Super servies

Mooi verpakt. Snel geleverd. Dankjewel

Zeer goede klantenservice, kwalitatieve producten

Goede kwaliteit

Altijd goed

Al eerder besteld bij deze leverancier en zoals de vorige keer alles weer goed. Op tijd geleverd en verzorgd verzonden.

Perfecte service

Snelle en goede kwaliteit.

Snelle levering en keurig verpakt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goede artikelen

Snel thuis geleverd en goede artikelen. Zeker niet duur vergeleken met de winkels. Een echte aanrader voor elke beurs

Uitsteken betrouwbaar bedrijf service goed

Paar keer bestelling geplaatst alles top

Vlotte en nette levering!

Het door mij bestelde product is met grote snelheid bij mij netjes afgeleverd.

Prompte levering van bestelling

Verzending en inhoud waren naar behoren. Geen klachten.

De service is vlug en goed

Als je besteld dan is dag later binnen en ze branden goed op de thee lichtjes

Vlotte afhandeling.

Na bestelling vlotte levering.

Snelle service en levering

Snel en in een prima verpakking, de bestelde goederen ontvangen.

Kan niet beter.

Snelle, correcte levering

Enkele van de budget theelichtjes misten een kaarsje, heb dus enkele lege cupjes, wat wel een kleine teleurstelling is. Okay, het is een budgetartikel, maar de opgegeven hoeveelheid moet kloppen.

Vertrouwd,, zeer attend

Zeer prettig om te kopen, goede kwaliteit

Zeer prettig bedrijf, fijn om te kopen. Hebben goede en mooie spullen tegen zeer betaalbare prijzen

Kaarsen voorradig en snel geleverd

Snelle levering van kerstboomkaarsjes, zelfs rond kerst! (En waar kan je nog kerstboomkaarsjes kopen...!)

Snelle levering! Voordelig!

Super snel geleverd! De stormlantaarns zelf zijn van hele slechte kwaliteit. Bij verkeerd gebruik zelfs gevaarlijk. Maar wie weet hoe de lamp werkt, hoeft zich geen zorgen te maken. Na een avondje rechtbuigen, knutselen en lijmen met epoxy zijn ze het geld weer waard. Ze zijn immers 3x zo voordelig als de echte feuerhand. Dus alsnog 5 sterren.

Beste Johan, dank voor de positieve reactie. inderdaad altijd goed de gebruiksaanwijzing volgen, alleen buiten gebruiken, met de juiste lampenolie vullen en onder de maximale vulling blijven! Zoals altijd bij kaarsen en olielampen nooit onbeheerd laten branden. Veel plezier met onze producten.

Heel mooie kaars. Netjes meteen geleverd. Staat goed op de 1.05 meter hoge kerkkandelaar. Brandt mooi

Ik heb mijn pakket niet eens ontvangen!!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen!!

Beste Yasin, Het beste gewoon even bellen of mailen met de klantenservice dan pakken wij het snel en correct voor u op. Meldingen op Kiyoh komen niet bij de klantenservice. Ter info: Na onderzoek bij PostNL blijkt dat u 2 email/sms notificaties heeft gehad van PostNL dat uw pakket bij een afhaalpunt ligt echter heeft u verzuimd dit tijdig af te halen. Het pakket gaat nu retour en zal dan ook als onafgehaalde retour verwerkt worden bij binnenkomst.

Ik moest nabellen

Het bleek dat mijn order niet doorgezet was omdat er kennelijk nog 1 doos niet in voorraad bleek. In plaats dat er dan even gebeld werd dan had ik wat er wel was graag ontvangen. De kaarsen waren namelijk nodig voor een lichtjesavond en we verwachtten honderden bezoekers... Uiteindelijk na het bellen kwam het goed maar toch..

Zijn prima

Doen war ze.beloven

Zelfs op een vrije dag krijg je antwoord op een mailbericht

Over KaarsenFakkels.nl

De grootste webshop van de Benelux met kwaliteit kaarsen, theelichtjes en tuinfakkels voor particulier, Horeca en bedrijf