Goed en snel geleverd en voor een goede prijs!!

Goed en snel geleverd. En een erg goed prijs/kwaliteit verhouding.

goede prijzen, vlot afgehandeld

Polisseuse HBM 200 inutilisable

Debut juin 2024 j'ai reçu un polissoir HBM 200 , j'en avais déjà un depuis 2 ans qui fonctionne bien mais celui-ci, commande N-Z5938025, vibre tellement que mon établi bouge et tout tombe, impossible de mettre une lame sur roue sans se blesser. Soit l'axe est faussé, soit un problème de roulement. Envoi d'un mail immédiatement avec photos et références. La reponse du SAV 3 semaines après : mail ennuyant a lire, je n'ai qu'à le changer de place !!!! Comme si je ne savais fixer un petit polissoir comme celui-ci ! J'ai réécrit avec mise a disposition d'une video en fonctionnement ....toujours pas de réponse depuis 3 semaines !!! LE SAV EST POURRI, LE POLISSOIR EST A CHANGER ILS NE PRENNENT PAS LEURS RESPONSABILITÉS ILS SONT FOURBES ET PAS PROFESSIONNELS DU TOUT C'EST LA LOTERIE CHEZ EUX ACHETEZ AILLEURS !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre commentaire. Dommage que vous n'ayez pas répondu à notre réponse afin que nous puissions traiter ce cas. Par conséquent, nous avons fermé le dossier par erreur. Je vais vous en envoyer un nouveau dès que possible. Meilleures salutations, HBM Machines BV

Goede kwaliteit gereedschap tegen redelijke prijzen!

Ik heb een set gereedschap gekocht en ben volledig tevreden over de kwaliteit van het materiaal.

Beste verhouding prijs/kwaliteit

Al meerdere malen besteld, van machines tot een simpele doorslag. Altijd goed met geweest en nog nooit stukken.

Tools? this is the shop to be

Duidelijke en makkelijke webshop met degelijke tools en zeer goede prijzen. Mijn bestelling werd tijdig en goed verpakt geleverd. Dus kom ik zeker nog terug voor nieuwe tools

Leuke aanbiedingen van goed gereedschap

Gebruik gemaakt van een leuke aanbieding, perfecte levering van goed gereedschap tegen een heel schappelijke prijs

Snel en correct

Goede service, uitgevoerd zoals weergegeven op de site

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Prima product en snelle levering

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en prima levering

De door mij bij HBM machines aangeschafte uitschifbare bomen/takkenzaag is echt top. Gebruik hem vrijwel dagelijks om takken te snoeien rondom ons land. De prijs/kwaliteits verhouding is zeer goed. De zaag werd ook keurig ingepakt geleverd.

Perfecte service

Goed geholpen en snel geholpen en makkelijke levering.

Goede service & snelle levering

Producten hebben een goede kwaliteit voor een lage prijs. Wanneer je betaald heb worden de producten snel verzonden, en krijg je daarbij ook snel alle info wat betreft de verzending.

Top apparaat snel geleverd

Bestellen is een eitje, snelle bevestiging en snelle levering. Het apparaat is snel en eenvoudig te monteren en te gebruiken. Prima afzuiging voor al het houtwerk in mijn werkplaats.

Prachtig bedrijf

Ik heb meermaals besteld bij HBM en ik ben altijd onder de indruk. Hoog kwaliteit gereedschap voor een hele nette prijs. Bij sommige prijzen denk je "dit zal wel troep zijn" maar alles heeft het nu langer uitgehouden dan ik voor die prijs had kunnen dromen. Oprecht onder de indruk. Een paar keer nu ook hun magazijn/shop gezien om wat af te halen en ook daar vriendelijk personeel en vlotte hulp. Professionaliteit ten top !

Vlotte levering

Goede vlotte levering aan correcte prijs.

snelle levering en goed bezorgd

zeer goed gegaan

Prima geregeld

Prima geregeld

Snel, betrouwbaar en voor een goede prijs

Alles netjes verpakt geleverd. Geen gekke dingen

zeer goed

Vlotte levering. al meerdere keren aanzienlijk gereedschap en materialen besteld. prijs kwaliteit staat in verhouding. laatste levering miste er 1 klein stuk gereedschap waarschijnlijk uit de doos gegleden en bij de post achter gebleven maar dit is keurig en vlot afgehandeld door de klantenservice dus die doen hun naam eer aan.

Supertop

Een woord is genoeg!

HBM Powerfile / Elektrische Bandschuurmachine 260 Watt

Heb een HBM bandscuurmachientje besteld omdat ik veel carrosserei werk maar blijkbaar is de snelheid een beetje langs de tragekant en wordt het machientje ook wel snel warm

Vlotte en goede service met heldere communicatie

Ik had een accuboormachine besteld, bij ontvangst bleek 1 accu totaal "dood" te zijn. Opladen etcetera lukte niet. Direct contact opgenomen met de klantenservice en het probleem uitgelegd. Er werd direct een andere accu opgestuurd, die ik twee dagen later in huis had. H.B.M. heeft een goede service en er wordt niet moeilijk gedaan. Ik had al enkele dingen besteld maar mede door deze ervaring zal ik de volgende keer weer kiezen voor H.B.M.

Snelle levering, goed verpakt.

Jokken over mislukte levering en daarna uiterst koel aan de telefoon

Een ladekast besteld die vandaag tussen 13:30 en 15:30 geleverd zou worden. Om 13:55 krijg ik een mailtje dat ik "op dat tijdstip niet thuis zou zijn geweest". Dat is niet waar, ik heb een vrije middag en zit te wachten. De mevrouw aan de telefoon van HBM was koel en eigenlijk gewoon heel onvriendelijk: "we hebben het uitbesteed aan vervoerder Steenbergen en die zijn verantwoordelijk". En ook opmerking in de trant van "u zegt..." alsof de mevrouw mij niet geloofde. Allereerst, HBM: u blijft *altijd* verantwoordelijk en aanspreekpunt voor uw klant al besteedt u het uit wie dan ook. Dit is gewoon de wet. Twee, excuses als de firma er een potje van maakt is gewoon op zijn plaats. Drie verifiëren of de transporteur inderdaad jokte of dat er een verkeerd leveringsslot is doorgegeven, is niet meer dan normaal. Nu weten we nog niets en moeten maar afwachten of het volgende week wél goed gaat...

Dag Tom, Dat is inderdaad niet zoals het hoort. Ik zoek even contact met je via je mailadres. Groet, Harald

Snelle levering, alles in orde.

Bedrijfsgegevens

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.