Goed product en snelle levering

Gereedschapskoffer voldoet aan de verwachting. Dit komt mede door de uitgebreide omschrijving, foto's en filmpje over het product. Snelle levering. Betrouwbaar bedrijf!

Aardige bezorger snelle levering en alles goed omschreven

Snelle levering en uitstekende prijs / kwaliteit

De stroomgenerator van 2600 w voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Zeer correct afgeleverd en uitstekende kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van de bestelde goederen!!!

Onbereikbare klantenservice

Onlangs voor bijna € 3000,00 gekocht, onder anderen een HBM kastenwand en nog een extra ladenkast. Bestelling werd keurig geleverd door Steenbergen. Een bovenkastje wil niet goed openen door verkeerde gasveren en ik had nog een paar andere vragen. Alleen communiceren via contact formulier. Nu na bijna 3 weken nog geen antwoord gehad, dus ook geen oplossing. Bij de tweede bestelling (ladenkast) heb ik, volgens de gegevens op de HBM site, teveel verzendkosten betaald. Ook nu twee weken later, na het klachtenformulier te hebben ingevuld, nog steeds geen bericht terug gehad. Ongeveer een week geleden een bericht gestuurd met 2 filmjes van de klacht direct naar de email van HBM. Nog steeds geen antwoord. Heel, heel slecht.

Voor deskundigheid en advies weet ik HBM te vinden.

Motor spanbanden en de kleine potkrik zijn onmisbare gereedschappen voor mijn restauratiewerk aan de HBM Motorheftafel. Bijna dagelijks besteed ik staand of zittend op mijn HBM monteurs stoeltje enkele uren aan mijn hobby. Als pensionado ben ik al jaren een vaste klant van HBM.

Goedkoop en snelle levering

Goed en snel leveringen

Snelle verzending ; duurzaamheid moet nog blijken

Snelle verzending ; duurzaamheid moet nog blijken. Producten zitten er goed uit. Ga ze nu gebruiken

Bestellservice gut, Anlieferung zum Kunden katastrophal

Anlieferung wurde durchgeführt. -Keine Vor-Ort-Kontrolle der Lieferung möglich. -Kontaktaufnahme der von HBM organisierter Spedition trotz mehrmaliger schriftlicher Aufforderung, mit dem Kunden innerhalb von 48h Kontakt aufzunehmen, gescheitert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Steeds snelle en correcte levering

Ik ben tevreden zoals altijd over de kwaliteit van de motorwerkbank

Peter Dusseljee

Zeer correcte levering en voor een goede prijs. Ten zeerste aan te raden om bij HBM te shoppen.

Snelle afhandeling en binnen 2 dagen netjes geleverd

Vaker besteld bij HBM. Altijd snel en in goede staat geleverd + nette factuur.

Mooie set - compleet !

Mooie set besteld en netjes geleverd! Zeer tevreden! Al mag de levertijd wel sneller.

Top service met snelle levering.

Top service met een snelle levering. Prijs/kwaliteit goed in verhouding.

Geleverd zoals beloofd.

Besteld en geleverd op tijd voor nette prijs.

Zoals het hoort!

De bestelling ging prima. Geen gekke dingen tegen gekomen. Simpel, zoals je mag verwachten!

Degelijk materiaal en netjes geregeld

Dik tevreden. Eerste keer dat ik hier wat besteld heb, maar zeker niet de laatste.

Top kwaliteit en supersnel geleverd!

Fantastische set momentsleutels aangeschaft voor onderhoud moto, alsook een bandencompressor met digitale uitlezing.

Overtreft mijn verwachting

Ik zocht een mooie manier om mijn collectie EDC messen netjes geordend te kunnen opbergen en deze gereedschap ladenkast is precies wat ik zocht. Mooie zwarte hoogglans afwerken en zeer soepel lopende laden. Zodra deze te klein wordt koop ik meteen een 2e, want deze zijn stapelbaar.

Super en gesmeerd

Goeie en makkelijke website. Snelle leveringen. Goed verpakt en hele fijne behulpzame communicatie met een foutieve levering, door mijn eigen toedoen . Complimenten!

Snelle levering en prima kwaliteit/prijs verhouding.

Commande de bonne qualité

Commande de six plateaux d outils arrivé rapidement et de bonnes qualités

Super prijs/kwaliteit

De prijs/kwaliteit is prima Het bestelde is goed te volgen via internet

Bedrijfsgegevens

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.