Goede producten en een prima levering

Ik heb een sds snelspanboorkop gekocht voor €5, fantastisch! Prima product! Nu woon ik in de buurt dus afhalen was logisch, echter voor een afhaal afspraak dien je voor min. 70 euro te bestellen.. hierdoor was ik genoodzaakt de verzendkosten voor lief te nemen. Vandaar de 4 ipv 5 sterren

Vandaag bestelt morgen in huis

Super !!

HBM Flexibele Trekker, Raamwisser Met Siliconen Blad voor in de de badkamer, auto en ramen trekt in beweging streep loos droog zonder kans op krassen, twijfelaars kopen en laat je door HBM verrassen.

Alles prima

Snelle levering en prima producten

Snelle service, prima kwaliteit.

Als nieuwe klant kunnen wij alleen maar tevreden zijn met de snelle en correcte service!

Zeer goede medewerking.

Zeer correct en brhulpzaam bedrijf in geval bij problemen met en over een artikel.

Goede en snelle service!

Prima prijs kwaliteit product

Product werkt uitstekend beter dan ik verwacht had voor deze prijs.

Betaalbaar producten snelle levering

Goed bedrijf met betaalbare gereedschappen goed verpakt en snelle levering. Daar voor mijn 5 sterren

Snelle levering, duidelijke website.

Alles snel gevonden met duidelijke omschrijving. Makkelijk bestellen tegen concurrerende prijs.

snelle levering van professioneel gereedschap

Het toestel (HBM Profi Cilinder Lekkage Detectieset) werd snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit. Het is ook geleverd in prima koffer zodat netjes opbergen geen punt is. Bovendien is de prijs ook aantrekkelijk.

Super klantvriendelijk

Super klantvriendelijk en kwaliteit materialen Ik kom hier zeker terug

Snel levering en professioneel product.

Ik zocht een professionele momentsleutel voor werkzaamheden aan een motor. En vond deze bij HBM machines. De bestelling was snel in huis. De dagen erna met veel plezier gesleuteld. Professioneel product waar je lekker mee kunt werken. Blij mee!

Uitstekende klantenservice, snel besteld en snel in huis!

Ik zocht voor mijn draaibank een 3-klauwplaat. Omdat dat ik twijfelde of deze 1 op 1 paste, nam ik contact op met de klantenservice. Deze heeft mij snel geholpen. Gelijk besteld en 2 dagen later in ontvangst genomen. Compleet, inclusief accessoires en hoge kwaliteit. Een aanrader!

Snelle levering goede producten voor een goede prijs

Makkelijk gevonden wat ik zocht

Snelle en correcte levering.

Correcte prijs en snelle levering

Goede producten voor een juiste prijs. Al meermaals gekocht hier en telkens tevreden. 1x een product gekregen wat niet compleet was, ook hier werd snel en correct gehandeld, zeer tevreden.

Goed gereedschap en snel geleverd

Degelijke producten voor goede prijs en snel geleverd

De producten zijn van degelijke kwaliteit en de reële prijs. Order was makkelijk geplaatst en de volgende dag al geleverd.

prima tool met de juiste prijs.

Snel geleverd en goede kwaliteit. Leuk prijsje en past prima in mijn toolbox ! Erg blij mee.

Snelle en perfecte levering, top

Snel geregeld goed verpakt goede kwaliteit

Bestelling netjes op tijd ontvangen goede communicatie en netjes verpakt kortom aanrader ook prijstechnisch Ga zo door Gr Alex

betrouwbaar bedrijf en snelle levering.

Zeer positief. Koop ik zeker nog wel eens iets

Prima materiaal en snelle levering.

Een top winkel snel en vertrouw de winkel

Nog maal bedankt super snel geleverd Top kwaliteit