Sehr kulant!

Einwandfrei.

Snelle levering, goede kwaliteit, zeer tevreden

Top!!

Prijs-kwaliteit uitstekend... Ik, maar ook maten van mij bestellen hier regelmatig gereedschappen om alles zelf te kunnen doen aan onze motoren. Tot nu toe niks te klagen. Zal HBM iedereen aanraden.

HBM is een fijne winkel, waar duidelijk en vlot gecommuniceerd word. Betaalbare prijzen en kwalitiatief goede producten! Ik koop er graag spullen voor mijn zaak.

Werd in twee keer geleverd, binnen 3 dagen alles binnen

Snel geleverd en werkt erg goed

Zeer goede service.

Goede service en kwalitatiefvolle artikelen.

Super snel en betrouwbaar

Snelle levering voor een scherpe prijs goed gereedschap

prijs/kwaliteit top!

Veel werkmateriaal aan betaalbare prijzen. Levering was ook stipt in orde. Een aanrader!

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Goede producten en snelle levering

Een positieve ervaring, goede kwalitatieve producten voor een goede prijs. Het enige verbeterpunt dat ik kan noemen is dat het me niet helemaal duidelijk was wanneer de spullen precies geleverd zouden worden.

Schnelle Lieferung der qualitativ hochwertigen Produkte, super Zufrieden!

Ich habe noch keine schlechten Erfahrungen mit HBM gemacht, würde es jedem weiterempfehlen und hab es schon vielen weiter empfohlen, absolutes top Angebot mit super Preisen. Immer wieder!

Goed gereedschap en snel geleverd

Snel, makelijk, waar voor geld

Net als met eerdere bestellingen of bezoeken gewoon goed. Spullen zijn goed en betaalbaar. Bij bestellen wordt je altijd netjes op de hoogte gehouden. En komt goed verpakt binnen. Ondertussen al heel wat HBM in mijn schuur

In 1 zin: Kwaliteit service!

Ik had per ongeluk de verkeerde warmtekanon besteld welke op krachtstroom draaide. Ik heb gebeld, de vriendelijke HBM medewerker maakte direct een retour aan. En binnen vier dagen was niet alleen compleet de retour afgehandeld. Maar was ook de nieuw bestelde warmte kanon die gewoon op 230v draaide binnen. Enorme sublieme klantenservice die qua kwaliteit HBM's machines evenaart.

Prima spul, beetje trage verwerking van de bestelling

Prima spul, nette prijs-kwaliteit verhouding. Het duurde wel even voor ik het in huis had. De handleiding die erbij zat is typisch voor dit soort Chinees spul met een HBM sticker op de doos; matig maar het volstaat voor de montage.

Alles Bestens, Kontakt, Kompetenz, Top Maschine, immer gerne wieder

Ich habe eine Metall Fräsmaschine gekauft. Ich bin positiv überrascht von der Qualität und dazu die schnelle Lieferung. Auf meine Bitte hin wurde mir auch sofort eine online Bedienungsanleitung zugesandt, in Papier war eine dabei.Bei einer weiteren Frage um die Maschine aufzurüsten bekam ich innerhalb eines Tages kompetente Auskunft. Das Personal immer sehr höflich und freundlich. Gerne immer wieder. Paul Heinzl

Goed spul, correcte levering

Super ding

Zoals mijn verwachtingen waren is het product! Het werkt echt super en is super handig!

Schnelle zuverlässige Lieferung

gute Beschreibung, Paketverfolgung, alles wie erhofft

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen, overzichtelijke site, prijs valt eigenlijk altijd een beetje mee en meer dan voldoende keus. Ik zocht een lastafel voor hobbymatig lassen en kreeg direct 3 opties. Eén uitgezocht, gewoon op voorraad, en een dag later bezorgd. Mooi ding, makkelijk in elkaar te zetten en kwaliteit top. Ik heb bij HBM nog niet een vervelende ervaring gehad. Gewoon een goede en betrouwbare gereedschapwinkel.

Goede kwaliteit producten!

Ik haal er regelmatig gereedschap of machines. Een aggregaat in de aanbieding gekocht en werkt meer dan prima. Laatst een tuinslang haspel gekocht en deze gebruikt. Werkt keurig en voelt degelijk van kwaliteit... Al met al alleen maar lof voor HBM

Prima spul

Beetje kort snoer zat eraan. Verder perfect.

Goed zoals gewoonlijk

Goed product Snelle levering Voldoet aan de verwachtingen

Fijne mechanische lier

Doet precies waar ik hem voor besteld heb.

1010 Grote Esch

Moordrecht 2841MJ