Goed Spul!

Prima product, snel geleverd, duidelijke instructie, redelijke prijs.

Alle lof voor de PVC Tegelshop.

Het zijn mooie, praktische tegels en heel snel en goed legbaar

efficiënt, snel en goed

Duidelijke uitleg gekregen en snelle correcte levering. Nav corona maatregelen wilden we gebruikmaken om snel aanpassingen te kunnen doen. Op 2 dagen werden we dan ook beleverd, en de producten zijn wat we gehoopt hadden. prima communicatie en service.

Prima product duidelijke volledige handleiding.

De levering volgens afspraak. en was voorzien van een volledige handleiding. En als verrassing een afteken potloot. Het leggen en op maat snijden met ging zonder problemen. De vloer was zo gelegd.

Kwaliteit

Ma bezoek aan de website telefonisch contact gezocht voor nadere toelichting. Zeer correct en vakkundig geholpen. Levering opmhet afgesproken tijdstip. Zeer tevreden.

Van teleurstelling naar tevreden

Na m'n eerste review ben ik de volgende dag gelijk netjes teruggebeld met excuses met het feit dat er iets was mis gegaan. En dat de rest van m'n bestelling er meteen aan kwam! En de volgende dag was het er ook. Probleem dus gelijk netjes opgelost.

correcte en snelle afhandeling

Snelle levering ondanks deze coronatijden. Echter wel 64 stuks besteld en betaald en maar 63 stuks geleverd. Voor de rest alles prima in orde.

Teleurgesteld

Tegels besteld voor m'n balkon met daarbij kit en een afwerkrand. Begon goed tegels waren er binnen een aantal dagen maar de rest zou apart verstuurd worden, en zou ik een trackandtrace code van krijgen.Maar tot nu toe inmiddels zo'n 2weken verder en nog niks. En alles was op voorraad trouwens, dus ik dacht ik zal is bellen (+31) 0 455322277 dit nummer is niet in gebruik. Krijg ik te horen, dacht misschien wat mis kan. Maar het nummer is nog steeds niet ingebruik!

Prima product

Een prima product dat zeer gemakkelijk te plaatsen is. Alleen jammer dat ge makkelijk krassen maakt op de vloer (vb iets verschuiven of de banden van de auto).

Prettige behandeling en prima afhandeling.

Ontvangst in showroom was erg prettig. Afspraak snel gemaakt en prima nagekomen qua levering.

Vlotte levering en goed materiaal

De tegels waren goed verpakt, en werden op tijd geleverd. De tegels zijn stevig en goed te bewerken. Alleen liet de bezorgdienst en stekje vallen. Bij de eerste levering kwam men op een totaal ander tijdstip. Bij de 2e levering stond men zonder melding gewoon voor de deur.

Snelle service, prachtig product

De juiste keuze was zo gemaakt op de overzichtelijke website en de levering binnen zeer korte tijd. Mijn werkplaats is ontzettend opgeknapt met de mooie tegelvloer

Top tegels en eenvoudig te leggen.

Prima tegels die de garage een fris uiterlijk geven.

Zeer snel geleverd

Zeer vlotte en snelle afhandeling :-)

uiterst tevreden

vlotte levering eenvoudig te leggen mooi resultaat

De garage volgelegd met 7 mm tegels. Vooraf nog gebeld en uitstekend te woord gestaan. Tegels zijn prima te snijden op zaagtafel. Levering ging ook soepel en goed geïnformeerd.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Mijn bestelling is de eerste werkdag al verwerkt en verzonden. Dankzij track en trace via Postnl prima te volgen de volgende werkdag keurig verpakt de tegels ontvangen. Deze tegels zijn prima voor op het balkon. Ben er heel blij mee.

Perfecte prijs kwaliteit!

Heb het hele internet afgestruind en PVC Tegelshop is echt de voordeligste. Tevens goede tips en adviezen gekregen, er wordt echt meegedacht.

Echt een aanrader !

Kon het in het geheel niet ( zowel de pvc tegels als de pvc tegelshop ) Maar ben zeer verrast, ik heb in de schuur de zwarte garage tegels gelegd. Ben er zeer tevreden over, zowel de klant vriendelijkheid als de tegels zelf. Is ECHT een aanrader !

Duidelijke website, bestelling werd binnen 2 werkdagen geleverd alles was goed voor elkaar. Leggen ging net zo makkelijk als dat ze hadden gezegd.

Doen wat ze beloven

Bestelling wordt gratis en vlot geleverd.

Snelle en adequate beantwoording van de vragen. Levering binnen de aangegeven tijd. Géén track en trace, toevallig thuis toen de vrachtwagen van DHL voor de deur stond.

erg goed

product voldoet uitstekend goede prijs kwaliteit verhouding prettige communicatie snelle levering

Hier stimmt einfach ALLES

Sehr gute und scchnelle Kontakte, perfekte Beschreibungen, Material einfach perfekt und passgenau, ALLES sowie beschrieben, kann man nur weiterempfehlen.

Vriendelijke binnendienst, snelle levering.

Het product op de webshop was op voorraad en werd de dag er na al geleverd. Goede service.