Steeds heel degelijke toestellen aan een scherpe prijs.

Heb als hobbyist al verschillende toestellen gekocht en altijd met perfecte service. De filmpjes waarbij de mogelijkheden van elk toestel getoond worden maken dat je het toestel aankoopt dat het best bij je past. Super!

Een meer dan prima service

Na een kort contact via de mail over een defect artikel snel samen met de klantenservice tot een oplossing gekomen. Zij hebben mij een beter en duurder apparaat ter vervanging gestuurd waarbij HBM alle extra kosten op zich zijn genomen. Kan ik enorm waarderen dit gebaar!

Prima website, snelle bezorging

Degelijk wring ijzer gekocht. Blijkt uiteindelijk niet nodig, maar je kunt het maar hebben! Heb eerder bij HBM besteld, so far prima levering. Ook van een vriend die veel meer gereedschap koopt (op een veel hoger niveau) begrepen dat HBM een betrouwbare is. Helemaal prima dus!

Gemakkelijk en snelle leveringen

Als we als bedrijf iets nodig zijn aan materialen en of machines, kijken we altijd eerst even bij HBM. Snel gehandeld en snelle service. Dit doen we al bijna 8 jaar lang.

Top winkel

- Prijskwaliteit perfect. - Snelle levering. - Garantie ook top

Topmachine voor weinig geld!

Wilde aanvankelijk een satineermachine gaan huren om een eikentafel blank te maken, na wat zoeken kwam ik uit bij HBM. Satineermachine besteld, direct geleverd en het is een geweldige verrijking in ons gereedschapassortiment. Machine werkt perfect en de investering is nagenoeg hetzelfde als wanneer ik deze machine gehuurd had voor ca. 2-3 dagen!

Super strakke beloftes en levering

Prefecte prijs/kwaliteitsverhouding, uit voorraad leverbaar en onmidellijk af te halen of snelle levering. Al jaren klant en nog nooit een probleem gehad.

Kwalitatief goed en snelle levering

Top spul

Degelijk materiaal

Mooi degelijk gereedschap ontvangen voor een goede prijs. Snel geleverd.

Gewoon top !

Ik had een cadeau kaart besteld voor een collega die met pensioen gaat en die gereedschap wil kopen bij HBM, kaart snel geleverd en collega super blij !

je vind niet beter voor dat geld

ik gebruik al jaren een compressor van hbm zonder enig probleem, en echt zo stil als beloofd. Sinds kort ook een betonschuurmachine , ik heb al lang spijt dat ik eerst veel geld aan een groot merk heb gegeven

Gewoon goed

Het is niet Festool, maar het kost ook niet Festool Het werk prima

Zeer tevreden! Aanrader!

Bij HBM vind je veel verschillende gereedschappen voor een mooi prijs! Ook zeer tevreden over prijs/kwaliteit!

Snelle levering,prima prijs kwaliteit verhouding

Alles snel geleverd,netjes verpakt en alles werkte prima.Ik heb mijn karwei er goed mee kunnen afmaken!

Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Het driedelig momentsleutelset en de ultrasoonreiniger zijn snel en goed geleverd. De producten voldoen precies aan mijn verwachtingen. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ik ga hier zeker meer aanschaffen voor mijn werkplaats.

Goede kwaliteiten

Goede kwaliteit producten en snelle levering. Veel professioneel gereedschap voor alle gelegenheden.

HBM for the win

Ik ben zo tevreden over HBM, hele voordelige prijzen en vooral goede kwaliteit spullen. Als monteur in opleiding vind je hier alles wat je nodig hebt!

Toppie!

Prima snel in huis

Alles netjes afgehandeld

Makkelijke website, snelle reactie en opgestuurd

Nog nooit problemen gehad

Steeds word alles correct en snel behandel Goede kwaliteit van materiaal en bij twijfels word je steeds goed geholpen.

Altijd goed, snel en goede prijzen.

gewoon altijd goed

Tot nu toe alles wat ik heb besteld voldeed aan de verwachting. Snelle levering dus geen klagen

Zeker aan te raden

Pasgeleden 2 agregaten gekocht bij HBM. Snel geleverd en goeie kwaliteit!

snel en goed

prima producten, snelle levering, goede prijs

Grote Esch 1010 2841MJ Moordrecht