Materiaal prima, contacten waardeloos voor meer informatie

Geen mogelijkheid tot bellen. Enkel een mail waar je bijna een week later response hebt. Waardeloos als je iets voor de dag erna in huis moet hebben en net even wat missende info moet hebben betreft het artikel. Ook als je net even een order moet annuleren dan gaat het pakketje eerst langs je huisje en weer terug. Verder is het spul wel altijd in orde

Super kwaliteit en snel geleverd

Onverwoestbaar gereedschap is er geleverd, en de levertje was super snel

Te laat

Mooi product gekocht. Wel een week op moeten wachten. Daardoor te laat voor werkzaamheden. Hornbach bracht hulp. Apparaat weer op marktplaats gezet

Top ervaring!

Mooi materieel voor mooi geld

Makkelijke website. Snel besteld en binnen 3 dagen bezorgd. Verbeterpunt: Bezorging zou sneller kunnen. Zou wel vaker bestellen hier.

De bestelling had wat vertraging , maar werd daar keurig van op de hoogte gesteld.

Prima ontvangen,

En direct de trekhaak van de tractor van onze kleinzoon er mee gerepareerd

perfect

zoals je hoopt dat het gaat. voorbeeld voor anderen.

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Ondanks groot assortiment toch een duidelijke website en dus makkelijk bestelbaar. Geleverd binnen de aangegeven tijd

Super en snel geleverd!!

We hebben een paar maanden geleden bij jullie een tapijtreiniger besteld die snel geleverd was en uitstekend werkt en naar aanleiding daarvan een tuin grondfrees besteld deze werkt ook uitstekend en ook geleverd na een week waar ik ook netjes bericht over kreeg dat het door drukte 5 tot 7 dagen kon duren. Door deze goede ervaringen zou ik ook eerst bij HBM machines kijken als ik weer iets nodig zou hebben!!

Topservice!! Kwaliteit en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de service van HBM Machines. Zeer kwalitatieve producten en snelle service.

Super !!

Het is niet allemaal PRO gereedschap, maar dat weet je op voorhand aan de beschrijving / prijs. De service, als er iets mis gaat, is TOP!

Het gemak en de service van bestellen online en kopen in de winkel gewoon super.

Ik zeg hou dit vol, prima winkel, online shop en prima spullen voor een betaalbare prijs. En een serieus groot assortiment kortom zeer prettig shoppen.

Helemaal blij!!

Makkelijk te bestellen goed product en snel en goede levering

Alle spullen waren netjes en van hoof kwaliteit

Dit ben ik gewend van deze firma

Gewoon perfekt

Kwaliteit!

Ik kende HBM nog niet, maar door een aanbieding trok het mijn aandacht. Wat skeptisch toen ik het pakket ontving maar inmiddels ben ik fan! Ik zou graag meer gereedschap aan willen schaffen van HBM. Het ziet er verzorgd uit. Alles is goed en zorgvuldig ingepakt en de kwaliteit is super. Batterijen gaan lang mee en het gereedschap kan tegen een stootje. Het heeft zelfs meer kracht dan mijn gereedschap wat ik hiervoor gebruikte.

Meer kwaliteit dan prijs!

Gekocht materiaal is héél degelijk. En dit voor een hele mooie prijs. Nergens anders te vinden. Levering ook vlekkeloos verlopen. Mijn mail naar klantendienst werd de dag nadien beantwoord. Dus hele goeie service voor een nog betere prijs!

Levering wat later, door dat direct te communiceren volledig begrip voor, erg prettig!

Mooie werkbank gekocht, mooi product voor een mooie prijs, levering wat later vanwege overstap naar een groter magazijn, doordat HBM dat direct gecommuniceerd had had ik daar alle begrip voor, het is niet erg dat het later wordt, maar door het te laten weten krijg je begrip, dus een prima ervaring!

goede levering

Bestelling is mooi op tijd geleverd

Voor het aanbrengen van een cement dekvloer heb ik een cementmolen besteld. Deze werd mooi op tijd geleverd.

Alles perfect

5 dingen besteld, die in 2 pakketten werden geleverd. Dus niet lang hoeven wachten. Gereedschap is helemaal naar wens

top kwaliteit en juiste service

kwaliteit spullen waar je plezier van hebt bij het werken ook goede prijs verhouding voor kwaliteit materiaal veel gereedschap goede voorraad goede advies hier ben je aan juiste adres

top materiaal

top materiaal aan een interessante prijs

Goede,

Zeer goede producten en snelle levering.