Geweldig goed.

Alles perfect verlopen van bestelling tot levering!

Super service!

Snelle service, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Een dikke aanrader

super.

bestelling makkelijk en levering snel.

Veel voor weinig

Mocht ik gereedschap nodig hebben denk ik gelijk aan HBM. Mijn werkplaats had nooit zo goed voorzien geweest van gereedschap als HBM niet had bestaan. De plek voor alle gereedschappen die je maar kan indenken voor een hele schappelijke prijs, kortom HBM

Problemen en vragen worden niet opgelost

Gaat goed totdat er problemen zijn. Klantenservice niet te bereiken, je krijgt geen antwoord. Mijn artikel komt kapot aan, klachtenformulier ingevuld.... geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Zeer slechte service

klantenservice??

Als kado een gereedschapswagen besteld. ging vlot, en was ook snel binnen. Echter na het uitpakken was deze behoorlijk beschadigd, zonde natuurlijk. Contact via formulier, duurt behoorlijk lang. uiteindelijk een retour aangemaakt, maar zoner barcode(alleen een antwoordnummer) pakket te zwaar voor post nl en geen barcode, wordt niet aangenomen. dan thuis ophalen, tussen 8 en 17!!! ik moest om 16.30 weg, om 16.50 staat post nl voor de deur. pakket staat voor zn neus, wordt gezien(briefje erop) en niet meegenomen. nu nog verder van huis. wat een bak ellende. meerdere keren het verzoek gedaan om mij te bellen(aangezien HBM niet telefonische bereikbaar is), wordt niet gedaan. inmiddels 10 mails verder, en ik zit al 1,5 week met een mega doos in mijn woonkamer, die ik niet zelf kan tillen. Misschien helpt deze review om het omruilen te versnellen. inmiddels een zeer nare smaak aan over gehouden, wat een leuk opbeurend kadootje moest worden.

Probleemloos en snel geleverd!

Gewoon zoals het hoort.

Kwaliteits materiaal , snel geleverd

Materiaal van kwaliteit, veel keuze op verschillende merken,bij veel materiaal beschikbaar, snel geleverd en goed verpakt

Nette & snelle verzending

Goede omschrijving van assortiment. En meestal netjes verpakt

Laatst een stille compressor gekocht voor thuisgebruik. Zonder aarzeling gekocht bij HBM omdat in het verleden al regelmatig wat heb gekocht, met de ervaring dat men na komt qua service. Producten zijn prima conform kwaliteit. Zeker aan te raden voor particulieren maar ook voor professionele vakmensen.

Super service en uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ik had enkele sorteerkasten gekocht. Deze waren snel verzonden. Echter is in het transport een van de lades kapot gegaan. Na een berichtje jreeg ik spoedig een reactie met daarin een 2tal prima oplossingen ; waarbij de keuze aan mij was. Al met al super!

Goed spullen en snel binne

Het pakjes zijn altijd snel binne

Ruim assortiment, snelle levering en goede kwaliteit!

Ik koop alles via HBM. Heel fijn dat ik alles wat ik nodig heb via 1 site kan bestellen. Snelle levering is een grote pluspunt. En de kwaliteit is zeer hoog!

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Via Google terecht gekomen bij HBM. Eenvoudig gevonden wat ik zocht en na aankoop snel mogen ontvangen. Kortom service zoals je verwacht.

Uitstekende service, snelle service. Product voldoet aan de verwachtingen.

Goed product tegen een goede prijs

producten

Ik ben zeer tevreden met alle producten die ik tot nu toe heb gekocht.

Goede service en goede prijs/kwaliteit

Mijn bestelling in goede orde ontvangen en de prijs/kwaliteitsverhouding is super.

Vlotte aankoop, snelle levering. Product doet precies wat ik er van verwacht had.

Vlotte aankoop, snelle levering. Product doet precies wat ik er van verwacht had en zoals beschreven was in de productomschrijving.

Great service, good quality for your money

I have bought few tools from HBM over the years. Always had it delivered fast. Quality is very good. Not fine quality tools to put on the shelve and admire but honest discent heavy working tools to always rely upon. Last encounter about replacement of a product was very fast and pleasant. The product was replaced efficiently and free of charge

Goed product en snel geleverd.

Product is zo als ik verwacht had. Snelle levering.

Producten en service zijn uitmuntend

Prima producten tegen een scherpe prijs. Aflevering en communicatie is uitstekend.

Prima geregeld.

De artikelen werden duidelijk omschreven en zijn goed bevallen. De bestelling werd ook snel geleverd.

Een webshop waarom ik altijd kan vertrouwen

Als ik iets nodig heb van gereedschap of speciaal materiaal, han ik dit meestal terugvinden op HBM machines. Er is veel materiaal beschikbaar die op andere webshops biet beschikbaar of duurder is. Een voordelige prijs ontbreekt meestal ook niet!

Geweldig!!

Snel en volledig bezorgd!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.