perfect

alles volgens afspraak, prima

Mooi product

Mooi product en mooi snel geleverd!

Bedrijf verleent goede service

Kort nadat ik de bestelling geplaatst had, werd er geleverd. Door omstandigheden waren er een par graszoden die niet aansloegen. Daar heb ik andere voor in de plaats gekregen. Werd heel goed geholpen. Verder goede kwaliteit graszoden.

Beter van jullie gewent

Goede stevige matten wel gele matte tussen dat is wel erg jammer als je nieuw gras legt en dan niet mooi groen is.

Zeer snelle levering geen onkruid te bespeuren premium graszoden besteld.

Bestelling, levering, allés duidelijk, gemakkelijk en zonder problemen. Dus zeker aan te raden!

Zeer tevreden over de graszoden, graszoden werden door de bezorger heel netjes in de tuin op de plek gezet

Zeer slecht

Te weinig geleverd gras. Paar keer met een medewerker gesproken aan de telefoon die zeiden dat ze het gingen regelen maar tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en wacht nog steeds op mijn gras.

Goedemiddag Marijke, Zoals net telefonisch besproken ons excuus voor onze late reactie. Uw email is niet bij onze klantenservice mail binnengekomen maar op een ander adres. Dit hebben wij pas laat geconstateerd. Graszoden zijn een natuurproduct en kunnen in elkaar gedrukt worden tijdens het leggen of iets uit elkaar getrokken. Bij u zal dit eerste gebeurd zijn waardoor u net 0,5 m2 te kort komt. Wij hebben u aangeboden dit na te leveren echter hebt u door het lange wachten het al zelf opgelost. Wij zullen een deel van het geld aan u terugstorten. Hopende u hierbij te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Marcel

Het gras is groener...

Goed product afgeleverd met duidelijke instructie waar ik veel aan heb gehad (en nog steeds). 5 dagen geleden de (schaduw)graszoden gelegd en tot nu toe ben ik tevreden. Kwam netjes aan op een pallet, allemaal goede rollen. Gaat om een stuk van ca 22m2 en ik vind het resultaat top! Nu nog een paar weken besproeien en dan lekker genieten!

Super tevreden

Gras lag mooi klaar op de afgesproken tijd en plaats

te weinig

ik had 2x 1M2 besteld, er is 2x 0,8 m2 geleverd, stom van me , ik had gewoon 3 m2 moeten bestellen voor die paar euro

Goedemiddag Paul, Een graszode is 40 cm breed en 2,5 m1 lang, exact een vierkante meter. Vaak staat de machine zelf nog zo afgesteld dat de rol iets langer is dan dat zodat u voldoende moet hebben. Wel is het zo dat gras een natuurproduct is en dat u de zode on elkaar kan drukken of een beetje kan uitrekken. Ik weet niet of dit bij u aan de orde is. Als u in de buurt bent mag u natuurlijk kosteloos een m2 bij ons komen ophalen, geen probleem!

Uitstekend gras. Goede service

Uitstekend gras. Goede service

Prachtig gras, mooie stevige mat

Levering was snel en kwaliteit prima. Mooie nette graszoden van gelijkmatige dikte. De grasmat ziet er meteen perfect uit.

Vlot en netjes bezorgd.

Mooie groene matten.

Mooie zoden en netjes geleverd

De zoden waren mooi en de levering verliep ook netjes.

Super snelle levering

Kon leverdatum zelf kiezen. Levering na 2 dagen. Op verzoek pallet steeg en zelfs tuin in gereden. Super service. Zoden ongekoeld laten leveren en zien er super uit. Perfect groen nog.

Prachtige grasmat

Levering volgens afspraak en pallets met de zoden werden precies op de goede plek in de schaduw gezet, grind was geen enkel probleem! Stevige en mooi groene zoden. Hulpdesk was zeer behulpzaam. Wij zijn dik tevreden.

Snelle levering.Geen gezeur mooi gras voor je deur

Snel,duidelijk,simpel bestellen.

Zeer positieve ervaring

16 grasmatten besteld. Ze werden gisteren geleverd, geheel conform de afspraak. Zeer kwalitatief schaduwgras. Nu nog afwachten of het gras goed egaal gaat uitgroeien onder de bomen.

Goede en snelle levering van goed gras

Ik was niet thuis toen het gras werd afgeleverd. Maar keurig gezet op de door mij aangegeven plek. Prima service.

Snelle kwaliteit

Op tijd besteld en volgende dag geleverd met prima kwaliteit, Helaas geen voormelding van transporteur gehad.

Snelle levering, mooie kwaliteit graszoden

10/10

Goede kwaliteit graszoden plus prima service

Zeer tevreden met de graszoden, ze liggen er nu zo'n 1,5 week en het ziet er nog groen en mooi uit. Daarnaast kwam ik vrij snel na de bestelling op de website erachter dat ik 3m2 te weinig had besteld. Na het versturen van een mail zijn de drie extra graszoden zonder problemen meegestuurd met de originele bestelling en kon de factuur hiervoor, zonder extra verzendkosten, betaald worden via de mail.

Duidelijke afspraken die helemaal nagekomen worden.

Fijn dat je ervan uit kan gaan dat wat beloofd wordt ook zo nagekomen wordt.

Prachtig gras, snel geleverd!

Prachtig gras, snel geleverd!

Bedrijfsgegevens

Julianalaan 3

9462 PG Gasselte

0599-820212

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.