Goed en overzichtelijk

Product was goed verpakt en makkelijk te monteren

Snel geleverd !!!

besteld en zeer snel geleverd

de volgende keer weer hier bestellen snel geleverd

Just perfect

Netjes optijd en goed verpakt aangekomen

Keurig en goed verpakt

Alles keurig en goed verpakt afgeleverd!

zit te wachten op de geweldige servies

heb een boorslijp machine gekocht bij hbm. wie kan mij helpen .ik krijg geen boor geslepen. volgens boekje gewerkt maar niets help

Niets op voorraad

Na 3 verschillende rekeningen per e-mail en aangeven dat er - weer - iets niet is te leveren terwijl dat wel op de website stond. Uiteraard net het onderdeel dat ik wilde bestellen is nu weer niet leverbaar. Je moet niets verkopen dat je niet hebt!!! Daarnaast worden er allerlei steeksleutels apart van elkaar geleverd, waardoor je niet weet of uiteindelijk alles wordt geleverd. Ik vind het allemaal te knullig worden. Duidelijk niet het voorraadbeheer op orde. Tevens geen telefoonnummer meer, dat is eveneens een teken aan de wand... Dit weekend had ik willen sleutelen, fijn bedankt! Hein Dudink

Keurig compleet en vlotte levring

Ondanks de diversiteit van de bestelde artikelen was alles er in 1 keer, dus geen nalevering nodig.En dat is wel zo fijn als je dingen direct nodig hebt.Ook de levering was ondanks Covid19 lekker vlot.

Duidelijke omschrijving. Keurige levering.

Goede spullen

Goede spullen

prima voorraad en snel verzonden

Alles was op voorraad en kwaliteit is uitstekend

Perfect geholpen en bericht gekregen dat bestelling binnen was gekomen.

Apparaat was niet op voorraad, maar kreeg netjes bericht dat e.e.a. binnen was gekomen en ik de bestelling af kon ronden. Na betaling kreeg ik een afhaalbericht met afspraak mogelijkheid. Bij het afhalen netjes geholpen met inladen. Top lui bij HBM.

zoals altijd alles prima in orde , en een scherpe prijs.

goede spullen ,voor een goede prijs

Geleverd wat er belooft wordt

Ik werd constant op de hoogte gebracht over mijn bestelling en alles verliep zoals beloofd!

erg tevreden

snel geleverd en een erg goede accuboor voor een zeer goede prijs

Topservice!!

Spullen op voorraad, en snel bezorgd. Gaan we zeker vaker doen!

Zoals altijd: Geweldig goed !

Goede producten tegen een prima prijs en een snelle afhandeling en levering. Gewoon goed !

Prima machine HBM houtdraaibank 450x300

Loopt als een zonnetje. Geen enkele speling. Beter dan verwacht

Degelijk gereedschap

Alle gereedschapen die ik nofig heb zijn hier te vinden en gaan na aanschaf lang mee.

Zeer blije klant!!

Erg tevreden over de producten en verzending van HBM! Dit was zeker niet mijn laatste bestelling!

zeer goed meegevallen

Bestelling : goed,ruime keuze Communicatie : goed,duidelijk Levering : vlot verlopen Producten : tevreden, kwaliteit is ok,prijzen zijn goed

Goede gereedschapswagen

Gereedschapswagen van goede kwaliteit. Stevig, stabiel, voldoende ruimte. Handig dat je bij HBM ook aanvulling kunt kopen voor de wagen. Bestelling was er snel, duidelijke informatie omtrent de bestelling. En goede prijs-kwaliteitverhouding.

heel blij met de aankoop want de machine werkt perfect

Ik had verschillende zaagbladen te slijpen, maar als ik naar een erkend zaagbladsnijder ging koste het al een €10 per blad. Ik heb er een 15 tal dus mijn machine heb ik er al vlug uitgehaald. ze is gemakkelijk handelbaar en de bladen snijden als nieuw

Top service, goed product.

Bestelling gedaan voor een vacuümpomp. Zat in een goede verpakking en snel geleverd.