Mooie kaarsen

Mooie kaarsen die ook nog eens lang branden, zeker een aanrader. Alleen jammer dat de Eiffel toren niet meer in het assortiment zit ;-)

Wéér tevreden

De grafkaarsen zijn geweldig geworden, onwijs veel complimenten gehad. Kwaliteit, verzending, bestelling, al met al, zeer tevreden klant en zal Zeer Zeker weer grote getalen halen.

Fantastisch bedrijf

Goed bedrijf kwaliteit en leuke originelen artikelen en niet duur. Snelle levering.

teleurstellende kwaliteit

een paar fakkels waren heel heel slecht

Beste, De gebruiksaanwijzing eerst lezen en komt u er dan niet uit dan ons gewoon even bellen en wij helpen u dan graag verder.

Perfect!

Snelle levering, mooi product!

makkelijk te bestellen,super snel geleverd

Snelle levering. Kleine kaarsen vielen tegen, zagen er op de website anders uit. Grote kaarsen perfect.

Prima, op tijd en conform verwachting

Prima webshop voor levering van kaarsen

Snelle service en goed verpakt

Niet duur en goede service en snelle levering

Product en bezorging zoals het hoort

Prima en op tijd bezorgd. Heel erg tevreden

goede kwaliteit en service.

vriendelijke medewerkers en goede service..

Uitstekend snelle levering Zou zo weer bestellen Top

De fakkel is lek. Rotzooi.

Teleurstellend. levering goed maar de fakkels zijn beide lek. Die gaan dus weer terug.

Beste, waarschijnlijk gebruikte u het niet correct en is de opmerking te voorbarig geplaatst mede gezien dat wij nooit een verzoek voor retour hebben ontvangen.

Geweldig product de zwarte tuinfakkels

Als uitvaartbegeleider van bijzondere uitvaarten gebruik ik de brandende fakkels als natuur element in een vuur ceremonie.

Geweldig, na een dag de kaarsjes aan bij ons.

Even wat telefonisch advies gevraagt met de juiste antwoorden, online besteld, en de dag erna waren de kaarsen al bij ons

prettig

Op meerdere momenten telefonisch contact gehad en vriendelijk te woord gestaan. Eveneens snel reactie op vraag via Imail. Het is voor herhaling vatbaar om ooit weer zaken met jullie te doen.

Makkelijk bestelproces en super snel geleverd

Tweeledig

Ik had een lantaren besteld en ook geleverd alleen hij is ergens onderweg kapotgegaan dus hij ligt nu al weer in de vuilnisbak. De kaarsen zijn wel prima aangekomen

Correct snel

Snel in huis , fijn bedrijf

Gratis flessen niet geleverd

De cosi lamp is super, en werd snel geleverd! Maar de beloofde gratis flessen zaten er niet bij.

Beste Petra, Wij hebben Cosi artikelen of een combinatie met gratis olie geheel niet in het assortiment! U vergist zich kennelijk met een andere leverancier en vraag u daarom om de beoordeling naar ons (Kaarsenfakkels.nl) correct aan te passen. Ik stuur u gelijk even een verzoek tot aanpassing zodat u de correctie kunt toepassen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Vriendelijke groet, Franklin Mulder

TOP

Ik wordt altijd blij als de bestelling binnen komt. Nu die mooie rozen kaarsen, ik heb er ook een aantal cadeau gedaan, en iedereen is er blij mee. Het is net als een echte roos, hoe verder hij brandt, hoe verder hij open gaat, TOP

Uitstekend!

Ik ontving mijn kaarsen snel en zonder problemen. Leuk dat er altijd een klein presentje bij zit.

vlotte levering.

branden super.