Einwandfrei!!

Sehr gute Beratung, schnell und ordnungsgemäß mit Voravis geliefert.Sehr gute Qualität der Klickfliesen, allerdings bedingt kratzfest, also Vorsicht bei Montagearbeiten und Belastung mit Wagenheber, Hebebühnen o.ä.

Slecht

Geen contact mee te krijgen. Proefstukje besteld niets meer van gehoord, laat maar zitten.

Goedemiddag Dhr. Van de Riet, Het staaltje is op woensdagmiddag 28-10-2020 verstuurd met PostNL. Zodra de envelop hier wordt opgehaald zijn wij afhankelijk van de bezorgdienst. Hopelijk heeft u in de tussentijd het staaltje ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan sturen we u graag een nieuw staaltje toe! Het BoFloor-team

Sehr gute Beratung, prompte Lieferung

Alles OK

Snel en deskundig

Shop reageert snel op mail en geeft duidelijk advies. Levering keurig op pallet.

Nette en eerlijke voorlichting

Na het uitpakken van mijn bestelling tegels kwam ik er achter dat iemand, waarschijnlijk met een heftruck een paar tegels had beschadigd. Na een mailtje gelijk twee vervangende tegels ontvangen. Perfecte service.

Top Qualität

Beratung war sehr gut Preis Leistung auch gut Lieferung auch sehr schnell Die Verlegung vom Boden ging sehr einfach und die Optik überzeugt habe 2 Farben als Schachbrettmuster verlegt würde immer wieder bestellen

Duidelijk site en goede after service

Snelle levering, betrouwbaar en duidelijke site met goede uitleg instructie. Ook bij navraag nam men de tijd voor al mijn vragen. Aanrader voor koop pvc garage vloer. Prijs is ook prima.

bestelling tot levering snel en netjes gehandeld,product zelf had ik al binnen 2 dagen in huis,jammer genoeg was er iets met de bestelling,maar dat hebben ze heel snel weer goed gemaakt door dat ze heel snel reageren.top mensen.

op tijd geleverd, product prima

De pvc tegels zijn precies wat we verwachten, alleen wij hadden opgegeven 7 vierkante meter en we kregen 43 tegels (6.88 vierkante meter) 44 tegels is ( 7.04 vierkante meter) een mail gestuurd of hier nog wat aan gedaan kon worden. we kregen snel antwoord, natuurlijk geen probleem om 1 tegel op te sturen. we wachten nog steeds........

Geheel volgens verwachting.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Afgeleverd op afgesproken dag door een zeer vriendelijk chauffeur die zijn kopje koffie verdiend had. Geleverd op pallet en goed verpakt** De BoLock BF7 pvc kliktegel 7 mm zwart, is zeer makkelijk te leggen. Ook het op maat maken van tegel met decoupeerzaag Is niet moeilijk. **Bij een drietal tegels is één hoek van de tegel wat “uit vorm”. Ik denk dat met het inpakken met folie iets mis is gegaan. Ik ga ervan uit dat dit na een aantal dagen wel recht trekt.

Ontzettend goede service

Bij het afleveren ging er hier en daar wat mis, maar binnen de kortste keren helemaal fijn opgelost ! Toen ze waren bezorgd ben ik meteen begonnen om de tegels op mijn balkon te leggen, binnen zeer korte tijd was ik klaar, omdat het zo simpel en makkelijk is. Ben er ontzettend blij mee

Correcte en snelle levering van een zeer degelijke vloer

De garagetegels van 7mm zijn zeer gemakkelijk te plaatsen en voldoen aan de verwachtingen. De afwerking is perfect. Enige opmerking is dat de aangekondigde maat (50x50) niet helemaal klopt: de nuttige maat van de tegel is 49,2x49,2. Gelukkig had ik er voldoende besteld.

uitstekende service

Bestellen bij Pvc Tegelshop verloopt uitstekend. Bij onze bestelling hebben wij gekozen voor een Pvc garagevloer 7mm dik. De vloer is gemakkelijk te leggen en is zeer mooi. één minpunt is dat de vloertegels héél snel krassen maken en dit is erg jammer!

Prima matten en snel geleverd

Een paar (uitlopende) spaghettimatten gekocht. Snel gehandeld en geleverd en ze zien er prima uit.

Uitstekende service en advies!

Bij het maken van de keuze voor een horeca keukenvloer, werd ik telefonisch heel duidelijk geïnformeerd over de mogelijkheden. Uitermate vriendelijke en professionele service! Levering ook snel, compleet en keurig verpakt.

leicht zu verlegen, Superpassform

Prompte Lieferung, sehr gute Qualität

Heel goed !

Bestelling, ondanks drukte vw corona-tijd, zeer snel ontvangen. Vloer is heel makkelijk zelf te leggen en (dus) hartstikke netjes geworden. Afwerk-/oplooprand bleken we niet nodig te hebben. Na contact, hebben we deze terug kunnen sturen en daarna netjes geld hiervoor mogen ontvangen. Dus we zijn zeer tevreden over de PVC Tegelshop !

Prima produkt, uitstekende service, ook aftersales

Zie boven

Snel geleverd, juiste tegels en onbeschadigd

Goede service, ongecompliceerd

Geen gedoe, helder. Snelle verzending en nalevering.

Alles liep zoals het moet.

Website is helder - eenvoudig bestellen en de aankoop werd op tijd bezorgd.

Vlot snel en doelmatig. Prima product.

Goede service fijn contact. Prima product voor een balkon.

Geweldige tegels voor op het balkon

Makkelijk zelf te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen. Van de resten heb ik plinten gemaakt, dus weinig afval