SLECHT

Op 20/08/2020 bestelling gedaan en betaald ,onderdeel was op voorraad en tot op heden nog niets ontvangen. TOP SERVICE

Goed spul. Mooie prijs

Goed gereedschap. Toen bij aankomst van de bestelling een deel niet aangekomen was, werd het snel nagezonden. Topp!

Zeer te vreden

Waren alle bedrijven maar zo.

Altijd een goed gevoel als ik de winkel in stapt en een nog beter gevoel bij het weggaan. Mocht er toch onverhoopt iets op doen dan wordt het altijd naar alle tevredenheid opgelost, niets is te veel om de klant het naar de zin te maken. Ook in deze zware tijd duurt het iets langer maar gaat nog steeds goed. Een telefonische klanten service of chat zou in de toekomst wel fijn zijn.

correct

In het assortiment direct gevonden wat ik zocht. via het winkelmandje en de te volgen stappen tot keuze betaling verliepen vlot en correct. Via e-mailadres de factuur ontvangen en via de link kunnen volgen waar mijn pakket zich bevond. Pakket was op tijd geleverd. Het gekozen product is in orde.

Producten makkelijk gevonden en bestelling makkelijk geplaatst.

Uitgebreide keuzes, duidelijke omschrijving, snelle levering. Prima!

Super snel geleverd

Duidelijk overzicht op de website, snel en makkelijk bestellen. Zeer tevreden over het artikel wat ik heb besteld, en een snelle service.

Ze hebben alles wat ik nodig ben en mooi op tijd geleverd.

Goed assortiment!

Ruim assortiment en voor elk budget keuze genoeg.

Al een aantal jaren vaste klant bij HBM. Leveringen altijd snel duidelijk en goed. Afgelopen keer een complete werkplaats gekocht. Alles super snel geleverd en een top kwaliteit!! dik tevreden....

Prima gereedschap, mooi op tijd, goed verpakt

Prima site, goed gereedschap; op tijd bezorgd, duidelijke informatie over alles

Netjes en op tijd geleverd

Betrouwbaar nette prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbaar

Snelle levering, goed verpakt en betrouwbaar.

Top bedrijf

HBM is een speelgoedwinkel voor grote mensen.

Levering is niet super snel. Maar vind dat geen probleem. Prijzen zijn scherp.

Super service en prima produkt

Dit is voor mij de tweede levering in 2 weken tijd en ik ben uitermate tevreden over de reactiviteit en de kwaliteit van de produkten.

Zeer tevreden over dit merk.

Kwalitatieve open haspel van het huismerk HBM tegen een uiterst concurentiele prijs. Ik denk eraan een tweede te bestellen.

Snelle levering en prijs qualiteit uitstekend

Levering was keurig op tijd binnen Goed product tegen betaalbare prijs

Goed, snelle levering en service. Ook denken ze fijn met je mee

gewoon geweldig

heb nu al verschillende dingen gekocht, en moet zeggen het wordt snel verstuurd, goed verpakt. goede service ga vooral zo door!!! vr gr j.koops

levering niet supersnel, maar goed verpakt en vooral goede prijs

levering niet supersnel, maar goed verpakt en vooral goede prijs

Snelle levering met vriendelijke service

Mijn bestelling is vrij snel geleverd wat ik in eerste instantie als super vond. Ik mistte echter een deel van mijn bestelling. Achteraf mijn eigen fout aangezien dit bij de buurman lag. De klantenservice heeft echter als snel met mij contact opgenomen. Wij hebben dit "probleem" snel op kunnen lossen.

Snel en accurate levering

Een HBM Mig lasapparaat aangeschaft en sta versteld van de goede kwaliteit.

de bestelling is goed verlopen

alleen jammer dat 1 onderdeel niet gelijk op voorraad was, en dan heb je langere levertijd.

Websitebezoek top!

Overzichtelijke website, order was snel geplaatst en afgeleverd binnen 3 dagen zoals beloofd.