Snel en netjes binnen gekregen

Ben weer tevreden over de producten en voor een betaalbare prijs

Prima bedrijf

Keurig op tijd geleverd.

Fijne website en snelle levering

Benodigde artikelen makkelijk te vinden en goede communicatie over levering, die ook snel was.

Bestelling ging in 1 keer goed

Een pneumatische tacker met nieten en spijkers gekocht. En perfect geleverd.

super

Bedrijf is snel en accuraat.

Uitstekend met snelle levering

Zeer snelle levering producten van goede kwaliteit!

Betaling kwam niet binnen maar super opgelost door medewerket

Tevreden klant

Prima afwerking van de levering

Snelle en prima verwerking. Snelle levering Gewoon goed bedrijf geen gedoe

Fijne winkel om gereedschap te kopen

Fijne overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen. Producten worden snel geleverd.

Apparaat doet wat het moet doen.

altijd afwachten of het plaatje klopt met wat je verwacht. In dit geval was dat voor 80% het geval en dat is een meevaller. Er zijn wat dingetjes die beter kunnen maar prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Bestelling keurig op tijd geleverd

Fatsoenlijke prijzen. Bij de praxis ongeveer dubbel zo duur.

Goed gereedschap en betaalbaar!

Breed assortiment met veel professioneel gereedschap. Voor mij erg fijn dat er bij elektrisch gereedschap ook goede instapmodellen verkrijgbaar zijn tegen een aantrekkelijke prijs. Levering snel, goede informatie en naar volle tevredenheid. Weet mijn weg nu te vinden.

geweldig mooie gereedschap wagen !!!!

geweldig mooie gereedschap wagen !!!!

Prima ultrasoonreiniger

Enkele maanden geleden de HBM 3.2L ultrasoonreiniger gekocht met Ticopur R33 vloeistof gekocht. Al vele brommer carburateurs gereinigd, werkt prima. Ook vuile onderdelen worden mooi schoon!

Super geregeld en snel

Prima levering en snel geregeld

Snelle berichtgeving en levering

Alle gereedschappen zijn precies zoals ze zijn afgebeeld. Tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit.

Helaas was de bestelling beschadigd aangekomen. Maar door snel handelen van HBM kreeg ik de volgende dag de nieuwe onbeschadigde bestelling binnen! Top!

Prima gereedschap voor een correcte prijs

Uitstekende service met correcte prijzen en levertijd termijn.

Top, snelle levering en product zoals omschreven

Top site

Goede ervaring

Goede communicatie en goed aangekomen

Makkelijk en goed

Bestelling plaatsen was makkelijk en na betaling snelle afhandeling en goede info mbt de verzending

Altijd goede prijs en snel geleverd. Er zijn andere, kan ik van meespreken. Super service. TOP!!!

Vlotte service

Het product was niet op voorraad dus had ik me laten opschrijven op de wachtlijst. Van zodra het terug op voorraad was, ontving ik direct een mail. Daarna had ik het product binnen de week in huis. Vlotte levering!

Geen goeie ervaring maar een excellente ervaringen, ga zo door

precies zoals besteld