Material ist hochwertig und Logistik hat super geklappt

Ich habe damit meine kleine Werkstatt bestückt. Das Material wurde wie bestellt binnen 5 Tagen nach Deutschland vor Ort geliefert. Das Material ist 7 mm dick und von guter Qualität. Läßt sich am Besten auf der Kreissäge zuschneiden. Verlegung geht schnell.

in een woord prima

Snelle levering en reactie

Vooraf een proefstukje aangevraagd. Dat lag de volgende dag al in de bus. De uiteindelijke bestelling was enkele dagen later keurig afgeleverd. Een ontbrekend product wordt direct nageleverd na snel mailcontact. De tegels voelen degelijk aan en zijn makkelijk te leggen. Er zat ook een duidelijke handleiding bij.

Snel

Besteld en 2dagen kater keurig verpakt bezorgd

Zee snelle levering, goed verpakt

Alles goed geregeld

sehr schnell,sehr sauber und angenehmer zum laufen als steinfliesen

sehr schnell,sehr sauber und angenehmer zum laufen als steinfliesen

Perfect !!

Van bestelling tot levering, zelfs bij aanpassing leveradres, is alles supervlot verlopen ! zelfs de transporteur was supervriendelijk !!! En we zijn supertevreden met het resultaat !!

Absolutely satisfied - clear recommendation

Everything from ordering to delivery was perfect and smooth. Even questions were answered immediately. I can definitely recommend this company and their products.

Erg tevreden!

Omdat ik de vloer snel nodig had, is alles in het werk gesteld om hem op tijd te kunnen leveren. Een prachtige vloer met goed legadvies ligt nu te pronken in mijn wasruimte. Super service.

Goede klantenservice!

Toen ik belde om te informeren wat ik allemaal nodig had bij de pvc tegels voor de montage en de afwerking, ben ik zeer goed geholpen. Zo heb ik in 1 keer een compleet winkelmandje kunnen bestellen!

Snelle levering en goed product

Tegel was precies zoals ik had verwacht

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Ben absoluut géén vakman, eerder een klusjesman, heb mijn dubbele garage "betegeld" met Fortelock Industry 2020, tweekleurig in dampatroon, met oplooprand. Heb alleen lof ontvangen (en veel interesse) van omwonenden.

Zeer snelle service top

OK top

snelle reactie snelle levering

alleen maar positief, heel fijn ook, vooraf een gratis monster sturen

goed en snel geleverd

alleen jammer geen corectie op prijs eerder geleverde monsters was wel beloofd

Goede informatie op website, snel delivery.

Alles goed, twee kleine verbeterpunten:- sneller delivery van sample en KvK nummer op factuur.

Correcte service, goed product

Leuk product om mee te werken. De vloer legt zich heel gemakkelijk. Ideaal voor ons tuinhuis.

goede sercvice

goed geholpen ik ben zeer tevreden.

Heel tevreden

Pluspunten

De PVC balkontegels zijn precies zoals aangegeven op de website. Ze zijn heel mooi en absoluut nooit glad.en dus ook altijd veilig te betreden. Op mijn beide balkons ligt nu het hele jaar een mooie vloerbedekking. Personeel reageert heel goed op een vraag via de mail en telefoon. Verkoopt goed waar en levert deze ook snel aan huis af.

Ik kan niets bedenken.

Pluspunten

tegels waren zeer goed makkelijk om te leggen ben klant vriendelijk behandeld. zeer positief . op tijd geleverd, en de prijs was goed .

oppassen met het vast binden op de pallet een stapel aan de buitenkant waren de hoeken beschadigd heb wel weg kunnen werken voor de kanten dus geen .afval kan ook met transport beschadigd zijn .???????

Pluspunten

Keurig verzorgde levering. Mails met vragen werden goed beantwoordt en adviezen waren goed.