Levering op tijd, product voldoet perfect en correcte afhandeling.

De professionele multimeter voldoet boven verwachting, zeker voor de prijs. Hij werd geleverd op de afgesproken tijd. Ik zal hem met plezier gebruiken o.a. door de verrassend vele mogelijkheden.

Goed service

Goed service

Goed en snelle levering

Had een 12 volt compressor bestel, op zaterdag avond dinsdag morgen kwam deze reeds aan!

goed, alleen niet alles geleverd, maar dit werd snel gecorrigeerd

zo doorgaan

Zeer goede service en zeer correcte afhandeling

De artikellen waren niet op voorraad. Binnen twee dagen had ik reeds een mail dat een artikel weer voorradig was. Een dag later volgde weer een mail dat ook het tweede artikel voorradig was. Besteld en binnen 3 dagen had ik alles fijn in huis. Complemente, vaak wordt iets beloofd en niet na gekomen. Dit kan ik niet zeggen van HBM Machines.

Perfecte en snelle levering

Zeer snelle levering van een zeer zorgvuldig verpakt product. Geweldig!

Van A tot Z perfect geregeld!

Perfect materiaal voor een faire prijs; correcte bezorging en serieuze en snelle afhandeling als zich iets onverhoopt voordoet. Een aanrader!

Alles wasgoed goed van begin tot eind

Alles staat boven in

Snelle levering goed verpakt.

Kansloze service als er iets misgaat.

Verkeerde versie artikel (RVS werkbank) geleverd gekregen. Contact alleen mogelijk via email, en dan uitsluitend met iemand die er niet toe doet. Er moet een omruilafspraak gepland worden door een logistiek iemand. Verkeerde levering is 3 weken geleden. Wachten op een telefoontje om de omruil te plannen duurt nu 2,5 week. Snap wel dat je niet telefonisch bereikbaar wilt zijn als de service zo slecht is.

Vlotte levering van een goed product

Snelle en vlotte online regeling. Mooie en goede bouwlamp

prima service

gemakkelijk bestellen, betaling ging soepel, we werden netjes op de hoogte gebracht dat het iets langer ging duren, wat geen probleem was.

Zeer tevreden bedankt.

Zeer tevreden , vlot en ongeschonden geleverd. Bedankt

zeer goed

ik heb het gebruikt en ben erg tevreden.

In 1 woord top

Goede prijs/kwaliteits verhouding!

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik ben een tevreden klant.

Gewoon weer goed

Inmiddels 3 maal wat aangeschaft bij HBM, 3 keer prima! Leuk spul voor een aantrekkelijke prijs voor hobbymatig gebruik.

Een super service!!

Na aankoop van meteriaal was er een probleempje mee. Na een mailtje met de klantenservice hebben ze me meer dan perfect verder geholpen! De volgende bestelling zal zeker ook bij HBM gebeuren. Dankjewel!!

kompleet

op tijd geleverd zonder schade bedankt voor de snelle levering

Bestelling is snel geleverd, netjes vooraf een melding dat het met 2 verschillende zendingen kwam ivm voorraad. Helemaal tevreden.

Positieve ervaring

- Vlotte Levering met track and trace - Intuitive website - wide rage aan producten

Besteld en geleverd een paar dagen later.

breed aanbod - superprijzen - zeer goede kwaliteit - afspraken worden nagekomen - delivery vlot

Direct en correct

Zeer snelle afhandeling en supersnelle levering ,echt een aanrader