Zeer slechte service, nauwelijks after sales en niet bereikbaar meer!

Vroeger veel beter, daar gaan de meeste reviews ook over, maar wees nu op je hoede! Vrijwel onbereikbaar en service zeer slecht! Waarschijnlijk door te snelle groei of personeelstekort maar klant is de dupen!

Snelle levering, top kwaliteit

Levering verliep heel vlot en snel. Product is heel goed van kwaliteit

goed professioneel materiaal en snel geleverd

Voor onze verhuizing wilden wij goede transportmiddelen hebben. Bij HBM vond ik een goede opvouwbare transportwagen die binnen twee dagen in huis was tegen een zeer redelijke bezorgprijs. De transportwagen was inderdaad robuust zoals omschreven en voor die prijs niet duur. Volgens mijn zonen de aankoop van het jaar!

Goed spul, snelle levering

Ik ben geen grote klusser maar vind het wel handig om het nodige gereedschap in huis te hebben. Daarom een zeer goed gevulde Gereedschapskoffer gekocht voor 50 euro. Ben er heel blij mee!!

Top kwaliteit en snelle levering!

Bestel graag mijn gereedschap hier Goedkoop snelle levering

Super snel geleverd en goed kwaliteit

Prima maar kan nog beter!

Nu een aantal bestellingen gedaan bij HBM, prima verlopen, prijs/kwaliteitverhouding ook dik in orde. Nu nog wat minder karton en andere rommel gebruiken voor de verpakking en alles in 1 keer leveren en het milieu is ook een beetje geholpen!

Erg fijn gereedschap, boven verwachting!

Gereedschap is betaalbaar en toch goede kwaliteit.

Zeer te vreden

Snelle levering en kwaliteit van materiaal. Gelijk ook maar even voor schoonzonen kerstcadeau mee besteld.

Goed kwaliteit en snel thuis!

Hbm is niet de eerste keer waar ik wat bij bestel. Een mooie prijs voor mooie kwaliteit. Zeker niet mijn eerste keer maar ook niet mijn laatste keer.

Prettig

Pakket was super snel binnen en helemaal mooi, alleen had ik helaas de verkeerde besteld dus moet deze retour. Door de drukte duurt de retour beoordeling wel al best lang..

Heel goed!

Heel tevreden met mijn aankoop.

outil nickel

a recommender

Top matriaal en snelle levering

Snelle levering Top prijs/kwaliteit Unieke set,...

Hele snelle levering, zelfs op zaterdag. Degelijke kwaliteit

Super snel geleverd.

Prima website. Lage prijzen en heldere informatie. Levering super snel en op tijd. Klasse.

Top kwaliteit

Top kwaliteit snelle leefering Gewoon goed

Makkelijk bestellen en een snelle levering al drie keer iets besteld en na een of twee dagen thuis geleverd.

Eerste bestelling verliep uitstekend.

Website werkt makkelijk en bestelling snel bezorgd.

Snelle levering!

Bestellen ging makkelijk en het product was snel bezorgd op een servicepunt. Heel fijn.

Slecht

Hoewel het product voldeed aan de omschrijving en foto's en verder ook prima was en de levering ook redelijk tijdig was en dus verder goed. Helaas was de levering niet goed, ronduit slecht. Bezorging 3 maal uitgesteld. Waarbij bezorging de verpakking aan alle kanten kapot was. Bij uitpakken blijkt het product beschadigd, leek gebruikt, borgingringen waren los, was vies, vettig, stoffig. Nogmaals leek gebruikt, vertoonde gebruikssporen.

Bestellen is makkelijk en verzending is lekker snel!

En ook nog eens een super deal met black Friday! Ik kan HBM aan iedereen aanraden.

Uitstekend gereedschap en supersnelle levering!

Uitstekend gereedschap en supersnelle levering!