Goed verpakt en snel geleverd!

Zeer snelle levering na bestelling

Na online bestelling zeer snelle levering.

Tevreden.

Alles was correct geleverd ,en het werkt zoals het moet ! ok !!!

Alles was correct geleverd ,en het werkt zoals het moet ! ok !!!

Top geleverd

Snel en top geleverd voor een redelijke prijs

snelle en correcte levering tegen een aanvaardbare prijs

snelle en correcte levering tegen een aanvaardbare prijs

Uitstekend bedrijf

Zeker nog vaker bestellen

Topbedrijf

Snell en goede levering. Prima overzichtelijk website. Snelle levering en perfect gereedschap En niet duur

Helemaal goed

Onvolledige informatie, matige service, kwaliteit wisselend.

Een kast van 350 euro + 70 euro verzendkosten wordt volledig als bouwpakket geleverd. Los van het feit dat in deze prijsklasse gewoon gemonteerd geleverd zou kunnen worden, ben ik van mening dat zoiets duidelijk vermeld moet zijn. Om het nog erger te maken, is de kast de grootste draak om in elkaar te zetten ooit. Nog liever zet ik 3 kasten van Ikea in elkaar. Niet genummerde onderdelen, onduidelijke gebruiksaanwijzing. Echt uitermate moeilijk in elkaar te zetten. En bij een door die onduidelijkheid gemaakte fout is de kast alleen met het allergrofste geweld uit elkaar te krijgen. Wat een doffe ellende! Melden bij de klantenservice biedt geen soelaas. Een enkele reactie op zaterdagmiddag blijft het bij, ondanks herinneringen en het verzoek om een telefoonnummer, oh ja, een telefoonnummer is er ook al niet. Heel klantonvriendelijk. Verder ook een werkbank besteld, die werd wel grotendeels gemonteerd geleverd, daar ben ik dan ook een stuk meer tevreden over.

Classic HBM: functioneel gereedschap voor een redelijke prijs

Vroeger kon je alleen maar dromen van een volledig ingerichte werkplaats met gespecialiseerd gereedschap voor zelfs alledaagse klussen. Het aanbod van HBM maakt dat dit tegenwoordig een goed excuus is om veel klussen weer zelf te gaan doen ... !

Goed gereedschap voor een goede prijs

Duidelijke site. Vlot geleverd.

Super begeleiding en afhandeling + topkwaliteit

De gatzagenset is vandaag aangekomen : dit vind je aan die prijs nergens anders !! Een commerciële vraag over dit artikel werd reeds de volgende dag persoonlijk beantwoord. Op 7 dagen was mijn bestelling geleverd, voor mij hoeft het geen "volgende dag" levering te zijn, wat telt is de kwaliteit van de produkten !! Ik heb nog een paar dingen en die ga ik deze week bestellen bij HBM. Bedankt aan iedereen en doe zo voort !!

Doet wat verwacht wordt

Nette snelle afhandeling Goede informatie over product en de levering.

Goed en betrouwbaar

Ik heb laatye jaren veel gereedschappen besteld, altijd netjes ontvangen. Goed service.

Goed materiaal en goede levering

Kwaliteit schuurschijven is goed. Voortgang over de levering is goed.

Alles goed genoeg

Ben te vreden wel wat veel email van uit hbm. De schraper is bijvoorbeeld echt goed.

Hoogwaardig kwaliteit product dat super snel geleverd wordt!

Het gereedschap wat ik bij HBM besteld had, werd super snel geleverd. Eenmaal uitgepakt en geprobeerd bleek het ook nog van oerdegelijke kwaliteit te zijn. Hier gaan wij vaker bestellen!!

snelle en correcte afhandeling.

heel goede ervaring

Geweldige service van binnenkomst tot en met vertrek

Vanaf dat ik binnenkwam in de HBM store, werd ik aangenaam verrast door de ondersteuning van alle medewerkers. Ondanks de drukte, werd er alle tijd genomen om te helpen en ging het met veel vriendelijkheid en positieve uitstraling. Ook bij het ophalen van de eerder bestelde producten en de uit het magazijn op te halen producten, werd ik met vriendelijkheid en plezierige ondersteuning verrast. Top service en top materialen.

Super blij mooi op tijd nu lekker klussen

Leuk artikelen voor een redelijke prijs

prijs/kwaliteit verhouding prima in orde

voor de 1e keer besteld bij HBM, dus even afwachten hoe e.e.a. uitpakt. Maar hierin niet teleurgesteld. Enig puntje van feedback, er was gemeld dat de bestelling uit 2 pakketjes zou bestaan. dit klopte ook maar na de binnenkomst van het 1e pakket (waar 3 e-mails over werden verzonden mbt. status van verzenden), werd het hierna stil met betrekking tot de status van pakketje 2. Gelukkig werd dit 2 dagen later alsnog bezorgd, maar hier werd geen enkele melding (in de tussentijd) meer over gedaan.

uit het verleden wist ik dat het een goeie service is

ik had al eerder een zaag machine besteld, maar die was uitverkocht. maar later kreeg ik een mail dat ze toch weer leverbaar was.

communicatie en levering prima in orde!

communicatie en levering prima in orde!

snelle levering en niet duur

Goed geleverd. Voor de hobbyman prima prijzen. Alles van merkproducten is niet te betalen als je hetn iet dagelijks nodig hebt.