Heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De PVC balkontegels zijn precies zoals aangegeven op de website. Ze zijn heel mooi en absoluut nooit glad.en dus ook altijd veilig te betreden. Op mijn beide balkons ligt nu het hele jaar een mooie vloerbedekking. Personeel reageert heel goed op een vraag via de mail en telefoon. Verkoopt goed waar en levert deze ook snel aan huis af.

Ik kan niets bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

tegels waren zeer goed makkelijk om te leggen ben klant vriendelijk behandeld. zeer positief . op tijd geleverd, en de prijs was goed .

oppassen met het vast binden op de pallet een stapel aan de buitenkant waren de hoeken beschadigd heb wel weg kunnen werken voor de kanten dus geen .afval kan ook met transport beschadigd zijn .???????

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig verzorgde levering. Mails met vragen werden goed beantwoordt en adviezen waren goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering, ook wanneer niet op voorraad

Misschien de op de web-site vermelde levertijd iets aanpassen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na een foute levering prima oplossing gevonden. Tegels voldoen zoals de website aangeeft. Mooi product en prima toe te passen voor diverse doeleinden.

Levertijd was behoorlijk wat langer dan verwacht. Door een combinatie van kleuren en een verouderde tegel, moest er een nieuwe levering plaats vinden. Uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar hierdoor duurde het wel een week langer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze denken met je mee over de bestelling en levering van hun producten.

Leveringen op zaterdag zou een plus zijn, maar verder alleen maar lof voor dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service Snelle reactie op vragen per mail ondanks de feesten Betrouwbare transporteur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

iets retour sturen is een probleem tot nu toe niks gehoord van hoe en wanneer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service! Bij het leggen van de vloer bleek de ondervloer hier en daar toch niet vlak te zijn. Na telefonisch contact werd er direct en kosteloos een flesje koudlas/lijm toegestuurd. Hartelijk dank hiervoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wir haben diesen Boden großflächig in unserer Oldtimerhalle verlegt und sind sehr zufrieden damit. Für unsere Zwecke perfekt geeignet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima product. Erg goed en prettig geholpen in de zaak. Aanvullende bestelling via Internet was, goed verpakt, binnen 2 dagen in huis. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat wij per offerte en telefonisch toegezegd kregen is precies gebeurd. Twee balkonvloeren zijn keurig betegeld in augustus, er werd hard en precies gewerkt, het is nu helemaal naar wens. Een aanrader!

N.V.T.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi produkt. In eerste instantie foutieve levering werd snel en correct hersteld na telefonische melding.

Zie boven. First time right is altijd beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlot en keurig op tijd geleverd, goede telf contact bij aankoop en mooi product, makkelijk te leggen tegels, mooi resultaat! Heb het bedrijf al aangeprezen bij andere geinteresseerden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goede prijs, top pvc-tegels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over PVC Tegelshop

Filter op Taal