Heel goed !

Bestelling, ondanks drukte vw corona-tijd, zeer snel ontvangen. Vloer is heel makkelijk zelf te leggen en (dus) hartstikke netjes geworden. Afwerk-/oplooprand bleken we niet nodig te hebben. Na contact, hebben we deze terug kunnen sturen en daarna netjes geld hiervoor mogen ontvangen. Dus we zijn zeer tevreden over de PVC Tegelshop !

Prima produkt, uitstekende service, ook aftersales

Zie boven

Snel geleverd, juiste tegels en onbeschadigd

Goede service, ongecompliceerd

Geen gedoe, helder. Snelle verzending en nalevering.

Alles liep zoals het moet.

Website is helder - eenvoudig bestellen en de aankoop werd op tijd bezorgd.

Vlot snel en doelmatig. Prima product.

Goede service fijn contact. Prima product voor een balkon.

Geweldige tegels voor op het balkon

Makkelijk zelf te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen. Van de resten heb ik plinten gemaakt, dus weinig afval

Duidelijke informatie en snelle afhandeling

Prima en snelle afhandeling.

Mooie, makkelijk te leggen vloer

De vloer was erg makkelijk en snel te leggen. Wel vervelend om eerst de barcodes van iedere tegel te moeten verwijderen. Het eindresultaat ziet er mooi uit, mooie structuur ook. Minpunt was de levering zelf. Onduidelijk was wanneer deze werd geleverd. En ineens bleken ze aan de deur te zijn geweest, toen ik net even de deur uit was. Vooraf geen exacte leveringsdatum gekregen, anders had ik die kunnen aanpassen. Helaas was hierna de enige optie de levering bij een afhaalpunt op te halen, wat een heel gesjouw was met de twee grote dozen naar mijn auto. Ook zijn de verpakkingsdozen niet heel erg geschikt. Een doos was gescheurd aan de zijkant, waardoor een tegel een klein hoekje los had. Gelukkig had ik enkele tegels over, dus dit was geen probleem. Ik zou aanraden om de hoeken bv met tape te beschermen en kijken of er betere afspraken over bezorgdatum te maken zijn (bv vooraf aan te passen door klant).

Levering conform:prima!

Corona stuurde veel route in het eten; misschien ondanks dat yoch even een berichtje wanneer wel wordt geleverd!

Hele goede service

Goede service en een goed product

Exellent

Prima verzorgd eerder bezorgd dan aangegeven product exact ontvangen zoals in de beschrijving net product en zeer tevreden over

uiterst tevreden

Balkonvloer ziet er weer strak uit. Door de vorm van de tegels krijg je een mooie schakering. Tegels zijn eenvoudig te leggen.

Gewoon goed geregeld

Prima mensen je word goed geholpen. Ook de kwaliteit van de tegels ben ik zeer te spreken over. Top kom zeker terug mocht ik ooit weer tegels nodig hebben

Zeer goede service

Zeer tevreden over de pvc tegels. Over de service ben ik ook erg te spreken, Had 3 tegels te weinig besteld, deze werden vervolgens meteen opgestuurd en ook nog voor de zelfde prijs als de grote bestelling. Top!

Goed Spul!

Prima product, snel geleverd, duidelijke instructie, redelijke prijs.

Alle lof voor de PVC Tegelshop.

Het zijn mooie, praktische tegels en heel snel en goed legbaar

efficiënt, snel en goed

Duidelijke uitleg gekregen en snelle correcte levering. Nav corona maatregelen wilden we gebruikmaken om snel aanpassingen te kunnen doen. Op 2 dagen werden we dan ook beleverd, en de producten zijn wat we gehoopt hadden. prima communicatie en service.

Prima product duidelijke volledige handleiding.

De levering volgens afspraak. en was voorzien van een volledige handleiding. En als verrassing een afteken potloot. Het leggen en op maat snijden met ging zonder problemen. De vloer was zo gelegd.

Kwaliteit

Ma bezoek aan de website telefonisch contact gezocht voor nadere toelichting. Zeer correct en vakkundig geholpen. Levering opmhet afgesproken tijdstip. Zeer tevreden.

Van teleurstelling naar tevreden

Na m'n eerste review ben ik de volgende dag gelijk netjes teruggebeld met excuses met het feit dat er iets was mis gegaan. En dat de rest van m'n bestelling er meteen aan kwam! En de volgende dag was het er ook. Probleem dus gelijk netjes opgelost.

correcte en snelle afhandeling

Snelle levering ondanks deze coronatijden. Echter wel 64 stuks besteld en betaald en maar 63 stuks geleverd. Voor de rest alles prima in orde.

Teleurgesteld

Tegels besteld voor m'n balkon met daarbij kit en een afwerkrand. Begon goed tegels waren er binnen een aantal dagen maar de rest zou apart verstuurd worden, en zou ik een trackandtrace code van krijgen.Maar tot nu toe inmiddels zo'n 2weken verder en nog niks. En alles was op voorraad trouwens, dus ik dacht ik zal is bellen (+31) 0 455322277 dit nummer is niet in gebruik. Krijg ik te horen, dacht misschien wat mis kan. Maar het nummer is nog steeds niet ingebruik!