Eind goed al goed

De aanvankelijk geleverde 40m2 premium zoden waren bij leggen vlak na levering vrij droog en sloegen voor max 60% aan. Daags voor levering was het zeer heet. Zou het daaraan gelegen hebben? In ieder heeft Mickey van Graszodenkopen.nl ervoor gezorgd dat er kosteloos 20m2 nieuwe zoden geleverd werden zonder discussie over waar de schuld ligt. Pluim!

Alles in orde en geleverd op beloofde dag

Alles in orde en geleverd op beloofde dag

Levering kon enkelvoud de openbare weg worden geplaatst.

Prima graszoden enkel jammer dat ze niet op mijn oprit of in de voortuin konden geleverd worden maar enkel op de openbare weg. W, dit heeft voor verkeershinder en boze buren geleid.

Snelle levering, mooi gras

Tijdig geleverd, vriendelijke chauffeur

Snelle levering en top uitleg op de website

De graszoden werden heel snel geleverd en op de website kon ik goed uitleg vinden over het leggen van graszoden. De filmpjes hielpen daarbij goed. Ik heb de graszoden met mest bezaaid en ik hoop nu dat ze goed zullen groeien!

Kwaliteit niet ok

Te weinig geleverd + 5 rollen niet naar wens

Geweldig.

Fijne website, goede communicatie, geweldige kwaliteit gras, we zijn er erg blij mee.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Netjes op pallet aangeleverd. Gras staat er na een week goed bij en de matten beginnen al vast te groeien aan de bodem. Wij zijn zeer tevreden.

Super content het gras op zich mooie kwaliteit levering zeer goed en vriendelijk ik zou het iedereen aanraden die ik de toekomst graszoden wilt kopen en voor die prijs moet je het zeker niet laten het is gewoon super vijf sterren zeker waard.liesje

Super kwaliteit en snelle levering

Alles verliep vlot en professioneel

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, perfect!!!

Aan iedereen aan te raden!

Mooie rollen Bijna geen steentjes in de rollen

Ziet er top uit!

Graszoden zien er goed uit. Na twee dagen zijn ze nog groener. Levering was goed en betrouwbaar.

Mooie gras rollen

Mooi gras

Gras is van goede kwaliteit. Bezorging volgens afspraak uitgevoerd. Bezorgers klantvriendelijk.

perfect

alles volgens afspraak, prima

Mooi product

Mooi product en mooi snel geleverd!

Bedrijf verleent goede service

Kort nadat ik de bestelling geplaatst had, werd er geleverd. Door omstandigheden waren er een par graszoden die niet aansloegen. Daar heb ik andere voor in de plaats gekregen. Werd heel goed geholpen. Verder goede kwaliteit graszoden.

Beter van jullie gewent

Goede stevige matten wel gele matte tussen dat is wel erg jammer als je nieuw gras legt en dan niet mooi groen is.

Zeer snelle levering geen onkruid te bespeuren premium graszoden besteld.

Bestelling, levering, allés duidelijk, gemakkelijk en zonder problemen. Dus zeker aan te raden!

Zeer tevreden over de graszoden, graszoden werden door de bezorger heel netjes in de tuin op de plek gezet

Zeer slecht

Te weinig geleverd gras. Paar keer met een medewerker gesproken aan de telefoon die zeiden dat ze het gingen regelen maar tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en wacht nog steeds op mijn gras.

Goedemiddag Marijke, Zoals net telefonisch besproken ons excuus voor onze late reactie. Uw email is niet bij onze klantenservice mail binnengekomen maar op een ander adres. Dit hebben wij pas laat geconstateerd. Graszoden zijn een natuurproduct en kunnen in elkaar gedrukt worden tijdens het leggen of iets uit elkaar getrokken. Bij u zal dit eerste gebeurd zijn waardoor u net 0,5 m2 te kort komt. Wij hebben u aangeboden dit na te leveren echter hebt u door het lange wachten het al zelf opgelost. Wij zullen een deel van het geld aan u terugstorten. Hopende u hierbij te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Marcel

Het gras is groener...

Goed product afgeleverd met duidelijke instructie waar ik veel aan heb gehad (en nog steeds). 5 dagen geleden de (schaduw)graszoden gelegd en tot nu toe ben ik tevreden. Kwam netjes aan op een pallet, allemaal goede rollen. Gaat om een stuk van ca 22m2 en ik vind het resultaat top! Nu nog een paar weken besproeien en dan lekker genieten!

Super tevreden

Gras lag mooi klaar op de afgesproken tijd en plaats

Julianalaan 3

9462 PG Gasselte