goede kwaliteit voor juiste prijs

tevreden

Goede spullen en Goede levering

Ben zeer tevreden net se spullen die ik besteld heb

Top !!

Zeer snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, zeer tevreden

Snelle levering goed verpakt

Goed verpakt zodat je pakket onbeschadigd aankomt

Goed product, top prijs

Ruim aanbod, goede kwaliteit, goede prijs.

Perfect, lang naar gezocht, maar eindelijk gevonden op de site van Herman Buitelaar.

super snelle levering netjes verpakt

snelle levering duidelijk op de hoogte waneer je pakket verstuurd word en netjes en veilig ingepakt voor transport

Super snelle levering..

De levering was sneller dan de indicatie aan gaf! Dus alles is super goed aan de levering en zelfs aan de verpakking stevig en alles zag er goed uit! Ga zeker in de toekomst hier wat bestellen!

Super correct

Zeer toegankelijke website ,en aantrekkelijke prijzen en service

Top levering

Goed materiaal, en top levering

Super snel geregeld, top afgeleverd!!

Ik had besteld en op de afgesproken dag werd het ook bezorgd, dikke pluim voor jullie !!!

Waardeloos product

Onlangs een HBM werkbankslijpmachine gekocht type 150 pro. Bij aanzetten stuiterde de machine bijna van de werkbank, ook het gereedschap wat op de werkbank lag ging aan de wandel!. De machine is uitgerust met de allergoedkoopste slijpstenen welke dus niet gecentreerd zijn, ook zit er een lichte slinger in. Slijpsteen afgeritst met diamant, helpt niks. 2 nieuwe dure Tyrolit schijven erop gezeten probleem voor 90% verholpen. Heb dus nu een machine van € 160,- ipv, € 99,-. Machine is niet meer waard als € 60,-, een kinzo van € 40,- is beter! O, de reviews op de site van HBM lijken heel wat maar is allemaal gecensureerd.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Super te vreden over de site, bestel gemak en snelle levering

vlotte afhandeling

alles vlot en corect verlopen

Mooi opgezet bedrijf.

Overzichtelijke website en makkelijke bestelling.

Kwaliteit voor scherpe prijs

Alles netjes op tijd geleverd. En alles meteen achter neergezet. Goede service.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

kwaliteitsvolle producten tegen scherpe prijs

Hoewel het niet altijd gemakkelijk om het juiste item te vinden op de website, ben ik toch zeer tevreden. Correcte prijzen en voldoende snelle levering.

Heldere site, degelijke verpakking en snelle levering. Werd goed gecommuniceerd over de bestelling en levering.

goed product met snelle levering.

is een goed product . vanwege de verlening op de boormachine even wennen in de handen . de levering was snel.

overzichtelijke website, goede ontvangst

goede en hedendaagse website, makkelijke betalingsmogelijkheden, snelle leverdatum. We hadden het 1ste moment gemist maar na 1 telefoontje te plegen kwam het al 2 dagen later toe.

Producten goed, levering vertraagd.

De producten zijn goed alles van het huismerk, prijs aantrekkelijk. 1 minpunt is de leveringstermijn. Tegenwoordig moet ik 7 dagen wachten voordat de bestelling binnen is. Voor mij is dit een punt van verbetering voor hbm. Het probleem zit niet bij de bezorging want dat was binnen 24 uur geleverd.

Super machine

Levering zoals gepland

Alles perfect geleverd én op tijd

Prijs goed en kwaliteit zeer goed,

Mijn gereedschap goed ontvangen,deze passen perfect en zijn van hoge kwaliteit-prijs , wel mag er aan de(langere-ipv 2tot 3 werkdagen)) leveringstijd iets gedaan worden daarom geef ik zeker 4sterren ipv de 5 sterren voor deze aankoop ,des ondanks zullen er vanuit mijn bedrijf zeker nog meerdere aankopen bij HBM Machines volgen,nogmaals bedankt Mvgr