Snelle levering. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ga zo door zou ik zeggen.

Vlotte service, vlotte levering

Duidelijke website, vlotte bestelling, vlotte levering en kwalitatieve graszoden.

Snelle en correcte levering van mooie groene matten

Op woensdag besteld en donderdag geleverd. Ik had extra betaald voor een tijdslevering en zouden voor 12u leveren. 8u30 stonden deze geleverd en kon ik beginnen leggen. Matten waren van zeer mooie kwaliteit en allemaal perfect van maat. Liggen nog maar dag of 2 op de foto maar voorlopig ziet alles er tip top uit !

top bedrijf

Goede bedrijf komtzijn afspraken na, vlotte levering. Helemaal top.

Top geregeld!

Goede kwaliteit en op tijd geleverd! Helemaal Top!

Vlotte levering

Heel goede graszoden en vlotte levering

Prima graszoden en snelle levering.

Op korte termijn wilde ik graag graszoden leggen en ik wilde niet wachten op een andere partij waar je in grotere hoeveelheid moet bestellen. Hoewel ik de leverkosten prijzig vond, is de levering erg snel gegaan en zijn de graszoden mooi op een pallet afgeleverd. Voordeel uiteraard ook dat ik niet zelf vervoer hoefde te regelen. De graszoden zijn, zoals het er nu uitziet van goede kwaliteit. Al liggen ze er nog maar een paar dagen in.

Schaduwgras gekocht

Goed kwalitetit en snel levering.

Kwaliteit die op tijd is

Zie titel, goed schaduwgras, kwaliteitsrollen die heel blijven als je ze oppakt. Tegen betaling kun je exacte levertijdstip kiezen ook dat is top!!

Probleemloos en kwaliteit

Keurig afgeleverd en goede zoden. Niets op aan te merken!

makkelijk te bestellen! en doen wat ze zeggen Top

voor 12 uur besteld de volgende dag in huis ! top geregeld en zeer netjes klant was voor deze voortuin zeer tevreden

Wow

Alles vlot verlopen. Dag na bestelling kwamen de grasmatten aan. Niet alle matten hadden dezelfde lengte, geen idee of dat gangbaar is, stoorde in ieder geval niet.

Gras was veel te lang

Voor de rest goede zoden.

Prima gras en levertijd

Als je gras nodig hebt is graszoden kopen een goede leverancier

Goede kwaliteit!

De graszoden werden gelukkig al om elf uur geleverd zodat ik genoeg tijd had om ze te leggen!!

Prima kwaliteit, makkelijk besteld en ophalen

De graszoden zijn van prima kwaliteit, mooi vol. Zowel het bestellen als ophalen ging erg soepel. Topservice en niet te duur

Top kwaliteit

Makkelijk te leggen

Prachtig gras, vers, snelle en goede levering

Makkelijk bestellen en betalen, goede video uitleg, snelle bezorging van uitstekende graszoden. Bezorging te volgen met track en trace.

De website was telefonisch goed bereikbaar om enige vragen te beantwoorden. Na bestelling via de website zijn de graszoden op de afgesproken dag geleverd. Er was ruim voldoende geleverd.

Snelle levering, mooi gras!

Ik had binnen een dag de levering van de graszoden. Ze brachten het netjes op een plek waar het handig voor mij was om te starten. De graszoden zien er erg mooi groen uit. In een woord helemaal top!

Goede kwaliteit. Snel geleverd.

Premium speelgoed besteld. Ziet er echt heel goed en vol uit. Vers gras. Incl een paar wormen;) Binnen 1 dag binnen zoals beloofd. Aanrader!

Snelle service en gezond gras!

Het gras slaat goed aan. Het is net vloerbedekking. Het lijkt direct prachtig!

Vriendelijke medewerker en keurig geleverd!

Ik had even gebeld met een vraag en werd heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Heb meteen premium graszoden besteld. Deze werden goed geleverd, vrolijke bezorger die de pallet tot aan mijn tuin reed. Super! De graszoden liggen en geef ik elke dag water. Hopelijk slaan zij mooi aan.

Snelle levering en mooie matten.

Snelle levering, mooie matten en niet te zwaar. Beveel het iedereen aan om direct een mooi grasveld te hebben.

Nooit ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst gehad door alle goede reviews die ik gelezen had. Ik vond een plus punt dat je kon kiezen wanneer dat het geleverd werd en ik koos dus een datum uit. De dag van die datum niks geleverd, de dag erna niks geleverd en 1 telefoontje die ik gemist had. Proberen terug te bellen en geen contact gekregen. We zijn nu bijna een week later dan mijn bestelling en heb nog steeds geen contact gekregen of mijn bestelling in huis. Ik heb op dag 4 dat ik geen contact meer kreeg een mailtje gestuurd om mijn bestelling te annuleren en daar heb ik tot nu toe nog geen reactie op gehad. Ik ben dus meer dan 200€ kwijt

Julianalaan 3 9462 PG Gasselte

0599-820212