Goede snelle levering

Prima winkel.

Snelle levering,Rina producten.

Redelijk tot goed

Het is iedere keer weer een probleem de door ons bestelde kaarsen te vinden zowel op Uw website als bij bol.com Ik had de vorige maal andere kaarsen verpakt per 100, nu in een volkomen andere doos per 80 Onbegrijpelijk

Ik geniet van de sfeervolle lichtgeving.

Prima aankoop. Zeer tevreden, mooie uitstraling en dito kwaliteit.

Snelle levering, goede communicatie

Ik ben zeer tevreden. De reden waarom ik geen tien geef is omdat er niet veel stock meer voorradig was.

Snel en makkelijk

Mijn bestelling werd snel geleverd, alles volgens afspraak👍🏻.

Prima producten en snelle levering

Producten zijn van goed kwaliteit en de levering van de producten was erg snel. Zeer tevreden dus.

Prima geregeld!

Snel en keurig verzorgd.

Snelle uitstekende levering, goede kwaliteit producten

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit producten voor een gunstige prijs.

Snel Makkelijk en Goed

Duidelijke site. Kaarsen snel bezorgd. Goede kwaliteit.

Goede grote hoeveelheden tegen goede prijs ... netjes geleverd en prima communicatie

Prima. Snelle levering. Voldeed aan verwachting

Geen toevoegingen.😀

Zeer positief

Geen woorden nodig👍👍👍

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd

Mooi product!

Ik heb een vuurschaal voor mijn vriend gekocht en hij is er erg blij mee. Mooie kwaliteit. We hopen er jaren van te kunnen genieten!

Webwinkelen zoals het hoort

Webwinkelen zoals het hoort: keuze maken, bestellen mogelijk zonder account aan te maken, betalen en daarna via de mail op de hoogte worden gehouden wat er gebeurd qua verzenden. Keurig op tijd geleverd in een doos met voldoende bescherming.

Duidelijke, overzichtelijke site. Ke word netjes op de hoogte gehouden vam het bestel proces en had alles snel binnen

Goede service, denken goed met de klant mee.

Wij hadden kaarsen nodig die buiten moeten staan en beschermd tegen wind en regen. Maar er moest ook een opdruk op. In plaats van een opdruk maken we gebruik van een sticker. Dat was het alternatief en een goed alternatief ook. Bedankt hiervoor we bestellen in het vervolg bij u onze bestellingen.

Mooie producten, snelle levering, gewoon goed!

Positief

Prima artikelen en bestelling/bezorging altijd perfect.

Heb alleen van 1 artikel verschillende exemplaren besteld en daar ben ik bijzonder ontevreden over. Artikel was nog hardstikke duur ook. Gaat over kaarsen op batterijen die ong. 2 mnd moeten blijven branden. Herhaaldelijk komt het voor bij verwisseling batterijen dat ik de kaars niet meer aan het branden krijg. _ puntje.

Beste, een nuance is op de plaats: De ledkaarsen kosten slechts € 2,99 per stuk en de brandduur is circa 150 uur naar gelang de kwaliteit van de batterij die erin geplaatst wordt.

Fijne webwinkel waar je nog drijfkaarsen kunt krijgen.

Prima Alles gaat perfect van bestellen tot bezorgen.

Levering perfect.

Kaarsen van goede kwaliteit.

Prachtige kaarsen

Snelle correcte levering, goede kwaliteit kaarsen, brand mooi!

Klantvriendelijk