a fuir !

J'ai acheté une bétonnière fin janvier, deux semaines plus tard n'ayant rien reçu j'ai réclamé le colis , on m'a fait remplir un formulaire puis un second pour pouvoir faire des recherches , on me demande des codes de transport et des dates de remise au transporteur que je n'ai pas , on arrive fin mars toujours rien, a ce jour fin avril plus personne ne me répond j'ai payé la machine qui n'est pas livrée c'est une HONTE , je conseille a tout le monde d'aller voir ailleurs puisque vous avez de fortes chance de ne rien recevoir......

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Quelle situation ennuyeuse ! Nous sommes sincèrement désolés que ce problème n'ait pas encore été résolu. Nous allons résoudre ce problème de toute urgence. Team HBM Machine

Ruim assortiment, snelle levering en goede kwaliteit!

Ik koop alles via HBM. Heel fijn dat ik alles wat ik nodig heb via 1 site kan bestellen. Snelle levering is een grote pluspunt. En de kwaliteit is zeer hoog!

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Via Google terecht gekomen bij HBM. Eenvoudig gevonden wat ik zocht en na aankoop snel mogen ontvangen. Kortom service zoals je verwacht.

Uitstekende service, snelle service. Product voldoet aan de verwachtingen.

Goed product tegen een goede prijs

producten

Ik ben zeer tevreden met alle producten die ik tot nu toe heb gekocht.

Goede service en goede prijs/kwaliteit

Mijn bestelling in goede orde ontvangen en de prijs/kwaliteitsverhouding is super.

Vlotte aankoop, snelle levering. Product doet precies wat ik er van verwacht had.

Vlotte aankoop, snelle levering. Product doet precies wat ik er van verwacht had en zoals beschreven was in de productomschrijving.

Great service, good quality for your money

I have bought few tools from HBM over the years. Always had it delivered fast. Quality is very good. Not fine quality tools to put on the shelve and admire but honest discent heavy working tools to always rely upon. Last encounter about replacement of a product was very fast and pleasant. The product was replaced efficiently and free of charge

Goed product en snel geleverd.

Product is zo als ik verwacht had. Snelle levering.

Producten en service zijn uitmuntend

Prima producten tegen een scherpe prijs. Aflevering en communicatie is uitstekend.

Prima geregeld.

De artikelen werden duidelijk omschreven en zijn goed bevallen. De bestelling werd ook snel geleverd.

Een webshop waarom ik altijd kan vertrouwen

Als ik iets nodig heb van gereedschap of speciaal materiaal, han ik dit meestal terugvinden op HBM machines. Er is veel materiaal beschikbaar die op andere webshops biet beschikbaar of duurder is. Een voordelige prijs ontbreekt meestal ook niet!

Geweldig!!

Snel en volledig bezorgd!

goede service en prijs

Het was na 3 dagen al aangekomen in België. Enige machinewinkel die deze lage prijzen kan bieden!

Goede service!

Goede klantenservice en goede kwaliteit Top!!!

Superservice

Eerste klas service wanneer een product niet helemaal voldoet. Zonder morren wordt de klant tevreden gesteld. Een geweldige klantenbinder; super !

Snel, simpel en betaalbaar

Na het plaatsen van mijn bestelling wat heel makkelijk ging, binnen een dag de spullen in huis. Degelijk gereedschap om mijn klus te klaren. Snel, simpel en betaalbaar geregeld dus!

super snelle service

super snelle service, prima materiaal

Goede website

Cadeau gekocht voor mijn schoonzoon en hij was er super blij mee

Makkelijk om te bestellen, duidelijke website, snelle levering

Makkelijk om te bestellen, duidelijke website, snelle levering

Goed en snel

Al jaren klant bij HBM, diverse dingen gekocht, van handgereedschap tot machines. Tot nu toe altijd tot volle tevredenheid, snelle levering en een prima prijs / kwaliteit verhouding. Ook het HBM eigen merk is beslist aan te bevelen.

Snelle levering, goede machine

Snelle levering en goede machine

Goed serje, doet wat t doen moet

Goed als gebruikelijk!

Snel geleverd, goed verpakt, en producten prima als altijd!