snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Initieel niet ontvangen, later netjes opgelost

Initieel niet binnen gekomen, hebben het vervolgens netjes opgelost en was de bestelling na een dag binnen

Prima geregeld

Prima geregeld

Niet heel goedkoop maar wel goed voorbereid

Wou voor thuis wat meer ehbo attributen hebben, ze hebben een groot assortiment en levering is vlot.

Beste Stefan, Bedankt voor je positieve reactie. Wat de prijs betreft, zijn we misschien niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste ;-) We hopen dat je tevreden bent over de geleverde producten. Vanaf nu ben je echt betervoorbereid! ^Davey, klantenservice

subliem

duidelijke produktaanbod, snelle keuze mogelijk op website en na 1 dag geleverd.

Snel geleverd.

Woensdag besteld, donderdag al in huis. Mooie ehbo rugtas (incl inhoud).

Gewoon super!

Heel snelle afhandeling, meer dan correcte communicatie! Heel zeker een aanrader!!!

Uitstekende levering

Netjes en goed verzorgd

Prima alleen die stickers

Snel geleverd maar ondanks mijn herhaalde vraag er geen bedrijfs sticker op te plakken zaten deze er toch alweer op.

Beste Karin, Bedankt voor uw reactie. Het stickeren besteden wij sinds enige tijd uit aan onze leveranciers, zodat we dit niet zelf hoeven te doen. Als wij de sticker verwijderen, bestaat het risico dat de onderste print beschadigd, daarom laten wij onze sticker zitten zodat u deze zelf kunt verwijderen of er een andere sticker over kunt plakken. Andere, meest voor de hand liggende oplossing is dat u ons een aantal stickers met eigen logo doorstuurt zodat wij deze bij toekomstige bestellingen voor u kunnen aanbrengen. U heeft er dan zelf geen omkijken naar. Bij interesse mag u mailen naar info@betervoorbereid.nl Met vriendelijke groet, Nick, Betervoorbereid.nl

prima verzorgde levering; snel, goed verpakt, alles naar wens!

duidelijke website, bestelling snel en in perfecte staat geleverd! producten van goede kwaliteit! zeer tevreden!

Snel geleverd, correct

Snel geleverde materialen, deugdelijk verpakt, iedere fles tegen eventueel lekken individueel geseald. zeer goed, compliment daarvoor. Prijs kwaliteit uitstekend, 70% alcohol zoals het hoort, flessen voorzien van een goed werkend pompsysteem, professioneel. Ik kan met een gerust hart de, hoofdzakelijk oudere bezoekers, van de buurt ontmoetingskamer Bboost te Maastricht vanaf maandag laten binnenkomen.

Netjes en zeer het geld waard, super blij mee

Ik ben erg blij met mijn product, voldoet aan de omschrijving.

keurig

na het ontvangen van een foutieve zending is na reclamatie zeer snel gereageerd en de zending 100% in orde gebracht

Alles zorgvuldig geleverd.

snelle levering , geleverd wat was gevraagd

prima.

snelle verzending

top snelle verzending 1 artikel was niet leverbaar hebben we samen een ander artikel wat in de zelfde richting was uitgekozen. alles was binnen 24 uur binnen.

goede ervaring snel en goed geleverd

Had het verkeerde bedrijf beoordeeld, maar dit Bedrijf is snel en goed.excuses voor foute beoordeling!! Fijn en vriendelijk bedrijf

Snelle levering en producten zoals verwacht

Het ging maar om 2 paar werkhandschoenen maar daar gaat het niet om. De volgende dag had ik ze al in huis. Goede snelle levering dus en correcte prijs - kwaliteit-verhouding van de producten!

Correcte levering met Packs

Ik had er eerst niet zoveel vertrouwen in een levering met Packs, maar is voortreffelijk afgeleverd door een zeer correcte medewerker!

Snel, goed en value for money!

Snel, goed en value for money!

Top webshop!

Eerste keer hier besteld, volgende ochtend al mijn bestelde artikelen in huis!

Prima service. Een aanrader!

Goede website. Uitgebreid assortiment. Er is even verwarring ontstaan omdat mijn bestelling door de koerierdienst, zonder verwittiging, bij de buren werd afgeleverd. Na telefonisch contact met de klantendienst - zeer vriendelijk en behulpzaam - werd onmiddellijk actie ondernomen om te achterhalen waar het pakket precies werd afgeleverd. Kortom: zeer tevreden!

Zeer servicegericht bedrijf. Bij mij was er iets mis gegaan met de verzending van het pakket door onduidelijkheid bij de pakketdienst. Betervoorbereid.nl heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen. Super!