Groot aanbod, leuke prijs, snelle levering

Groot aanbod, leuke prijs, snelle levering

snelle levering en precies wat wij zochten

snelle levering en precies wat wij zochten

Ik ben zeer tevreden, blij dat wij jullie hebben ontdekt op internet

Drijfkaarsen besteld, snel geleverd, eerste ervaringen prima

Snel geleverd, zien er goed uit. Eerste heeft lang gebrand.

Verzenden ging snel ,kwaliteit valt wat tegen

Ik had drijfkaarsen besteld de witte zijn super naar de groene ,alle 2 de maten zijn erg snel (op) De kleine met goed 1,5 uur en de grote met ruim 2 uur en dat valt me erg tegen Verzenden was wel snel en netjes verpakt

Snelle levering en keurig verpakt!

ruime keuze

Heb al een aantal keren besteld bij KaarsenFakkels.nl omdat ze ruime keuze kaarsen hebben. makkelijk om te bestellen en keurig geleverd

Duidelijke website en makkelijk bestelling plaatsen.

Duidelijke website waarin de produkten goed omschreven zijn. Bestelling makkelijk te plaatsen voor de scherp geprijsde artikelen.

Snelle levering en ruime keuze

Overzichtelijke website. Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar.

Voldeed geheel aan de verwachting

Prompte en correcte levering van de bestelling

voor dit merk branden de kaarsen uiterst belabbet

voor deze prijs is de kwaliteit zeer matig ze staan constant te flikkeren geen moment een rustige flam en er blijft een dik gedeelte van de zijkant staan ik dacht mijn vrouw een paar mooie kaarsen cadeau te doen voor de kerst maar dat valt dus mooi tegen

goede service, snelle levering

Ik weet het nog niet

Aantal kaarsen gebroken ontvangen. Nog even afwachten hoe dit opgelost wordt na de feestdagen. De kaarsen die niet gebroken waren vond ik wel erg mooi! Ze waren ook snel in huis.

Later dan beloofd bezorgd.

Op de website staat, de volgende dag in huis, dit was helaas niet het geval. Begrijpelijk met de kerst drukte, maar pas dan ook de tekst op de website aan voor het creëren van goede verwachtingen. Verder vond ik het kleine kadootje met olielampen leuk, maar je krijgt het zonder olie, dus je kan er niks mee zonder eerst olie te kopen... jammer! Groet Ellen

Tevreden!

Tevreden!

Besteld en morgen in huis. Goede mooie kaarsen

Heldere website, snelle levering rond feestdagen, prima kwaliteit

Heldere website, snelle levering rond feestdagen, prima kwaliteit

Snelle en complete levering

Prima kwaliteit, snel geleverd.

Een snelle en goede service

Een snelle en goede service !

Heel mooie kaars

De kaars is snel geleverd en zeer mooi

helemaal voldaan aan wat vermeld werd op de site

prima, geen aanmerkingen

Alles naar wens

Levering was op tijd. Alles was goed verpakt en goed aangekomen klein cadeau inclusief.

Spoedige levering

Correct en spoedige levering tegen goede prijzen

ging allemaal prima alleen jammer van 1 herdenkingslicht

goede prijs snelle levering,1 herdenkingslicht was stuk,was ook niet zo handig verpakt 2 glazen herdenkingslichten in 1 stuk plastic gerold,daar zou wat meer aandacht aan besteed mogen worden vind ik anders wel een 10 ipv 9 ,maar niettemin netjes opgelost werd gecrediteerd,al had ik daar jammer genoeg geen herdenkingslicht mee.

Goede service en klantvriendelijk

Werd erg vriendelijk geholpen bij een vraag en had de kaars de volgende dag al in huis..🤗👍