10

Zeer goed bedrijf

Ze leveren zeer snel. Alles komt heel aan. Kwaliteit van de producten zijn zeer goed.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Ik kan niet anders zeggen dat de levering supersnel was en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
2

Verkeerde borden geleverd.

Helaas werden niet de borden geleverd die we hadden besteld. We wachten nog op de nieuwe borden.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
1

Slechte service! komen afspraken niet na.

Beloven telefonisch meer dan dat er uiteindelijk geleverd wordt. Moesten ook lang wachten op de geleverde producten dus snelle service is absoluut niet waar! Hier een aantal maal achteraan moeten bellen. Niet hun fout willen toegeven en hier dan ook niet met een goed voorstel in tegemoet willen komen. Dus al met al een afrader.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Remco, Ten eerste willen wij u graag bedanken voor de getoonde interesse en voor uw bestelling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij proberen altijd onze klanten zo goed mogelijk tevreden te houden. Jammer genoeg is er verwarring ontstaan doordat één van de extra afbeeldingen bij de Zoll 3 AED een draagtas vertoont. Door deze enkele extra afbeelding (welke niet de hoofdafbeelding is) had u verwacht dat u deze draagtas er gratis bij zou krijgen, wat niet het geval is. Deze extra afbeelding staat er bij om te laten zien wat de Zoll 3 AED aan mogelijkheden aanbiedt. Op de productpagina van de Zoll 3 AED staat heel duidelijk beschreven wat u ontvangt bij aanschaf van deze AED, daarin staat de draagtas niet vermeld. Hier was u niet over te spreken omdat u echt van mening bent dat wat er op de afbeeldingen staat, wij dit moeten leveren aan u. U beweert dat wij beloftes hebben gemaakt die wij niet nakomen. Er zijn géén beloftes gemaakt tijdens dit telefoongesprek. Wij hebben tijdens dit gesprek u verwezen naar de productpagina van de Zoll 3 AED waar alles over de aanschaf van deze AED duidelijk staat vermeld, zo ook dat de draagtas NIET is inbegrepen. U geeft aan lang te hebben gewacht op de bestelling zelf. U heeft de bestelling geplaatst op vrijdag 31 mei, i.v.m. Hemelvaartsdag waren wij gesloten waardoor wij de maandag erop pas uw bestelling in behandeling konden nemen en u de bestelling dinsdag zou ontvangen. Dat wij deze dag gesloten waren stond op meerdere punten vermeld op onze webshop, zo ook in het afrekenvenster waardoor onze klanten deze melding niet over het hoofd zouden zien. U geeft aan dat wij onze fouten niet willen toegeven, echter zijn er door onze kant geen fouten gemaakt en hebben wij netjes alles verstuurd wat u heeft besteld. Buitenom het feit dat u een flinke korting op de AED heeft gekregen en er een gratis AED kast, gratis AED rescueset, gratis AED sticker, gratis kiss-of-life sleutelhanger t.w.v. 200 euro in totaal én gratis AED registratie heeft ontvangen, hebben wij u alsnog aangeboden om de AED kast terug in ontvangst te nemen en deze te vervangen door de gewenste AED draagtas. U vond dit geen goed voorstel, terwijl de kast en de draagtas beide een waarde hebben van 150 euro. Naast dat wij de frustratie ergens wel kunnen begrijpen vinden wij het spijtig dat u ons ten onrechte beschuldigd van de door u opgenoemde punten. Na meerdere telefoongesprekken over uw klacht bent u niet instaat om dan maar ook enig begrip te tonen voor de situatie en u met geen één voorstel akkoord wilt gaan. U wilt de tas er gratis bij, hoe dan ook. Wij kunnen u hierdoor niet meer van dienst zijn en zijn daarom ook genoodzaakt deze case te sluiten. Met vriendelijke groet, Davey van Bremen Betervoorbereid.nl

10

Snel en goed

Keurig geleverd

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, snel, betrouwbaar.

Precies hoe het moet gaan. Duidelijke website, bestellen is simpel en het product werd keurig verpakt en snel bezorgd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Goede prijs en snelle levering

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Slecht zit al een week of langwr te wachten op de bevestiging terwijl ik met i-Deal gelijk betaald heb.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Khaiber, Oef! Dat is niet de bedoeling, als u uw bestelling voortaan niet binnen één of twee werkdagen ontvangt verzoeken wij u eerst contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw bestelling alsnog kunnen versturen! Groetjes, Davey van Bremen Betervoorbereid.nl

10

10

goed geregeld , snelle levering

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Een service om aan te raden

Snelle service Bestelling verloopt vlot online Tip factuur vlugger bezorgen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Bernadette, Bedankt voor je feedback! Ik zal je feedback doorgeven aan de man van de facturen ;-) Hopelijk zal de factuur voortaan sneller in je postvak-in te vinden zijn! Fijne dag, Davey van Bremen Betervoorbereid.nl

10

Perfect

Fijn bedrijf om zaken mee te doen Komt de afspraken na Snelle levering Alles netjes verpakt Transparante prijzen Zeeuws bedrijf korte lijntjes

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

prima

Prima website, gemakkelijk bestellen, snelle levering. De vingercondooms zitten in doosjes verpakt, ik miste een closeup van het losse artikel. Had dit beter gevonden om product te kunnen beoordelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback! Wij zullen uw feedback z.s.m. verwerken! Groetjes, Davey van Bremen Betervoorbereid.nl

8

Goede kwaliteit

Goede service

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, duidelijk. Prijsverhouding klopt

Makkelijk en overzichtelijke site. Snelle levering. Prima kwaliteit.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Super klantenservice

Bedrijf deed er alles aan om de klant up-to-date te houden, zowel over de bestelling als over de levering

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Goede overzichtelijke site, en heel te vreden over de prodcuten

Bestellen gaat goed , en kan alles vlug vinden wat wij nodig hebben.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, op rekening en goede info via e-mail over de bestelling.

Verbeterpunten

geen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, groot assortiment, geode prijzen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel en prima spul

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zéér snelle levering

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Betervoorbereid

Filter op Taal