Bagger

Pakketje is niet aangekomen. Vervolgens word toegestuurd dat er voor getekend is en zouden wij het wel kwijt geraakt zijn. Onze school sluit 16:30 maar 16:55 is het pakket zogenaamd aangenomen..... krijg ik het opnieuw gestuurd.... maar moet weer betalen...1 product... dubbel de Prijs. Dat was ook 1x maar nooit meer.

Bestellen gemakkelijk, op tijd geleverd, aflevering iets minder.

Pakket hing half in de brievenbus, terwijl de chauffeur al aan het eind van de straat liep....!?

De bestelling was goed gegaan en de bezorging zag er ook goed uit en alles was netjes verpakt

Veel keuze en snel geleverd

Duidelijke omschrijving van de artikelen. Snel geleverd en goed verpakt.

Ruim voldoende keus, snelle levering,

Voordelig en uitgebreidt assortiment

Prima internetbedrijf met ruime sortering met voordelige produkten. Snel geleverd.

Snelle levering, zeer matige kwaliteit

Verkeerskegel geleverd gekregen. Helaas laat de witte band los. Zeer slecht/ goedkoop verpakt. Kwaliteit bedroevend.

Beste H. Smit, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de verkeerskegel. De glasparel laag wordt heel dik aangebracht op de verkeerskegel met lijm. Het kan dus zijn dat op sommige plekken (door schuren in verpakking, onvoorzichtig uitpakken etc.) de glasparels een beetje los raken, het zal dan niet voorkomen dat de gehele laag eraf gaat. Uiteindelijk is de laag zo dik gemaakt dat deze juist de onderste glasparellaag beschermt. De reflectie hiervan zal niet minder of meer worden alleen ziet de bovenste glasparel laag er minder egaal uit. De prijsklasse van deze verkeerskegels liggen dan ook best laag, wellicht schikt een duurdere verkeerskegel u meer als u vindt dat deze type verkeerskegels van te lage kwaliteit zijn. Mocht de glasparel zo erg loslaten dan kan het zijn dat deze niet goed is gelijmd bij de fabrikant. In dit geval heeft u recht om deze terug te sturen zodat wij u kunnen voorzien van een mooiere verkeerskegel. U kunt altijd contact met ons opnemen, dit kan via de mail, telefonisch op werkdagen van 08:30 tot 17:00 en op de klantenservice chat van 08:00 tot 23:00. Met vriendelijke groet, Davey van Bremen Betervoorbereid.nl

Voor herhaling vatbaar

Snelle en nette levering.

goede website en service!!

Website is duidelijk, groot assortiment en snelle service.

Zoals afgesproken

alles netjes online besteld (zondag) en alles een paar dagen later netjes aan de deur afgeleverd.

Zeer slecht

Maandag bordje besteld en betaald een week later nog niets ontvangen 7 telefoontjes gepleegd pakje is zoek Zoeken nu al vanaf donderdag waar het is heel vervelend slechte service

perfecte service, prijs en kwaliteit ook goed, vriendelijk personeel

goede ervaring, ik zal betervoorbereid.nl zeker aanbevelen

Mooi assortiment, snelle levering

Mooi assortiment, snelle levering.

Alles in orde.

Je kunt je geen voorstelling maken van een vluchtladder ( 7 meter), deze blijkt bij bestudering zeer degelijk geconstrueerd. Goede prijs prestatie verhouding. Wij gaan hem naar de gebruiksaanwijzing monteren, zodat hij in seconden kan worden ingezet.

zeergoed

besteld en de volgende dag in huis,zoals beloofd.

Goede ervaring en snelle levering

Compleet geleverd

Compleet geleverd conform afspraak

Nette en snelle service naast een breed aanbod.

Nette en snelle service naast een breed aanbod.

goede prijs/kwaliteit en vlotte service

alles vlot verlopen, duidelijke info op de website, snel kunnen bestellen en snelle levering

Prima geregeld volgens afspraak.

Snelle levering.

Volgens afspraak

Men was een ding vergeten maar snel opgelost.

Snel geleverd in de brievenbus

Prima levering alleen de track @ trace kon niet gevolgt worden

Behulpzaam

Onaangekondigd binnengelopen vriendelijk en correct geholpen ,na 10 minuten verliet ik de zaak met alle spullen die ik nodig had echt goed geholpen TOP