Prima spullen en levering netjes

Vlotte levering en gekochte materialen in nette staat.

Duidelijk en snel!!

De site is erg overzichtelijk en veel keuze uit verschillende producten. De levering was top, snel in huis en de kaarsen die ik heb gekozen zijn zoals verwacht. Erg blij mee en prijstechnisch zeker de moeite.

Snel en netjes!

goede service en snel in huis

Ga zeker vaker bij jullie bestellen. Niet duur mooie kaarsen en de levertijd is ook snel.

Vlotte bestelling en levering

Leuk product dat de tuin nog gezelliger maakt. Snelle levering ondanks corona!

Topper

Supersnel en prima ingepakt

Kaarsen nooit ontvangen

Vlg track en tracé zou ik ze donderdag 7 mei ontvangen hebben, nooit gezien

Zending is bezorgd door PostNL > Bezorgd op 7 mei 19:19 Vragen over levering svp mailen of bellen naar onze klantenservice die zoeken alles direct uit. Berichten op dit forum bereiken de klantenservice niet.

Toppers

Klantvriendelijk, zeer behulpzaam, zoeken mee, denken in oplossingen, pakket snel in huis en keurig verpakt.

tuinkaarsen gekocht. Snel geleverd, goede prijs/ kwaliteit. Zeer tevreden.

Goede en snelle levering

Uitstekende kwaliteit kaarsen, branden de uren die werden aangegeven!

Zeer bijzondere kaarsen

Erg mooi, met name de gorilla valt op. Helaas niet gelukt de volgende dag te bezorgen zoals aangegeven, dus te laat voor moederdag. Gezien de corona situatie kan ik dat het bedrijf niet kwalijk nemen, en wel gelijk de volgende dag bezorgd. Ook goed verpakt, kaarsen zijn volledig intact aangekomen.

Precies wat ik zocht heb ik gevonden

Snelle bezorging en goed ingepakt

Ruime keuze, precies wat we allemaal nodig hebben. Goede prijs/kwaliteit en goede en snelle service

Bestelling is helemaal naar wens. De kaarsen branden mooi

We hebben ook een Moederdag geschenk gekregen. Erg leuk en mooi, maar wel gevaarlijk. Het is een olielamp in de vorm van een hart. Maar het lontstuk van glas is te dik waardoor deze niet in het glazen hart past. Hij kan dan ook niet aangestoken worden.

Top service en snel in huis

Mijn bestelling was snel in huis en super leuk dat er een kleinigheidje bij zat voor moederdag. Lorton blij met jullie!

Vandaag besteld morgen thuis

Lang durige werking branden bijna 10 dagen.

Super goed

Zeer positief

Kaarsen komen overeen met de foto, snelle levering en was blij met het extra cadeautje voor Moederdag.

Snelle correcte afhandeling en levering

Prime website en snelle levering

Overzichtelijke website en makkelijk bestelproces. Snelle levering. Dik te vreden.

Makkelijk, goed bestelt en geleverd, geen probleem.

Ik wilde niet naar een goedkope winkel omdat ik vond dat de mensen daar niet goed afstand houden in Corona tijd, dus zocht ik een alternatief. Dat gevonden en voor half jaar tegelijk dinerkaarsen besteld. Geen enkel probleem en zo ontloop ik ongewenste contacten.

Snel en correcte service

Tijdig en netjes geleverd, prima kwaliteit met een leuke attentie.

Ik vond hier de juiste kleur kaarsen en voor een leuke prijs, verzending was vlot. Aanrader.

uitstekend, snelle service

Uitstekend, goede en snelle service. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.