Helemaal top !!

Goede producten , goede service !

snel

als gij zoek dan kan je het juste vinden

Uitstekend!

- duidelijke communicatie (ik had een aantal vragen) - snel en op tijd geleverd - kaars stevig en goed verpakt - mooie kwaliteits kaars (dompelkaars) Zeer tevreden.

Leuke kaarsen en snelle service

Snelle levering en producten voldoen aan verwachting. Jammer dat niet alle kleuren meer op voorraad waren :)

prima product en prima geleverd

Prima producten en prima geleverd. Goed verpakt en keurig op de hoogte gehouden qua bezorgtijd. Aanrader!

Drijfkaarsen besteld. Volgende dag geleverd op afhaalpunt. Goed verpakt. Top kaarsjes!

prima service...top

Ik heb gekregen wat ik heb besteld. Heel snel en helemaal heel. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Helemaal prima

Heel snel geleverd. Prima kwaliteit!

brand lang

heb dit licht gekocht om in het windlicht te plaatsen buiten bij het grafje van mijn huisdier. hij brand echt ontzettend lang en gaat niet uit tot die op is. dag en nacht blijft hij branden wat ik een prettig idee vind. dagenlang is het nu daar verlicht, zeer tevreden over dit product en ook de prijs is prima heb meteen een hele doos gekocht. aanrader!

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Goeie 1e ervaring met dit bedrijf. Na ontvangst van de bestelling heb ik s’avonds ‘n mail gestuurd waar ik de volgende ochtend om 8.00 al een antwoord op kreeg. Zeer tevreden en blij met m’n aankoop, voor herhaling vatbaar!

Fantastisch bedrijf en keurige levering

Voor het eerst via dit bedrijf besteld en keurig netjes de volgende dag al geleverd. Echt top.

Assortiment.

Grote keuze. Altijd prima verzorgd. De Toscaanse kaarsen zijn prachtig.

prompte levering

Zeer tevreden over de afwikkeling van de bestelling, snel geleverd, netjes verpakt, niet te duur

Perfecte en snelle levering

Ik heb al eerder besteld bij jullie en dat is me goed bevallen. En nu opnieuw een positieve ervaring.

Bestelling snel en in goede orde ontvangen

Good product, quick delivery

Ik heb guur thee kaarsen besteld, en die zijn snel bezorgd. Goede webshop!

Keurig verpakt op tijd binnen gekomen

Mooie kaarsen, branden goed

Snel geleverd, prima service

Snel en netjes volgens afspraak geleverd

Snelle levering.

zeer goede service.

Snelle levering.alleen de opmerking dat de kaars slecht opbrandt oorzaak vorm? Hand met middelvinger. De helft weg kunnen gooien. De maximale brand duur haalt deze dus niet.

het gaat

Heb 24 fakkels gekocht maar de banden van het riet zijn bij de meeste los.

fantastisch

De site was praktisch, de bestelde artikelen waren snel in huis en deze waren conform wens. Kortom voor herhaling vatbaar.