Prima geregeld.

De artikelen werden duidelijk omschreven en zijn goed bevallen. De bestelling werd ook snel geleverd.

Een webshop waarom ik altijd kan vertrouwen

Als ik iets nodig heb van gereedschap of speciaal materiaal, han ik dit meestal terugvinden op HBM machines. Er is veel materiaal beschikbaar die op andere webshops biet beschikbaar of duurder is. Een voordelige prijs ontbreekt meestal ook niet!

Geweldig!!

Snel en volledig bezorgd!

goede service en prijs

Het was na 3 dagen al aangekomen in België. Enige machinewinkel die deze lage prijzen kan bieden!

Goede service!

Goede klantenservice en goede kwaliteit Top!!!

Superservice

Eerste klas service wanneer een product niet helemaal voldoet. Zonder morren wordt de klant tevreden gesteld. Een geweldige klantenbinder; super !

Snel, simpel en betaalbaar

Na het plaatsen van mijn bestelling wat heel makkelijk ging, binnen een dag de spullen in huis. Degelijk gereedschap om mijn klus te klaren. Snel, simpel en betaalbaar geregeld dus!

super snelle service

super snelle service, prima materiaal

Goede website

Cadeau gekocht voor mijn schoonzoon en hij was er super blij mee

Makkelijk om te bestellen, duidelijke website, snelle levering

Makkelijk om te bestellen, duidelijke website, snelle levering

Goed en snel

Al jaren klant bij HBM, diverse dingen gekocht, van handgereedschap tot machines. Tot nu toe altijd tot volle tevredenheid, snelle levering en een prima prijs / kwaliteit verhouding. Ook het HBM eigen merk is beslist aan te bevelen.

Snelle levering, goede machine

Snelle levering en goede machine

Goed serje, doet wat t doen moet

Goed als gebruikelijk!

Snel geleverd, goed verpakt, en producten prima als altijd!

slechte service

ik heb een low noise compressor gekocht 70 liter 599€. deze ging na 5 dagen stuk. maar er is niemand bereikbaar of iemand die na het invullen van het contactformulier, contact met je opneemt. denk goed na als je hier iets koopt! men is druk met verkopen! maar vervolgens hoor je niets als er iets stuk is!

Goedemorgen, Wat een vervelende situatie. Helaas kan ik geen correspondentie terugvinden in ons systeem. Zou je nogmaals het contactformulier kunnen invullen? Het is ook mogelijk om ons een privé bericht te sturen op Facebook, dan kunnen wij direct met je meekijken. Uiteraard willen wij je graag helpen met het probleem. Team HBM machines

fraiseuse BF30

Fraiseuse conforme et parfaite pour mon utilisation. Commande très bien emballée et envoyée rapidement. Petit problème avec le bâti qui était abimé ,mais réglé très rapidement avec le SAV. Je vais commander d'autres accessoires sous peut.

Kwalitatief goede gereedschappen

Prima website waarop je makkelijk het juiste gereedschap kunt vinden. Natuurlijk is het nog fijner omvaar de winkel te gaan. Kwaliteit-prijs verhouding is dik in orde.

Commercieel en toch persoonlijk

Alle vragen info enz over bestellingen geleverde artikelen worden netjes beantwoord, je word als gewone particulier ook gewaardeerd. Ik heb een 8 gegeven omdat in mijn beleving de hoogst mogelijke score is, perfectie bestaat niet dat kan je alleen nastreven en daar zijn ze druk mee bezig.

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering!

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering!

Prima machine en snelle levering

Prima machine en snelle levering

Achat d'un HBM Rabot manuel professionnel 50 x 250 mm le 08/04/2024

Reçu très vite, bien emballé, pas cher du tout, mais ça se comprend. La qualité de ce rabot n'est même pas digne des premiers outils chinois des années 70. Ruisselant d'huile, la semelle même pas ébarbée. Le fer est creux au niveau du taillant avec les traces d'usinage impossibles à supprimer, le taillant n'est pas perpendiculaire aux cotés du fer. La vis de fixation du contre-fer est trop longue Quant aux réglages, ils sont catastrophiques. La roulette de réglage de la hauteur de coupe arrive en butée très vite, le contre-fer n'est pas droit, non usiné en bout, la surface d'appui est à l'envers et ne fait pas corps avec le fer, (bourrages immédiats). Les poignées ne sont pas serrées et celle du talon est de travers. Le seul intérêt de cette chose, est de m'avoir permis de tout démonter, couper, limer sans risquer d'abimer un outil précieux. Bref, il ne me servira à rien sauf à connaître la qualité des outils de HBM.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Quelle situation ennuyeuse ! Pourriez-vous remplir le formulaire de contact sur notre site web ? Nous pourrons ainsi vous aider davantage. Team HBM Machines

Goede kwaliteit, snelle levering

Het bestelde product voldoet aan de beschrijving. Levering volgens afspraak. Zeker aan te bevelen!

Top producten

Het cirkelzaag blad gaat als een warm mes door de boter bij zowel hout als de hout-composiet planken. Het schuur linnen is stevig en toch soepel, ideaal om mee te werken.

Snel aangekomen

Binnen 3 dagen had ik mijn gereedschap binnen gereedschap kwam sneller dan onderdelen

Geeweldig,snel en correct,zeer goede machine

Alles gewoon perfect,snelle bestelling geleverd+ zeer goede machine.