levering super kwaliteit goed

De levering was super maar bij het aansteken merkten wij dat enkele fakkels uit de doos ergens lampenolie lekten ?? dit terwijl ik de deksels goed had aangedraaid. Voor de rest branden de fakkels goed, zelfs met redelijk wat wind.

Snel en niet duur

Snel en niet duur

Razendsnel geleverd, prima product

Razendsnel geleverd, prima product

Goede prijzen en goede service

Fijne website, makkelijk te bestellen en snelle service

geen minpunten. Alles verliep perfect

Geen verbeterpunten. Alles verliep perfect

Goed, duidelijke website en gemakkelijk om te bestellen. Spijtig dat je altijd verzendkosten moet betalen,ik zou liever dan voor 7 euro meer bestellen

snel en goed

binnen 24u in huis

Branden slecht

Wordt gezegd 9 dgn. Branden maar kwart gebrand dan zijn ze al uit

Beste, de bestelde Bolsius kaarsen branden circa 216 uur wat 9 dagen is. De branduren kunnen iets varieren (enkele uren meer/minder) wat ligt aan de weersomstandigheden warm/koud/wind etc en hoe u ermee omgaat. Aangezien u ons hierover niet informeert kunnen wij geen passend advies geven en alleen maar concluderen dat de geplaatste bewering onjuist is.

Snelle levering, goedkoop

Snelle levering erg goedkope bolsius stompkaarsen maar helaas was de kwaliteit minder binnen een uur druipten ze al. Twijfel of het echte bolsius is maar aangezien ze zo goedkoop waren kan t ermee door. Maar ervaring van site en de rest is positief.

Alles klopte

Ik vond de kaarsen direct leuk toen ik ze zag. Eenmaal besteld en in mijn handen vond ik ze nog steeds mooi

netjes en op tijd

was netjes bezorgt en op tijd top als ik meer flessen lampenolie neemt krijgen we dam korting

GEWELDIG

Vanaf het moment van bestellen tot en met vlotte levering, is alles naar wens gegaan. Hoop aldus, volgende keer ook een bestelling te plaatsen.

Goed en snel

Goede, snelle sevice

Heb voor de tweede keer besteld, zeer tevreden

Snel geleverd en netjes ingepakt.

Lange levertijd

Door de lange levertijd was ik even niet goed gezind, maar toen bleek dat ikzelf in de fout was moet ik mij excuseren en mijn menig herzien, ik had namelijk mijn straatnaam vergeten in te vullen waardoor de levering vertraging opliep door mijn eigen schuld. Ondertussen heeft KaarsenFakkels.nl een zeer vriendelijke oplossing gegeven waardoor mijn mening natuurlijk nederig herzien is. Mvg Van de Ven Herman

Snelle levering, alles naar wens

Goed product, snel geleverd

In vergelijking met andere aanbieders te duur

In vergelijking met andere aanbieders te duur

Beste, U vergelijkt appels met peren. De kwaliteit van de door u bestelde theelichtjes is geheel niet te vergelijken met de aanbieders waar u op doelt. Zo hebben de bestelde horeca theelichten een gegarandeerde brandduur en zullen ze allemaal gelijkmatig opbranden met mooie sfeervolle vlam zonder te roeten of nare geur. Dit omdat er alleen de beste zuivere paraffine wordt gebruikt bij de vervaardiging. Bij goedkopere varianten is dat zeker niet het geval.

Snelle levering en goede kwaliteit kaarten, top!

Snelle levering en goede kwaliteit kaarsen. Krijg er zelfs een presentje bij, super service.

Snel geleverd en voldoet prima

Snel geleverd en prima kwaliteit

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel

Redelijk snelle levering

Mooie kaarsen

zoals altijd uitstekend

snelle levering en overeenkomstig het bestelde

Prima kwaliteit en snelle levering

Hele snelle service