Zeer goed, snel en efficiënt.

Zeer snel, goed en efficiënt en een groot aanbod.

Levering altijd snel en prima kaarsen

Bestel regelmatig en levering is altijd goed. Ik keek nu uit naar mijn cadeautje die erbij zat… een olie lampje… maar helaas is de kwaliteit niet zo best… gaatjes voor het lontje zijn te groot en nu zakken in het bolletje…

Beste, omdat het handgemaakt is kan dit soms gebeuren, de juiste houdertjes zijn dan niet erbij geleverd. Wij lossen dit uiteraard op :-) Wij sturen u een persoonlijk bericht.

Telefonisch niet/slecht bereikbaar!

Niet bereikbaar voor overleg

Beste, Het is erg druk ivm de combinatie corona en black friday waardoor er niet altijd iemand beschikbaar. U kunt daarom altijd een voicemail bericht achterlaten dan bellen wij terug of ons een email sturen. Wij reageren altijd binnen enkele uren op berichten.

Snelle levering & ook nog een leuk cadeautje

Prima levering en supersnel. Echt een aanrader.

Vlotte levering

Rond de feestdagen bestellen wij altijd alle kaarsen hier. Goede kwaliteit en precies wat we nodig hebben.

Prima geregeld

Snelle verzending goed verpakt en goed contact gehad

Goede service, snelle levering

Erg ruim assortiment en leuke artikelen.

Zeer goede klantenservice

Ondanks dat onze bestelling deels gebroken aankwam, heeft dit bedrijf dit heel snel en zeer klantvriendelijk opgelost

Snelle levering, goede diner kaarsen en een solide verpakking. Dit is mijn tweede bestelling geweest en zeker niet mijn laatste.

Helemaal goed

Snel geleverd en goed verpakt. De kaarsen zijn van een goede kwaliteit !

Kwaliteit en snelle levering

Zie eerder

Goed geregeld.

Vaker hier besteld. Iedere keer weer prima geregeld. Duidelijke site. Keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Ga zo door!

Ik kon gemakkelijk een keuze maken maar de keuze op de site is overweldigend. Alles goed ingepakt verstuurd. De kaarsen zien er geweldig uit.

Heel snel geleverd

goed verpakt, heel snel geleverd en in prima conditie ontvangen.

Perfect.

Snel en goedkoop super.

Heel goed.

Snelle levering en enorm grote keus.

Een uitstekende website

Bestelling heel snel geleverd. Uitstekende website. Zal zeker volgende keer weer bestellen. Zeer tevreden.

Snelle levering zeer goede kwaliteit

Zoals altijd, supersnelle levering. Zeer mooie kaarsen, branden helemaal op zonder druipen. Geven veel licht, sfeer voor een mooie prijs.

Vlotte service goede prijs

Zeer te vreden.

Snelle levering en een heel goed product. Ben dan ook zeer te vreden. Ga zo door.

Goed.

Binnen 1 dag mijn bestelling ontvangen. Keurig verpakt.

Ben goed geïnformeerd naar dat mijn pakket weer terug was gestuurd door dpd. Want die was er niet op de afgesproken tijd en dag

Supersnelle levering

De ene dag besteld en de volgende dag al geleverd, top!!

Prima geregeld