Vlotte en compacte maar bovenal goedverzorgde volledige levering.

Zoals ik omschrijf alles vlot geleverd, alle door mij bestelde artikelen in een keer uit geleverd. En dat in een compacte verzending en niet in één of andere mega doos met veel vulmateriaal en ergens een product. Om dan een dag later nog weer twee mega dozen te ontvangen met de rest. Nee dit is super zo. En echt prima beschermt verpakt! Grote pluim voor die afdeling. +++++

• Zou u ons aanbevelen? Ja

echt een aanrader voor iedereen Super service

Bestelling defect aangekomen met één melding met foto's meteen afgehandeld andere dag al nieuw ontvangen, ongekend snel.

snel goed simpel

Super bediend

de levering was snel en in orde, niets op aan te merken !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alle informatie is overzichtelijk en goed te vinden

Reactie op emails is snel

Binnen korte tijd geleverd

Prima gereedschap kar is zoals beschreven. Staat klein is ook wat kleiner dan je zou verwachten maar de maten kloppen

Goede kwaliteit en service

Ben nu al een paar keer langs geweest voor gereedschap voor mijn bedrijf. Altijd snelle service en goede kwaliteit materiaal. Zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering, alles netjes verpakt en voor de lage aktie prijzen ook nog eens top kwaliteit !!

Prima geregeld

Bestellen was makkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voldoet aan mijn verwachtingen levering zoals opgegeven

Een tevreden klant

Super !

Zoals altijd super !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, snel geleverd. één minpuntje: geen mobiele website wat lastig bestellen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, producten goed zoals verwacht

Goede ervaring. Meer kan ik niet zeggen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring, enig minpuntje is de levering. Deze is niet snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Breed assortiment en scherpe prijzen

Ik heb al best veel spullen bij HBM machines besteld, en altijd erg tevreden over de kwaliteit en prijs! Ook de service bij de winkel is goed en zijn erg behulpzaam. Het brede assortiment maakt je werkplaats helemaal compleet!

Binnen 1 dag bezorgd en het product voldoet zoals omschreven. Niks te klagen

Snelle levering nette prijzen

Makkelijk zoeken op de website, in een groot assortiment: als je het bij HBM niet gaat vinden dan gaat het in NL erg lastig worden om het ergens anders wel te vinden! En dat tegen nette prijzen en gecombineerd met snelle levering, helemaal top!

Mijn ervaring is goed

Zoals altijd snel geleverd

vlotte levering

vlotte correcte levering

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Heel tevreden. De bestelling was snel verwerkt en verzonden. De kwaliteit van het product is ook top en de prijs is goed betaalbaar.

Supersnel levering.

Goed, en goedkoop

Goe en goedkoop en had de spullen snel binnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs/kwaliteit en perfecte service!

Na het bevestigen en betalen van mijn bestelling, werd ik van elke (snelle) stap netjes op de hoogte gebracht. Na het ontvangen van mijn bestelling, bemerkte ik een productiefout bij 1 van de schroevendraaiers. Mijn bevinding werd direct in behandeling genomen en na het bestuderen van de foto's werd onmiddellijk een nieuwe set verzonden. Geweldige service wat mij betreft. En qua prijs/kwaliteit zijn de HBM producten in mijn ogen onverslaanbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk besteld, snelle levering en goed te traceren en geboden info daarover!

Makkelijk besteld, snelle levering, goed te traceren en geboden info daarover!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en relatief goede prijs kwaliteit verhouding

Over HBM Machines

Filter op Taal