Tevreden klant

Levering netjes op de afgesproken dag, aardige chauffeur die denkt met je mee en het gras is mooi!

Netjes en vlot afgeleverd zoals er beloofd werdt

Netjes en verzorgd afgeleverd

oude zoden ?

De aangeleverde zoden (70m2) zijn zeer wisselend , er zaten rollen bij die snel uit elkaar vielen terwijl de zoden direkt na levering gelegd zijn . Ook verschilden de lengte en kleur onderling. Veel bruine randen en uiteinden die zich , naar het laat aanzien , slecht herstellen zodat je geen mooi aangesloten gazon krijgt. Het lijkt erop dat de zoden te lang bij de leverancier hebben gelegen en zeker niet vers waren. Ook de bredere stroken tov van de vaak geleverde smallere stroken , maakt het netjes leggen lastiger . Op dit moment sproei ik meer dan 2 uur / dag en hoop dat het uiteindelijk toch een mooi gazonnetje wordt . Zou anders zonde zijn van heel veel werk wat het voorbereiden kost , oude mat verwijderen , frezen en egaliseren . Onlangs van een andere leverancier ook zoden geleverd gekregen en die lieten zich veel gemakkelijker leggen en aan elkaar aansluiten , dat stuk gazon ziet er nu goed uit . Nee, geen graszodenkopen en gelieerde sites meer .

Beste Hans, Wat jammer dat de kwaliteit nog niet aan uw verwachting voldoet. Ondanks de inspanningen van mijn collega's die het land bewerken is het helaas niet mogelijk met de droogte van de afgelopen periode om alles even goed te bewateren. De velden zijn daarbij erg groot. Het komt voor dat het ene deel meer water heeft gehad dan het andere. Hierdoor kunnen er kleurverschillen ontstaan. Dit gaat na flink water geven gelukkig goed herstellen. Meteen na het oogsten zijn de graszoden vers geoogst, wij leveren geen oude zoden. Ik begrijp uit uw review dat het leggen lastig was, excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust nog contact met ons op. Wij raden u aan om dit via de mail te doen en eventueel uw vraag met een foto verder te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.nl

Netjes geregeld

Besteld, volgende dag gebracht. Sterk, gezond gras.

Snel, duidelijke communicatie

Makkelijk te bestellen, goede communicatie (als het gras door weersomstandigeden later geleverd wordt bijvoorbeeld). Snelle reactie op vragen en levering zoals afgesproken. Veel informatie over het leggen en onderhoud (wordt gewaardeerd!) en het gras zelf is van goede kwaliteit. Helemaal blij dus!

Goede ervaring

Prima geregeld. Aardige chauffeur die de pallet keurig naar achteren bracht. Inmiddels ligt het gras er mooi bij. Ik ben tevreden.

Super tevreden

Klasse

jammer!

foutieve levering: 12 ipv 17 m2. Het was maar een klein stukje dat we moesten aanleggen en toch moesten we onze planning helemaal omgooien door het wachten op de 2de levering van het gras (week erna). graszoden werden niet tot onder carport geleverd, stonden op straat in volle zon. De 2de levering zelf zonder verwittigen! Ben al blij dat ik eerlijke buren heb die me op de hoogte brachten! betaald voor koeling maar erna in een hete vrachtwagen, graszoden waren heel droog!

Beste Nena, Doorgaans gaat het leveren van de graszoden erg goed. Helaas zijn er bij u een aantal m2 te weinig bezorgd. Dit is in overleg met u opgelost door het na te leveren. Ik begrijp goed dat het erg vervelend wat om de planning om te moeten gooien! Excuses daarvoor. De graszoden zijn vers geoogst en de volgende dag bij u afgeleverd. Dat de graszoden droog ogen kan voorkomen, het voordeel is dat er in een droge zode minder snel broei ontstaan dan in een vochtige. Het vacuüm koelen van gras heeft geen betrekking op transport. De graszoden zelf zijn door een bepaalde behandeling gekoeld, waardoor er minder snel kwaliteitsverlies optreedt. Ik hoop dat het gras er inmiddels mooi uitziet! Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.be

Goed maar 2 rollen gras niet goed

Goed geleverd alleen 2 grasrollrn helemaaal vergeeld

Beste Jeroen, Fijn dat het goed geleverd is. Het gras heeft de eerste periode na de aanleg veel water nodig. De gele kleur die kan ontstaan in een opgerolde graszode zal dat snel herstellen. Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik het graag. Een foto van het gras ter verduidelijking vinden we dan prettig. Zo kunnen we u nog beter van advies voorzien. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.nl

Uitstekend dienst

Snel, efficiënt en verstandig informatie met handig videos.

alles volgens afspraak en prima kwaliteit zoden.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Bestelling en levering prima grasmatten minder..

Online duidelijk, verzending ook goed Alleen de onderste helft van de pallet waren de graszoden voor de helft bruin in de lengte. De pallet heeft 5 uur in de schaduw gestaan voordat wij tijd hadden om te leggen. De bovenste 6-7 rollen waren prima groen. Het mooie matje die je verwacht na het leggen viel tegen. Wij hopen dat het de komende tijd bijtrekt.

Beste Richard, Vanwege de weersomstandigheden in week o.a. week 34 hebben wij een attentiemail uitgestuurd met belangrijke tips hoe het gras bewaard en verwerkt moet worden. Namelijk; zoden direct na levering verwerken of uitrollen en zorg dat ze vochtig blijven. De temperatuur kan hoog oplopen in een opgerolde graszode. Doordat de bovenste zoden wel warmte kwijt konden, zijn hier geen problemen ontstaan. Ik ga u per mail een sproeischema sturen. Water zorgt voor herstel. Heeft u nog vragen, neem dat gerust per mail contact met ons op. Wij raden u aan om uw vraag met een foto te verduidelijken. Net als u hoop ik ook dat het gras gaat bijtrekken. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.nl

Op het levermoment waren we net weg; de graszoden werden heel netjes op de afgesproken plek neergezet. Ze zagen er ondanks de hitte en droogte mooi uit! De instructiefilmpjes voor het leggen en voorbereiden van de grond op youtube waren duidelijk. We vonden het een prettige ervaring. Mochten we ooit meer gras willen aanschaffen, dan graag weer hier!

Zeer slecht kwaliteit

grasmatten waren al dood geel kleur ik bestelde gras geen koeienstro!!!

Beste klant, Gras kan inderdaad geel ogen bij aankomst. Om de kans op broei zo klein mogelijk te maken, kiezen we ervoor om het gras een paar dagen voordat het op transport gaat nauwelijks water te geven. Het gras heeft de eerste dagen overvloedig water nodig en u zult zien dat het snel de groene kleur terugkrijgt. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Ik ga een mail sturen met aanvullende tips. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.nl

snelle levering, prima service

De bestelde graszoden werden snel geleverd, met goede Track & Trace updates. En van de chauffeur nog goede tips gehad voor leggen van de zoden.

Duidelijke en overzichtelijke website.

Duidelijke omschrijving en prijsstelling van de graszoden.

Matig

Ik denk dat er beter afgestemd moet worden met de bezorgdienst. Mijn grasmatten zijn een dag te laat geleverd waardoor deze er niet meer mooi groen uitzien. Vind ik heel jammer aangezien het toch een hoop geld kost. Graag verwacht ik een reactie.

Beste Gwen, Normaal gesproken verloopt het leveren goed en op tijd. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de transporteur over deze levering. Zodra ik meer duidelijkheid heb, zal ik per mail contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.be

Top, netjes geregeld

Uitgedroogd graszoden

Zeer slecht Ik ben een aannemer en had hier voor de achtertuin 7 rollen besteld. De helft van de rollen waren behoorlijk uitgedroogd en waren niet meer te redden.

Beste Ali, De graszoden kunnen nu inderdaad droog ogen. Dat komt eigenlijk door twee dingen. Wij kiezen er bewust voor om een paar dagen voordat het gras geoogst wordt geen water meer te geven. Dit doen we om de kans op broei in het gras na het oogsten (terwijl ze op de rol liggen) te verkleinen. Daarnaast is het niet mogelijk met deze droogte alle percelen even goed te bewateren. Wij oogsten het gras altijd vers, wel is en blijft het een natuurproduct en kan deze de ene keer mooier groen zijn dan de andere keer. Nu de graszoden droog bij u zijn aangekomen, zult u zien dat het na overvloedig water geven het er snel een stuk mooier uitziet. Met vriendelijke groet, Graszodenkopen.nl

Top service!

Enorm blij met mijn keuze om hier te bestellen, goede service, snelle levering en zeer goed product!

Supertevreden

Na mijn bestelling te hebben geplaatst en betaald, werd alled professioneel afgehabdeld. De levering gebeurde op de afgesproken dag en doorgegeven tijdslot. Echt, heel tevreden

Website duidelijk en eenvoudig. Dag kiezen voor bestelling en een dag van te voren krijg je een tijdsindicatie. Chauffeur was op tijd en aardig

Goede kwaliteit van gras!

Wij hebben voor het premium speelgras gekozen, en wat zijn wij blij met onze keuze! Gekozen voor gekoelde levering en dat kwam goed uit met het warme weer! Bij een foutje van onze kant bij de bestelling was er een fout in de lever datum maar dat was snel opgelost na een telefoontje! Zeer blij met onze keuze!!

Geen ploblemen

Snel besteld. Correct en vriendelijk geleverd. Ik denk juist dat ze de vacuüm koeling die ik had besteld niet hebben uitgevoerd.