles op tijd geleverd!

Deftig materiaal voor deftige prijs !

Ruim aanbod, vrij snel geleverd, en vooral waar voor je geld

Elke keer wordt ik weer verrast door de lage prijs en toch heel goede kwaliteit

Elke keer wordt ik weer verrast door de lage prijs. Na ontvangst de set direct gebruikt en zwaar belast, geen probleem!

Vlotte levering maar niet kostenbewust

Alles vlot geleverd maar: te eerste in 2 verschillende leveringen, en dan die tweede levering in 2 verschillende dozen, met in 1 ervan alleen maar een uitschuif magneet. Klant betaalt 1 x verzendkosten. Als alles nou in 1 keer in 1 doos geleverd was, zou HBM, omdat jullie dus verschillende leveringen doen dus ook dubbele kosten moeten hebben, net zo goed geen verzendkosten in rekening hoeven brengen: HBM betaalt namelijk tóch de kosten van een tweede zending. Daarnaast is het ook kartonverspilling, plus ook weer die extra kosten, 3 dozen voor 1 kleine zending.

Beter dan ik verwacht had

Mijn betaling werk goed dan verwacht

Soepele en complete levering

Levering naar wens

Veel waar voor je geld!

Bij HBM een 30 m. wandslangenbox gekocht. Kan in kwaliteit gemakkelijk concurreren met bekende merken, maar bijna de helft goedkoper. Dik tevreden. Niet lang nadenken dus.

Snelle levering, goeie produkten.

Bestelde machine kwam snel binnen en was goed verpakt dus niet beschadigd. Bestellen en betalen op de website was ook zeer makkelijk en snel. HBM levert goede machines en heeft een divers aanbod. Zeker een aanrader!

Top snelle levering en goede informatie

Duidelijke en goede communicatie en dito levering ook de materialen hebben een goede prijs kwaliteit en regelmatig leuke aanbiedingen als je ze nodig zou hebben