Kaarsen voorradig en snel geleverd

Snelle levering van kerstboomkaarsjes, zelfs rond kerst! (En waar kan je nog kerstboomkaarsjes kopen...!)

Snelle levering! Voordelig!

Super snel geleverd! De stormlantaarns zelf zijn van hele slechte kwaliteit. Bij verkeerd gebruik zelfs gevaarlijk. Maar wie weet hoe de lamp werkt, hoeft zich geen zorgen te maken. Na een avondje rechtbuigen, knutselen en lijmen met epoxy zijn ze het geld weer waard. Ze zijn immers 3x zo voordelig als de echte feuerhand. Dus alsnog 5 sterren.

Beste Johan, dank voor de positieve reactie. inderdaad altijd goed de gebruiksaanwijzing volgen, alleen buiten gebruiken, met de juiste lampenolie vullen en onder de maximale vulling blijven! Zoals altijd bij kaarsen en olielampen nooit onbeheerd laten branden. Veel plezier met onze producten.

Heel mooie kaars. Netjes meteen geleverd. Staat goed op de 1.05 meter hoge kerkkandelaar. Brandt mooi

Ik heb mijn pakket niet eens ontvangen!!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen!!

Beste Yasin, Het beste gewoon even bellen of mailen met de klantenservice dan pakken wij het snel en correct voor u op. Meldingen op Kiyoh komen niet bij de klantenservice. Ter info: Na onderzoek bij PostNL blijkt dat u 2 email/sms notificaties heeft gehad van PostNL dat uw pakket bij een afhaalpunt ligt echter heeft u verzuimd dit tijdig af te halen. Het pakket gaat nu retour en zal dan ook als onafgehaalde retour verwerkt worden bij binnenkomst.

Ik moest nabellen

Het bleek dat mijn order niet doorgezet was omdat er kennelijk nog 1 doos niet in voorraad bleek. In plaats dat er dan even gebeld werd dan had ik wat er wel was graag ontvangen. De kaarsen waren namelijk nodig voor een lichtjesavond en we verwachtten honderden bezoekers... Uiteindelijk na het bellen kwam het goed maar toch..

Zijn prima

Doen war ze.beloven

Zelfs op een vrije dag krijg je antwoord op een mailbericht

goed.

goed.

Keurig op tijd

Kleur van de kaars geheel volgens verwachting en voor de kerst geleverd!

Vlug geleverd door vriendelijke couriers ,dankjewel

Ben zeer tevreden

Goed verpakt, snel geleverd

Ook met de feestdagen in aantocht werd de bestelling kaarsen meteen de volgende dag geleverd. Zoals altijd alles netjes verpakt. Blij mee.

Bestelling steeds op tijd en prima in orde.

Goed telefonisch bereikbaar. Keurig verpakt geleverd. Complimenten !

Goede zaak

Mooie overzichtelijke site. Pakketje snel in huis.

Zeer goede service

Helaas kwam ons pakket beschadigd aan en waren er kaarsen gebroken. Na onze melding via de mail, kregen we direct een antwoord en nieuwe kaarsen ter compensatie.

Gemakkelijk besteld en ondanks de drukte op tijd geleverd!

Goede kwaliteit LED theelichtjes.

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Snel en vlot

Snelle en vlotte levering Goed verpakt ook.

Prima levering

Gewoon hoe het hoort te zijn. Duidelijk en geen poespas, gewoon doen waar je om gevraagd hebt

Geweldige mooie kaarsen snel en netjes geleverd

Mooie kaarsen van Bolsius snel en goed verpakt tegen beschadiging geleverd

Goede kwaliteit kaarsen en waxinelichtjes en de brandtijden kloppen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd en kwalitatief goede kaarsen

Prachtige kaarsen en mooie fakkels

Zie boven

goede communicatie, snelle en correcte levering,

De communicatie over de levering was vriendelijk en correct, De levering was stevig verpakt, gebeurde binnen de vooropgestelde termijn en de bestelde goederen waren van prima kwaliteit.

Nobelstraat 10 5051DV Goirle

013-8502002

Over KaarsenFakkels.nl

De grootste webshop van de Benelux met kwaliteit kaarsen, theelichtjes en tuinfakkels voor particulier, Horeca en bedrijf