Helemaal tevreden

Goede service, levering was top. Lasapparaat nog niet uitvoerig getest, maar de eerste indruk en lasjes waren naar verwachting!

netjes afgewerkte bestelling

door HBM is onz bestelling zeer goed afgeleverd. Het product was precies zoals beschreven op uw website

Zeer slechte dienst na verkoop

Electrische materialen raad ik niemand aan om te kopen. Een schroefmachine gekocht, na 1 maand defect. Terwijl ik garantie heb word er zelf niet op mijn mails gereageerd. Ik ga een rechtzaak moeten aangaan tegen dat rotte bedrijf. Nooit meer in mijn leven nog iets kopen van hun

Goedemorgen, Wat vervelend dat de machine zo snel defect is gegaan. Wij zullen je bericht met spoed behandelen. Excuses voor het ongemak. Team HBM Machines

100% waar voor je geld !

Slechte kwaliteit gereedschap, zeer trage afhandeling klachten

Gereedschap wagen besteld en geleverd gekregen. Handvaten van schroevendraaier en inbus knappen kapot bij normaal gebruik. Punttang knappen de punten af! Twee weken geleden al melding van gedaan, nog geen reactie. Heel jammer!

Hoi Dinant, Dat is inderdaad niet zo mooi, en al helemaal niet de bedoeling! We gaan dit voor je oplossen. Ik zie dat de aanvraag ondertussen al is opgepakt door ons klantenserviceteam en je een aanbod hebben gedaan om het op te lossen. Team HBM Machines

Beter als ik gedacht had

Freesbank net maand oud , bout los gelopen , tussen frees gevallen , asje van motor krom Heb contactformulier in gevuld ( wat nieuwe motor kost . mijn fout ) Na 10 dagen krijg ik bericht ( had ik niet meer verwacht ) Ze kunnen geen motor leveren tegen betaling , dus krijg ik de motor gratis ( al gemonteerd ) Een betere reclame is er niet , dus , geweldig

Goede prijs, kwaliteit en levering

Een gebruiksvriendelijk website met een ruime keuze. Mooie spullen voor een mooie prijs. Ik ben dik tevreden

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Goede kwaliteit gereedschap voor een goede prijs

niet geleverd

volgens HBM is alles prima. HBM gooit het over de balk bij steenbergen transport en klaar. die stuurt pas op bezorgdag een email wanneer ze binnen tijdvak van 2 uur komen. gelukkig zie ik deze email en pas mijn agenda aan en sta klaar om bestelling te ontvangen. helaas niets ontvangen en tijdvak en ook niet rest van de dag.

Hoi Bouke, Wij begrijpen dat het ontvangen van een palletlevering veel planning met zich meebrengt. Om deze reden sturen wij onze klanten een mail op het moment dat de pallet is overgedragen aan de vervoerder. Hiermee laten wij de klant weten dat het waarschijnlijk volgende werkdag geleverd zal worden en dat je op de hoogte wordt gehouden door de pallet vervoerder. Is deze mail misschien in je ongewenste map belandt? Gelukkig heeft Steenbergen dan inderdaad ook op die dag proberen te leveren, echter kwam de chauffeur erachter dat de bestemming op dat moment niet bereikbaar was voor zijn grote vrachtwagen. Hiervan hebben zij ons op de hoogte gesteld, en wij jou weer. Ik verwacht dan ook dat de nieuwe poging perfect zal gaan lukken! Team HBM Machines

Une première commande passée, mais...

Le site est intéressant, mais cet avis ne le concerne pas mais concerne un article commandé, une cintreuse manuelle a métaux qui est absolument inutilisable tellement celle ci est de pietre qualité ! Un mode d'emploi à jeter vu son inutilité ! Un peu plus de sérieux sur la qualité du matériel vendu serai judicieux pour une bonne image, je suis pour l'instant déçu d'avoir gaspiller mon argent

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Patrick, Vous souhaitez nous contacter par e-mail afin que nous puissions trouver avec vous une solution adaptée ? Team HBM Machines

Leuke prijzen voor de doe-het-zelver

Vaker besteld als doe-het-zelver. Deze keer een stoomreiniger aangeschaft. Was lang niet leverbaar maar gelukkig nu weer wel. Goede prijs kwaliteit verhouding en voor mij als niet professioneel gebruiker helemaal prima.

Snel, goed en hele goede prijs

Bestelproces was makkelijk en snel. Levering was ook snel. Goed product voor een hele goede prijs.

HBM doet wat men belooft

Voor de tweede keer in 1 week online materiaal aangekocht bij HBM. 1ste keer zelf afgehaald (mini-dumper van 160 kg), 2de keer kleiner pakket (dat enkel online te bestellen was) laten leveren op thuisadres (België, afstand 200km). Correct afgeleverd. Mooie klantenzorg bij jullie. Vriendelijk/enthousiast personeel achter de toonbank in de winkel. Een ontbrekende handleiding van een aangekocht stuk in uitverkoop werd mij op vraag later digitaal nagestuurd. Enigste wat jammer is in mijn geval, is dat er dichter bij ons huis geen filiaal van jullie is. Jullie winkel is een echte snoepwinkel voor de 'werkers' onder ons. Met correcte en scherpe prijzen. Doe zo voort!

Goede spullen en snel geleverd

Ik ga daar zeker vaker shoppen!

Heel erg content

Erg goede gereedschap en materiaal voor mooie betaalbare prijzen. Dit raad ik echt iedereen aan die goede kwaliteit gereedschappen nodig heeft voor niet al te dure prijzen.

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Ik heb al meerdere machines gekocht van het eigen merk van HBM. Ik merk hierin dat het goede machines zijn die doen wat ze moeten doen en niet onderdoen van de gevestigde merken.

Enorm goed gereedschap voor een enorm mooie prijs!

Ik had een hele doos vol goed gereedschap, voor nog geen €100!

komt na wat het belooft

al verschillende keren wat besteld en elke keer goed geregeld ook tijd van leveren prima kwaliteit goederen uitstekend

De eerste levering ging fout - niet de juiste onderdelen in de doos - werd direct opgenomen door de klantenservice. Een nieuw pakket werd kosteloos nagestuurd.

perfect

goed spul ,bestelde extra voor reserve

Prettige, vriendelijke en professionele shop

Prettige communicatie en goede kwaliteitsproducten. Ik kocht een gereedschapskist en een snijmat. Beiden zeer tevreden mee

zeer goed materiaal en zeer goede en vlugge levering , ik bestel zeker nog !!!

aangenaam en zeer goede website , alles zeer duidelijk en mooie prijzen of promoties . Het artikel dat ik wilde bestellen was de vooraad op maar werd perfect op de hoogte gesteld wanneer deze weer op vooraad was . Dus onmiddelijk besteld en had deze zeer snel thuis gestuurd gekregen . Gewoon perfect . TOPKLASSE !!!

POOR CUSTOMER SERVICE

Shambles of a company.. delivered a unit, it was damaged.. and they say we will give you 30€ as a gesture of goodwill and you can sort it yourself.. courier costs was 100€ Do not buy from this company!! they need to sort their customer service out! I will continue to keep writing the poor reviews until this is resolved!! ORDER NUM 2262905

Hello, Sorry to hear that you have this opinion. We have taken this extremely seriously and you have found a suitable solution with our customer service in the meantime. Hopefully until your next purchase! Team HBM Machines

Super heel vriendelijk aan de cassa ze helpen je tot het goed is

Ik bestel vaak online alles tip top mooie kwaliteit! en snel geleverd en één verwittiging als ze langs komen om te lever zeer te vrede klant