geweldig

Super snel geleverd en goed geïnformeerd

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Ik heb al meerdere items besteld en alles is naar wens. Door de duidelijke productomschrijvingen kun je goed vergelijken om vervolgens de juiste keuze te maken.

Top geregeld

Na bestelling gelijk bevestiging en uitleg over de leveringsdatum

Werd snel geleverd. Wel vreemd dat ik de velletjes schuurpapier in een tweede grote doos kreeg. Dit was niet nodig geweest.

Goede kwaliteit en snelle levering!!

Goede kwaliteit en snelle levering volgens afspraak.

Perfecte levering, top product

Ik had een mooie vloer besteld. Snel geleverd en mooi materiaal. Fijn product voor een mooie prijs!

Super levering

Op tijd geleverd, bezorgkosten wel vrij hoog. Zoveel keus dat je niet kunt stoppen met klikken, alles is wel handig om te hebben.

Ik vind het een uitstekende service!

Top service, snelle levering, kwaliteitsvol materiaal! Aanrader!

Naar aanleiding van aankoop oldtimer Harley Davidson had ik inch sleutelset en inbus set nodig. HBM Machines heeft alles wat ik nodig heb. moest ik nog wat extra tijd gehad hebben had ik meer besteld. ben eigenlijk beetje snel geweest en heb nog wat nodig maar de verzendkost is vrij hoog (enige minpuntje)

Nette service, snelle verzending

Een doppenset besteld. Een nette set voor net geld. Verzending was sneller dan gemeld en goed verpakt. Al met al super tevreden!

Top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

Product werd snel geleverd en is van een goede kwaliteit en heeft ook nog een goede prijs.

Goede wijn behoeft geen krans!

Het bestelde apparaat voldoet meer dan geheel aan de verwachtingen. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer OK. De levering was netjes op tijd. Kortom: wat wil je nog meer!

super

duidelijk en betrouwbaar

Snel en juist geleverd met een goede prijs.

Volgende keer weer.

Snelle levering van hoogwaardige kwaliteit gereedschap

Bij HBM had ik complete gereedschap inlays besteld, welke ik wilde gebruiken in de HBM 4 lades opzetkast. Vanwege de prijsstelling had ik niet verwacht dat ik zulke goede kwaliteit opzetkast en inlays zou krijgen. Het nadeel daarvan is dat de kast met inlays veel zwaardere is dan verwacht, maar met goede kwaliteit kan je dat natuurlijk verwachten. Mijn plan om het makkelijk te tillen is daarmee wel in duigen gevallen. Ik had al eerder besteld, en heb nu weer een bestelling uitstaan omdat de prijs/kwaliteit/assortiment door niemand geëvenaard wordt. Het is echt heel goed gereedschap en ik vind sleutelen ineens weer leuk om te doen, daarnaast verdien ik met maar 1 tot 4 grotere reparaties al mijn gereedschap terug. De levering is ook erg goed, duidelijke email met de status van mijn bestelling en dan niet alleen wanneer maar ook hoeveel collies en verwachte verzenddatum. Overigens tot nu toe altijd binnen een week alles gekregen. Erg fijn om een vast goed adres te hebben die ook de gekste dingen kan leveren.

super service

heel correcte producten met een heel snelle levering gecombineerd

Prima, goede communicatie, levering volgens afspraak.

Alles keurig geregeld! De factuur via de email. Duidelijk op de hoogte gehouden via email wanneer het product geleverd gaat worden. Product is volgens verwachting (frezen set in koffer in dit geval) Zeer tevreden!

Snel geleverd, helaas was er een verschil voorraad tussen internetwinkel/magazijn

Er ontbrak 1 onderdeel in een doos van een gekocht product (hoogtemeter), contact met klantenservice was goed. Jammer is dat er voorraad verschil is tussen magazijn en webwinkel. Afhandeling van klachten en leveringssnelheid is goed.

Altijd mijn eerste keus voor (Online) Gereedschap winkelen

Top Producten met Concurrerende Prijzen en Exelent Service. Wat wilt een mens nog meer?

Zeer tevreden, snelle en correcte levering!

Zeer tevreden, snelle en correcte levering!

Top product voor prima prijs

Top product voor prima prijs

Foute aankoop, snel geld terug.

Prima gedaan.

Prima en snel geleverd.

Voor een klus had ik speciaal gereedschap (Torx doppen) nodig en binnen 2 dagen was het aanwezig. Deze x wel de duurdere merk gekozen, want wat ik vorige x had van HBM was net kauwgum. Nu mijn klus moeiteloos kunnen doen.

Zeer goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Een zeer goede kwaliteit gereedschap, en scherp geprijsd