Prachtig vers gras

Geweldig mooi gras. Makkelijk gelegd. En nu al een mooi gazon. Jammer dat ik geen foto kon meesturen, max 5 mb. De foto's zijn iets meer.

Makkelijk, snel en behulpzaam

net

Perfecte service

Goede kwaliteit goede service

Binnen 24 uur graszoden geleverd, helemaal blij mee met het snelle handelen en profesionaliteit.

......

Graag had ik een raming van de leveringstijd ontvangen.

Graag had ik een raming van de leveringstijd ontvangen.

Top graszoden, snelle levering en leuke ketel die ze leverde

Snel geleverd en goede kwaliteit

Heel snel geleverd Correcte klantenservice Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

Mooi kwaliteit zoden, bij anderen wel eens mindere kwaliteit gezien. Aandachtspunt is geen melding vooraf wanneer geleverd, gelukkig vroeg geleverd zodat we aan de slag konden.

prachtig gras op tijd geleverd

graszoden zijn vers en geen onkruidje te bekennen wel regen wormen...is een goed teken..

Top service, super kwaliteit zoden.

Prima service, makkelijk besteld. Binnen 2 dagen op mijn werk ontvangen! Super kwaliteit graszoden. Dit is de eerste keer dat ik besteld heb bij dit bedrijf. Maar hier bestel ik zeker vaker!

Goed geregeld, top gras!

Een telefoontje en ik kon het zo ophalen. Mooie zoden! Dikke aanrader.

Snelle levering en goede kwaliteit van graszoden. Dikke 10.

Supersnelle service

Supersnelle service en kwaliteit

Geweldige service en kwaliteit

Snelle levering de volgende dag. Netjes gesneden en gerold. Eenvoudig te installeren en ziet er geweldig uit

Verse grasmatten, vlotte levering

Een kleine hoeveelheid (10m2) bestelt in het weekend. Correct geleverd op eerstvolgende dinsdag en op de gevraagde plek aan huis. Kwaliteit van de graszoden was uitstekend.

Top !!!

Alles naar de wens prijs levering super !!

Heel slecht

Na dat ik had aangegeven dat ik bij een verkeerde gras had besteld en mijn bestellingen wilde annuleren kreeg ik geen enkele reactie

Bedankt voor uw beoordeling en excuus dat u geen reactie hebt gekregen. Wij gaan er mee aan de slag om ons te verbeteren! Met vriendelijke groet, Marcel

Zeer snelle levering met uitstekende prijs kwaliteit

Zeer snelle levering tegen uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Vlot verlopen, prima product

Levering gebeurde zoals aangegeven (finetunen vanaf 9u), grasmatten ontvangen in goede conditie. Een avond laten liggen en de dag erna makkelijk kunnen leggen

kwamen hun afspraken niet na met leveren

ook het geld is nog op heden niet terug gestort

Goedemorgen Robin, Bedankt voor je beoordeling en nogmaals mijn excuus dat uw order bij ons verkeerd is gegaan en niet op de gewenste dag uitgeleverd kon worden. Wij hebben uw terugbetaling gelijk aangemaakt alleen kan dit bij de payment provider tot twee dagen duren, net voor het weekend zoals nu helaas nog iets langer. Met vriendelijke groet, Team Graszodenkopen.nl

Echt top! Snel en super professioneel

Een absolute aanrader. Omdat ik niet onmiddellijk kon betalen via de website hebben ze gewoon opgestuurd en een mail gestuurd met de link om te betalen. Het was reeds gestuurd voor de betaling en heb natuurlijk ook mijn betaling onmiddellijk gedaan omdat ze zo professioneel en hulpvaardig waren om mijn grasmatten tijdig te leveren. 1000 maal dank voor deze snelle en professionele service. De Belgen kunnen hier nog wat van leren. ziet er prachtig uit!

Goede service top kwaliteit

Goede service alles volgens wens verlopen

Prima geregeld

Zoals beloofd in advertentie dag na bestelling de graszoden binnen Top geregeld

Prima graszoden, snel besteld en afgehaald

Super goed, mooi en hoge kwaliteit

Makkelijk besteld, snel geleverd en van uitstekende kwaliteit. Enorm blij mee.