HBM helemaal top!

Dit is een bedrijf waar ik vaker ga bestellen. Scherpe prijzen voor kwaliteit producten, zeker in vergelijk met andere sites. Producten zijn goed verpakt en de levering super snel! Houd de HBM site in de gaten en voeg toe aan je favorieten, deze wil je niet over het hoofd zien.

correct en stipt geleverd

product voldoet uitstekend aan de gestelde verwachtingen. Komt volledig overeen met de beschrijving en de mogelijkheden zoals vermeld op de webside. HBM Machines geniet mijn vertrouwen naar de toekomst;

uitstekende kwaliteit en prijs

het wat meer niet alledaagse aan gereedschap bijvoorbeeld kun je hier altijd vinden, betrouwbaar, goede levering, niets dan lof!

Nette levering

Artikel prima en tevreden over . MAAR vind de verzendingskosten van in de 50 euro er toch een beetje over

Redelijk

1 levering snel andere is er nog niet tegelijk besteld

Goede snelle levering, product werkt prima naar behoren. Goede communicatie over levering.

Alles netjes geleverd. Top

alles prima geregeld

alles prima geregeld

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!!!

Zeer tevreden met mijn producten. Zevhebben veel keuze. Netjes geleverd volgen afspraak

Dik voor elkaar!!!

Ik bestel hier zo door het jaar best wat spullen., en elke keer wordt het netjes op tijd afgeleverd. Goede prijs, Goede kwaliteit!!!

Mooie prijzen snelle leveringen goede kwaliteit!

Perfect!

Snel, accuraat, kwalitatief en prijs prima, aanbevelingswaardig

Snelle levering van prima product. Prijs o.k. Materialen o.k. Contact (mail) goed

Ik ben erg tevreden over HBM Machines. Prima service en vlotte levering.

goede prijs/kwaliteit

Snelle levering,werkt uitstekend,zeker aan te bevelen!

Supersnelle levering

Zeer veel kwaliteitsgereedschap en goede feedback

Snelle levering, mooi product!

Zeer tevreden.

Mooi op tijd geleverd

Uitstekende prijs kwaliteit bij HBM.

Snelle levering, scherpe prijzen en voldoende aanbod

Snel en goed geleverd

Bestelling is snel en goed geleverd geen klachten

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit, redelijk snelle levering.

Groot assortiment , goede prijs en snelle levering

Bestellingen worden snel en correct uitgevoerd . Prijs is zeer concurrerend en ze hebben een uitgebreid assortiment. Prima adres !

Geleverd zo als beloofd.

Mijn eerste ervaring met HBM is bijzonder positief, een breed assortiment en goed gesorteerd. Prijstechnisch dus ook erg aantrekkelijk en snel geleverd.

Zeer tevreden alles naar wens.

Bestellen ging makkelijk en snel geleverd.

Duidelijke communicatie en nagekomen beloftes