Goede graszoden en prima levering bedankt

Ik zou het iedereen aanbevelen het is gelijk mooi groen ben zeer tevreden

Zeer nette bezorgen de graszoden zijn in zeer nette staat geleverd

Nadat de bestelling is geplaatst kreeg ik gelijk en bevestigingsmail met de bezorgtijden. Zeer vriendelijke bezorger

Wederom zeer te spreken over de levering en kwaliteit

Vooraf keurig vragen beantwoord omtrent breedte van de rollen, bestelling via de site is eenvoudig alleen kun je er niet aangeven of je 400 of 600mm brede rollen wilt hebben maar door de prettige communicatie verliep dat goed. Levering was keurig op tijd en beleefde chauffeur die zaken netjes afhandelde.

Duidelijk en een goede kwaliteit

De website is duidelijk, alles staat goed uitgelegd, als je toch iets niet begrijpt of nog vragen hebt helpen ze je telefonisch zonder problemen en vriendelijk! Het gras wat we hebben gekregen is van top kwaliteit en was makkelijk en goed te bewerken

Vlotte service en gebruiksgemak voor mooi resultaat

Goede website met heel praktische uitleg, door iedereen gemakkelijk te verstaan. Filmpjes zijn zeer handig om stap voor stap te werk te kunnen gaan. Van bestelling tot levering gaat zeer vlot. Enige werkpuntje is mss de levering. De chauffeur moest met een gewone transpallet lossen. Dan is er uiteraard een probleem als je kiezels hebt of niks verhard is. De aankoop en de manier van aankopen is zeker een aanrader en je krijgt waar voor je geld. Bedankt!

Snelle levering van de graszoden, en voor een mooie prijs. Het gras is van goede kwaliteit, en is makkelijk te leggen.

Prijs kwaliteit prima

Van bestelling tot levering ben ik zeer tevreden. van de graszoden had ik iets meer verwacht, maar zijn zeker niet slecht had ze iets dikker verwacht, maar naar het leggen ziet er alles zeer mooi uit, zal er zeker reclame voor maken. prima website

+- 15m2 te weinig geleverd

Goede kwaliteit maar te weinig geleverd

Beste Bart, Voordat het gras op transport gaat, wordt het aantal m2 meerdere malen gecontroleerd. Het is ongebruikelijk dat er te weinig geleverd wordt. Graag zou ik meer informatie willen over deze levering, zodat ik het kan uitzoeken. Ook heb ik u geprobeerd te bellen. Als we nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u uiteraard contact opnemen. Met vriendelijke groet, Team Graszodenkopen.be

Prima prijs en levering

Graszoden zagen er goed uit er zaten wel veel dunne en geschuurde stukken tussen

Klasse geregeld en geleverd

Makkelijk besteld. Geleverd op de afgesproken dag ( tijd had gekund maar was niet nodig). Wat wil een mens nog meer . Heb alleen maar lof. Klasse!!

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Gemakkelijk om online te bestellen. Correcte prijs en levering.

Gemakkelijk, snel, en goede kwaliteit

Kan het iedereen aanbevelen! Gemakkelijk, snel en goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit en keurig op tijd

Topgazon in de maak

Premium speelgazon besteld bij graszodenkopen.nl. Correcte prijs Gemakkelijk besteld. Chauffeur levert af met de palletwagen. Best geschikte (verhard) en voldoende plaats voorzien voor levering. Met 4 man was 220 m² uitgerold op 4 h. Maand oktober lijkt prima voor plaatsen van graszoden. En nu, voldoende water en laat het gras maar groeien.

Goede kwaliteit en vriendelijke medewerkers

Goede kwaliteit en vriendelijke medewerkers. Het gras werd inderdaad de volgende dag bezorgd, dus heel snel. En het werd keurig met een wagentje op de juiste plek naast de achtertuin gezet. Helemaal goed. Bedankt!

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld, bezorging perfect op tijd

Unprofessional delivery

The purchase order stated the delivery time is between 07:30 to 18:00, with additional note: "In principe belt de chauffeur een half uur voor levering" After wasting so much time waiting, around 20:30 our neighbour told us that there is a pile of grass stored on the area behind our house and it was blocking the access area. Your driver did not ring our door bell or notifiy us that he/she was coming. The grass probably are already under the rain for hours. Your service is very disappointing and very unprofessional.

Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. De chauffeur heeft de graszoden bezorgd op de afgesproken datum voor 18:00 uur. Hij houdt daarbij rekening met het verzoek van de klant. Op het bestelformulier is door u ingevuld: ''Please bring the grass to my backyard" Blijkbaar heeft hij ingeschat dat de ruimte achter uw huis een geschikte plaats was om te lossen. Het is gebruikelijk dat de chauffeur contact opneemt, maar niet altijd wordt dit opgemerkt. Dat het gras enige tijd in de regen heeft gestaan gaat gelukkig niet ten koste van de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team Graszodenkopen.nl

Uitstekend, goede communicatie en deskundig

Zie boven

Prima levering en informatievoorziening

Prima levering van graszoden en informatievoorziening. Zeer eenvoudig te leggen.

goed!

Ze werden vrijdag geleverd, zaterdag gelegd. Blij met het resultaat. Maar het blijft wel altijd afwachten.

Snel en kwaliteit

Op een donderdag besteld om iets voor 12 uur. De volgende ochtend stond de leverancier om 7.30 uur op de stoep. Het gras ziet er goed uit en was vers. Topservice dus!

Super mooi gras!

52m2 besteld, een stuk meer gekregen. Allemaal super goede rollen, veel wormen erin, erg hoge kwaliteit!

Goede kwaliteit op afgesproken dag geleverd

Goed systeem om order te plaatsen, goede kwaliteit graszoden, op tijd geleverd en pallet door chauffeur op plaats werkzaamheden geplaatst