Eerste bestelling bij HBM zéker NIET de laatste!

Door een relatie op jullie site geattendeerd. Wat een keuze aan TOP gereedschap. Erg blij met jullie assortiment . SUPER.

Voor slechts een kleine bestelling een correcte levering

Beste, voor een bestelling met een beperkte waarde heb ik een goed kwaliteitsproduct toegestuurd gekregen. Laat ons zeggen dat ik de rest van de product catalog met aandacht ga doornemen. Mvg, een tevreden klant

Snelle levering. Mooie, degelijke producten voor een betaalbare prijs !

goede service en afhandeling van de order

producten zijn goed vindbaar op de website. makkelijk te bestellen en snel geleverd.

ik heb duidelijk gekregen wat ik wilde

Goede en snelle levering. Degelijk gereedschap voor mooie prijs!

Gewoon goed!

Klopboormachine van Hyundai stuk. Binnen 24 uur een nieuwe in huis. Zonder gezeur of gedoe . Wat een geweldige service/garantie Gr Steven

Snel en goed contact

Mijn pakketje was snel en op tijd aangekomen, had eerst mijn twijfels. Maar dacht een gokje wagen en kijk wat het zal brengen. Voortaan altijd gewoon via HBM bestellen, spullen zijn netjes aangekomen en goed verpakt met de nota erbij perfect. Hopelijk dat ik de Cadeaukaart t.w.v. € 250,-. zal winnen want die heb ik zwaar nodig. Hele mijn garage zal uit HBM producten bestaan.

Geweldige klantenservice.

Gereedschapswagen met scheve lade ontvangen, na een mail wagen binnen 2 dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar zonder vragen. Klantenservice een topper, van Steenbergen perfect.

De airbrush compressor is snel geleverd en is erg degelijk

Prima bedrijf

Goed bedrijf je wordt goed geholpen.

Goed!

Bestelde producten van goede kwaliteit. Minpuntje, verschillende producten worden los van elkaar geleverd waardoor je de postbode 2x kunt missen als je er toevallig niet bent. Verder snelle en correcte verzending!

Het apparaat deed wat er van hem verwacht werd voor een zeer acceptabele prijs klasse

Als ik wat nodig heb kijk ik eerst bij HBM Machines

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb een las apparaat gekocht bij HBM Die last erg goed prijs kwaliteit is meer dan in verhouding Met plezier doe ik laswerkzaamheden .

Snelle, levering en het voormaat van de airco is perfect alleen de slang! van de airco is wat minder die valt er constant uit verder niks op aan te merken.

Zowel de bestelling als de aflevering precies conform afspraak. De verpakking ook prima in orden en de bezorgdienst zeer vriendelijk. A

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Fijne en betrouwd.

goed spul voor een redelijke prijs

het is niet altijd A kwaliteit, maar voor ons gebruik is het prima zo kun je de montage ploegen voor een redelijke prijs voorzien van de nodige gereedschappen.

prima kwaliteit / prijsverhouding en snel geleverd

prima kwaliteit / prijsverhouding en snel geleverd

Vlotte service

Vlotte snelle service en goede kwaliteit

topservice

informatie naar levering toe is top

Een bestelling. Meerdere zendingen, deze worden zeer duidelijk aangegeven

Goed....maar de verzendkosten

Gevulde gereedschapswagen gekocht: Goed spul. Wel wat aanmerkingen: bv lade met steek/rin ratel. Voldoende ruimte voor andere zaken, maar er lijkt niet echt een handige manier om die ruimte vrij te maken cq vakken bij te maken...jammer. Daarnaast de verzendkoten: die bedragen c.a. 10% van de prijs van de product: dat is echt (te?) veel!

Uitstekend!

Uitstekend professionele onderneming van A tot Z.

Super geregeld prijskwaliteit uitstekend de beste winkel tot nu toe.