Snelle levering, goede communicatie en kwaliteit

Geleverde werkbank arriveerde snel, duidelijke handleiding en een goede kwaliteit leverde weinig werk op om hem in elkaar te zetten. Topproduct.

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs

Product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Op HBM kun je bouwen!

Ik had wat gereedschap nodig, en kon het hier vliegensvlug bestellen en kreeg het direct geleverd. HBM is dè partner voor je klus!

Cadeau aan ons zelf

Niet voor het laatst hebben we weer eea besteld bij HBM. Soms bestellen we iets groters, dit keer wat kleiner gereedschap. Over de kwaliteit zijn we goed tevreden. Zoals gebruikelijk werd het weer vlot en netjes bezorgd. En waren we er (alweer) blij mee.

Gewoon top

Diverse artikelen gekocht. Prima prijs/kwaliteit.

Snelle levering & kwaliteit producten

Luchthaspel besteld en werd snel geleverd en is van goeie en stevige kwaliteit

Excellent

Very well made machine.

Recentelijk een makita combi gekocht

Goedkoop en snel levering

Super heftafel!

Keurig afgeleverd. Chauffeur was niet te beroerd om even de zware kist met de motorheftafel op zijn plaats te zetten. Mooie tafel , goed afgewerkt en stevig! Een aanrader.

Aanrader!

Duidelijke gebruiksvriendelijke website, met goed/ scherp geprijsde artikelen, duidelijke omschrijving van de producten. Wat ik besteld heb is van zeer goede kwaliteit. En pluspunt snelle verzending! Aanrader!!!

Goeie service en snelle levering. Hij zat goed ingepakt dus gelukkig geen beschadigingen :-)

Het gereedschap werd super snel geleverd en was enorm verbaasd over de kwaliteit ervan. Echt een aanrader voor mensen en ben zeker van plan om meer te bestellen bij Hbm gezien ik in een korte periode een eigen onderneming ga starten en daar genoeg voor nodig heb.

Mooi spul, past alleen niet helaas

Betreft een Diesel-retour-meet-set, hiervan passen de nippels niet op de aansluitingen van de verstuivers, maar wellicht is een Opel Vivaro uit 2020 te nieuw met andere maatvoering dan voorheen bestond. Er zitten wel meerdere adapters bij, helaas paste deze niet, wellicht wel op andere verstuivers? Nu is het wel gelukt door de nippels uit de slangen te verwijderen en de slangen zelf in de retour gaatjes te stoppen. Vervolgens ging de meting prima. De andere bestelde spullen zien er ook goed uit, maar deze heb ik nog niet getest.

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd snel verstuurd en geleverd. Producten zijn zoals beschreven en weergegeven op de site.

Zee tevraden over het materiaal

Ik bestelde wat materiaal voor mijn verbouwing en ben zeer tevreden over de snelle levering en de prijs/kwaliteit van het materiaal

Heldere productpresentatie, kwaliteit voor een eerlijke prijs en snelle levering.

Over enkele maanden ga ik met pensioen en pak de restauratiehobby van klassieke auto's weer op. Daarvoor heb ik al de eerste gereedschappen gekocht bij HBM en binnenkort heb ik daarvoor meer gespecialiseerd gereedschap nodig. De showroom van HBM vind ik erg goed en de website idem dito. De gereedschappen zijn van een prima kwaliteit en zeker het huismerk is aantrekkelijk geprijsd. De voorlichtingsfilmpjes via YouTube zijn informatief en eerlijk. Bestellen en betalen gaat zoals ik dat verwacht en de levering gaat snel. HBM heb ik jaren geleden ontdekt door de aankoop van een transportkarretje en die kennismaking heeft mij tot vaste klant gemaakt.

Groot assortiment, goede kwaliteit, heel scherp geprijsd, duidelijke omschrijving van de producten en heel snel geleverd.

Slechte producten

3 meter telescopische wasborstel, o.a. Is niet te gebruiken. Borstel valt er af. De afsluiting kan geen waterdruk aan. De open/dicht kraan werkt niet. Kortom ergens gemaakt waar ze wakker moeten worden.

Topkwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit producten en snelle levering!

Keurig geleverd, optijd en netjes gebeld van te voren. Gewoon goed

Zeer positief

Beschrijving is lastig aangezien het niet 100%klopt met de bouten maar verder is alles super

Prima geholpen, mooie apparatuur

Prima geholpen en fijn dat er mensen met verstand van zaken werken. Mooie winkel met veel bruikbare (voor mij dan) spullen.

Prima ratel ringskeutels voor een hele scherpe prijs

Sleutel 13 was niet op voorraad. Het duurde even voordat die er weer was. Had me opgegeven voor een reminder mail, maar die kreeg ik pas 3 dagen nadat ik zelf al had gezien dat #13 er weer was... Daarna samen met sleutel 8, 10 en 17 besteld. Dat werd verder snel afgehandeld. Prima sleutels en niet duur. Zie wel dat de voorraad van de verschillende maten beperkt is...

Alles was snel geleverd en in een goede staat !

Hele fijne Triplaat en snel geleverd

Zat te twijfelen om de wat grotere versie maar deze kleine rakker doet uitstekend zijn werk en met zo'n 40 kilo is hij ook nog makkelijk te vervoeren. Zeer tevereden

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht