Snel geleverd en goed verpakt

Stevig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en prima producten! Ik kijk er naar uit ze allemaal te gebruiken.

Jammer dat je met een bestelling van meer dan 150 euro toch verzendkosten moet betalen

Ik ben heel tevreden over de webshop. Ik zou wel een voorwerp plaatsen naast de afbeelding van de kaarsen, zodat je ziet hoe groot ze zijn. De bestelling was er snel. Maar verzendkosten betalen bij zo’n grote bestelling vind ik wel een beetje teleurstelling.

Snelle levering, slecht verpakt

Mijn bestelling van een kerkwaarts was snel binnen. Helaas heeft de kaars aan de onderkant een deuk. Ik denk dat het komt omdat het papier wat er omheen zat niet voldoende bescherming was.

Beste, Als er een oneffenheid in een kaars zit dan draait met de kaars normaliter een slag zodat dit niet in het zicht zit mocht u dit storend vinden. Wanneer men de kaars brand zal een oneffenheid uiteindelijk verdwijnen. Mocht u het terug willen sturen dan mag dit natuurlijk altijd.

heel tevreden

Voor de eerste keer iets besteld en prima gelopen. Wel iets langer moeten wachten dan wordt aangegeven maar dat kan ook aan de postbezorging gelegen hebben. Het assortiment is enigszins beperkt.

Ervaring is goed

Ze branden

Top kaarsen

Goede service en mooie kaarsen

Fijn om de bestelde producten op tijd te krijgen

Gewoon super

Snel en keurig ingepakt en afgeleverd

Super service en heel vriendelijk.

Vaker wat besteld wat altijd goed ging. Nu deze keer niet, maar werd zonder problemen gelijk geregeld.

Geweldige snel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit kaarsen.

mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.

snelle levering van van de bestelde artikelen

‘Super snel geleverd

Kwaliteit prima

mooie kwaliteit kaarsen

voor de 2e keer reukkaarsen besteld. verschillende maten van magnolia. zeer goed en ruiken heerlijk. niet te sterk. ben zeer tevreden. mooie kaarsen branden lang en mooi.. de levering was zoals gewoonlijk zeer snel. volgende dag al binnen.

De bestelde kaarsen zij keurig verpakt in dozen. Zonder breuk aan gekomen. Binnen 2 dagen in huis.

Goed overleg!

Duidelijke website, snelle verzending en product zoals verwacht.

De kaarsen zien er mooi uit.

De kaarsen branden redelijk lang en mooi. De lonten moet je wel van tevoren korter knippen anders gaat de kaars walmen. Een goede prijs/kwaliteit.

Vlotte afhandeling

Prima geregeld

Zoals altijd weer supersnel geleverd. De kaarsen branden mooi op, nergens anders zo'n goede prijs kwaliteitverhouding.

Zeer hoed

Super snelle levering,,!! Groot aanbod,en heel zorgzaam ingepakt

Goed verpakt.

Goed verpakt en zijn heel overgekomen

Mooie prijzen en snelle service

Als de rustiek kaarsen 200/100 zo goedkoop blijven. Blijf ik hier zeker kopen. Bij ***** rond €17 per stuk. Of kunnen deze kaarsen ook per bepaald aantal gekocht worden, voor een leuke prijs?? Mvg John Kessels

Beste, Dat is inderdaad mogelijk :-)

Over KaarsenFakkels.nl

De grootste webshop van de Benelux met kwaliteit sfeerkaarsen en tuinfakkels voor particulier, Horeca en bedrijf