Snelle levering en goed product echter niet geschikt voor mijn doel

Toelichting op "niet geschikt voor mijn doel" een deel van de kaarsen wou ik in mijn tuin in kandelaars doen en heb dat ook gedaan, echter ze kunnen NIET tegen de zon en de lange kaarsen zijn daar door dubbel geslagen en de bol kaarsen zijn daar door "ingezakt".......dat is wel jammer........had gedacht dat ze tegen de zon konden.......misschien mijn eigen domme fout! :-)

Duidelijke webshop en supersnelle levering

Was op zoek naar donkerblauwe bolkaarsen. Op de site KaarsenFakkels.nl gevonden wat ik zocht. Daarbij nog leuke aanbieding ontdekt, waar ik eigenlijk al lang naar op zoek was, maar eerder niet kunnen vinden. Dat was superleuk en nog eens de hele snelle bezorging van de bestelling.

Prima en snel geleverd

De godslampolie graf kaarsen branden 1 dag korter dan de 9 dagen in de beschrijving, maar zijn verder heel goed. Goed geleverd en op tijd.

Duidelijke website en veel produkten

Rode waxine lichtjes besteld. Was makkelijk op de site te vinden en belangrijk, ook de maat stond er bij. Dat is wel zo handig want je ziet aan een foto niet altijd hoe de doorsnee in cm is en de hoogte. Lage prijzen en snelle verzending.

Uitstekenden en snelle levering

Makkelijke website en alles ging top

Snelle levering.

De snelle levering.

Prima! Aanrader!

Zeer duidelijke website, makkelijk in gebruik. Snelle service

Betrouwbaar..op tijd...netjes...

Gewoon goed

ZZ

ben heel erg tevreden

eindelijk mijn nostalgie gevonden, de druipkaarsen. snelle levering.

snelle service

goede kwaliteit kaarsen en ook alle maten !

enorm behulpzaam en oplossingsgericht!

Goed geholpen was iets niet goed geleverd maar prima geholpen en omgeruild TOP

Zeer tevreden!!

Prima service,snelle levering !!

Goede Service, snelle afhandeling

Mijn bestelling was zoek, na het melden hiervan werd ik binnen 10 min al gebeld om het op te lossen. 5 min. later was mijn bestelling al terecht. Kortom: Goede service, geen klanten met nummer, maar gewoon direct persoonlijk telefonisch contact. Conclusie: Ik ben zeer tevreden, een aanrader voor iedereen!

Super en zeer snel geleverd!

Super fakkels, zeer gezellig in de tuin met vrienden. Iedereen was fan van de gezelligheid! Zeer snel geleverd ook!

Helemaal naar tevredenheid

Goed, vakkunndig en snel geholpen. Zeer snelle levering.

Uitstekend product en service

Onze eerste bestelling werd met zorg geproduceerd en verstuurd. De ontvangers van de kaars-attentie waren er heel blij mee.

Heb nog geen bericht van onvangst gehad

Heb helaas nog geen mail van de ontvangst depot gektegen dat mijn bestelling binnen is

prima, netjes verstuurd

betrouwbare site waar ik de volgende keer weer ga bestellen

Goede Service, snel

Fijn dat er overal foto's en maten bij stonden. Heeeel veel keuze, goede prijzen. Heb je website ook gevonden via mijn schoonzus die het aanraadde door haar eigen ervaringen. Ik zou het fijn vinden als de kaarsen met verschillende maten ook naast elkaar gefotografeerd zouden staan, zodat de beleving van de maten ook duidelijker toonbaar zijn. Omdat dit geen must is, heb ik al 5 sterren gegeven, want ook de verzending was netjes verzorgd en snel.

Ik heb nog niks ontvangen!!!!

vorige week besteld. Nog niks ontvangen behalve een enquête met vragen die ik nu negatief beantwoord, terwijl het positief is na ontvangst.

Beste, U Heeft het pakket reeds afgehaald en er ook voor getekend bij het PostNL punt.

Geweldige service

Snel, erg vriendelijk, meedenkend, top service

Snelle correcte levering