Top servies

Eerst had ik een beetje bang te bestellen via het internet maar door jullie servies en professionele aanpak heb ik nu geen schrik meer bij jullie te bestellen !!!

Topservice

Al vaker bestellingen geplaatst en altijd zeer tevreden. Onlangs had 1 product een mankement, er werd direct een nieuw exemplaar kosteloos opgestuurd. In één woord topservice!

Betaalbare betrouwbaarheid

Prima en snelle afhandeling

Snelle levering Goed verpakt

Klantservice is slecht te bereiken.

Mijn ervaring met de klantservice is ronduit slecht. Een aantal producten bij HBM besteld welke prima zijn overigens. Maar na een aantal dagen is 1 van de producten nog al redelijk in prijs verlaagt dus een mail er over gestuurd. De eerste reactie was na 5 dagen door het systeem zelf dat ze het erg druk hebben. Na 3 dagen wachten krijg ik een mail met een reactie er in met daarin een net voorstel om het op te lossen. Inmiddels zijn we dus ruim een week verder. Een reactie gegeven op hun voorstel waar vervolgens nog eens 3 werkdagen nog een overheen gaan voordat we een akkoord heb waar wij toverden mee zijn. De verwerking van dit geheel kan tot 5 werkdagen duren. Na 6 werkendagen maar weer eens een mail gestuurd met de vraag waarom het nog niet is opgelost. Tot op heden (3 werkdagen later) nog geen reactie vanuit HBM. Helaas is de klantservice niet telefonisch bereikbaar om dit proces te versnellen.

Excellente service

Bij de geleverde producten ontbraken enkele zaken in de verpakking. Er werd me meteen kosteloos een nieuw pakket opgestuurd. Makkelijk bestellen, correcte levering en als er dan iets zou foutlopen ook de geruststelling dat het wordt opgelost. Kortom, alles wat je van een goede webshop mag verwachten.

Super gereedschap

Niets op aan te merken!

HBM heeft er een vaste klant bij.

Ik heb nogal een grote bestelling geplaatst voor een werkplaats thuis. Het is erg jammer dat dit niet besteld kan worden, en als 1 levering thuis afgeleverd kan worden als alles op voorraad is. Want op voorraad wachten betekende helaas elke keer dat iets anders niet meer op voorraad was, maarja daar kan ik mij wel overheen zetten, en je weet waar je aan toe bent voordat je besteld. dus de bestelling is volledig volgens verwachting. Helaas hadden de geleverde onderdelen wat schade, en dan komt de kwaliteit van het bedrijf echt goed naar voren!. De schadeafhandeling is uitstekend te noemen. En dat is een enorm + punt om opnieuw ergens te bestellen, je bent dan helemaal ontzorgt voor het moment dat er iets mis kan gaan. Ik kom dus zeker terug. al is het maar omdat de andere helft van de bestelling nog steeds niet op voorraad is! Maar vanwege de voorraad dus een halve ster minder.

Super snel geleverd en mijn generator werkt als een trein! Top prijs, top product, top bedrijf :)

Ik heb al een aantal dingen bij HBM besteld en het is altijd goed en snel geleverd.

Top product met snelle levering

DeWalt diamantboren set gekocht en werkt perfect. Snel geleverd, TOP!

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit!

Had met spoed een stevig steekkarretje nodig die weinig ruimte in beslag nam. HMB had precies wat ik zocht en snel geleverd. Het steekkarretje voldoet helemaal aan de verwachting!

Zo als altijd goede kwaliteit en snel geleverd!

Top spul snel geleverd

Zoals altijd perfect!

Prijs kwaliteit zeer goed, en snel geleverd.

Snelle levering voor goede prijzen

Vandaag besteld morgen in huis, en hele mooie prijzen voor de artikelen

Snelle levering en nette prijzen

Bestelling geleverd volgens planning en goed verpakt. Ging om 2x generator en een motorheftafel

Top Product & Top Service

Alles Zeer Naar Wens,zoals gezegd Top Product & Top Service,Bedankt

Ik bestel nog op deze site

De doos was heel zwaar en de losse doosjes nietjes hebben waarschijnlijk er voor gezorgd dat de doos waar de slagmoersleutel is zit, ingedeukt/gescheurd is. Het materiaal zelf is degelijk en in orde!

Goed, kwalitatief, snel en compleet

Na enig vergelijken hebben we gekozen om de bladblazer van HBM aan te schaffen. Erg tevreden mee; krachtig, kwalitatief en goed apparaat. HBM heeft sowieso een heel goed en compleet aanbod wat het voor mij soms moeilijk maakt om niet teveel machines aan te schaffen voor een zo compleet mogelijke werkplaats ;-)

- Service uitstekend. - Snelle levering. - Goed product. Kortom aanbeveling!

Goed en toch niet duur!

Leuk snelwisselhoudertje gekocht dat mooi op mijn bankje past, voor een zeer leuk prijsje. Het was verpakt in een óók mooi kistje alsof het verguld was, daardoor was alles wel puntgaaf, blij mee.

Snel en goedkoop

Mooie robuuste kar die snel geleverd werd. Hoopte de kar voor mijn volgende project in huis te hebben. Dit omdat mijn vorige kar kapot was gegaan en ik snel een nieuwe nodig had. Tot mijn verbazing is dat ook gelukt. Erg snelle levering van HBM. De kar voldoet prima en blij dat ik het zo snel kon gebruiken.

Snelle levering goede service

Goed geregeld allemaal en top communicatie

De producten kwamen snel en netjes ingepakt binnen.

Betaalbare kwaliteit

Een mooie machine, degelijk en zwaarder dan verwacht wat alleen maar beter is. In korte tijd al veel gebruik van gemaakt. En ook nog eens niet lomp duur.