Leuk voor kerst

Leuke kerstservetten met kaarsjes. Vlotte levering, prima.

Prima fakkels!

Fakkels doen het prima, netjes verpakt en compleet. Enige nadeeltje was dat ik het voor een feestje besteld had en op de dag van levering een mailtje van postnl kreeg dat de zending door hen vertraagd was. Dus te laat... kan de leverancier niets aan doen, en afgelopen weekend weer een feestje dus kunnen uittesten. Ze doen 't prima!

Duidelijk en snel bezorgd!!

Goede bestelling!

Ik heb afgelopen week nieuwe kaarsjes besteld. Er kon er geen maten bij zien. Alleen ze kwamen aan zonder gezeik en niet beschadigd aan. Daarnaast optijd geleverd en super mooie kaarsen. Ze waren iets kleiner dan ik dacht, maar verder was het allemaal prima.

kaarsen storten na

een paar branduren ineen en dus weggooien zonder van het geld deze nooit meer.

Ook bij Bolsius kaarsen dient de gebruiksaanwijzing nageleefd te worden. Kaarsen moeten namelijk een minimale afstand van 10 cm tussen elkaar hebben als deze gebrand worden.

Duidelijke website, no nonsens. Vlotte en correcte levering

Zie boven.

Vlot geleverd, voldoet aan de beschrijving.

We hebben de blauwe kaarsen besteld. Deze zien er netjes uit en zijn her te gebruiken, dus dat is handig!

Snelle levering en goede service.

Een van drie de wierrookbranders die ik had besteld had een beschadiging en het geld daarvoor is geretourneerd. (Fout zat in het bakproces en dat kan voorkomen)

Blij met de graflantaarns van glas en kunststof

Blij met mijn graflantaarns. Ik zal u zeker aanbevelen. Het enige wat tegenviel, waren de goedkope grafkaarsjes van plastic voor maar 1,25 per stuk. Die geven amper licht en zijn te licht dus vallen om.

Vlot en goed verpakt

Makkelijk besteld, vlotte levering, goed verpakt.

Top!!

Vandaag besteld morgen in huis! Precies zoals beschreven! Wij hebben in ieder geval bijna geen last meer van muggen;)) Dank jullie voor de snelle service/verzending!

Top geregeld!

Top geregeld!

Goede en snell levering

Goed service en snelle levertijd.

Snelle en keurige levering!

Correcte en snelle communicatie toen item uitverkocht bleek. Top!

Helemaal tevreden

Snelle verzending, goed ingepakt en het ziet er prachtig uit. Hoe ze branden, weet ik nog niet.

Na veel zoeken gevonden bij kaarsen en fakkels ,een beetje vroeg ,maar toch nu in huis mijn advent kaarsen .

Altijd tevreden

Altijd mooi gezellig en allerbelangrijkste niet duur

96 kaarsen besteld welke snel binnen waren. We gaan ze paso ver een maand aansteken, maar volle vertrouwen erin :-)

Goed!

Leuke producten voor een eerlijke prijs

Gebogen lantaarns ontvangen

De lantaarns die we besteld hadden, stonden bij aankomst al helemaal scheef. Het lijkt wel of ze doelbewust gebogen zijn door iemand. We hebben een mail gestuurd naar de klantenservice, maar hebben nooit meer wat vernomen. Ook werden de lantaarns geleverd zonder bijbehorende Bolsius kaarsjes.

Beste, klantenservice hebben wij hoog in het vaandel staan en op iedere mail die wij ontvangen wordt binnen een dag positief gereageerd. U moet dan wel zorgen dat u een goed email adres intikt. Overigens is er nergens sprake van dat de lantaarns inclusief kaarsen geleverd worden.

Goede service!

Na een bestelling van meerdere terracotta tuinfakkels bleek na ontvangst dat meerdere schalen kapot waren. Na goed contact zijn de kapotte schalen zonder problemen gecrediteerd. Dat geeft vertrouwen in een goede service van dit bedrijf. En dat zal in de toekomst een goede reden zijn nogmaals bij dit bedrijf te kopen.

Zeer slechte kwaliteit bamboefakkels

Verwerking order/verzending verliep prima, ECHTER, zeer slechte kwaliteit bamboe fakkels (bruin 120 cm, 12 stuks). Waaibomenhout, niet stevig, breekbaar. Niet veilig: vlogen in brand. Kunnen zo de prullenbak in. Erg jammer. Goedkoop is duurkoop.

Beste, Jammer dat u niet even de moeite heeft genomen om met ons telefonisch contact op te nemen voor advies. Naast dat u het product niet juist gebruikt heeft zijn ook uw verwachtingen niet in balans met de betaalde prijs. Als het product niet aan uw standaard voldoet dan kunt u het altijd terugsturen binnen de wettelijke termijn. Wij staan onze klanten altijd graag bij met professionele gebruikers tips.

origineel!

Heel klantvriendelijk, supersnelle levering, TOP bedrijf👍

De geplaatste bestelling werd snel geleverd. Twee kaarsen waren beschadigd en hier heb ik contact over opgenome via de e-mail. Mijn e-mail werd snel beantwoord en twee nieuwe kaarsen werden toegestuurd die tevens ook snel werden bezorgd.

Advertentie niet duidelijk

Ik mis de kapjes om het vuur te doven, en dat het lont niet nat word

Beste, vlamdoof doppen zijn een luxe accessoire die nooit standaard bij de goedkope bamboe tuinfakkels zitten. Vandaar dat hierover niets in de omschrijving of bij de foto's terug te vinden is. De doppen zijn wel als accessoire los online te koop op onze website bij de bamboe tuinfakkels.