Snel en correct geleverd

De bestelling is snel en correct geleverd.

Prima product, prima levering

Top.

Prima producten, snelle levering

Hesjes voor BHV-ers woensdag besteld en zelfs met een systeemstoring waren de producten vrijdag al in huis. Ziet eruit als stevige kwaliteit.

Uitstekend geregeld

Het gehele proces van bestelling t/m levering liep uitstekend.

zeer snelle en goede levering

zeer snelle en goede levering

Overzichtelijke site en snelle levering

De EHBO Tas was in een handomdraai weer aangevuld.

Vlotte levering en goed materiaal

Zeker een aanrader

Snelle levering en goede prijs

Prima assortiment en goede prijzen. Netjes op rekening geleverd zonder gedoe👍

Perfect geregeld

Snel geleverd en goed spul

Alles is goed verlopen

De bestelling op tijd gekregen en goed afgehandeld

zeer goede, snelle service

enige nadeel is dat je wel heel veel mail in je inbox krijgt als je eenmaal iets besteld hebt. Verder snelle service, duidelijke facturering. Heel goed.

Overzichtelijk

Goed te vinden op internet.

Compleet en goed!

Snelle levering, goed product voor een goede prijs

snel en correct

snel en correct

Goede service en levering op tijd.

Ik had het materiaal besteld en dat is snel geleverd zoals afgesproken.

Producten goed

Levertijd was iets langer, maar goede producten afgeleverd

Top producten

Mooie site en simpel te bestellen. Snelle levering Als ik weer iets nodig heb zoek ik beter voorbereid zeker weer op.

Goed te woord gestaan aan de telefoon, waarbij er tijd en rust was om.mijn vraag te beantwoorden en wat nadere informatie te geven. Het geheel komt mij professioneel over.

Servicegerichtheid hoog in het vaandel!

Omdat onze bestelling niet in keer geleverd kon worden, ontvingen wij hierover bericht met excuses voor vertraging. Toen de artikelen wel aanwezig waren, ontvingen wij stap voor stap informatie waar het pakket zich bevond en wanneer bezorging zou plaatsvinden.

Ideaal werkt perfect.

Via duidelijke bestelsite besteld en in zeer korte tijd antwoord dat de artikelen klaar stonden om opgehaald te worden(.Dit was eigen keus) Kortom zeer tevreden.

supersnel bezorgd

heldere site waarop je makkelijk kunt manouvreren. ook fijn dat het product snel bezorgd is.

Snelle en corecte afhandeling van de bestelling.

Besteld, nog niets ontvangen.

Heb vorige week het een en ander besteld. Enkele dagen later een mail ontvangen dat niet alle producten op voorraad zijn. Met het voorstel om die producten na te sturen. De rest zouden we zelf ophalen. Gereageerd met akkoord, en de vraag wanneer de rest opgehaald kan worden. Hier nog steeds 4 dagen later geen reactie op. Jammer!

Beste Carolien, Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling. In de eerste mail stond aangegeven dat uw bestelling klaar stond om af te halen, maar dat een van de door u bestelde producten tijdelijk niet leverbaar is. U gaf toestemming om hier een nalevering van te maken. Onze openingstijden staan ook op internet openbaar, wij waren er eigenlijk vanuit gegaan dat deze bij u bekend waren. De bestelling is hier inmiddels afgehaald, wij hopen dat de producten aan uw verwachtingen voldoen. Vanaf 14 februari zijn de magneetplaten weer leverbaar, vanaf deze datum kunt u de nalevering via de brievenpost verwachten. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling, neem gerust telefonisch of per mail contact met ons op. ^Davey, klantenservice

Mijn ervaring met Betervoorbereid is goed

Mijn ervaring met Betervoorbereid is goed, mailen en nemen contact op als er vertraging is met je bestelling. wordt keurig afgeleverd, is aan te bevelen.

Prima , netjes, snel!

Verbanddoos ziet erg goed uit, volledig. Goede keuze mogelijkheid op de site.