Leveren top, after sales hel!

Als je een product besteld en betaald gaat het leveren top. Als je een mankement krijgt of een onderdeel van een geleverd product wil bestellen hel! Telefonisch is HBM niet bereikbaar en mail moet je gaan zitten afwachten tot je een keer antwoord krijgt. HBM is alleen geïnteresseerd in verkoop, daarna kan je het bekijken!

helemaal goed geregeld

netjes geregeld goed verpakt prima met track en trace te volgen.

Goed geregeld

Omdat mijn bestelling per ongeluk naar het verkeerde adres was gestuurd duurde het langer. Maar na dit te hebben aangegeven had ik mijn bestelling snel binnen.

Perfect, ze doen wat ze beloven !

En snel ook!

Afspraak

Had een afspraak voor 9 april, op het tijdstip stond er een rij van hier tot Tokio, daar heb ik niet op gewacht, jammer

goede prijzen en snelle levering

Makkelijke webshop, en levering op tijd binnen

kan niet beter!

Zeer scherpe prijs voor het product sneller levering goed op de hoogte gehouden van status van de bestelling

Goede en snelle service.

Goede en snelle service van een mooi product.

Super snel geleverd

Goed product snel geleverd

Snelle levering en het juiste gereedschap

Snelle en correcte levering !

Goede spullen en snelle levering

Goede spullen en veel keus. Levering precies volgens verwachting. Aanrader!

Altijd al tevreden geweest!

Aanrader!

Geweldig product

Vlotte levering en alles werkt meer als naar behoren

Profesjonalny sprzęt

Szybka dostawa i bardzo dobrej jakości sprzęt

• Poleciłbyś nas? Yes

Goede prijs en snelle levering

Zal zeker weer hier bestellen als ik iets nodig heb!

snelle en correcte levering

goed produkt voor een goede prijs

goede ervaring

Goede ervaring, juiste afspraken over leveren. Klantvriendelijk. Gemakkelijke site.

Top kwaliteit

Snelle service, goede informatie hoe ver het met de bestelling zat. Super kwaliteit voor een scherpe prijs

Goed kunnen vinden op internet, goed product, goed verpakt, snel in huis.

Goede ervaring met HBM

Meerdere keren artikelen besteld en ook nu weer naar alle tevredenheid op tijd en goed afgeleverd

Prima geleverd weer tevreden

plafond en wand schuurmachine

Ik kocht de HBM plafond en wand schuurmachine. De prijs is heel goed, 99 euro, BTW in. Het toestel werkt goed. Ik schuur een plafond van orde 88 m2. Tegen dat ik aan het einde kom van het plafond breekt een kunststofstuk in de steel. Als ik dit nader bekijk blijkt dit kunststofonderdeel toch wel heel zwak gemaakt te zijn en denk ik dat ik toch wel Chinese rommel gekocht heb. Ik heb dit gemeld aan HBM machines. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Ik ben er van overtuigd dat een nieuw onderdeel weer na een korte tijd zal breken. Ik hoop dat ik een nieuwe review kan schrijven met positief nieuws.

Snel en correct

Zaterdagochtend besteld en maandag in huis compleet en goed verpakt. Sneller dan verwacht.

Goed en snel geleverd

Geen gedoe, goede kwaliteit en snel geleverd.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Snel geleverde artikelen, duidelijke informatie over de verzending en ook bij vragen aan de klantenservice komt er snel een reactie.