Alles goed de levering en advies

Makkelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Positie

Te vreden.

Ondanks de hittegolf toch een redelijke kwaliteit. Sommige rollen beetje verbrand. Toch te vreden over transport en kwaliteit en prijs.

Excellent

Je suis très contente de gazon et le service

Supersnel , heel vriendelijke bezorger

Kwaliteit !!

Snelle levering volgens afspraak. Mooie graszoden/gras.

Wat meer aandacht voor een klant.

Bij het ophalen van de graszoden 24 m2 lagen 26 m2 ik heb 24m2 meegenomen later bij het uitleggen van de graszoden kwam ik er achter waarom er 26 m2 lag inplaats van 24m2 er zaten een paar niet mooie rollen bij.En dat bedoel ik met wat meer aandacht voor een klant zodat de juiste beslissing wordt genomen. Maar des ondanks ligt de grasmat er goed bij.

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Gras was netjes op een pallet verpakt en op de plek waar ik het wilde hebben afgeleverd. Hoe de mat er uiteindelijk bij komt te liggen is nog even een paar weken afwachten, maar voor nu ziet het er erg goed uit! Wel zat er 1 Engerling opgerold in de grasmat.... ik hoop niet dat er nog meer tussen zaten. (ga er niet vanuit). Aanrader!

super!

Snelle levering, goede kwaliteit graszoden. Niets op aan te merken!

Goede kwaliteit, snelle levering en prima communicatie

Mooi gras, goede kwaliteit. We zijn er heel blij mee.

Snelle goede levering afgedproken leverdatum perfect

Top, alles volgens planning

Top , alles volgens planning binnen de 2 dagen geleverd

Alles perfect

Als was perfect.levering op tijd en gras kwaliteit heel goed.zeer tevreden

Eenvoudig om te bestellen en prima service bij het ophalen van de rollen.

Eenvoudig om te bestellen en prima service bij het ophalen van de rollen.

Mooi op tijd en netjes geleverd

Was goed te volgen via de mail. Netjes geleverd en mooi op tijd

uitstekende levering met prima kwaliteit

graszoden op de gewenste plaats geleverd , met dank

Prima kwaliteit

Behulpzaam personeel

Betrouwbare kwaliteit

Even gewacht met een review.. onterecht want behalve heldere afspraken over levertijdstip is ook de kwaliteit prima. Snel weer maaien!

Goede levering en prima kwaliteit

Nette en snelle levering, ook lekker vroeg op de dag dus we konden gelijk leggen. Nu bijna een week later en het gras doet het goed! Hopelijk blijft het ook zo, maar we gaan er wel vanuit ;-)

Snelle actie, prima levering, mooie graszoden.

ging heel vlot voor een lage prijs

Makkelijk te bestellen, ook telefonisch contact ging makkelijk, snelle levering, ik had geen mail ontvangen op de dag van de levering, maar 1 telefoontje en het werd opgelost, ook daarna nog een telefoontje om te checken of alles geleverd was. De grasmatten hebben al worteltjes en als ze zich goed hechten ben ik helemaal tevreden.

Goede instructiefilmpjes, tijdige levering, goede prijs en goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Prima gras

Levering kwam 1 dag later, door weersomstandigheden, omdat kwaliteit dan niet gewaarborgd werd. Het bedrijf zorgt dus goed voor zijn product. Het gras Dat kwam zag er prima uit. Levering ging verder prima.

Snel geleverd (in bouwvak periode). Mooie rollen, geen tot weinig beschadigingen. Mooi vol en groen gras.

Prima, incomplete levering

Gras is top! Zijn alleen de speciale mest twv 20,00 vergeten te leveren. Beetje jammer, verder alles goed