Vriendelijke medewerker en keurig geleverd!

Ik had even gebeld met een vraag en werd heel vriendelijk en kundig te woord gestaan. Heb meteen premium graszoden besteld. Deze werden goed geleverd, vrolijke bezorger die de pallet tot aan mijn tuin reed. Super! De graszoden liggen en geef ik elke dag water. Hopelijk slaan zij mooi aan.

Snelle levering en mooie matten.

Snelle levering, mooie matten en niet te zwaar. Beveel het iedereen aan om direct een mooi grasveld te hebben.

Nooit ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst gehad door alle goede reviews die ik gelezen had. Ik vond een plus punt dat je kon kiezen wanneer dat het geleverd werd en ik koos dus een datum uit. De dag van die datum niks geleverd, de dag erna niks geleverd en 1 telefoontje die ik gemist had. Proberen terug te bellen en geen contact gekregen. We zijn nu bijna een week later dan mijn bestelling en heb nog steeds geen contact gekregen of mijn bestelling in huis. Ik heb op dag 4 dat ik geen contact meer kreeg een mailtje gestuurd om mijn bestelling te annuleren en daar heb ik tot nu toe nog geen reactie op gehad. Ik ben dus meer dan 200€ kwijt

Goede bezorging

Veel gescheurd en dunne gras matten .

Mooie grasmatten, snelle levering

Mooie grasmatten, snelle levering

Top mat! Slechte levering

Chaufeur beschadig brievenbus en gaat gewoon verder

Prima service en kwaliteit!

Keurig afspraken nagekomen. Netjes verpakt tegen uitdrogen, levering op afgesproken tijdslot. Kwaliteit van zoden lijkt goed. Moet over paar weken blijken

Ik was erg tevreden over het hele proces. Waarom dan toch maar een 9? Omdat er gecommuniceerd is met mij dat ik een half uur voor levering gebeld zou worden door de chauffeur. Dat is bij de chauffeur niet doorgegeven. Gelukkig liep het allemaal goed af en was ik op tijd bij de vrachtwagen.

Volgens plan geleverd en alle rollen zagen er goed uit.

X

Fijne communicatie, komt afspraken na en een prettige levering d.m.v. track en trace. Ik raad graszodenkopen.nl echt aan.

prima service zoals afgesproken

zeer vriendelijk chauffeur ik vond de gras van zeer goede kwaliteit mooi kleur en goed dik

Goede kwaliteit

Netjes geleverd en goede kwaliteit.

Perfect product

Alles prima in orde

Goede kwaliteit

Ik kon de foto niet toevoegen

Goede kwaliteit!

De bestelling, levering verliepen heel vlot! Het tijdstip van leveren werd goed nageleefd. De kwaliteit van het Premium gras is heel goed. Mooi resultaat !!!!

Top! Zeer duidelijke afspraken op dag van levering!

Mooie grasmatten, niet duur, correcte aflevering, vriendelijke chauffeur!

Super snel geleverd

Netjes en op de goede plaats geleverd . Precies hoe ik het had gevraagd. Echt top

Ik ben zeer goed geholpen door een van uw medewerkers aan de telefoon en ook de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam. De graszoden waren mooi verpakt en ik heb ze mooi kunnen leggen. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Graszoden zijn goed, levering niet

Voor een levering waaruit later blijkt dat je 85 euro moet betalen (niet duidelijk bij bestellen), had de bezorger behulpzamer mogen zijn. Als vrouw alleen, heb ik alle grasmatten 1 per 1 kunnen binnen gaan zetten omdat de bezorger niet verder dan de stoep mocht leveren. En aangezien we in de stad wonen, mocht het daar niet blijven staan. Slechtste 85 euro ooit gespendeerd, volgende keer halen we het wel in de winkel of als het op voorhand vermeld wordt, hadden we ervoor kunnen zorgen dat er een man thuis was.

Top, prachtige zoden

Snel geleverd, mooie zoden

Goed product.

Uitstekende kwaliteit gras. Helaas was de communicatie betreffende de leverering niet super. (Geen mail op de dag van bezorgen en geen telefoontje half uur van te voren). Maar het gras was van dusdanige kwaliteit dat ze toch 5 sterren verdienen.

Slechte service, goede graszoden.

Wij bestelden graszoden en aanlegbemesting, echter werd de mest niet geleverd. Onmiddelijk gemaild, 5 dagen later nog steeds geen antwoord.wil nog steeds deze terugbetaald zien! Levering stond gepland rond 10u30, plots werd er aangebeld om 6u50, leverancier wou niet tot achteraan rijden op verharde weg en plaatste deze gewoon op straat, midden van de oprit.

Goedemorgen Bjorn, Bedankt voor uw terugkoppeling! Ik begrijp dat de levering wel erg vroeg bij u was, en dat dit niet helemaal verliep zoals u had verwacht. Mijn excuus hiervoor. Hopelijk is wel alles gelukt. Het is spijtig dat uw bemesting niet bij de levering zat. Helaas gaat dit ondanks meerdere controles soms fout bij ons op het kan dof raakt de bemesting tijdens transport zoek. Ik heb uw bericht proberen te vinden maar in geen van onze mailboxen zie ik het staan...wellicht is de email naar de transporteur gegaan? We willen de bemesting graag naleveren zodat u deze nog kan toepassen (de bemesting kan net zo goed over de zode heen als er onder). Wanneer u al een andere bemesting hebt toegepast horen we dat ook graag, dan zullen we de kosten retour storten. Met vriendelijke groet, Marcel Team Graszodenkopen.be

Nette Service en mooie graszoden!

Was een probleem met de bezorging dit is snel en vakkundig opgelost.

Er wordt niet gereageerd op een klacht.

Zo’n 20% van de levering is uitgedroogd geleverd. Zal te maken hebben gehad met de hotte maar als hier een vraag over wordt gesteld volgt er geen enkele reactie.

Beste Deniz, Uw beoordeling en onze klantenservice liepen elkaar net mis. In tegenstelling tot ons advies zijn de graszoden met het hete weer wel erg laat gelegd. Hierdoor is de kans op broei in de pallet groter waardoor de graszoden wel 50-60 graden kunnen worden en het gras gedeeltelijk kapot gaat. Dit is erg vervelend en ondanks dat wij hier niets aan kunnen doen hebt u wel van mijn collega een voorstel gekregen om dit probleem op te lossen. Groene groet, Team Graszodenkopen.nl

Goede aankoop en service

De aankoop verliep goed en de levering was goed en zoals gepland.

Julianalaan 3

9462 PG Gasselte