Correct, snel en voor een goede prijs, top

Snel en groot assortiment

Groot assortiment en snelle levering. Prijs en kwaliteit is goed. Service werkt ook alleen duurt even wat langer. Kunt alleen niet bellen, alles gaat via de mail.

Snelle en correcte levering

Goed geprijsd en correcte service.

Prima spullen alleen wat lange levertijd.

Prima spullen alleen wat lange levertijd.

Snelle levering van mijn bestelling. Helaas 1 artikel niet op voorraad

wat een super bedrijf snel leveren en perfect gereedschap

gereedschap kist bestelt was mooi en goed dus dik tevreden ook dat die snel geleverd is

Onlangs een speciaal gereedschap besteld, welke bij ingebruikname helaas niet correct werkte. Vanwege een het moet klaar klus, dit gereedschap elders direct kunnen lenen. De gemaakte kosten voor het gereedschap besteld bij HBM werden zonder pardon door HBM gecrediteerd.

goede producten voor een hele mooie prijs

mooie kwalitatieve producten voor een mooi prijsje, alleen verzenden duurt wat lang, maar komt vooral door de drukte. Als je goed bent heb je het ook druk. HBM Machines is mijn favoriet!!!

Leuk setje houtdraaibeitels

Jammer dat het van te voren niet duidelijk was welke houtdraaibeitels er in het setje van drie zaten. Maar niet getreurd. Leuk setje voor die prijs. En redelijk snel verzonden. Ik ga er plezoer van hebben.

Ze hebben een breede waaier aan artikelen. Ze zijn prijs kwaliteit heel goed. De leveringen zijn bij mij altijd zeer goed en vlot verlopen. Ik heb hier al meermaals besteld en zal dat in de toekomst zeker nog doen.

Snelle levering en goed gereedschap voor nette prijs

Een aantal keer gereedschap besteld, de levering was vlot en netjes verpakt.

FANTASTISCH EN NIET DUUR.

Kan niet beter en snelle levering ook nog. Goede spullen heeft deze firma!!!

Goede levering, op tijd.

CRM afspraak is alles geleverd, perfect.

Ruim assortiment, stipte levering!

Vlekkeloos, vlot, prima... Like it always should be!

Uitstekend! Goed gereedschap, de beste prijs!

Keuze te over! Ik zal hier blijven shoppen! Levering ook vlot! Goed verpakt zonder beschadigingen!

Geduld is een schone zaak.

Ik moest even wachten, omdat de HBM200 lasinverter niet op voorraad was, maar ik kreeg netjes bericht dat de inverter weer op voorraad is. Heb er al een paar keer mee gelast en ik ben er zeer tevreden mee. Ook de lashelm doet het goed. Ook dank aan de "Ferryman"!

Zeer goede kwaliteit

Vlot verloop van bestelling tot levering. Zeer degelijke kwaliteit. Zeer gemakkelijke installatie. Super tevreden over de aankoop.

Vlotte afhandeling van bestelling

Vlotte afhandeling van mijn bestelling . En vooral ondanks de Corona na enkele dagen mijn bestelling ontvangen Bedankt !

Alles perfect zoals verwacht

Alles was zoals moest

super service, snel verzonden, fijn mailcontact en een duidelijke factuur

erg fijne website. snelle verzending

Last prima !!

Apparaatje last prima!

Prima materiaal

De webshop van hbm is dikke prima alles goed te vinden en overzichtelijk de materialen die ik besteld heb zijn top. Enige min puntje is dat er wel een aantal dagen overheen gaat voor de bestelling verzonden word.

Zeer correcte en vlotte service

Het plaatsen van de order, het ontvangen van de factuur en het uiteindelijk ontvangen van de goederen is zeer vlot verlopen. De communicatie van het leveren door PostNL ging alsook perfect. De goederen zelf zijn van goede kwaliteit met de handleiding voor het monteren is ook makkelijk te volgen.

Prijs kwaliteit ok!

Prijs kwaliteit ok!