Top apparaat snel geleverd

Bestellen is een eitje, snelle bevestiging en snelle levering. Het apparaat is snel en eenvoudig te monteren en te gebruiken. Prima afzuiging voor al het houtwerk in mijn werkplaats.

Prachtig bedrijf

Ik heb meermaals besteld bij HBM en ik ben altijd onder de indruk. Hoog kwaliteit gereedschap voor een hele nette prijs. Bij sommige prijzen denk je "dit zal wel troep zijn" maar alles heeft het nu langer uitgehouden dan ik voor die prijs had kunnen dromen. Oprecht onder de indruk. Een paar keer nu ook hun magazijn/shop gezien om wat af te halen en ook daar vriendelijk personeel en vlotte hulp. Professionaliteit ten top !

Vlotte levering

Goede vlotte levering aan correcte prijs.

snelle levering en goed bezorgd

zeer goed gegaan

Prima geregeld

Prima geregeld

Snel, betrouwbaar en voor een goede prijs

Alles netjes verpakt geleverd. Geen gekke dingen

zeer goed

Vlotte levering. al meerdere keren aanzienlijk gereedschap en materialen besteld. prijs kwaliteit staat in verhouding. laatste levering miste er 1 klein stuk gereedschap waarschijnlijk uit de doos gegleden en bij de post achter gebleven maar dit is keurig en vlot afgehandeld door de klantenservice dus die doen hun naam eer aan.

Supertop

Een woord is genoeg!

HBM Powerfile / Elektrische Bandschuurmachine 260 Watt

Heb een HBM bandscuurmachientje besteld omdat ik veel carrosserei werk maar blijkbaar is de snelheid een beetje langs de tragekant en wordt het machientje ook wel snel warm

Vlotte en goede service met heldere communicatie

Ik had een accuboormachine besteld, bij ontvangst bleek 1 accu totaal "dood" te zijn. Opladen etcetera lukte niet. Direct contact opgenomen met de klantenservice en het probleem uitgelegd. Er werd direct een andere accu opgestuurd, die ik twee dagen later in huis had. H.B.M. heeft een goede service en er wordt niet moeilijk gedaan. Ik had al enkele dingen besteld maar mede door deze ervaring zal ik de volgende keer weer kiezen voor H.B.M.

Snelle levering, goed verpakt.

Jokken over mislukte levering en daarna uiterst koel aan de telefoon

Een ladekast besteld die vandaag tussen 13:30 en 15:30 geleverd zou worden. Om 13:55 krijg ik een mailtje dat ik "op dat tijdstip niet thuis zou zijn geweest". Dat is niet waar, ik heb een vrije middag en zit te wachten. De mevrouw aan de telefoon van HBM was koel en eigenlijk gewoon heel onvriendelijk: "we hebben het uitbesteed aan vervoerder Steenbergen en die zijn verantwoordelijk". En ook opmerking in de trant van "u zegt..." alsof de mevrouw mij niet geloofde. Allereerst, HBM: u blijft *altijd* verantwoordelijk en aanspreekpunt voor uw klant al besteedt u het uit wie dan ook. Dit is gewoon de wet. Twee, excuses als de firma er een potje van maakt is gewoon op zijn plaats. Drie verifiëren of de transporteur inderdaad jokte of dat er een verkeerd leveringsslot is doorgegeven, is niet meer dan normaal. Nu weten we nog niets en moeten maar afwachten of het volgende week wél goed gaat...

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Tom, Dat is inderdaad niet zoals het hoort. Ik zoek even contact met je via je mailadres. Groet, Harald

Snelle levering, alles in orde.

Snelle levering, alles in orde.

Snelle en goedkoop gereedschap

Set schroevendraaiers was een aanbieding, goed gereedschap en snel geleverd.

Snelle levering en goede producten

Drie gereedschapskarren besteld. Ondanks de zeer scherpe prijs bleken ze toch best degelijk te zijn! De montagehandleiding was niet erg duidelijk, dus als je IKEA een uitdaging vindt, dan is dit niks voor jou. Het is in de handleiding vooral vrij onduidelijk hoe de lades in elkaar moeten, maar met wat technisch inzicht lukte dit wel.

Top bedrijf met geweldige producten en snelle service.

Top producten van goede kwaliteit voor de juiste prijs. Heb mijn bestelling geplaatst wat ook heel simpel gaat op de website. En een goede snelle levering.

Keurig geleverd vlgs afspraak

Snelle reactie, vlotte levering. apparaat voldoet geheel conform verwachting

top, snelle levering

bestelling werd snel afgeleverd en ziet er kwalitatief goed uit

Goede service. Snelle levering.

Fiets materiaalkoffer besteld. Degelijke kwaliteit en mooie koffer.

Gewoon meer dan goed!

Snelle bezorging en keurig verpakt. Verder is de omschrijving van het produkt helder en duidelijk(voor mij als leek) zodat ik mijn man precies het juiste verjaardagscadeau kon geven.

Gewoon zoals beloofd!

Heb al verschillende artikelen besteld bij hbm en altijd geleverd zoals aangegeven bij bestelling!

2e keer bestelling hier en 2 keer netjes en snel geleverd. Top

Goede producten, snelle levering!

Nog nooit gezeur gehad met deze leverancier.

Eigen merk producten zijn top

Ik bestel met enige regelmaat het eigen HBM-merk tot volle tevredenheid! Goede kwaliteit en snelle levering.

Company details

1010 Grote Esch