Snelle levering en prima kwaliteit.

Mijn bestelling is de eerste werkdag al verwerkt en verzonden. Dankzij track en trace via Postnl prima te volgen de volgende werkdag keurig verpakt de tegels ontvangen. Deze tegels zijn prima voor op het balkon. Ben er heel blij mee.

Perfecte prijs kwaliteit!

Heb het hele internet afgestruind en PVC Tegelshop is echt de voordeligste. Tevens goede tips en adviezen gekregen, er wordt echt meegedacht.

Echt een aanrader !

Kon het in het geheel niet ( zowel de pvc tegels als de pvc tegelshop ) Maar ben zeer verrast, ik heb in de schuur de zwarte garage tegels gelegd. Ben er zeer tevreden over, zowel de klant vriendelijkheid als de tegels zelf. Is ECHT een aanrader !

Duidelijke website, bestelling werd binnen 2 werkdagen geleverd alles was goed voor elkaar. Leggen ging net zo makkelijk als dat ze hadden gezegd.

Doen wat ze beloven

Bestelling wordt gratis en vlot geleverd.

Snelle en adequate beantwoording van de vragen. Levering binnen de aangegeven tijd. Géén track en trace, toevallig thuis toen de vrachtwagen van DHL voor de deur stond.

erg goed

product voldoet uitstekend goede prijs kwaliteit verhouding prettige communicatie snelle levering

Hier stimmt einfach ALLES

Sehr gute und scchnelle Kontakte, perfekte Beschreibungen, Material einfach perfekt und passgenau, ALLES sowie beschrieben, kann man nur weiterempfehlen.

Vriendelijke binnendienst, snelle levering.

Het product op de webshop was op voorraad en werd de dag er na al geleverd. Goede service.

Material ist hochwertig und Logistik hat super geklappt

Ich habe damit meine kleine Werkstatt bestückt. Das Material wurde wie bestellt binnen 5 Tagen nach Deutschland vor Ort geliefert. Das Material ist 7 mm dick und von guter Qualität. Läßt sich am Besten auf der Kreissäge zuschneiden. Verlegung geht schnell.

in een woord prima

Snelle levering en reactie

Vooraf een proefstukje aangevraagd. Dat lag de volgende dag al in de bus. De uiteindelijke bestelling was enkele dagen later keurig afgeleverd. Een ontbrekend product wordt direct nageleverd na snel mailcontact. De tegels voelen degelijk aan en zijn makkelijk te leggen. Er zat ook een duidelijke handleiding bij.

Snel

Besteld en 2dagen kater keurig verpakt bezorgd

Zee snelle levering, goed verpakt

Alles goed geregeld

sehr schnell,sehr sauber und angenehmer zum laufen als steinfliesen

sehr schnell,sehr sauber und angenehmer zum laufen als steinfliesen

Perfect !!

Van bestelling tot levering, zelfs bij aanpassing leveradres, is alles supervlot verlopen ! zelfs de transporteur was supervriendelijk !!! En we zijn supertevreden met het resultaat !!

Absolutely satisfied - clear recommendation

Everything from ordering to delivery was perfect and smooth. Even questions were answered immediately. I can definitely recommend this company and their products.

Erg tevreden!

Omdat ik de vloer snel nodig had, is alles in het werk gesteld om hem op tijd te kunnen leveren. Een prachtige vloer met goed legadvies ligt nu te pronken in mijn wasruimte. Super service.

Goede klantenservice!

Toen ik belde om te informeren wat ik allemaal nodig had bij de pvc tegels voor de montage en de afwerking, ben ik zeer goed geholpen. Zo heb ik in 1 keer een compleet winkelmandje kunnen bestellen!

Snelle levering en goed product

Tegel was precies zoals ik had verwacht

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Ben absoluut géén vakman, eerder een klusjesman, heb mijn dubbele garage "betegeld" met Fortelock Industry 2020, tweekleurig in dampatroon, met oplooprand. Heb alleen lof ontvangen (en veel interesse) van omwonenden.

Zeer snelle service top

OK top

snelle reactie snelle levering

alleen maar positief, heel fijn ook, vooraf een gratis monster sturen

goed en snel geleverd

alleen jammer geen corectie op prijs eerder geleverde monsters was wel beloofd

Goede informatie op website, snel delivery.

Alles goed, twee kleine verbeterpunten:- sneller delivery van sample en KvK nummer op factuur.