snel en goed geleverd

We hebben de Fakkels gebruikt voor de 4 mei vering, iedereen was verbaasd over de goede werking.

Prima product!

Goede levering

Mooie kaarsen en snelle levering. Super!

Heerlijke lucht

Heerlijke geuren

Prima ook telefonisch goed en behulpzaam

Prima geholpen

Ruime keuze

Goede site Slechte informatie over status v verzenden Na mail kreeg ik antwoordt m’n bestelling onderweg was Producten prima

Vlotte afhandeling en snelle levering. Top.

Vlotte afhandeling en snelle levering. Top.

Te laat bezorgd

Gekozen voor deze shop ivm de 'voor 22h besteld, dezelfde dag verzonden'. Ben niet op de hoogte gehouden van verzending en pakketje is 3 of 4 dagen later bezorgd - te laat voor waar ik het voor nodig had. Spullen zijn prima, daar geen klachten over.

Beste Eline, Er is enige nuance op de plaats bij uw beoordeling. U bestelde inderdaad voor 22.00 uur namelijk 21.58 uur echter is de betaling pas later door ons ontvangen. Waardoor de bestelling pas de volgende dag door ons wordt ingepakt. De 26ste dus verstuurd maar de 27ste is Koningsdag wat landelijk geen werkdag is. Uw pakket is volgens afspraak dan netjes binnen de beloofde 2 werkdagen, na ontvangst betaling, bezorgd.

Keurig op tijd en de kaarsen zijn zeer goed verpakt zodat breuk bijna niet mogelijk is.

heel goed

dit was de eerste kennis making met jullie zeer snelle levering ga zeker vaker een bestelling doen

Goed brandende kaarsen

Prima ingepakt, snelle levering, kaarsen zien er goed uit

Helemaal tevreden , kaarsen voldoen aan verwacvhting.

Goed product en snelle levering.

Zie boven

prima service

correcte snelle levering

Ik ben zeer tevreden.

Goede site, veel keuze, makkelijk te bestellen, snelle levering, netjes verpakt.

Goed en degelijk

Ik heb het product goed ontvangen Heb een fakkel kaars uitgeprobeerd en naar mijn verwachting

prima snel geleverd

xx

Mooie producten en snelle levering.

Snel en mooi

Snelle levering en super mooie kaarsen

Super snelle en goede service

Jullie hebben een grote collectie dus snel gevonden wat we zochten en snel thuis bezorgt

Snel en goed.

Keurige en snelle levering

Toppers

Pas ontdekt maar nu al 2x besteld, heb het geluk gehad beide keren dat vandaag besteld was en de volgende dag al geleverd werd. Makkelijk bestellen en een geweldige bezorgtijd. Hier bestel ik zeker weer

Mooie producten, snelle levering en super service.