Snelle bezorging

Snel en kwaliteit van kaarsen

Snel, betrouwbaar en top

Goede communicatie doordat ik een verkeerde bestelling had gedaan. Levering was binnen 4 dagen. Het zijn geen high-end fakkels, maar daar was ik ook niet naar op zoek daarom qua prijs-kwaliteitverhouding helemaal goed!

Levering ok. Product voldoet niet

Het product voldoet niet aan de verwachting. De lamp lekt, en werkt niet naar behoren. Lijkt verkeerd gemonteerd of iets dergelijks… graag sturen we de lamp dan ook retour! Hoor graag wat ik kan doen om dit te regelen… Gr fons

Beste Fons, Helaas bent u te snel met uw conclusie. Olielampen en tuinfakkels lekken, in meer of mindere mate (zeker in hete omgeving zoals in de zon of in een warme kamer), namelijk altijd over de lont heen als deze niet brand. Dat is het principe om olie naar de top van de lont te trekken dit gaat continue door ook als de lamp niet brand. U dient het reservoir geheel leeg te laten branden om dit te voorkomen. Ervan uitgaande u hiermee geïnformeerd te hebben.

ik ben nog niet tevreden ....

geachte m. de 1ste bestelling die ik rechtstreeks bij jullie heb besteld ben ik tevreden over goede service ,,,,,maar 1 bestelling die ik via bol.com heb gedaan zit ik nog op te wachten ...m.v.g.

Beste Geertje, Dank voor nette beoordeling echter verkopen wij niet op Bol.com juist hierdoor houden wij onze prijzen lager dan wat er op de Bol website betaald moet worden. Ik denk dat u zich vergist en de andere bestelling bij een andere shop heeft gedaan. Helaas kan ik u daarmee niet helpen. Het beste besteld u voortaan alles voordelig via onze website dan heeft u alles in één keer en goedkoper in huis.

Snelle levering en keurig verpakt verzonden. kreeg de laatste keer nog een aardige attentie bij de bestelling. Erg leuk!

Top service- zeer snelle levering!

Duidelijke website Zeer snelle verzending!

Prima order

Producten zoals verwacht, snelle levering

Netjes telefonisch geholpen en snel en correct geleverd.

Snelle reactie. Doen wat ze zeggen

Zie boven

Fijn geholpen

Prettige ervaring goed te woord gestaan en geholpen met mijn vragen over het product

Het uitzoeken, betalen en de manier van leveren was snel en probleemloos. Waar ik echter wel erg van baal is dat 1 van de 6 fakkels niet goed is, deze is niet te openen en dus niet te vullen!

Vlotte levering

Sorry maar slecht

Fakkels besteld functioneren niet en branden zeker niet zolang als opgegeven.

Beste, U geeft niet aan welke brandstof u gebruikt heeft en in welke weersomstandigheden. Dit zijn, naast de kundigheid om met de fakkels om te gaan, de factoren voor de brandduur. Als u inferieure (goedkope) of verkeerde brandstof (bijvoorbeeld bio-ethanol) gebruikt en bij harde wind dan branden fakkels uiteraard minder lang. Wij adviseren om de lampenolie die wij op website verkopen te gebruiken voor optimale, langdurig en roetvrij vlammen. Met de tuinfakkels zelf is niet mis.

Fijne tuinfakkels

Producten doen wat het moet doen, branden goed en mooi. Perfect voor ons tuinfeestje

Mooie fakkels gekocht voor aan het strand.

top fakkels

fakkels branden schitterend mooi , grote vlammen en werden snel geleverd

Aanrader!

Heel veel keus en veel goedkoper dan elders! Volgende dag heb je je zorgvuldig ingepakte bestelling al in huis. Fijne, overzichtelijke website ook.

Tijdige levering, defect goed opgelost

levering was snel en voorspoedig. Er mistte 1 lont en na melding zijn er direct nieuwe lonten opgestuurd, netjes!

Hele mooie prijs. Maar…

Fakkels vielen kleiner uit dan aangegeven lengte. Nagemeten. Met 4 mensen bezig geweest om ze open te krijgen volgens verstrekte handleiding. Niet bij alle fakkels gelukt. Je moet ze precies andersom open draaien.

Beste, het is een kindersluiting, indrukken en tegelijkertijd draaien om de fakkeldop open te krijgen. Waarom niet even bellen als u er zelfs met 4 mensen niet uitkomt? Omtrent de lengte: Als u de fakkels één centimeter minder diep in de grond steekt dan is dat euvel ook voor u opgelost.

Helemaal geweldig. Korte levertijd en volgens afspraak bezorgd

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Bedankt kaarsenFakkels. Beste groetjes en tot gauw weer. Padmini.