Goede kwaliteit graszoden plus prima service

Zeer tevreden met de graszoden, ze liggen er nu zo'n 1,5 week en het ziet er nog groen en mooi uit. Daarnaast kwam ik vrij snel na de bestelling op de website erachter dat ik 3m2 te weinig had besteld. Na het versturen van een mail zijn de drie extra graszoden zonder problemen meegestuurd met de originele bestelling en kon de factuur hiervoor, zonder extra verzendkosten, betaald worden via de mail.

Duidelijke afspraken die helemaal nagekomen worden.

Fijn dat je ervan uit kan gaan dat wat beloofd wordt ook zo nagekomen wordt.

Prachtig gras, snel geleverd!

Prachtig gras, snel geleverd!

Product top, delivery not

We’re very happy with the graszoden. Would recommend a different delivery company though. The man was extremely unfriendly and not cooperative at all.

Dear David, How unfortunate to hear that the delivery did not go as desired, my apologies for this. Could you please let us know what happened so that we can address it with the carrier? Thank you in advance for your effort. Marcel Graszodenkopen.nl

Echt super servive

Super snel geleverd door een vriendelijke bezorger. Je kon zien dat de graszoden op een goede en gezonde bodem zijn gegroeid. Ze liggen er heel mooi bij in onze tuin.

Heel hard uitgedroogd

Slechte kwaliteit,eerste en laatste maal bij deze besteld

Beste VI Renovation & Service, Bedankt voor de review! Zou u ons willen voorzien van enkele fotos van de graszoden. We willen graag beter begrijpen wat u bedoeld zodat we hier van kunnen leren en een oplossing kunnen bieden. De laatste tijd is juist de uitdaging dat het veel te nat is op het land dan dat de graszoden droog zijn. Alvast bedankt voor de gnomen moeite. Met vriendelijke groet, Marcel Graszodenkopen.be

Heel positief

Netjes op stevige pallets aangeleverd. Mooie rollen gras ( er zaten er een paar tussen die wat minder waren) maar er ligt weer een mooi gazon. Kan helaas geen foto sturen van het resultaat.

Qualité du produit. Le transporteur était parfait. Entreprise sérieuse; à recommander

Top kwaliteit

Top kwaliteit

Prima ervaring

Levering was op tijd, en de zoden waren van goede kwaliteit. Een aanrader!

Perfect geleverd en verpakt en correct op tijd

Zeer mooi gras !!!!

Netjes verpakt geleverd tit aan de deur. Zou er een volgende keer zeker weer bestellen. Heel blij mee !

Helemaal top

Prima gegaan. Hopelijk over 2 jaar nog steeds zo mooi groen

Komen afspraken na.

Als komt overeen zoals gemeld wordt op de site.

Geen mail gekregen op de dag van de levering, en geen telefoon of sms zoals beloofd. Voor de rest prima.

alles volgens afspraak en prima in orde...een aanrader

Beste alles is goed verlopen en mooi grasmatten dank u en zou het aan iedereen aanraden

Prima bedrijf

Bestelling was snel geleverd, en prima kwaliteit

Zeer mooi resultaat

Ben heel tevreden

Uitstekende prijs/kwaliteit en levering op moment van vragen.

Uitstekende prijs/kwaliteit en levering op moment van vragen.

Top gras voor een goede prijs

Prima kwaliteit en op tijd geleverd.

Mooi groen gras

Mooi groen gras , zonder scheuren of kale plekken, Wij hebben de graszoden zelf opgehaald De jongen die er was heeft geholpen met inladen en was vriendelijk Foto laden lukt helaas niet

Snelle, goede service