Goede prijs, kwaliteit en levering

Een gebruiksvriendelijk website met een ruime keuze. Mooie spullen voor een mooie prijs. Ik ben dik tevreden

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Goede kwaliteit gereedschap voor een goede prijs

niet geleverd

volgens HBM is alles prima. HBM gooit het over de balk bij steenbergen transport en klaar. die stuurt pas op bezorgdag een email wanneer ze binnen tijdvak van 2 uur komen. gelukkig zie ik deze email en pas mijn agenda aan en sta klaar om bestelling te ontvangen. helaas niets ontvangen en tijdvak en ook niet rest van de dag.

Une première commande passée, mais...

Le site est intéressant, mais cet avis ne le concerne pas mais concerne un article commandé, une cintreuse manuelle a métaux qui est absolument inutilisable tellement celle ci est de pietre qualité ! Un mode d'emploi à jeter vu son inutilité ! Un peu plus de sérieux sur la qualité du matériel vendu serai judicieux pour une bonne image, je suis pour l'instant déçu d'avoir gaspiller mon argent

• Nous recommanderiez-vous? Non

Leuke prijzen voor de doe-het-zelver

Vaker besteld als doe-het-zelver. Deze keer een stoomreiniger aangeschaft. Was lang niet leverbaar maar gelukkig nu weer wel. Goede prijs kwaliteit verhouding en voor mij als niet professioneel gebruiker helemaal prima.

Snel, goed en hele goede prijs

Bestelproces was makkelijk en snel. Levering was ook snel. Goed product voor een hele goede prijs.

HBM doet wat men belooft

Voor de tweede keer in 1 week online materiaal aangekocht bij HBM. 1ste keer zelf afgehaald (mini-dumper van 160 kg), 2de keer kleiner pakket (dat enkel online te bestellen was) laten leveren op thuisadres (België, afstand 200km). Correct afgeleverd. Mooie klantenzorg bij jullie. Vriendelijk/enthousiast personeel achter de toonbank in de winkel. Een ontbrekende handleiding van een aangekocht stuk in uitverkoop werd mij op vraag later digitaal nagestuurd. Enigste wat jammer is in mijn geval, is dat er dichter bij ons huis geen filiaal van jullie is. Jullie winkel is een echte snoepwinkel voor de 'werkers' onder ons. Met correcte en scherpe prijzen. Doe zo voort!

Goede spullen en snel geleverd

Ik ga daar zeker vaker shoppen!

Heel erg content

Erg goede gereedschap en materiaal voor mooie betaalbare prijzen. Dit raad ik echt iedereen aan die goede kwaliteit gereedschappen nodig heeft voor niet al te dure prijzen.

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Ik heb al meerdere machines gekocht van het eigen merk van HBM. Ik merk hierin dat het goede machines zijn die doen wat ze moeten doen en niet onderdoen van de gevestigde merken.

Enorm goed gereedschap voor een enorm mooie prijs!

Ik had een hele doos vol goed gereedschap, voor nog geen €100!

komt na wat het belooft

al verschillende keren wat besteld en elke keer goed geregeld ook tijd van leveren prima kwaliteit goederen uitstekend

De eerste levering ging fout - niet de juiste onderdelen in de doos - werd direct opgenomen door de klantenservice. Een nieuw pakket werd kosteloos nagestuurd.

perfect

goed spul ,bestelde extra voor reserve

Prettige, vriendelijke en professionele shop

Prettige communicatie en goede kwaliteitsproducten. Ik kocht een gereedschapskist en een snijmat. Beiden zeer tevreden mee

zeer goed materiaal en zeer goede en vlugge levering , ik bestel zeker nog !!!

aangenaam en zeer goede website , alles zeer duidelijk en mooie prijzen of promoties . Het artikel dat ik wilde bestellen was de vooraad op maar werd perfect op de hoogte gesteld wanneer deze weer op vooraad was . Dus onmiddelijk besteld en had deze zeer snel thuis gestuurd gekregen . Gewoon perfect . TOPKLASSE !!!

POOR CUSTOMER SERVICE

Shambles of a company.. delivered a unit, it was damaged.. and they say we will give you 30€ as a gesture of goodwill and you can sort it yourself.. courier costs was 100€ Do not buy from this company!! they need to sort their customer service out! I will continue to keep writing the poor reviews until this is resolved!! ORDER NUM 2262905

Hello, Sorry to hear that you have this opinion. We have taken this extremely seriously and you have found a suitable solution with our customer service in the meantime. Hopefully until your next purchase! Team HBM Machines

Super heel vriendelijk aan de cassa ze helpen je tot het goed is

Ik bestel vaak online alles tip top mooie kwaliteit! en snel geleverd en één verwittiging als ze langs komen om te lever zeer te vrede klant

snel geleverd, prima materiaal

Al 3 gereedschapskoffers in de loop van de tijd gekocht, prima cadeau voor starters

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Paddockstand werd snel geleverd en is eenvoudig in elkaar te zetten

Snelle levering naar verwachting

Duidelijke beschrijving en na leven van de levering helemaal top

Goede kwaliteit voor een mooi prijs

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Geen enkel probleem met plaatsen bestelling. Netjes afgehandeld, nette factuur en je hoeft niet lang op je besteling te wachten. Kortom: helemaal goed!

Helemaal prima

Tafelzaag besteld. Snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten. Prima apparaat voor een meer dan prima prijs. De tafel heeft alle functionaliteit die ik nodig heb.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.