Snel en veilig

Nog niet gebrand

Bestelling altijd in orde en op tijd.

Snelle levering en mooie aanbieding

Bestelling gedaan en nu al bijna 14 dagen niks ontvangen! Alleen mail contact

Bestelling gedaan en nu al bijna 14 dagen niks ontvangen! Alleen mail contact en nog steeds niks ontvangen

Beste, U besteld 10 april (7 dagen geen 14 dagen) en wij leverde de volgende dag al uit volgens PostNL. Met al uw mails, telefoontjes en opmerkingen op dit platform van de afgelopen 4 werkdagen, waar wij overigens steeds correct op reageren, frustreert u alleen maar het onderzoek wat wij hebben laten instellen door PostNL. U dient gewoon netjes geduld te hebben totdat wij een sluitend antwoord krijgen van PostNL en zullen u daarna op de hoogte stellen. Er zijn procedures hiervoor en die worden zorgvuldig afgerond. Zodra wij een sluitend antwoord hebben informeren wij u over de uitkomst. Hopelijk is dat in de komende dagen.

Snelle levering & goede service

De eerste bestelling was top! Het contact met de klantendienst verliep vlot en waren zeer gedienstig. De 10% korting op de eerste bestelling was zeer mooi meegenomen.

Tevreden. Zeer snelle levering.

Staat hierboven vermeld.

Op tijd en goed verpakt geleverd

Vlak voor Pasen ontdekte de koster dat een paar kaarsen te ver afgebrand waren. Door een snelle verwerking van de bestelling werden de kaarsen van het goede formaat op tijd voor Palmpasen geleverd.

afspraak 100 procent nagekomen

Betrouwbaar

snel geleverd, goede prijs

snel geleverd, goede prijs, niets mis mee

Helder, betrouwbaar, goed verzorgd, op tijd, heel goed product

Bestellen ging soepel, betaling ging soepel bezorging op tijd, goed verpakt en bovenal, het belangrijkst: goed product

vlot, correct en redelijke prijs.

Gewoon prima dienstverlening! Snelle probleemloze verwerking van de order.

Zie boven

Mijn bestelling was niet compleet.

Horeca Zak van € 6.95 zat er niet bij. Waxinelichtjes had ik wel.

Beste, De theelichtjes zitten per 200 stuks in een plastic zak. "Horeca zak" betekent een grootverpakking zak met 200 stuks erin. Wellicht denkt u dat er nog een speciale zak bijgeleverd wordt? Dat is dus niet het geval, gewoon een doos met vier plastic zakken met daarin de theelichtjes zoals op de foto aangegeven. Ervan uitgaande u hiermee geïnformeerd te hebben.

Snel, correct, goede kwaliteit, betrouwbaar. Top!

Zie beschrijving hierboven.

Mooi product, geleverd volgens afspraak. En waar ik benieuwd naar was met zo'n breekbaar product, het was stevig verpakt.

Grote collectie aan kaarsen. Keuze genoeg dus zijn blij met de geleverde kaarsen

Netjes en goed

De thee lichtjes zijn binnen een dag binnen branden goed maar de laatste levering voor deze branden niet helemaal op Stuur zeker mensen na jullie ☺️

super

zeer vlugge levering

Goede en snelle levering en goede kwaliteit

Een voorbeeld voor andere bedrijven

Goed. Snel en goed verpakt vanwege de kwetsbaarheid

Goede producten perfecte verpakking. Verzending is zeer langzaam. 5 werkdagen voor 100 km afstand.

Prachtige kaarsen

Een ruim aanbod aan mooie kaarsen! Van modern tot rustiek! Voor elk wat wils.

Over KaarsenFakkels.nl

De grootste webshop van de Benelux met kwaliteit kaarsen, theelichtjes en tuinfakkels voor particulier, Horeca en bedrijf