Snelle en correcte levering

Mijn bestelling werd snel verstuurd en geleverd. Producten zijn zoals beschreven en weergegeven op de site.

Zee tevraden over het materiaal

Ik bestelde wat materiaal voor mijn verbouwing en ben zeer tevreden over de snelle levering en de prijs/kwaliteit van het materiaal

Heldere productpresentatie, kwaliteit voor een eerlijke prijs en snelle levering.

Over enkele maanden ga ik met pensioen en pak de restauratiehobby van klassieke auto's weer op. Daarvoor heb ik al de eerste gereedschappen gekocht bij HBM en binnenkort heb ik daarvoor meer gespecialiseerd gereedschap nodig. De showroom van HBM vind ik erg goed en de website idem dito. De gereedschappen zijn van een prima kwaliteit en zeker het huismerk is aantrekkelijk geprijsd. De voorlichtingsfilmpjes via YouTube zijn informatief en eerlijk. Bestellen en betalen gaat zoals ik dat verwacht en de levering gaat snel. HBM heb ik jaren geleden ontdekt door de aankoop van een transportkarretje en die kennismaking heeft mij tot vaste klant gemaakt.

Groot assortiment, goede kwaliteit, heel scherp geprijsd, duidelijke omschrijving van de producten en heel snel geleverd.

Slechte producten

3 meter telescopische wasborstel, o.a. Is niet te gebruiken. Borstel valt er af. De afsluiting kan geen waterdruk aan. De open/dicht kraan werkt niet. Kortom ergens gemaakt waar ze wakker moeten worden.

Topkwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit producten en snelle levering!

Keurig geleverd, optijd en netjes gebeld van te voren. Gewoon goed

Zeer positief

Beschrijving is lastig aangezien het niet 100%klopt met de bouten maar verder is alles super

Prima geholpen, mooie apparatuur

Prima geholpen en fijn dat er mensen met verstand van zaken werken. Mooie winkel met veel bruikbare (voor mij dan) spullen.

Prima ratel ringskeutels voor een hele scherpe prijs

Sleutel 13 was niet op voorraad. Het duurde even voordat die er weer was. Had me opgegeven voor een reminder mail, maar die kreeg ik pas 3 dagen nadat ik zelf al had gezien dat #13 er weer was... Daarna samen met sleutel 8, 10 en 17 besteld. Dat werd verder snel afgehandeld. Prima sleutels en niet duur. Zie wel dat de voorraad van de verschillende maten beperkt is...

Alles was snel geleverd en in een goede staat !

Hele fijne Triplaat en snel geleverd

Zat te twijfelen om de wat grotere versie maar deze kleine rakker doet uitstekend zijn werk en met zo'n 40 kilo is hij ook nog makkelijk te vervoeren. Zeer tevereden

Helaas met een nieuwe vetspuit trek je de nipples eruit

Nieuwe vetspuit geleverd gekregen helaas trek je de vetnippels uit het ijzer kop zit zo vast niet normaal helaas

Goedemorgen, Wat een vervelende situatie. Zou je via onze website het contactformulier willen invullen? Dan kunnen wij kijken naar een gepaste oplossing. Team HBM Machines

Kwaliteit en zeer snelle levering!

Kwaliteitsvolle Gereedschapswagen en een vlotte, snelle levering!

Goede ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit! Heel tevreden

Goed en zo niet, dan toch

Bestellingen gaan eigenlijk altijd goed. Laatst ontbraken er artikelen en dat werd na een telefoontje meteen hersteld. Top!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Op de stage van mijn zoon wordt het gereedschap van HBM gebruikt. Daar zijn ze tevreden over de prijs/kwaliteit, vandaar dat ik het voor thuis ook heb aangeschaft om aan motoren te sleutelen.

Perfect voor wat ik het nodig had!

Ik heb de materialen gebruikt in een kleuterklas, het was perfect!

top gereedschap en super bedrijf

Goed geholpen door een medewerker en product is volgens afspraak verstuurd en geleverd. Dit is het gene wat ik al jaren miste in mijn schuur

Snel geleverd en goede kwaliteit voor niet te veel geld!

Ik heb spullen gekocht om sieraden te maken. Hbm was veruit de goedkoopste en levert super kwaliteit. Het was snel bezorgd en ik ben ontzettend blij met de spullen!

De stokzaag is fantastisch - hij maakt het snoeien van hoge takken moeiteloos en efficiënt.

De stokzaag is echt geweldig! Met zijn lange bereik en scherpe zaagblad kan ik nu moeiteloos hoge takken snoeien, zonder gedoe met ladders of gevaarlijke klimpartijen. Het bespaart me niet alleen tijd, maar ook veel moeite en zorgen. Ik zou het iedereen aanraden die zijn tuin wil onderhouden zonder gedoe!

super kwaliteit prijsverhouding

regelmatig kom ik wat tegen bij mijn auto wat ik dan repareren moet, daarbij kom ik soms gereedschap tekort en koop ik het hier, meerdere dingen gekocht en zeker nog van plan meer te kopen.

TOP

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij HBM De beschrijving was perfect met prima overzichtrlijke fotos Het materiaal ziet en voelt er stevig uit Verzending was supper snel

Altijd blije gezichten als er een pakket van HBM binnenkomt!

Machines en gereedschappen zijn essentieel voor onze productie. Dankzij HBM hoef ik de mensen in de werkplaats niet meer teleur te stellen als ze iets missen. Zij vragen, ik betel en HBM levert. Alles in heel korte tijd. Zodra de bestelling binnen is gekomen zie ik weer allemaal blije gezichten in de werkplaats

Ouderwetse topservice

Tijd geleden een kitspuit gekocht die ik toch niet ging gebruiken. Natuurlijk de retourtijd met enkele weken laten verlopen totdat ik actie ondernam ! :( Alles was ongebruikt en dus in nieuwstaat, dus ik vroeg vriendelijk wat er mogelijk was. Wat denk je ?? retour werd vergoed en ik heb het volledige aankoopbedrag retour ontvangen. ik ben voor altijd fan !, heb al 34 jaar een bedrijf en eerder vaker dan minder kan je het mooi uitzoeken bij andere bedrijven in zo'n situatie. Dus HBM machines... twee duimen omhoog voor deze service, ga zo door. mvg, Riny en Francien Neefs

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht