Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Zowel voor het materiaal als voor de service.

All ok Fast delivery

Snelle levering, kwaliteit als verwacht

De koffer met gereedschap werd keurig op tijd geleverd. Mooie complete set voor klussen in en om het huis. Koffer niet te hard sluiten, anders valt het gereedschap uit de houders. Tevreden!

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering

Uitstekende snelle service

Mijn motorbok besteld en die was binnen 2 dagen binnen. Mooi bezorgd. Zeer makkelijk

Jammer

ik heb een probleem met een trilmachine ik heb berichten gestuurd je kunt ze niet telefonische bereiken of wat dan ook splinternieuwe trilleeplaat alleen lekt olie er is een bout dol denk ik krijg geen bericht of niks maar bestel je iets dan binnen 5 minuten geregeld .beetje jammer van het bedrijf wel snel verkopen maar niet snel het probleem verhelpen het bedrijf zit ook niet om de hoek bij mijn das het probleem

Alles gegaan zoals beloofd.

Helemaal prima!

Dedicated and Friendly Experience

It is very easy to explore the products and with a range of choices-Well Done!

Prima contact en snelle afhandeling!

Snelle afhandeling en prima reactiesnelheid via de mail. Komt betrouwbaar over in alles.

Ik ben zeer tevreden met het product die ik had besteld.

Top service, betrouwbaar en snel.

Alles wat ik koop is prijs kwaliteit echt goed. Snelle levering en een top service.

HBM eigen merk? Super!

Snel geleverd en mooie producten! Goeie kwaliteit

UITSTEKEND !!! Mooi product en razendsnel geleverd

Door administratieve fout per abuis bestelling dubbel geplaatst, maar retour zenden van 1 exemplaar was geen enkel probleem. Zeer tevreden met het geleverde product en de prijs/kwaliteit verhouding. Razendsnel geleverd, dus wat ons betreft is HBM een uitstekende keuze ;-)

Lekker snel geleverd

Ondanks dat ik pas klant ben, ben ik dik tevreden hoe en goed verpakt de zending wordt afgeleverd.

Netjes en op tijd geleverd

Snelle bestelling en ook snelle levering. Graag weer zo de volgende keer.

uitstekend

Ik heb nu al veel gereedschap van HBM, kwaliteit altijd goed zeker wat betreft de prijs! Batterijen zitten er altijd bij. Ik heb nu een schuurmachine, een niet/spijker machine en een lasapparaat allemaal werken ze prima

Netjes geleverd

Netjes op tijd geleverd, eigen merk goede kwaliteit voor minder geld

Alles is in orde

Ik ben tevreden met het product dat ik besteld heb, alles is in orde en alles was netjes verpakt en snel geleverd zonder schade.

Top materiaal gekregen en super snel geleverd dankjewel

Fantastisch bedrijf. Goede prijzen, snelle levering en geweldige after-service

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering. Na constatering van klein mankement is deze direct vervangen door compleet nieuw exemplaar. Geweldig! Vriendelijk en heel snel. Dit bedrijf is een aanrader en staat bij mij op de lijst, met stip, voor vervolg aankopen. Echt top !!!

Ruime keus snelle levering en een gedegen kwaliteit

Goede prijs voor goede kwaliteit!

Ik heb hier vaker producten gekocht, altijd tevreden!

Top product voor een goede prijs

Super materiaal

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding En snel geleverd

Sublieme service

Eenvoudig te bestellen, perfecte info, degelijk verpakt en correct en zonder schade geleverd Zo hoort het en dit maakt dat deze firma een tikkeltje hoger staat op de ladder

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht