Bijna perfecte score

Ben van het bestellen tot de levering zeer tevreden. Moesten de gaten nog juist zijn van de steunen was het perfect. Maar moet wel zeggen jullie hebben me heel goed verder geholpen om de fout recht te zetten daarvoor krijgen jullie 5 sterren. Super vriendelijk, ben echt tevreden en raad iedereen jullie aan

Zoals gewoonlijk goed gereedschap.

Goede duidelijke info en prima aanbod

Veel goede producten voor soms Nice gereedschappen. Perfect om uit te vinden wat je nodig hebt. Goede prijs / kwaliteit verhouding! Snelle levering

Tevreden van het gereedschap en van de snelle levering

Het bestelde gereedschap was naar verwachting top en de levering kon niet beter zijn. Dus nogmaals tevreden van HBM kwaliteit en service.

Mooi product snelle levering

Prima. Mooi product en goed en snel geleverd. Uitstekend dus

Perfect !

mijn HBM multifunctionele houtbewerkingsmachine ziet er fantastisch uit , ik kan niet wachten om het uit te proberen. Bedankt,

snelle levering,super prijs kwaliteit verhouding

Werkbank voor enthousiaste klusser

De werkbank werd in een relatief klein maar wel zwaar pakket geleverd op een pallet. Na een ochtendje schroeven zat het relatief snel in elkaar. De rails van twee laden zaten niet goed vast, deze maar zelf vastgezet met extra schroefjes. Het werkblad, erg belangrijk, voelt stevig aan. Het snoer van de werklamp is erg kort, dit ook maar zelf opgelost met een langer en zwart exemplaar. Niet alle bijgeleverde haakjes passen in de wand en ze zijn bovendien erg licht uitgevoerd. Al met al een leuke werkbank voor zijn prijs, maar ook niet meer dan dat.

Al vaker gereedschappen via HBM besteld en ze hebben me nog nooit teleur gesteld. Goed gereedschap voor een goede prijs. En natuurlijk de goede service!

Goede prijs kwaliteit en snelle levering!

Een wasstok die gewoon handig in gebruik is.

In prima wasstok met een lekvrije waterschakelaar. Voldoet naar verwachting en dus een aanrader.

Vlot en correct!

Hele vlotte en correcte afhandeling. Besteld product helemaal volgens verwachting. Top!

Zeer goede klantenservice

Snelle levering, goed materiaal

Geweldige tegelsnijder

De tegelsnijder is goed scherp en doet wat ik ervan hoopte

Makkelijk bestellen, snel geleverd en prima kwaliteit spullen

Compressor ging stuk, op de duidelijke website van HBM snel een goede nieuwe gevonden, waar een duidelijke omschrijving bij vermeld staat. Erg handig, je vind snel wat je zoekt. Gunstig geprijsd en snelle levering.

op tijd aangekomen

een demontage set waar je zeker een vindt die past op je wiel moeren

Goede snelle service

Ik bestel regelmatig bij HBM, de kwaliteit en vooral de service is heel erg goed. Mocht je een vraag of klacht hebben dan wordt er snel en adequaat gereageerd of komen ze met een goede oplossing. Ik ben zeer tevreden en zal er blijven terugkomen!

Vlugge levering van kwaliteitsmateriaal

Heel aangenaam verrast , van het type materiaal en ook van de kwaliteit , een echte aanrader !! Als het goed is , mag het ook gezegd worden :))

Mooi spul voor weinig

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Snelle levering en goede kwaliteit!

Gebruik gemaakt van de zomer-actie en een goede en stevige gereedschapskist en wat klein gereedschap aangeschaft. Zending kwam snel binnen en werd geleverd per pallet goed verpakt. Nadeel voor mij was dat ik had aangegeven/gevraagd of levering een latere week kon (dus na 1,5 week) in verband met aanwezigheid voor ontvangst tijdens een korte afwezigheid door vakantie. Dit kan niet bij HBM of hun zendings-centrum omdat het volautomatisch wordt doorgezet en ze niet een zending kunnen vasthouden/latere leverdatum geven. heeft dus 4 dagen op straat moeten staan voor ik weer thuis was om 'm binnen te zetten.

Een super handzame en krachtige mini compressor . Erg handig voor alle soorten banden , voetballen e.d. Heb hem opgeladen , van twee auto’s alle banden inclusief reserve banden en van 4 fietsen de banden opgepompt en nog is de accu helemaal vol. Zeer zeker een aanrader

Gatzagensetje gekocht, al gebruikt

Levering en bestelling verliepen prima. Na openen vernam ik dat het ging over een tweedehands artikel. Koffertje zat onder de schrammen en sommige onderdelen in de doos ook. Ik ga hier dus ook niet meer bestellen.

GEWELDIG !!!!!!!!!!!!

HBM heeft in Moordrecht een geweldige winkel met een schitterend assortiment. Zeg maar voor technische mensen een ware snoepwinkel. Maar bovenal lopen er buitengewoon vriendelijke en behulpzame vakmensen rond die met kennis van zaken altijd bereid zijn te helpen. dan is er nog een grote tafel en een koffiemachine waar je lekker een bakje koffie kan tappen en gezellig kan opdrinken. kortom thuis komen!! In 1 woord ; Een geweldige ervaring !!!!!!!!! En oh ja,, de lasmachine die ik bij jullie kocht is super!!! Hier ben ik zeer grote blij mee. Als ik weer eens wat nodig heb kom ik graag bij jullie terug. Ik overweeg zelfs om mijn technische buurtmaatjes een keertje mee te nemen naar jullie toe. De afstand is nog een struikelblok (ca.150KM) maar mogelijk overwinnen we die ook nog wel.

HBM maakt waar wat ze beloven.

Keurige levering. Alles wat vermeld staat als voorraad is ook in voorraad. De prijzen zijn zeer redelijk.

Zoals het hoort

Alles snel ontvangen. De Egaline set is volledig. Maakte de klus lekker makkelijk.

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht