Uitstekende kwaliteit/prijs/service óók tijdens COVID

HBM levert kwaliteit producten voor mensen met grote/kleine buidel. De leverdiensten en service zijn daarbij nog eens 5/5 zèlfs tijdens COVID. Bij HBM blijf je terugkomen voor méér

niet alles wordt gezegd

Ik heb onlangs een slijpmachine aangekocht. Nette levering maar toen de slijpsteen zag, stelde ik de vraag om deze ook apart te verkrijgen waren. Dit was negatief, opdat de slijpstenen een te hoge kost prijs zou zijn in vergelijking met de kostprijs van het toestel. dus heb ik in feite een wegwerp slijpmachine gekocht. Dit had gerust in de cataloog vermeld mogen worden. Daarom catalogeer ik dit als misleidende advertentie, wat op zich strafbaar is.

Snel geleverd Degelijke machine Prijs Kwaliteit

Goed en snel geleverd

Netjes geleverd

Set was netjes geleverd en werkt naar behoren, auto koel systeem vullen was geen probleem, adapters werken goed

Mooie schroefjeskast voor een mooi prijsje

Makkelijk besteld, snel geleverd en van goede kwaliteit

Correct, accuraat en goed verpakt ontvangen.

Correct, accuraat en goed verpakt ontvangen. Ik heb geen op- of aanmerkingen. Complimenten.

Uitmuntend

alles goed ervaren. Alles duidelijk op de site en binnen no time in huis.

goede kwaliteit en service.

veel keuze goede prijzen en goede kwaliteit.

zeer tevreden.

Top service.

Goed eigen huismerk. Degelijk spul, niet te duur. En een hele grote voorraad.

Prima op tijd alles geleverd

De eerste kennismaking met HBM Voor herhaling vatbaar zeg ik met klem

geweldig

Tijdig en op uur geleverd.

Alles geleverd zoals afgesproken.

Duidelijke en goedkope winkel met goede producten.

ZEER TRAGE LEVERING.

Maandag morgen om 08:00 uur een bestelling ingegeven alles was zoals aangegeven op voorraad. Wordt pas vrijdag middag verzonden. De levertijd was altijd al lang bij HBM maar nu gaat het echt te lang duren. Je moet 5 dagen wachten voordat de zending bij HBM vertrekt. Dit was mijn laatste bestelling bij HBM.

Mooi product.

Mooi product. Precies zoals beschreven op de website.

goed alleen duurde best lang voordat het er was

te vreden

Zo als u weet lag ik in de kliniek tijdens de levering , maar alles is perfect verlopen . Dank voor de goede service . Heb nog wel een vraagje over de stofafzuiging maar daar voor zal ik bij de service afdeling moeten zijn waarschijnlijk .

Groot assortiment, snelle keurige levering

Prettig

Prima product en levering

Goede levering

Degelijke klantenservive

Ik had een flinke doos spullen besteld maar 1 onderdeel was incompleet. 1 emailtje gedaan en de volgende dag was het nieuwe product al verzonden. Ik ben erg tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding van de producten, verzending en de klantenservice.

Op de site is makkelijk te navigeren. Breed assortiment. Geen bugs op site gevonden. Producten die ik besteld hebben zijn goed en zeer scherp geprijsd. Echt pluspunt. Communicatie via email is snel en erg klantgericht. Nog een sterke pluspunt. Verder goede berichtgeving over email ivm orderbevestiging, levering, etc.

Correcte afhandeling, vlugge levering.

Een firma die correct en vriendelijk . Ook de mensen die de levering aan huis leveren , top Zal zeker noch bestelling plaatsen bij jullie. Groetjes Dirk

Goed kwaliteit alleen

Alleen bij afhalen lagen de ca 13 kleine artikelen in het rek en man wou was bezig ze te pakken maar zegt pak even doos want is wel gemakkelijker en zo gedaan en kon ik het ook gemakkelijker meenemen had iets netter gestaan als het gelijk aan mijn in doos had gegeven en.

Prima maar kan beter

Order input, betaling en bevestiging verliep prima. Ook mededeling wanneer kleine bestelling werd aangeleverd ook bijzonder correct. Op dag en tijdstip van levering bleek maar deel van de order te zijn aangeleverd. Overig deel zou na navragen volgende dag komen. Dit had mijns inziens beter vooraf gecommuniceerd kunnen worden en had ook extra aanlevering bespaard. Ook niet bepaald duurzaam.