op tijd geleverd, product prima

De pvc tegels zijn precies wat we verwachten, alleen wij hadden opgegeven 7 vierkante meter en we kregen 43 tegels (6.88 vierkante meter) 44 tegels is ( 7.04 vierkante meter) een mail gestuurd of hier nog wat aan gedaan kon worden. we kregen snel antwoord, natuurlijk geen probleem om 1 tegel op te sturen. we wachten nog steeds........

Geheel volgens verwachting.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Afgeleverd op afgesproken dag door een zeer vriendelijk chauffeur die zijn kopje koffie verdiend had. Geleverd op pallet en goed verpakt** De BoLock BF7 pvc kliktegel 7 mm zwart, is zeer makkelijk te leggen. Ook het op maat maken van tegel met decoupeerzaag Is niet moeilijk. **Bij een drietal tegels is één hoek van de tegel wat “uit vorm”. Ik denk dat met het inpakken met folie iets mis is gegaan. Ik ga ervan uit dat dit na een aantal dagen wel recht trekt.

Ontzettend goede service

Bij het afleveren ging er hier en daar wat mis, maar binnen de kortste keren helemaal fijn opgelost ! Toen ze waren bezorgd ben ik meteen begonnen om de tegels op mijn balkon te leggen, binnen zeer korte tijd was ik klaar, omdat het zo simpel en makkelijk is. Ben er ontzettend blij mee

Correcte en snelle levering van een zeer degelijke vloer

De garagetegels van 7mm zijn zeer gemakkelijk te plaatsen en voldoen aan de verwachtingen. De afwerking is perfect. Enige opmerking is dat de aangekondigde maat (50x50) niet helemaal klopt: de nuttige maat van de tegel is 49,2x49,2. Gelukkig had ik er voldoende besteld.

uitstekende service

Bestellen bij Pvc Tegelshop verloopt uitstekend. Bij onze bestelling hebben wij gekozen voor een Pvc garagevloer 7mm dik. De vloer is gemakkelijk te leggen en is zeer mooi. één minpunt is dat de vloertegels héél snel krassen maken en dit is erg jammer!

Prima matten en snel geleverd

Een paar (uitlopende) spaghettimatten gekocht. Snel gehandeld en geleverd en ze zien er prima uit.

Uitstekende service en advies!

Bij het maken van de keuze voor een horeca keukenvloer, werd ik telefonisch heel duidelijk geïnformeerd over de mogelijkheden. Uitermate vriendelijke en professionele service! Levering ook snel, compleet en keurig verpakt.

leicht zu verlegen, Superpassform

Prompte Lieferung, sehr gute Qualität

Heel goed !

Bestelling, ondanks drukte vw corona-tijd, zeer snel ontvangen. Vloer is heel makkelijk zelf te leggen en (dus) hartstikke netjes geworden. Afwerk-/oplooprand bleken we niet nodig te hebben. Na contact, hebben we deze terug kunnen sturen en daarna netjes geld hiervoor mogen ontvangen. Dus we zijn zeer tevreden over de PVC Tegelshop !

Prima produkt, uitstekende service, ook aftersales

Zie boven

Snel geleverd, juiste tegels en onbeschadigd

Goede service, ongecompliceerd

Geen gedoe, helder. Snelle verzending en nalevering.

Alles liep zoals het moet.

Website is helder - eenvoudig bestellen en de aankoop werd op tijd bezorgd.

Vlot snel en doelmatig. Prima product.

Goede service fijn contact. Prima product voor een balkon.

Geweldige tegels voor op het balkon

Makkelijk zelf te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen

Super tegels voor de garage en makkelijk te leggen. Van de resten heb ik plinten gemaakt, dus weinig afval

Duidelijke informatie en snelle afhandeling

Prima en snelle afhandeling.

Mooie, makkelijk te leggen vloer

De vloer was erg makkelijk en snel te leggen. Wel vervelend om eerst de barcodes van iedere tegel te moeten verwijderen. Het eindresultaat ziet er mooi uit, mooie structuur ook. Minpunt was de levering zelf. Onduidelijk was wanneer deze werd geleverd. En ineens bleken ze aan de deur te zijn geweest, toen ik net even de deur uit was. Vooraf geen exacte leveringsdatum gekregen, anders had ik die kunnen aanpassen. Helaas was hierna de enige optie de levering bij een afhaalpunt op te halen, wat een heel gesjouw was met de twee grote dozen naar mijn auto. Ook zijn de verpakkingsdozen niet heel erg geschikt. Een doos was gescheurd aan de zijkant, waardoor een tegel een klein hoekje los had. Gelukkig had ik enkele tegels over, dus dit was geen probleem. Ik zou aanraden om de hoeken bv met tape te beschermen en kijken of er betere afspraken over bezorgdatum te maken zijn (bv vooraf aan te passen door klant).

Levering conform:prima!

Corona stuurde veel route in het eten; misschien ondanks dat yoch even een berichtje wanneer wel wordt geleverd!

Hele goede service

Goede service en een goed product

Exellent

Prima verzorgd eerder bezorgd dan aangegeven product exact ontvangen zoals in de beschrijving net product en zeer tevreden over

uiterst tevreden

Balkonvloer ziet er weer strak uit. Door de vorm van de tegels krijg je een mooie schakering. Tegels zijn eenvoudig te leggen.

Gewoon goed geregeld

Prima mensen je word goed geholpen. Ook de kwaliteit van de tegels ben ik zeer te spreken over. Top kom zeker terug mocht ik ooit weer tegels nodig hebben

Zeer goede service

Zeer tevreden over de pvc tegels. Over de service ben ik ook erg te spreken, Had 3 tegels te weinig besteld, deze werden vervolgens meteen opgestuurd en ook nog voor de zelfde prijs als de grote bestelling. Top!

Kiyoh Bewertungen