Betrouwbaar en snel. Goede kwaliteit!

Matten zien er perfect uit. Zelfs in de winter. Top! Goede service en vriendelijke mensen.

Zeer nette en snelle levering

Ondanks het gegeven dat er slechts beperkte beschikbaarheid was, heeft Marcel accuraat en snel toch mijn bestelling geleverd.

Goeie service en volgens planning

alle rolletjes 100%

mooi gras, precies vochtig genoeg. Valt niet uit elkaar. makkelijk verwerkbaar en snijbaar.

professioneel en volgens afspraak

De bestelling ging even moeizaam maar ik werd goed geholpen. De zoden werden op tijd geleverd en netjes daar geplaatst waar ik ze even kon opslaan. Ze liggen er goed in, het is kwalitatief goed gras.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn graszoden zijn snel geleverd. De bemesting was niet in de bestelde hoeveelheid aanwezig, maar direct een andere aanbieding gekregen.

Gemakkelijk te bestellen, zeer behulpzaam, zeer vriendelijk zowel aan de telefoon als de leverancier

Makkelijk te bestellen, snelle levering en bezorging

Top product met top service!

Prachtig gras geleverd op de afgesproken tijd en behulpzaam bij plaatsing van de pallet met de zoden.

Zeer goede kwaliteit graszoden! Netjes afgeleverd door vriendelijke chauffeur!

Zeer goede kwaliteit graszoden! Mooi op tijd geleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur!

Afspraak is afspraak

Top producten

Alles keurig afgehandeld. Ook in het tijdblok wat besteld was afgeleverd. Alleen jammer dat de chauffeur niet voor de aflevering een half uur van tevoren gebeld heeft. Dit was bij de start van de transactie wel vermeld dat dit zou gebeuren.

Snelle levering. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ga zo door zou ik zeggen.

Vlotte service, vlotte levering

Duidelijke website, vlotte bestelling, vlotte levering en kwalitatieve graszoden.

Snelle en correcte levering van mooie groene matten

Op woensdag besteld en donderdag geleverd. Ik had extra betaald voor een tijdslevering en zouden voor 12u leveren. 8u30 stonden deze geleverd en kon ik beginnen leggen. Matten waren van zeer mooie kwaliteit en allemaal perfect van maat. Liggen nog maar dag of 2 op de foto maar voorlopig ziet alles er tip top uit !

top bedrijf

Goede bedrijf komtzijn afspraken na, vlotte levering. Helemaal top.

Top geregeld!

Goede kwaliteit en op tijd geleverd! Helemaal Top!

Vlotte levering

Heel goede graszoden en vlotte levering

Prima graszoden en snelle levering.

Op korte termijn wilde ik graag graszoden leggen en ik wilde niet wachten op een andere partij waar je in grotere hoeveelheid moet bestellen. Hoewel ik de leverkosten prijzig vond, is de levering erg snel gegaan en zijn de graszoden mooi op een pallet afgeleverd. Voordeel uiteraard ook dat ik niet zelf vervoer hoefde te regelen. De graszoden zijn, zoals het er nu uitziet van goede kwaliteit. Al liggen ze er nog maar een paar dagen in.

Schaduwgras gekocht

Goed kwalitetit en snel levering.

Kwaliteit die op tijd is

Zie titel, goed schaduwgras, kwaliteitsrollen die heel blijven als je ze oppakt. Tegen betaling kun je exacte levertijdstip kiezen ook dat is top!!

Probleemloos en kwaliteit

Keurig afgeleverd en goede zoden. Niets op aan te merken!

makkelijk te bestellen! en doen wat ze zeggen Top

voor 12 uur besteld de volgende dag in huis ! top geregeld en zeer netjes klant was voor deze voortuin zeer tevreden

Wow

Alles vlot verlopen. Dag na bestelling kwamen de grasmatten aan. Niet alle matten hadden dezelfde lengte, geen idee of dat gangbaar is, stoorde in ieder geval niet.