Haperende kaarsen, zie mijn schrijven.

De bezorging van de kaarsen is prima. Echter de Bolsius kaarsen Crystal Lights, branduren 6 uur, 24 stuks in een doosje voldoen echt niet allemaal. Sommige vervang ik direct omdat deze bij het begin al slecht branden. Ook halen verschillende kaarsen de 6 uur niet. Heb de laatste 3 weken menig kaars gekocht. Mijn vrouw overleden. Gr. Arnold Zeiss, Borculo. Tel. 0619167504.

Fijn bedrijf, hele snelle verzending en mooie producten!!

Fijn bedrijf, mooie artikelen en snelle bezorging, kortom zeer prettig!!

Snel en correct geregeld en afgehandeld.

Als particulier bestel ik al een aantal jaar onregelmatig onze kaarsen bij Kaarsenfakkels.nl Simpel besteld, snel en probleemloos geregeld.

Goed kwaliteit prijsklasse oke9

Ik ben tevreden

Ik ben altijd tevreden met de vlugge levering van mijn bestelling door vriendelijke bezorgers

Lekkere geurtjes

Lekkere geurtjes hebben de cleanlight kaarsen van Bolsius!

Het onmogelijke mogelijk gemaakt!

Voor een event werd last-minute de tafeldecoratie gewijzigd. Hiervoor met spoed op zoek gegaan naar grote aantallen waxinelichthouders en refill kaarsen. Ondanks dat materialen niet voldoende op voorraad waren, heeft KaarsenFakkels.nl er alles aan gedaan om toch te kunnen leveren! En met succes!

Snel, goed product, degelijk verpakt.

Grafkaarsen D3

Snelle en goed verpakt verzonden. Zeer tevredenheid over de geleverde kaarsen.

De bestallingen zijn snel en goed verpakt binnen dat is goede service

Prima product

Branden goed en lang

Snel geleverd, netjes verpakt

Net bedrijf , kun je rustig zaken mee doen !!

zeer snelle levering

perfect

Goede service.

Snelle en goede service. Kaarsjes branden geweldig.

Gemakkelijk via internet

Snelle bestelling geplaatst en binnen enkele dagen later in huis

Prachtige kaarsen ,mooi verpakt en snelle levering

Zeer mooie kaarsen, goed verpakt en zeer snelle levering. Een echte aanrader.

Prettig

Netjes geleverd.

Snelle levering, uitstekende service, mooie producten.

Snelle levering, uitstekende service, producten die beantwoorden aan de foto's, beschrijving en de verwachting.

super

goede kwaliteit uitstekende service snelle levering

Olie lampen lekken olie

Na3 weken beginnen de olielampen te lekker! Wat een slechte kwaliteit!! Tegels vol olie en meubel ook.

Beste, Het is normaal wat u beschrijft, dat heeft niets met lekken te maken. Olie wordt door de lont omhoog getrokken en dat wordt bij warm weer, zoals nu met veel zon, versterkt. Deze werking gaat continue door, ook als u de lamp niet aan heeft! Zou dit niet gebeuren dan zou de lamp gewoonweg niet branden. Het is alleen te voorkomen door het reservoir geheel leeg te maken en de olielamp pas te vullen net voor gebruik. Niets aan de hand met de producten echter dient u uw gebruikswijze aan te passen als u dit "lekken" wilt voorkomen. Ervan uitgaande u hiermee geïnformeerd te hebben. Wens ik u nog veel plezier toe met de producten. Ps. Wilt u direct antwoord op vragen over producten en het gebruik, dit dan altijd melden via email of even bellen dan helpen onze medewerkers u persoonlijk gelijk verder. Meestal zijn het, net zoals in uw geval, gebruikersfouten wat meteen opgelost kan worden. Dit online formulier is daarvoor niet geschikt daar dit niet door support opgevolgd wordt en uw vraag dus niet wordt behandeld.

Zeer behulpzaam!

Zeer uitgebreid en vriendelijk advies.

Fakkels branden goed was zeker een succes voor ons doel

Goede fakkels die goed branden en niet uitgaan.

Priema

Keurig verzorgd en niet duur. Ga zo door

Besteld voor 22:00 uur zou na 2 dagen geleverd worden maar het was er de volgende dag al. Dus binnen 24 uur.

Nobelstraat 10

5051DV Goirle

013-8502002

Over KaarsenFakkels.nl

De grootste webshop van de Benelux met kwaliteit kaarsen, theelichtjes en tuinfakkels voor particulier, Horeca en bedrijf